Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 26.07.2021 în toate secţiunile
-
Azi am început cu matuirea ochelarilor după cum spuneam. Am insistat unde aveam ridurile, apoi am dat iar primer și vopsea. A ieșit o idee mai bine. Am pus și ornamentele lupelor, am strâns totul și am mai testat o dată. După ce s-a uscat vopseaua am montat toate la loc și am pus masticul pentru lipirea "sticlelor". Si rezultatul aproape final este acesta Urmează cât de curând matuirea și polisharea farurilor pentru a crește transparența acestora. O săptămână frumoasă tuturor!6 points
-
Tips-urile va saluta Zici ca am filmat cu cartoful ... nu inteleg de ce ...3 points
-
“Acolo” aproape tot saracul isi permite masina noua la fiecare 3-4 ani de zile (exceptie tarile cu taxe aberante). Tot “acolo”, intretinerea e relativ scumpa (vs la noi) iar “ei” sunt chitrosi (tu poti sa le zici “educati financiar” daca iti place mai mult) - deci nu se sinchisesc sa faca altceva in afara operatiunilor obligatorii. Iar conditiile de exploatare sunt diferite oricat de ciudat ti s-ar parea tie: masinile ruleaza pe foi de hartie, in conditii fara praf, fara uzura accentuata (masinile parcurg in general distante maricele la un drum, putine porniri/opriri, etc). Si chiar daca nu ar fi exploatate corect, tinandu-le putin timp - masinile nu se vor strica si nu vor avea timp sa isi arate bubele in cei 3-4 ani de zile (cand oricum sunt in garantie). Asa ca pot schimba uleiul si la 40k probabil, la ei nu se vor strica. E valabil si la noi: daca tii o masina cativa ani, poti schimba uleiul si la 30k, nu vei ajunge tu sa vezi urmarile. Conteaza foarte mult si in cat timp faci acei 30k: una e sa ii faci in 6 luni, alta e in 2 ani. Conteaza si ce motor ai (diesel 3L e altceva vs benzina 1.0 de ex). Uleiul se uzeaza, isi pierde proprietatile in timp. Fiecare face cum doreste.3 points
-
Asadar si prin urmare m-am hotarat sa vand seatul pe care il detin de 13 ani si sa trec la ceva in 2 usi si diesel, spatiu fiind suficient pentru drumurile saptamanale iar pentru drumuri lungi am golful break al sotiei. La concurenta cu scirocco a mai fost audi a1 1.6 tdi dar datorita faptului ca preturile sunt similare iar audi fiind mult mai mic si la materiale nu chiar wow am hotarat sa merg pe scirocco 2.0 tdi 140cp. Am vazut 3 masini pana am reusit sa o gasesc pe aceasta, proprietar de 6 ani, adusa de el in 2015 din germania, istoricul pana in 2015 il are la vw complet(verificat de mine la Vw). Avea la intrarea in tara 115000km si 4 ani vechime iar in prezent se prezinta ca in pozele de mai jos, are mici defecte optice marunte dar inevitabile traficului din bucuresti. Mi-a placut ca este foarte curata la interior, functioneaza toate dotarile, nu foarte multe dar a avut cam tot ce am cautat mai putin xenon si este Oem pe partea de sunet, roti si diverse. Ca intretinere nu a avut chiar cel mai bun proprietar sa zic, anvelope varza, jante cam zgariate pentru gustul meu, un semnal de oglinda spart si cam atat. Deja a primit anvelope noi si indreptat jante, de la 120km iti sarea volanul din mana, acum este cu totul alta masina(nu stiu cum pot conduce unii asa). La verificarea in service inainte de achizitie a fost totul ok pe tester, valori injectoare, dpf ok in stare foarte buna, ce urmeaza sa verific la revizie acum filtrul de span si in rest motorina. Va urma next week o revizie completa, sper un detailling la interior iar luna viitoare ar cam trebui amortizoare spate si ceva bucse pe fata(amortizoarele sunt toate cele originale cu data de fabricatie pe ele), in schimb m-a uimit cat de confortabila este cu jantele de 18 si cauciucuri 234/40 comparativ cu seatul cu jante pe 17. Nu troncane, nu boncane ca sa zic asa, consuma foarte decent iar spatiul in ea este similar cu un hatchback normal aproape doar ca ai 2 usi. Spor.1 point
-
Salutare, Dupa o lunga asteptare in sfarsit ma pot alatura grupului cu "drepturi depline". Timp de aproximativ doi ani cat am cautat un Golf 7 R am fost lurker pe acest forum si nu numai pentru a ma informa cat mai bine. La inceput am fost sceptic, dar dupa asa o perioada de cautare am ajuns la concluzia ca atat motorul cat si cutiile DSG au ajuns in sfarsit la maturitate si pe aceasta generatie de masini chiar sunt de luat. Initial am vrut un Golf 7 GTI, dar dupa multe batai de cap din partea unui coleg de munca si un test drive cu un GTI am concluzionat ca da, vreau R pentru ca mai devreme sau mai tarziu o sa imi doresc ceva mai multa putere si nu cred ca tractiunea fata se va descurca prea bine, mai ales in conditii ce nu sunt ideale. Dupa multe cautari, in 2020 am renuntat sa ma mai uit in tara, oferta de masini fiind limitata. Am gasit ceva in Germania, dar din cauza restrictiilor am decis sa aman momentul achizitiei. Dupa un an agonizant in care am scanat siteurile de profil si pe cele de licitatii zilnic de cel putin 2-3 ori nu am mai gasit nimic sa ma multumeasca. La un moment dat incepusem sa ajung la segmentul de pret al RS3(dar cu provenienta dubioasa/revopsiri/fara dovezi mentenanta) sau Golf 7.5R de la reprezentanta cu toate actele la zi. L-am ales pe cel din urma stiind ca am sa tin masina cel putin 4-5 ani si vreau sa minimizez riscul de a avea "surprize". Aceasta cautare continua s-a oprit brusc intr-o noapte de miercuri spre joi la ora 3-4 dimineata. Un anunt simplu, fara poze cu masina, doar o poza cu parcarea reprezentantei. Am dat mailuri ca un disperat cerand mai multe detalii si niste fotografii deoarece dotarile se potriveau la fix cu ceea ce cautam eu, ba chiar erau peste asteptarile mele. Dimineata la ora 10 am primit fotografiile la o calitate mediocra cu masina, dar suficient de clare cat sa le cer actele la semnat. Dupa semnare, vineri am primit factura, am efectuat plata si am luat bilet de avion pentru a ridica noua jucarie. Pana luni cand trebuia sa ajung acolo nu am mai putut sa dorm noaptea din cauza ca nu imi venea sa cred ca in sfarsit am gasit exact ceea ce voiam, dar si din cauza gandului ca poate masina nici nu exista si am trimis banii aiurea (paranoia much?!). 🤨 Fast forward la ziua de luni, cand am vazut-o in vitrina am crezut ca mi se taie genunchii: MASINA EXISTA! Specul masinii este urmatorul: 06/2018, DJHA 310cai, fara OPF, DSG 7 trepte DCC (singura optiune fara de care nici nu as fi conceput sa iau asa masina) ACC Dynaudio excite 400W Discover Pro 9.2" Jante Pretoria pe 19 Scaune piele nappa carbon cu ajustare electrica si memorii plus airbaguri laterale spate Active info display Side, lane, emergency si rear traffic assists + blind spot monitoring altele: parbriz incalzit cu reflexie IR, geamuri cu protectie termica + fumurii 65% opacitate spate si luneta, oglinzi rabatabile electric, interfata telefon business, app connect, car-net, camera marsarier, torpedou refrigerat, fara elemente revopsite istoric complet fara pachet de fumatori fara panoramic (mi se pare ca arata demential, cred ca ma impacam sa stiu ca am 100kg extra deasupra capului, dar nu as fi putut sa suport sa aud mici greierasi la denivelari....daca avem colegi cu panoramic as aprecia feedbackul lor deoarece pe marele internet am gasit doar pareri negative :(, lucru ce m-a facut sa ma indepartez de aceasta optiune) Baietii de la reprezentanta au fost super de treaba si mi-au predat-o cu detailing interior/exterior/motor plus revizia de 3 ani efectuata (ulei motor, lichid frane, placute noi fata-spate, revizie haldex inclusiv curatare sita pompa sper😁) Fostul proprietar a folosit-o ca a doua masina si i-a efectuat reviziile anual la aproximativ 8000km, a umplut-o de folii de protectie(maner usa, praguri, bara spate portbagaj) si probabil asa va face si cu urmatoarea sa masina ce il astepta la aceeasi locatie: Golf 8R lapiz blue. Imediat dupa predare: Prima ei spalare dupa 1000km la spalatoria din toate aftermovieurile de la Wörther (o pregateam pentru urmatoarea poza): Poza clasica de la Wörthersee (Egger Marterl este la cativa km de Villach in caz ca sunteti prin zona si vreti sa va inramati masinile): Dupa ce am testat-o pe autobahn in Germania, am hotarat sa ma abat de la autostrada si sa vad cum mananca niste serpentine si tuneluri austriece. A meritat din plin! DSG farts si pops&bangs sunt geniale, dar cam cer un upgrade la evacuare! Vinde cineva un Akrapovic la pret bun (joke 😅)? Impresii dupa primii aproape 5000km: Masina mi se pare efectiv o racheta, cea de dinainte avea motor de 1.6 benzina aspirat 100 cai si nu concepeam o depasire fara 2 trepte retrogradate, acceleratia la podea si ceva rugaciuni . Acum mi se pare efectiv ca am ajuns sa conduc cu coduri, nivelul de aderenta si reprizele mi se par fenomenale si abia atept sa vad cum e cu un stage 2 atunci cand ma voi hotari sa fac pasul! Sunetul turbinei si cel de la schimbul treptelor inca imi fac mainile sa transpire dupa fiecare acceleratie si sper ca sentimentul asta sa mai persiste macar cateva luni 🤩 Multi prieteni cu TDI mi-au zis ca o sa plang la pompa din cauza consumului, tot lor le-am trimis poza dupa 500km rulati intre Villach si Budapesta cu un consum mediu de 6.6% la mers regulamentar(ori treapta a 7-a e sfanta ori am mers la vale). Desi nu cred ca intereseaza pe nimeni, dupa drumul Germania-Romania ce a inclus viteze de xxx(nice) pe autobahn, mers prin oras, mers pe serpentine, pedala on/off in fiecare tunel pentru pops&bangs, dar si o gramada de mers linistit cu viteza legala pe ACC am ajuns in Bucuresti dupa 2525km cu un consum de 8.7%. Eu imi calculasem 7 plinuri pentru drum, dar am oprit doar de 4 ori 😮 facand si 730km cu un plin...mi se pare obscen de economic motorul pentru puterea dezvoltata! Acum si ceva minusuri sau carcoteli: masina are acum placute TRW si genereaza asa mult praf incat ma cam exaspereaza. Macar jantele au spitele suficient de departate incat sa se poata curata usor, dar totusi.... raza de virare mi se pare foarte mare, ceea ce face oarecum dificila manevrarea in spatii inguste. Poate nu sunt eu obisnuit cu o masina cu AWD fie el si de tip haldex? ce a fost in capul lor cand i-au setat harta de racire in asemenea hal? 107 grade la mers linistit, iar la mers mai vioi temperatura scade la 100?! Mi se pare putin cam ridicata temperatura...e mai ok sa merg cu ea turata fara sa fie in sarcina inainte de oprire sau sa o las de capul ei si sa duca uleiul la 107 grade? Cum spuneam fosta masina era aspirata si fara pretentii deci nu aveam asa probleme Planuri pentru viitorul apropiat: vreau sa ii caut kitul cu roata de rezerva de dimensiuni reduse(a venit cu kit de pana si cu rotile de 19 merg cu ceva emotii...deja am oprit de cateva ori dupa niste gropi romanesti sa verific daca e nevoie sa dau cu diclofenac pe cauciucuri ca sa se traga galmele ) set de roti de iarna pe 18 (imi fac cu ochiul niste neuspeed RSE10 fiind mai usurele si big brake kit friendly) + conti TS860(am mai avut si mi s-au parut super bune) montat badge R pe portbagaj. Desi multi prefera sa dea jos badgeurile, mie imi place mai mult lookul OEM, plus ca nu prea poti sa fii stealth cand ai 4 evacuari pe la primavara as vrea o sesiune pe circuit pentru a ii vedea adevaratele limite de aderenta. Nu as vrea sa le descopar pe drumuri publice. Vara viitoare intentionez sa trec pe Michelin PS4S deoarece actualele cauciucuri vor implini 4 ani. Momentan mai au 6mm tread depth, dar nu as vrea sa ma iau dupa asta ci dupa varsta cauciucului. Alte planuri (aici va rog sa imi dati sugestii daca spun prostii): schimb bujii la 40.000 schimburi ulei la 8-10mii de km (as prefera la 10.000 pentru easy tracking cat timp nu are nicio modificare si nici nu pot spune ca o abuzez non stop, iar apoi sa cobor intervalul la 8000km) revizie haldex la fiecare 2 schimburi de ulei revizie DSG la 60.000 (DQ381 am vazut ca are revizia la 120.000 si mi se pare cam mult) In momentul de fata masina are putin peste 34000km si fiind un mare upgrade pe partea de putere comparativ cu cea veche nu ii voi aduce modificari cat timp se va mai afla in garantie. De acum sper sa ii ofer cea mai buna ingrijire si ea sa nu ceara nimic in afara de benzina si vizite dese la spalatorie (nu credeam ca e asa greu de intretinut o masina inchisa la culoare). Ceva intalniri prin Bucuresti in perioada urmatoare? PS: scuze daca m-am intins prea mult cu postarea1 point
-
Aseară am mai ieșit la un test, că nu am avut răbdare. Se vedea ISU în sensul că era suficientă lumină, dar parcă pe partea șoferului aș fi vrut "altceva" Și m-am lămurit imediat că văzusem corect. Așa arăta cu sticlele puse și așa lumina fără ele montate Se vede diferența? 🤔 Ok, pasarica a început să îmi ciripeasca. De la ce o fi? De ls geam? Am atins ceva la lupă? 😁 Azi cum am venit m-am gândit să mă apuc de șmirgheluit și am mascat puțin împrejur că nu am mai avut chef să scot farurile... până când l-am scos pe cel de la șofer, l-am decapsat, l-am reconectat și după ce l-am pornit ce să vezi: cut-off-ul foarte bine delimitat. So, it was the lens! Welll... ok! Curățat puțin, repoziționat totul la loc, mastic, feon, clește, montat la loc, pornit și... lăsat în pace că e și mâine o zi! To be continued...1 point
-
Poftim aici,tutorial video cu privire la inlocuirea acestuia1 point
-
Toata generatia MK7 are motoarele 1.2/1.4 tsi cu distributie pe curea cu Kevlar si termen de verificare pe la 210k km (parca).1 point
-
Va multumes frumos tuturor ! Nu e foarte inalta, se incadreaza in tipologia crossover-elor. Insa, spatiul la interior este destul de bun, eu am 1,88 si am spatiu suficent, ba chiar mai am si loc :). Pozitia la condus este mai buna decat la un T-Roc sau T-Cross. Dupa o saptamana de utilizare am un big + pentru motorul nou de 2.0 116 cp m-a impresionat destul de mult, cred ca este printre cele mai silentioase motoare pe motorina pe care le-am condus. Eu cu masina pe dynamic am scos un 0-100 chiar mai rapid decat ce se indica pe datele oficiale. Ce pot sa spun ? Pana acum am doar cuvinte de lauda. De asemenea comfortul interior, este clar peste orice crossover din grupul VAG. In ceea ce priveste consumul.. si aici am ramas impresionat, la T-Roc 1.6 TDI manual.. in oras aveam un consum de 9 iar pe autostrada 7-7,5. Cu Audi-ul desi este automat scot un consum in oras de 8-8,2 iar pe autostrada 6.1 point
-
@16MAW Arcadele negre iti creează o iluzie optica, de aici impresia că ar fi înaltă1 point
-
In plus uleiul de la noi e slab calitativ, eu am avut ocazia sa fac comparatie, majoritatea uleiurilor de la noi dupa 7-8tkm incep sa se arda lucru care nu se intampla cu uleiurile de afara nici dupa 15tkm.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Ieri m-am apucat de proiectul nou, proiectoare bi-led. Am scos afară perechea de faruri și proiectoarele, toate cumpărate cu ceva timp în urmă, scule, cabluri, cârpe, pensule, serviciu șervețele, soluții, etc. A urmat încălzirea lor, decaspsarea și curățarea siliconului cu care fuseseră lipite, lucru nu tocmai ușor mai ales pentru mâini și degete, întrucât le-am tot zgâriat și împuns cu șurubelnița. După decapsare am observat că sunt destul de prăfuite și murdare înăuntru, le-am luat foarte ieftin ce este drept. Am scos toate componentele din far și am început să le curăț De aici a început distracția. Întrucât voiam să le fac să funcționeze ca originalele, în sensul să am faza scurtă și lungă pe lupă și nu separat sau împreună cu faza lungă din far, mi-am adus aminte de discuția purtată cu ceva ani în urmă cu colegul @MRC care mă ajutase și la lucrarea de la Audi. Cumpărasem ce trebuie și am studiat schema firelor din far, apoi am început să tai, să lipesc și să adaug până când am ajuns la rezultatul dorit. Am luat farul, l-am montat pentru probă și era exact ce căutase așa că n-au mai contat cele 2 ore de căutat scheme, măsurători și tăiat . Pe această cale doresc să îi mulțumesc încă o dată colegului @MRC! Bun! M-am apucat și de sl doilea far, am făcut același lucruri și l-am urcat pe mașină și... nimic! Nu funcționa nimic! L-am scos, m-am uitat încă o dată la legături, am verificat totul din nou, l-am montat din nou și tot nimic. Mi-am adus aminte cuvintele celui care mi le vânduse "funcționează tot, nu are cleme rupte". În privința cremelor așa era, dar prima parte nu. Investigând mai in amănunt constat că pinii erau oxidati. Mi-am adus aminte că becul de scurtă nu stătea în soclu când l-am desfăcut, dar nu dădusem importanță întrucât tot trebuia să renunț la el. Se pare că farul sau mașina fuseseră inundate și avusese loc un scurt pe undeva sau ceva de genul. Am dat cu spray de contact, am curățat mufa și pinii, am remontat și tot nimic. Pentru mine firele sunt fire, dar se pare că nu e doar așa. Mai aveam un far, donat de un prieten, dar nu mai aveam feonul . Așa că am așteptat să vină prietenul care îl avea, apoi am decapsat rapid farul, i-am scos instalația electrică și am constat că e la fel la ambele faruri. Am schimbat-o, am tăiat lipit, refăcut totul și l-am pus pe mașină. . Concluzie, românul până nu ciupește sau nu păcălește pe cineva nu se simte bine... Acestea sunt riscurile pe online/OLX, că nu poți proba sau nu te poți întoarce cu produsele nefuncționale. Până să vină întunericul am zis sa nu stau degeaba și am desfăcut ochelarii de pe geam. Cu cuterul, dremelul, o șurubelniță, feonul și cu multă răbdare, întrucât nu sunt prinse în șuruburi ci i se topesc pinii de plastic. Le-am dat un prime și apoi 2 mâini de vopsea neagră urmând și o mână de lac. Asta cu lacul se pare că nu a fost o idee bună, întrucât dimineață am găsit lacul uscat aiurea și crease niște riduri... așa că am matuit iar ochelarii și am trecut iar la primer. Nu mai am spray negru așa că trebuie să trag o fugă să cumpăr... anyway... A urmat proba de drum și verificarea planeitații cut-off-ului dacă tot se mai întunecase. Faza scurtă și faza lungă Arată bine până acum. Urmează terminarea de vopsit a ochelarilor, reansamblarea geamului cu ornamente, relipirea acestuia și la final șlefuire și lustruire. To BE continued... 😃1 point
-
Ceva probleme cu browserul. Dar si cu timpul si munca. Am mai ajuns pe la munte, maine iarasi o tura. Nimic dur pentru Golf, mostly sosea. Aerul conditionat merge perfect - o sa ma duc prin septembrie sa vedem totusi pe unde pierde, e pacat sa nu remediez corect. Deja am implinit mai mult de 11k km de la ultimul schimb, asa ca am prestat din nou. Tot cu ulei OE, am fost foarte multumit la ultimul schimb. Azi si ITP-ul - fara probleme. Decent pentru o masina de 20 de ani. si pozele de mai sus:1 point
-
66.500 km, dupa 3k km in concediu in Grecia pana in Ciclade. Am deja 4 ani cu masina, dupa vara asta voi retrage cauciucurile, si-au facut cu brio treaba. Cateva idei razlete din concediu: la o urcare pe unul din ferry (m-au bagat pe banda pentru etajul superior) senzorii fata mi-au pus de 2 ori frana automat, intuind ca busesc masina o "placere" sa pleci de pe loc pe o rampa metalica cu striatii... doar cu FWD.... iar am simtit lipsa ACC pe autostrazile grecesti, am inteles ca as putea face retrofit insa destul de complicat.. pe insule m-au injurat multi legat de faruri: ba cei cu Polo, Up si ate gargarite care erau in fata mea, lumina batea cred peste partea metalica a haionului... ba chiar unii din sens opus. Stau iar sa ma gandesc daca nu cumva autolelevingul ar putea sa nu functioneze corect, ca aveam pasageri pe bancheta din spate, dar nu vad de ce, nu am eroare in bord... Ar fi deja a 6-a verificare in service legata de faruri, de fiecare data mi sa zis ca sunt "tzais"... Se prea poate ca nici aia de pe acolo sa nu fie invatati cu led-uri, cred ca 3 masini cu astfel de faruri am vazut in Naxos.. din nou incantat de spatiul interior, pentru 3 saptamani de vacanta (n-am stat numai in insule, ci si prin alte parti, la prieteni) am avut spatiu destul pentru bagaje si acareturi, inca nu e nevoie de schimb placute frana, oi vedea la viitoarea inspectie din primavara viitoare, consum cu 3 persoane, portbagaj full (valori aproape identice si la dus, si la intors): 555 km pe autostrada in GR (mers in mare parte in limitele de acolo + ceva rezonabil in plus, dupa cum mergeau si grecii), Vmed 104 km/h - consum 6.3 1140 km pana acasa, Vmed 84 kmh, consum 5.9. PS. Atata praf n-am vazut in viata mea am si prins cateva zile cu celebrul Meltemi.. se vede din poze cum arata masina In rest peisaje minunate!1 point
-
le-am primit la dealer bonus pe cele all wheather, am cumparat eu separat protectie tunel median si protectie portbagaj.1 point
-
@grp, am vazut si eu modele noi de Mercedes care deranjeaza foarte mult noaptea in trafic cu BiLEd-urile alea... dar na...ei au dreptul legal sa le aiba...noi nu. Singurul mod in care imi pot face retrofit la xenon este sa imi pun farurile OEM cu Xenon + cantarele de pe punti, apoi mers la RAR si trecut in CIV. Si asa rezolv o problema cu vreunu mai zelos. Acuma daca nu ai avut probleme, sper sa nici nu ai. apropos: din cauza asta inca am halogen inclusiv la iluminatul numarului de pe spate...1 point
-
1 point
-
Epopeea led continuă, la fel cum continuăm cu experimentele. In ultima vreme sunt cam prins cu serviciul și cu alte proiecte așa că mașinile au trecut pe plan secundar, doar cel de întreținere. Azi a venit un colet de la fratele chinez și nu am rezistat . Am scos un far și l-am înlocuit cu unul halogen pentru experiment. Mi-am adus aminte repede de ce am renunțat la halogen chiar numai uitându-mă la becurile de poziție Apoi am mers la un gard să continui experimentul. Lumina de la farul cu halogen Lumina de la farul cu lupă și "bec" led și lumina de la proiectorul bi-led Lupă cu "bec" led sus și proiector bi-led jos Ce diferență imensă la care sincer nu mă așteptam! Urmează cât de curând o să găsesc timp să desfac farurile și să montez/reglez proiectoarele bi-led și să testez pe stradă noile lumini! Weekend plăcut tuturor!1 point
-
1 point
-
De ce as cauta pe google cand le am in parcare pe amandoua? Sunt doua clase diferite, in rest povesti cu pesti.0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00