Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 30.07.2021 în toate secţiunile

  1. Salutare, o sa las cate ceva despre masina (ce urmeaza sa-mi intre in posesie) noua, care s-a concretizat dupa indelungi cautari. Planul initial era pe anul trecut, dar pandemia mi-a dat putin planurile peste cap, cum eram inchisi in casa mult timp, am zis ca nu are rost sa schimb masina (cea din profil, Citroenul), anul trecut inafara de un drum pana in Grecia a stat majoritatea timpului in garaj oricum. Daca vreti sa dati skip la story, dati scroll jos la poze (din anunt) si dotari(le mai importante). Intamplarea face ca stau foarte aproape de Compexit in Cluj si alta intamplare face ca am inchiriat de la ei o masina cand a mea era in service si mi-a placut experienta (mai putin faptul ca se incapataneaza sa nu adopte strategia full-to-full la combustibil 🤯). Anul asta de Pasti mi-a scris baiatul de acolo ca are ceva oferte bune pentru Octavia la inchiriere. Din moment ce imi placea masina, am zis sa incerc si am luat una pentru 4 zile, numai bine de umblat pana la familie, intre orase. Surpriza a fost ca am primit una noua, avea 100km, eu am fost literally primul care si-a pus piciorul in masina. Era cu 150 cai DSG, am vrut neaparat sa incerc combinatia noua, avand deja experiente cu motorul "vechi" de 150. Am parcurs cu ea vreo 700 km atunci, mi-a placut experienta si am zis ca daca gasesc ceva oferta buna, probabil asta va fi urmatoarea masina... Ca orice om, m-am pus pe cautat pe mobile 🤠, am si gasit cateva, dar cum productia avea intarzieri, nu erau foarte multe. Am zis ca mai astept. Intre timp, a aparut si posibilitatea sa ma inscriu in Rabla cu o alta masina a familiei si am inceput sa cer oferte de la dealeri pentru o configuratie. Termenul de livrare de 8 luni m-a cam descurajat insa asa ca am verificat si stocul existent pe stoc.skoda.ro si am si gasit una in Bucuresti, 4x4 cu 150 cai, cu multe dotari la un pret ok. Din vina mea masina s-a vandut inainte sa ma pot decide, dar unde se inchide o usa, se deschide o fereastra, uitandu-ma intr-o zi pe Weltauto, am gasit una la fel echipata in Brasov, care avea ~4600 km si 200 CP. Cum am fost deja in contact cu tipa de la vanzari (careia ii tin pe aceasta cale sa ii multumesc pentru tot ajutorul oferit) de acolo pentur configuratia noua, dupa cateva schimburi de mailuri si telefoane am si batut palma. Avansul urmeaza sa fie platit azi, dosarul de finantare este aprobat la Porsche, urmand ca in decursul zilelor/saptamanilor urmatoare sa intru in posesia masinii, dar pana una alta las aici niste poze din anunt si o lista cu dotarile extra care merita mentionate dupa pararea mea. Revin cu detalii si impresii indata ce am facut primul drum cu ea. Sanataturi! ✌️ Skoda Octavia Style 2.0 TDI 200 CP 4x4 Titan Blue Cleverpack Style -Blocuri optice spate TOP LED -Camera video spate -Climatronic in 3 zone -Parking Assistant -Priza 230V si conexiune USB-C (consola fata/spate si in oglinda retrovizoare) Cleverpack Style Plus -Faruri Matrix-LED -Parbriz incalzit -Adaptive Cruise Control Travel Assistant -Adaptive Cruise Control -Adaptive Lane Guidance -Traffic Sign Recognition Pachet depozitare -spatiu depozitare sub scaun pasager -plase de prindere in portbagaj -elemente CARGO Incalzire stationara cu telecomanda Dynamic Chassis Control si Driving Mode Selection Tapiterie textil / piele Sound System Canton Trapa portbagaj electrica si senzor deschidere (pedala virtuala) Side Assist Instalatie spalare faruri Geamuri laterale fata cu protectie acustica si Sunset Jante aliaj 18" Perseus - antracit
    7 points
  2. Rotac 2 - Mures ring Loc 3, fara diferential, la 0.4s de Megane 4RS (2) si la 0.8s zecimi de Z4 (1) care a venit cu slick si ne-a cam stins lumina. Tura de 1.46.293 aici Rotac 3 - Motorpark Adancata reversed Loc 4, tot fara diferential (pentru ca asa respecta unii mecanici angajamentele). Probleme foarte mari de aderenta (a 3-a cursa pentru FZ-urile de pe fata... aveam wheelspin pe iesirea din ultimul viraj, in treapta 4!). La 0.5s de Megane 3RS (3), 0.6s de un Nissan 350z (2) si la 1s de Z4 (1). Cursa s-a terminat brusc din cauza ploii. Tura de 1.58.564 aici Rotac 4 - Mures ring Loc 3, cu diferential, set nou de FZ pe fata, si foarte foarte cald. La 0.3s de Z4 (2) si la 0.8s de Megane 4RS (1) care a facut soft stage 1. Batalia mea se pare ca este pentru locul 3 cu Meganul 3RS care a fost pe 4 la 0.1s de mine. Tura de 1.46.548 aici Mai las cateva poze si doua urmariri cu Megane-ul 4RS din primele sesiuni de antrenamente. Enjoy!
    6 points
  3. Vopsea noua. Cam asta a iesit
    1 point
  4. Oil ash e mai reprezentativ pentru numărul de kilometrii decât pentru starea filtrului de particule. Singurul senzor care măsoară în mod real starea filtrului, e cel de presiune diferențială. Restul valorilor sunt calcule estimative și au multe variabile. Inginerii VW puteau face o treaba mai bună dacă estimau încărcarea cu cenușă pe baza presiunii diferențiale, măsurată imediat după regenerare, când în mod normal rămâne doar cenușa.
    1 point
  5. Din ce provine cenusa in DPF in procente: Documentul complet e aici: https://www.researchgate.net/publication/301235982_Understanding_Chemical_Composition_and_Phase_Transitions_of_Ash_from_Field_Returned_DPF_Units_and_Their_Correlation_with_Filter_Operating_Conditions
    1 point
  6. Versiunile anterioare nu te lăsau la map pe aid in paralel cu Waze. - nici pe display normal nu ma lasă la ateca cu ghidare din navi mașina și Waze pe infotaiment actual tot nu te lasă 2 ghidari in paralel dar măcar te lasă cu 2 hărți in paralel și cu ghidare pe una
    1 point
  7. Da, nu este deloc activata ruta pe navi.ul masinii dar din ce stiu eu la modelele anterioare nici macar nu te lasa sa vizualizezi navigatia in virtual cockpit daca aveai waze pe ecranul principal. Am sa incerc sa setez navi pe ambele cum ai clarificat. Posibil sa nu meagra, cine stie 🙂
    1 point
  8. Personal nu cred ca este de la injectoare, trebuia sa faca constant. Am urmarit un clip pe YT facut de un roman in care ararta depuenrile. Ce-i drept te cam sperii ce gasesti pe partea de admisie, mai ales daca mergi mult prin oras. Dar cu o curatare la 200k nu da nimeni faliment si este rezonabil. Am sa caut prin Iasi un service de incredere, partea asta ma cam sperie. Trebuie facuta ca la carte sa nu ai alte probleme.
    1 point
  9. Turbina colmatata sau valva N75 blocata. @WooZie Cod valva 6Q0906517
    1 point
  10. Deocamdată le-am dat doar polish și arată foarte bine, diferența este foarte vizibilă și abia aștept să se întunece Before After Before After Când s-a inserat am plecat la test . Așa era acum 2 zile Așa e acum Acum 2 zile Acum Sunt foarte luminoase și pe lateral și pe lungime, cam cum era xenonul, chiar parcă mai luminoase undeva până la 10m în fața mașinii. Mai trebuie doar sa merg la un service să le reglez ca la curte și sunt 100% mulțumit.
    1 point
  11. Valorile se citesc cand vrei tu, oricum ele nu reprezinta doar starea injectorelor. Ele repezinta perfromanta cilindrul ca un tot unitar (valve, segmenti, injector, ... )
    1 point
  12. Am avut si eu acel tremurat usor la relanti dar dupa ce am reconditionat chiulasa a disparut. Aveam depuneri in admisie si pe supape cum este la diesel in egr
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!