Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 27.07.2021 în toate secţiunile

  1. @ct_act Cu siguranta, cand ajungi prin Bucuresti da un semn si ne vedem. Poate vorbim si cu @bubu182 si ai mai multe optiuni de model si soft Referitor la jante, sunt cele OE pe care le aveam, doar le-am vopsit. Am cochetat cu ideea de pune niste jante custom, dar pastram banii pt altceva Da, a comparat-o cu un A6/A7 cu motorul V6 benzina, care bineinteles ca este mai dinamic si mai rapid, dar ma multumesc si cu asta. Stii vorba aia ... 'atat s-a putut' @Bebeee da, sunt difuzoare. A facut o eroare acolo. Ca si la farurile matrix, dar apoi si-a dat seama si a comentat si a pinnuit comentariul. Stie destul de multe baiatul, ar fi greu sa le stie perfect pe toate. @C Z R lasa ce zice el acolo, concluzia este ca i-a placut mult. A facut si niste reprize 0 -> vmax, dar nu le pot mentiona aici Acum referitor la modificari, acestea ar fi: - colantare tot ce era crom in negru lucios - vopsit tipsuri evacuare negru - vopsit jante OE 19'' negru lucios - vopsit etrieri rosu - distantiere H&R 12mm (24mm axa) Acum rotile sunt putin mai iesite si arata mai bine cand suspensia este setata pe sport, inainte pareau prea intrate.
    3 points
  2. Tips-urile va saluta Zici ca am filmat cu cartoful ... nu inteleg de ce ...
    3 points
  3. 2 points
  4. Bine v-am regăsit! Mă trezesc săptămâna trecută cu un e-mail din partea admin-ului VW Forum care mă invita pe un ton serios să-mi resetez parola contului din motive de siguranță. Sincer să fiu, m-a luat puțin prin surprindere, fiindcă în urmă cu vreo 3-4 săptămâni, mă gândisem să mai intru pe forum să văd ce mai face lumea. Ultima mea activitate aici a fost în 2014, timp în care s-au schimbat o mulțime de lucruri în viața mea. Cel mai important, este acela că din iulie 2014 locuiesc în UK iar Seat-ul Cordoba pe care îl aveam şi al cărui topic de prezentare e pe undeva prin arhiva forumului, l-am vândut în 2017. Până aici c-am asta ar fi explicația lipsei mele de pe VW Forum. Un alt motiv pentru care m-am hotărât să mă reactivez, ar fi că soția mea acum vreo 2 luni, s-a decis să se apuce de condus în UK şi printr-o conjuctură comică a ajuns în posesia unui "gândac" VW UP! 1.0 60CP cutie automată ASG din 2017, o maşină super haioasă care acum îmi place şi mie. 😀 În afară de UP! care este al ei, eu conduc un VW SHARAN din 2019 2.0TDI 140CP DSG6 plus alte multe dotări. Cam asta ar fi pe scurt povestea ultimilor ani din viața noastră, mai jos aveți o fotografie cu ambele maşini. Drumuri bune tuturor şi aveți grijă de voi!
    1 point
  5. Salutare, Dupa o lunga asteptare in sfarsit ma pot alatura grupului cu "drepturi depline". Timp de aproximativ doi ani cat am cautat un Golf 7 R am fost lurker pe acest forum si nu numai pentru a ma informa cat mai bine. La inceput am fost sceptic, dar dupa asa o perioada de cautare am ajuns la concluzia ca atat motorul cat si cutiile DSG au ajuns in sfarsit la maturitate si pe aceasta generatie de masini chiar sunt de luat. Initial am vrut un Golf 7 GTI, dar dupa multe batai de cap din partea unui coleg de munca si un test drive cu un GTI am concluzionat ca da, vreau R pentru ca mai devreme sau mai tarziu o sa imi doresc ceva mai multa putere si nu cred ca tractiunea fata se va descurca prea bine, mai ales in conditii ce nu sunt ideale. Dupa multe cautari, in 2020 am renuntat sa ma mai uit in tara, oferta de masini fiind limitata. Am gasit ceva in Germania, dar din cauza restrictiilor am decis sa aman momentul achizitiei. Dupa un an agonizant in care am scanat siteurile de profil si pe cele de licitatii zilnic de cel putin 2-3 ori nu am mai gasit nimic sa ma multumeasca. La un moment dat incepusem sa ajung la segmentul de pret al RS3(dar cu provenienta dubioasa/revopsiri/fara dovezi mentenanta) sau Golf 7.5R de la reprezentanta cu toate actele la zi. L-am ales pe cel din urma stiind ca am sa tin masina cel putin 4-5 ani si vreau sa minimizez riscul de a avea "surprize". Aceasta cautare continua s-a oprit brusc intr-o noapte de miercuri spre joi la ora 3-4 dimineata. Un anunt simplu, fara poze cu masina, doar o poza cu parcarea reprezentantei. Am dat mailuri ca un disperat cerand mai multe detalii si niste fotografii deoarece dotarile se potriveau la fix cu ceea ce cautam eu, ba chiar erau peste asteptarile mele. Dimineata la ora 10 am primit fotografiile la o calitate mediocra cu masina, dar suficient de clare cat sa le cer actele la semnat. Dupa semnare, vineri am primit factura, am efectuat plata si am luat bilet de avion pentru a ridica noua jucarie. Pana luni cand trebuia sa ajung acolo nu am mai putut sa dorm noaptea din cauza ca nu imi venea sa cred ca in sfarsit am gasit exact ceea ce voiam, dar si din cauza gandului ca poate masina nici nu exista si am trimis banii aiurea (paranoia much?!). 🤨 Fast forward la ziua de luni, cand am vazut-o in vitrina am crezut ca mi se taie genunchii: MASINA EXISTA! Specul masinii este urmatorul: 06/2018, DJHA 310cai, fara OPF, DSG 7 trepte DCC (singura optiune fara de care nici nu as fi conceput sa iau asa masina) ACC Dynaudio excite 400W Discover Pro 9.2" Jante Pretoria pe 19 Scaune piele nappa carbon cu ajustare electrica si memorii plus airbaguri laterale spate Active info display Side, lane, emergency si rear traffic assists + blind spot monitoring altele: parbriz incalzit cu reflexie IR, geamuri cu protectie termica + fumurii 65% opacitate spate si luneta, oglinzi rabatabile electric, interfata telefon business, app connect, car-net, camera marsarier, torpedou refrigerat, fara elemente revopsite istoric complet fara pachet de fumatori fara panoramic (mi se pare ca arata demential, cred ca ma impacam sa stiu ca am 100kg extra deasupra capului, dar nu as fi putut sa suport sa aud mici greierasi la denivelari....daca avem colegi cu panoramic as aprecia feedbackul lor deoarece pe marele internet am gasit doar pareri negative :(, lucru ce m-a facut sa ma indepartez de aceasta optiune) Baietii de la reprezentanta au fost super de treaba si mi-au predat-o cu detailing interior/exterior/motor plus revizia de 3 ani efectuata (ulei motor, lichid frane, placute noi fata-spate, revizie haldex inclusiv curatare sita pompa sper😁) Fostul proprietar a folosit-o ca a doua masina si i-a efectuat reviziile anual la aproximativ 8000km, a umplut-o de folii de protectie(maner usa, praguri, bara spate portbagaj) si probabil asa va face si cu urmatoarea sa masina ce il astepta la aceeasi locatie: Golf 8R lapiz blue. Imediat dupa predare: Prima ei spalare dupa 1000km la spalatoria din toate aftermovieurile de la Wörther (o pregateam pentru urmatoarea poza): Poza clasica de la Wörthersee (Egger Marterl este la cativa km de Villach in caz ca sunteti prin zona si vreti sa va inramati masinile): Dupa ce am testat-o pe autobahn in Germania, am hotarat sa ma abat de la autostrada si sa vad cum mananca niste serpentine si tuneluri austriece. A meritat din plin! DSG farts si pops&bangs sunt geniale, dar cam cer un upgrade la evacuare! Vinde cineva un Akrapovic la pret bun (joke 😅)? Impresii dupa primii aproape 5000km: Masina mi se pare efectiv o racheta, cea de dinainte avea motor de 1.6 benzina aspirat 100 cai si nu concepeam o depasire fara 2 trepte retrogradate, acceleratia la podea si ceva rugaciuni . Acum mi se pare efectiv ca am ajuns sa conduc cu coduri, nivelul de aderenta si reprizele mi se par fenomenale si abia atept sa vad cum e cu un stage 2 atunci cand ma voi hotari sa fac pasul! Sunetul turbinei si cel de la schimbul treptelor inca imi fac mainile sa transpire dupa fiecare acceleratie si sper ca sentimentul asta sa mai persiste macar cateva luni 🤩 Multi prieteni cu TDI mi-au zis ca o sa plang la pompa din cauza consumului, tot lor le-am trimis poza dupa 500km rulati intre Villach si Budapesta cu un consum mediu de 6.6% la mers regulamentar(ori treapta a 7-a e sfanta ori am mers la vale). Desi nu cred ca intereseaza pe nimeni, dupa drumul Germania-Romania ce a inclus viteze de xxx(nice) pe autobahn, mers prin oras, mers pe serpentine, pedala on/off in fiecare tunel pentru pops&bangs, dar si o gramada de mers linistit cu viteza legala pe ACC am ajuns in Bucuresti dupa 2525km cu un consum de 8.7%. Eu imi calculasem 7 plinuri pentru drum, dar am oprit doar de 4 ori 😮 facand si 730km cu un plin...mi se pare obscen de economic motorul pentru puterea dezvoltata! Acum si ceva minusuri sau carcoteli: masina are acum placute TRW si genereaza asa mult praf incat ma cam exaspereaza. Macar jantele au spitele suficient de departate incat sa se poata curata usor, dar totusi.... raza de virare mi se pare foarte mare, ceea ce face oarecum dificila manevrarea in spatii inguste. Poate nu sunt eu obisnuit cu o masina cu AWD fie el si de tip haldex? ce a fost in capul lor cand i-au setat harta de racire in asemenea hal? 107 grade la mers linistit, iar la mers mai vioi temperatura scade la 100?! Mi se pare putin cam ridicata temperatura...e mai ok sa merg cu ea turata fara sa fie in sarcina inainte de oprire sau sa o las de capul ei si sa duca uleiul la 107 grade? Cum spuneam fosta masina era aspirata si fara pretentii deci nu aveam asa probleme Planuri pentru viitorul apropiat: vreau sa ii caut kitul cu roata de rezerva de dimensiuni reduse(a venit cu kit de pana si cu rotile de 19 merg cu ceva emotii...deja am oprit de cateva ori dupa niste gropi romanesti sa verific daca e nevoie sa dau cu diclofenac pe cauciucuri ca sa se traga galmele ) set de roti de iarna pe 18 (imi fac cu ochiul niste neuspeed RSE10 fiind mai usurele si big brake kit friendly) + conti TS860(am mai avut si mi s-au parut super bune) montat badge R pe portbagaj. Desi multi prefera sa dea jos badgeurile, mie imi place mai mult lookul OEM, plus ca nu prea poti sa fii stealth cand ai 4 evacuari pe la primavara as vrea o sesiune pe circuit pentru a ii vedea adevaratele limite de aderenta. Nu as vrea sa le descopar pe drumuri publice. Vara viitoare intentionez sa trec pe Michelin PS4S deoarece actualele cauciucuri vor implini 4 ani. Momentan mai au 6mm tread depth, dar nu as vrea sa ma iau dupa asta ci dupa varsta cauciucului. Alte planuri (aici va rog sa imi dati sugestii daca spun prostii): schimb bujii la 40.000 schimburi ulei la 8-10mii de km (as prefera la 10.000 pentru easy tracking cat timp nu are nicio modificare si nici nu pot spune ca o abuzez non stop, iar apoi sa cobor intervalul la 8000km) revizie haldex la fiecare 2 schimburi de ulei revizie DSG la 60.000 (DQ381 am vazut ca are revizia la 120.000 si mi se pare cam mult) In momentul de fata masina are putin peste 34000km si fiind un mare upgrade pe partea de putere comparativ cu cea veche nu ii voi aduce modificari cat timp se va mai afla in garantie. De acum sper sa ii ofer cea mai buna ingrijire si ea sa nu ceara nimic in afara de benzina si vizite dese la spalatorie (nu credeam ca e asa greu de intretinut o masina inchisa la culoare). Ceva intalniri prin Bucuresti in perioada urmatoare? PS: scuze daca m-am intins prea mult cu postarea
    1 point
  6. Salutare! A trecut timpul si am ajuns la iteratia 4 a Skodei Octavia care mi-a atras atentia anul trecut cand a aparut pe strazi. Dar de la volanul Superbului Mk 3 TDI 190 cai nu m-a convins sa schimb masina pana cand.. in decembrie am vazut noua versiune RS tsi 245 cai cu cutie manuala... Eu de mult timp imi doream un tsi de 200+ cai cu cutie manual dar din pacate pe Superb 2 si 3 nu a fost disponibil (asa ca am luat TDI 170 si 190), Octavia 3 nu mi-a placut, pe Octavia 2 nu imi permiteam decat 1.9 tdi... In fine, in dec am vazut pe youtube masina, m-am indragostit, am fost la PBN sa cer o oferta si ce sa vezi.. am primit o oferta de nerefuzat... Masina se prezinta astfel: Octavia RS TSI 2.0 - 245 cai intre 5000-6500rpm / 370Nm de la 1900-4300 rpm Culoare Rosu Corrida Optionale: carlig rabatabil electric geamuri duble fata blocare separata geamuri spate senzori parcare fata In standard: jante 18" cu Bridgestone Potenta 225 45 R18 diferential blocabil mecanic fata (nu scartaie la viraje din scurt) directie progresiva (invarti mai putin de volan pe loc) suspensie spate independenta suspensie sport (coborata 1.5 cm faya de standard) interior RS (plafon negru, alcantara pe bord si usi, volan sport incalzit in 3 spite, cusaturi rosii, iluminare ambientala) lumini ambientale Active info display cu grafica speciala RS + Bolero de 10.5" (desi are si navi dar trebuie activata probabil contra cost) Faruri Matrix Led + stopuri Top led si semnale dinamice (stopurile fac un dans simpatic la aprindere gen Audi A6) sunset clima, scaune incalzite, oglinzi rabatabile etc Ce nu am vrut pe ea: stergator spate (ptr ca la fostul Superb s-a stricat dupa 4 ani si strica forma la spate ) portbagaj electric (deoarece la fosta masina aveam mereu probleme cand era cu zapada sau era portbagajul plin ) piele ecologica deoarece transpir pe ea si nu imi place cum se aseaza in partea de sus de la scaunele fata ACC - ptr ca am auzit ca da gherle si mie imi place sa fiu in control trapa - ptr spatiul la cap si centrul de greutate navi - ptr ca waze si carplay wireless..
    1 point
  7. Salut, cred ca e senzorul de temperatura motor, ție îți indica 85 de grade, rezulta amestec sărac de benzină la pornire, de unde și pornirea balbaita!
    1 point
  8. Daca schimbi unul, la modelul acesta, trebuie calibrare
    1 point
  9. Acesta este unu dintre putinele wagon-uri care imi plac. Arata intr.un mare fel desi jantele negre ascund dimensiunea lor reala (ca si la mine de altfel). 👍
    1 point
  10. Daca ai montat o roata de iarna, de ce a mai fost nevoie de platforma? Casco nu acopera anvelopa/roata?
    1 point
  11. Se aude super! Ce bine ca n-ai putut sa schimbi tipsurile
    1 point
  12. Fun factor +50! Ce imi place este ca acum si la mers incet, pe confort, auzi ca este ceva necurat la mijloc 😄 Asta pe langa faptul ca atunci cand o deschizi, clar o auzi acum
    1 point
  13. Plaaaace tipsurile, aliexpress la 5$ asa-i? Felicitari pentru switch, schimbat fun factor, sau asa mi-as da eu cu parerea
    1 point
  14. Aseară am mai ieșit la un test, că nu am avut răbdare. Se vedea ISU în sensul că era suficientă lumină, dar parcă pe partea șoferului aș fi vrut "altceva" Și m-am lămurit imediat că văzusem corect. Așa arăta cu sticlele puse și așa lumina fără ele montate Se vede diferența? 🤔 Ok, pasarica a început să îmi ciripeasca. De la ce o fi? De ls geam? Am atins ceva la lupă? 😁 Azi cum am venit m-am gândit să mă apuc de șmirgheluit și am mascat puțin împrejur că nu am mai avut chef să scot farurile... până când l-am scos pe cel de la șofer, l-am decapsat, l-am reconectat și după ce l-am pornit ce să vezi: cut-off-ul foarte bine delimitat. So, it was the lens! Welll... ok! Curățat puțin, repoziționat totul la loc, mastic, feon, clește, montat la loc, pornit și... lăsat în pace că e și mâine o zi! To be continued...
    1 point
  15. Va salut pe toti ! Dupa o lunga asteptare ( aprox 4 luni), in sfarsit mi-a sosit si mie masina :). Povestea a inceput prin ianuarie, eu aveam un T-Roc care pur si simplu ma exaspera la calitatea interiorului..( foarte mult plastic), astfel am decis sa il schimb cu o masina din aceeasi clasa. Astfel am ajuns la Q2, ideea principala a fost sa achizitionez unul SH versiune prefacelift, insa vazand ca pe facelift sunt disponibile farurile LED matrix am inceput sa cad pe ganduri.., ulterior am renuntat la ideea de a mai schimba masina, insa intr-o vineri dimineata conducand T-Roc-ul si auzind iar plasticele dure cum scartie..am schimbat directia catre un dealer Audi.. si in mai putin de 2 ore aveam o comanda lansata pentru noul Q2 :). Astfel, este vorba despre un Audi Q2 30 TDI- S Tronic. de ce motorina ? Fac in jur de 65.000 de km pe an.. si de ce 30 TDI? Mai detin si un vw arteon cu motorul de 190 hp.. deci sunt acoperit. Ca si dotari optionale : -Active Lane Assist -Audi drive select -Audi sound system -Audi virtual cockpit -Cheie confort,fara safelock -Climatizare automata -2 zone -Cotiera centrala fata confort -Active Cruise Control -Ornamente praguri cu insetii aluminiu si -iluminare pentru usile din fata -Pachet asistenta parcare ( Camera video spate, -Audi Hill Hold Assist, -Parking control plus, avertizare vizuala si acustica, cu senzori parcare fata si spate ) -Pachet comfort selection ( scaune fata incalzite, hayon cu actionare electrica ) -Pachet confort plus (oglinda interioara cu efect automat antiorbire, oglinzi exterioare antiorbire rabatabile electric si incalzite , reglaj lombar pe 4 directii pentru scaunele din fata.) -Pachet Connectivity & Infotainment ( - Audi smartphone interface , - pregatire pentru navigatie MMI plus ) -Pachet design interior 2 ( - scaune sport culoare neagra, - tapiterie stofa index, - optica interioara aluminiu, - pachet lumini ambientale ) Pachet technology Selection ( - Audi phone box antena LTE, - Faruri LED Matrix ) Roata rezerva compacta Volan multifunctional plus Pachet depozitare si portbagaj Pretul doresc sa ramana confidential, daca este cineva interesat.. poate sa aplice dotrile de mai sus pe configuratorul Audi si va vedea si pretul :). Urmeaza sa ii aplic un detailing exterior si folie Llumar saptamana urmatoare. Atasez si cateva poze :). Promit ca voi mai face.
    1 point
  16. Va multumes frumos tuturor ! Nu e foarte inalta, se incadreaza in tipologia crossover-elor. Insa, spatiul la interior este destul de bun, eu am 1,88 si am spatiu suficent, ba chiar mai am si loc :). Pozitia la condus este mai buna decat la un T-Roc sau T-Cross. Dupa o saptamana de utilizare am un big + pentru motorul nou de 2.0 116 cp m-a impresionat destul de mult, cred ca este printre cele mai silentioase motoare pe motorina pe care le-am condus. Eu cu masina pe dynamic am scos un 0-100 chiar mai rapid decat ce se indica pe datele oficiale. Ce pot sa spun ? Pana acum am doar cuvinte de lauda. De asemenea comfortul interior, este clar peste orice crossover din grupul VAG. In ceea ce priveste consumul.. si aici am ramas impresionat, la T-Roc 1.6 TDI manual.. in oras aveam un consum de 9 iar pe autostrada 7-7,5. Cu Audi-ul desi este automat scot un consum in oras de 8-8,2 iar pe autostrada 6.
    1 point
  17. 66.500 km, dupa 3k km in concediu in Grecia pana in Ciclade. Am deja 4 ani cu masina, dupa vara asta voi retrage cauciucurile, si-au facut cu brio treaba. Cateva idei razlete din concediu: la o urcare pe unul din ferry (m-au bagat pe banda pentru etajul superior) senzorii fata mi-au pus de 2 ori frana automat, intuind ca busesc masina o "placere" sa pleci de pe loc pe o rampa metalica cu striatii... doar cu FWD.... iar am simtit lipsa ACC pe autostrazile grecesti, am inteles ca as putea face retrofit insa destul de complicat.. pe insule m-au injurat multi legat de faruri: ba cei cu Polo, Up si ate gargarite care erau in fata mea, lumina batea cred peste partea metalica a haionului... ba chiar unii din sens opus. Stau iar sa ma gandesc daca nu cumva autolelevingul ar putea sa nu functioneze corect, ca aveam pasageri pe bancheta din spate, dar nu vad de ce, nu am eroare in bord... Ar fi deja a 6-a verificare in service legata de faruri, de fiecare data mi sa zis ca sunt "tzais"... Se prea poate ca nici aia de pe acolo sa nu fie invatati cu led-uri, cred ca 3 masini cu astfel de faruri am vazut in Naxos.. din nou incantat de spatiul interior, pentru 3 saptamani de vacanta (n-am stat numai in insule, ci si prin alte parti, la prieteni) am avut spatiu destul pentru bagaje si acareturi, inca nu e nevoie de schimb placute frana, oi vedea la viitoarea inspectie din primavara viitoare, consum cu 3 persoane, portbagaj full (valori aproape identice si la dus, si la intors): 555 km pe autostrada in GR (mers in mare parte in limitele de acolo + ceva rezonabil in plus, dupa cum mergeau si grecii), Vmed 104 km/h - consum 6.3 1140 km pana acasa, Vmed 84 kmh, consum 5.9. PS. Atata praf n-am vazut in viata mea am si prins cateva zile cu celebrul Meltemi.. se vede din poze cum arata masina In rest peisaje minunate!
    1 point
  18. Am iesit si eu prima data la drum lung cu masina pana in Thassos, unde eu m-am dat cu bicla pe coclauri, baietelul la nisip si masina la umbra printre maslini Consumul la intoarcere a fost maricel dar si vantul a batut violent din fata, am avut "parasuta" 3 bicle pe carlig, 500 kg load, depasiri la greu in Bulgaria
    1 point
  19. Alltrack CUAA 2018 la Procar Timișoara: - înlocuit ulei Haldex: ~440 RON - înlocuit ulei DSG: ~1300 RON Mi-au dat și un deviz estimativ pentru plăcuțe spate, dar cred că au greșit marca și m-au încurcat cu vreun GLE 😂
    1 point
  20. Iti dai seama ca toți o sa aștepte sa fii înghesuit.
    1 point
  21. A blast from the past. Am fentat ploaia si am reusit sa facem o intalnire pe care o tot planuiam de ceva timp.
    1 point
  22. Nu eram eu.. uite o poza la soare dupa ce am "inegrit plafonul" Intamplator a parcat langa a mea un RS gen precedenta pe albastru. Alaturi mai e un CC TSI care e la prima mana
    1 point
  23. Din ce am inteles, config ceasurilor pe orizontala, este rezervata doar ptr RS in gama Octavia Asa arata butonul de rabatare carlig (e electric acum fata de Superb unde era mecanic) Asa arata pe masina folia de protectie 3M pe bara spate din catalogul de accesorii
    1 point
  24. @krygod_roSound generator este un pic diferit fata de cum ma asteptam si anume: are 2 trepte: normal si sport si ... off (dar doar pe individual) Masina porneste pe normal cu sunet pe normal (mai discret) si devine puternic pe sport. Totusi are o functie u pic smart, contextuala, prin care atunci cand ii dai blana, baga mai mult sunet si atunci cand ridici pedala sau mergi constant, mai scade din zgomot. Eu cu familia merg pe individual cu totul pe sport si sunet pe off. Suspensia nu este mult mai rigida fata de Superb cu pachet de rumuri grele si jante pe 17, dar totusi este; o consider un compormis bun intre confort si stabilitate; e peste asteptarile mele.. nu regret optiunea de adaptive Geamurile duble insonorizez fain in fata.. practic se muta zgomotul la vant din fata in spate (unde nu nu sunt duble.. deci se aude clar zgomotul la vant din spate acum Infotaimentul a mers flawless pana acum, nu am android ca sa testez.. Carplay e ireprosabil ca de obicei Cauciucuri Bridgestone Turanza 235 45 R18 cu un indice nesimtit de viteza Sistemul audio este mai mult decat suficient ptr nevoile mele modeste de tata de copii mici care trebuie sa doarma in masina. Are volum suficient si nu distorsioneaza daca asculti normal.. Eu merg pe youtube premium (muzica fara reclame si cu ecranul stins la telefon) sau spotify Mai jos niste poze cu carligul si platforma si turatia la 140 kmh pe bord. Unul din motivele ptr care nu am luat camera este ca mai tot timpul voi merge cu platforma de bicle in spate ceea ce face inutila camera si senzorii spate
    1 point
  25. Nu. Daca e de la servomotor, problema apare pe o singura parte
    0 points
  26. schimbi cu b6+diferenta?? /joke succes la vanzare si multi km cu urmatoarea!
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!