Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 28.07.2021 în toate secţiunile

  1. Multam fain, este foarte placuta la condus ca si feeling. Intre timp a primit presuri cauciuc oem, este lichidare de stoc la pbn pentru accesoriile pt golf 5,6, scirocco, am dat 110 ron pe setul de presuri fata reduse 50%(pot da contact pentru cine doreste). Ca si planuri de viitor, estetic vor urma tips-uri la toba, pedale aluminiu si footrest si alta maciulie de schimbator cu piele noua, ori o refac pe asta originala, nu arata rau dar mansonul este putin ciupit . Next week revizie si cam atat momentan. Singurul minus pana acum este ca nu imi gasesc pozitia in scaune inca perfect, are spatarul cam tare si ma cam doare spatele putin de el.
    4 points
  2. Asadar si prin urmare m-am hotarat sa vand seatul pe care il detin de 13 ani si sa trec la ceva in 2 usi si diesel, spatiu fiind suficient pentru drumurile saptamanale iar pentru drumuri lungi am golful break al sotiei. La concurenta cu scirocco a mai fost audi a1 1.6 tdi dar datorita faptului ca preturile sunt similare iar audi fiind mult mai mic si la materiale nu chiar wow am hotarat sa merg pe scirocco 2.0 tdi 140cp. Am vazut 3 masini pana am reusit sa o gasesc pe aceasta, proprietar de 6 ani, adusa de el in 2015 din germania, istoricul pana in 2015 il are la vw complet(verificat de mine la Vw). Avea la intrarea in tara 115000km si 4 ani vechime iar in prezent se prezinta ca in pozele de mai jos, are mici defecte optice marunte dar inevitabile traficului din bucuresti. Mi-a placut ca este foarte curata la interior, functioneaza toate dotarile, nu foarte multe dar a avut cam tot ce am cautat mai putin xenon si este Oem pe partea de sunet, roti si diverse. Ca intretinere nu a avut chiar cel mai bun proprietar sa zic, anvelope varza, jante cam zgariate pentru gustul meu, un semnal de oglinda spart si cam atat. Deja a primit anvelope noi si indreptat jante, de la 120km iti sarea volanul din mana, acum este cu totul alta masina(nu stiu cum pot conduce unii asa). La verificarea in service inainte de achizitie a fost totul ok pe tester, valori injectoare, dpf ok in stare foarte buna, ce urmeaza sa verific la revizie acum filtrul de span si in rest motorina. Va urma next week o revizie completa, sper un detailling la interior iar luna viitoare ar cam trebui amortizoare spate si ceva bucse pe fata(amortizoarele sunt toate cele originale cu data de fabricatie pe ele), in schimb m-a uimit cat de confortabila este cu jantele de 18 si cauciucuri 234/40 comparativ cu seatul cu jante pe 17. Nu troncane, nu boncane ca sa zic asa, consuma foarte decent iar spatiul in ea este similar cu un hatchback normal aproape doar ca ai 2 usi. Spor.
    1 point
  3. Am vazut faruri facute la un polo si aratau foarte bine daca stau sa ma gandesc ca erau matuite rau, abia vedea soferul - dupa polish parca s a aprins lumina
    1 point
  4. 1 point
  5. Salut din nou! Daca te gandesti sa le dai lac, poti sa le dai fara sa le faci polish. Doar slefuite si lac direct. Lacul “umple” zgarieturile lasate de smirghel si iese totul ca nou. Eu am facut asa la 2 perechi de faruri (si golf si tiguan, la fel ca si tine, doar ca generatii uuuun pic mai vechi😁).
    1 point
  6. WooZoe- las-o tata in pace..sterge eroarea, ca-i intermitenta. Si daca mai face...verifica valva de purjare canistra,eventual schimb-o. Scanul facut era cu motorul cald..este?
    1 point
  7. E foarte bine, fugi d-acilea!
    1 point
  8. Acesta este unu dintre putinele wagon-uri care imi plac. Arata intr.un mare fel desi jantele negre ascund dimensiunea lor reala (ca si la mine de altfel). 👍
    1 point
  9. Superb-ul meu s-a produs, dar a intrat pe banking din cauza lipsei unor cipuri. Urmează un termen nedefinit de livrare. Era prea bun 15 săptămâni, dar eram totuși pregătit moral pentru asta. Cum vine piesa, se pune la locul ei și trimit mașina. Partea bună e că cică echipa ce „înfige” cipurile și face expedierile nu se oprește în pauza fabricii de trei săptămâni din august. Acum, om vedea ce o fi.
    1 point
  10. @ct_act Cu siguranta, cand ajungi prin Bucuresti da un semn si ne vedem. Poate vorbim si cu @bubu182 si ai mai multe optiuni de model si soft Referitor la jante, sunt cele OE pe care le aveam, doar le-am vopsit. Am cochetat cu ideea de pune niste jante custom, dar pastram banii pt altceva Da, a comparat-o cu un A6/A7 cu motorul V6 benzina, care bineinteles ca este mai dinamic si mai rapid, dar ma multumesc si cu asta. Stii vorba aia ... 'atat s-a putut' @Bebeee da, sunt difuzoare. A facut o eroare acolo. Ca si la farurile matrix, dar apoi si-a dat seama si a comentat si a pinnuit comentariul. Stie destul de multe baiatul, ar fi greu sa le stie perfect pe toate. @C Z R lasa ce zice el acolo, concluzia este ca i-a placut mult. A facut si niste reprize 0 -> vmax, dar nu le pot mentiona aici Acum referitor la modificari, acestea ar fi: - colantare tot ce era crom in negru lucios - vopsit tipsuri evacuare negru - vopsit jante OE 19'' negru lucios - vopsit etrieri rosu - distantiere H&R 12mm (24mm axa) Acum rotile sunt putin mai iesite si arata mai bine cand suspensia este setata pe sport, inainte pareau prea intrate.
    1 point
  11. Oho, era bine, te strecurai elegant printre ipocritii cu electrice. Acum o sa te arate cu degetul nu numai ca poluezi cu noxe, ci si cu galagie 😆
    1 point
  12. @Luciosu cu cea mai mare placere dar cu siguranta o sa fie o incercare sa ne gasim datorita distantei LE: am incercat sa schimb tipsurile dar erau sudate asa ca a trebuit sa merg pe asa ceva 😁
    1 point
  13. Este gandit in principal pentru a fi utilizat pe autostrazi si nu este el vinovat pentru marcajele trasate prost.
    1 point
  14. Exact așa mă gândesc și eu când aud asta cu orașele aglomerate în România. De parcă în Europa ar fi mai libere. Poate că singurul unde are sens teoria ar fi București, însă există multe orașe în Europa foarte asemănătoare lui (dpdv trafic). Și totuși, acolo se schimbă uleiul la 30k de foarte mulți ani. Eu cred că are legătură cu educația financiară. Acolo oamenii se gândesc de 2 ori înainte să prăpădească banii pe revizii. Eu prefer să schimb motorul cu totul, decât să schimb uleiul înainte de 30k (după ce am plătit pentru ulei LongLife, de 30k km). Dacă tot aveți fantezii cu schibări de ulei la fiecare 10k km, măcar nu mai aruncați banii pe LongLife. P.S: Am avut mai multe mașini care au atins 300k în stilul ăsta, fără probleme.
    1 point
  15. Salutare tuturor, Am avut si eu greierasi in masina pentru care am facut o obsesie un pic cam deplasata. Am cautat dupa ei luni intregi. Eram obsedat de ei. M-au ars si la buzunar. Insa am reusit sa le dau de cap. Sper ca informatiile mele sa ii ajute pe uni dintre voi. Unele probleme prezentate aici le-am avut si eu. Referitor la zgomotul din bancheta din spate - Se aude ca si cum niste bucati de plastic se lovesc intre ele, in special la trecerea peste denivelari. Rabatati bucata din mijloc unde este suportul de pahare. Asta e greierasul. Aceste doua piese s-au desprins si se lovesc intre ele. O alta solutie ca sa faci mai silentios orice model de TSI si chiar sa faci sa dispara o parte din greierasi care se aud in partea din fata a masini este inlocuirea unui furtun din plastic articulat de la motor. Este un defect de fabricatie nerecunoscut oficial. VW a scos din productie piesa si a inlocuit-o cu un furtun din cauciuc fara sa anunte nimic. Cei din reprezentanta nu stiu nimic. Am fost la Porsche Nord si incercau sa ma convinga sa nu il schimb pt. ca nu el este problema. Concluzia - el era problema. Acesta este noul furtun. Cod piesa: 04E133518E Aveti aici explicatia detaliata. Eu mai am un greieras de prins. Il urmaresc de 1 an. Se aude ca si cum o bucata de plastic subtire s-a rup in interiorul orificiilor de dezaburire de langa parbriz. Nu am gasit inca o camera endoscopica suficient de subtire sa intre pe orificii. Am mai gasit problema prezentata pe net dar deocamdata nu are nimeni si o solutie. Succes.
    1 point
  16. @vwblue: cum ti-a pus distributia, ti-a blocat vibrochenul cu cala la semn si fulia arborelui cu came cu boltul? De ce intreb. Unii au 48 la start synchronization (grup 5 coloana 3) si altii au 255 si incerc sa aflu de ce e diferenta asta Scuze colegu - asap03 - pt intarziere, cand am schimbat distributia la passat 1.9 PD BLS 105CP, mi-a blocat doar axa cu came cu un bolt si am avut modificare de la -2.5 la -2. Referitor la start synchronization( grup 5 coloana 3) am vazut ce au postat altii, dar acolo vezi ca primul care are 48 are 1.9PD, iar ceilalti doi cu 255 au 2.0PD. Si la Golf 1.9 pd BXE 105CP am tot 48. Atasez logurile de la amandoua sa compari ( amandoua cu distributia schimbata). Eu la golf as vrea sa umblu la timing sa-i mai scad consumul la ralanti (0.40l) . Log-Log rja 12.11.2011.txt Log-Log 20 RRR 9.11.2011.txt
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!