Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 25.07.2021 în toate secţiunile

  1. Ieri m-am apucat de proiectul nou, proiectoare bi-led. Am scos afară perechea de faruri și proiectoarele, toate cumpărate cu ceva timp în urmă, scule, cabluri, cârpe, pensule, serviciu șervețele, soluții, etc. A urmat încălzirea lor, decaspsarea și curățarea siliconului cu care fuseseră lipite, lucru nu tocmai ușor mai ales pentru mâini și degete, întrucât le-am tot zgâriat și împuns cu șurubelnița. După decapsare am observat că sunt destul de prăfuite și murdare înăuntru, le-am luat foarte ieftin ce este drept. Am scos toate componentele din far și am început să le curăț De aici a început distracția. Întrucât voiam să le fac să funcționeze ca originalele, în sensul să am faza scurtă și lungă pe lupă și nu separat sau împreună cu faza lungă din far, mi-am adus aminte de discuția purtată cu ceva ani în urmă cu colegul @MRC care mă ajutase și la lucrarea de la Audi. Cumpărasem ce trebuie și am studiat schema firelor din far, apoi am început să tai, să lipesc și să adaug până când am ajuns la rezultatul dorit. Am luat farul, l-am montat pentru probă și era exact ce căutase așa că n-au mai contat cele 2 ore de căutat scheme, măsurători și tăiat . Pe această cale doresc să îi mulțumesc încă o dată colegului @MRC! Bun! M-am apucat și de sl doilea far, am făcut același lucruri și l-am urcat pe mașină și... nimic! Nu funcționa nimic! L-am scos, m-am uitat încă o dată la legături, am verificat totul din nou, l-am montat din nou și tot nimic. Mi-am adus aminte cuvintele celui care mi le vânduse "funcționează tot, nu are cleme rupte". În privința cremelor așa era, dar prima parte nu. Investigând mai in amănunt constat că pinii erau oxidati. Mi-am adus aminte că becul de scurtă nu stătea în soclu când l-am desfăcut, dar nu dădusem importanță întrucât tot trebuia să renunț la el. Se pare că farul sau mașina fuseseră inundate și avusese loc un scurt pe undeva sau ceva de genul. Am dat cu spray de contact, am curățat mufa și pinii, am remontat și tot nimic. Pentru mine firele sunt fire, dar se pare că nu e doar așa. Mai aveam un far, donat de un prieten, dar nu mai aveam feonul . Așa că am așteptat să vină prietenul care îl avea, apoi am decapsat rapid farul, i-am scos instalația electrică și am constat că e la fel la ambele faruri. Am schimbat-o, am tăiat lipit, refăcut totul și l-am pus pe mașină. . Concluzie, românul până nu ciupește sau nu păcălește pe cineva nu se simte bine... Acestea sunt riscurile pe online/OLX, că nu poți proba sau nu te poți întoarce cu produsele nefuncționale. Până să vină întunericul am zis sa nu stau degeaba și am desfăcut ochelarii de pe geam. Cu cuterul, dremelul, o șurubelniță, feonul și cu multă răbdare, întrucât nu sunt prinse în șuruburi ci i se topesc pinii de plastic. Le-am dat un prime și apoi 2 mâini de vopsea neagră urmând și o mână de lac. Asta cu lacul se pare că nu a fost o idee bună, întrucât dimineață am găsit lacul uscat aiurea și crease niște riduri... așa că am matuit iar ochelarii și am trecut iar la primer. Nu mai am spray negru așa că trebuie să trag o fugă să cumpăr... anyway... A urmat proba de drum și verificarea planeitații cut-off-ului dacă tot se mai întunecase. Faza scurtă și faza lungă Arată bine până acum. Urmează terminarea de vopsit a ochelarilor, reansamblarea geamului cu ornamente, relipirea acestuia și la final șlefuire și lustruire. To BE continued... 😃
    3 points
  2. A venit momentul mult asteptat, o noua infatisare.
    2 points
  3. Asadar si prin urmare m-am hotarat sa vand seatul pe care il detin de 13 ani si sa trec la ceva in 2 usi si diesel, spatiu fiind suficient pentru drumurile saptamanale iar pentru drumuri lungi am golful break al sotiei. La concurenta cu scirocco a mai fost audi a1 1.6 tdi dar datorita faptului ca preturile sunt similare iar audi fiind mult mai mic si la materiale nu chiar wow am hotarat sa merg pe scirocco 2.0 tdi 140cp. Am vazut 3 masini pana am reusit sa o gasesc pe aceasta, proprietar de 6 ani, adusa de el in 2015 din germania, istoricul pana in 2015 il are la vw complet(verificat de mine la Vw). Avea la intrarea in tara 115000km si 4 ani vechime iar in prezent se prezinta ca in pozele de mai jos, are mici defecte optice marunte dar inevitabile traficului din bucuresti. Mi-a placut ca este foarte curata la interior, functioneaza toate dotarile, nu foarte multe dar a avut cam tot ce am cautat mai putin xenon si este Oem pe partea de sunet, roti si diverse. Ca intretinere nu a avut chiar cel mai bun proprietar sa zic, anvelope varza, jante cam zgariate pentru gustul meu, un semnal de oglinda spart si cam atat. Deja a primit anvelope noi si indreptat jante, de la 120km iti sarea volanul din mana, acum este cu totul alta masina(nu stiu cum pot conduce unii asa). La verificarea in service inainte de achizitie a fost totul ok pe tester, valori injectoare, dpf ok in stare foarte buna, ce urmeaza sa verific la revizie acum filtrul de span si in rest motorina. Va urma next week o revizie completa, sper un detailling la interior iar luna viitoare ar cam trebui amortizoare spate si ceva bucse pe fata(amortizoarele sunt toate cele originale cu data de fabricatie pe ele), in schimb m-a uimit cat de confortabila este cu jantele de 18 si cauciucuri 234/40 comparativ cu seatul cu jante pe 17. Nu troncane, nu boncane ca sa zic asa, consuma foarte decent iar spatiul in ea este similar cu un hatchback normal aproape doar ca ai 2 usi. Spor.
    1 point
  4. Va salut pe toti ! Dupa o lunga asteptare ( aprox 4 luni), in sfarsit mi-a sosit si mie masina :). Povestea a inceput prin ianuarie, eu aveam un T-Roc care pur si simplu ma exaspera la calitatea interiorului..( foarte mult plastic), astfel am decis sa il schimb cu o masina din aceeasi clasa. Astfel am ajuns la Q2, ideea principala a fost sa achizitionez unul SH versiune prefacelift, insa vazand ca pe facelift sunt disponibile farurile LED matrix am inceput sa cad pe ganduri.., ulterior am renuntat la ideea de a mai schimba masina, insa intr-o vineri dimineata conducand T-Roc-ul si auzind iar plasticele dure cum scartie..am schimbat directia catre un dealer Audi.. si in mai putin de 2 ore aveam o comanda lansata pentru noul Q2 :). Astfel, este vorba despre un Audi Q2 30 TDI- S Tronic. de ce motorina ? Fac in jur de 65.000 de km pe an.. si de ce 30 TDI? Mai detin si un vw arteon cu motorul de 190 hp.. deci sunt acoperit. Ca si dotari optionale : -Active Lane Assist -Audi drive select -Audi sound system -Audi virtual cockpit -Cheie confort,fara safelock -Climatizare automata -2 zone -Cotiera centrala fata confort -Active Cruise Control -Ornamente praguri cu insetii aluminiu si -iluminare pentru usile din fata -Pachet asistenta parcare ( Camera video spate, -Audi Hill Hold Assist, -Parking control plus, avertizare vizuala si acustica, cu senzori parcare fata si spate ) -Pachet comfort selection ( scaune fata incalzite, hayon cu actionare electrica ) -Pachet confort plus (oglinda interioara cu efect automat antiorbire, oglinzi exterioare antiorbire rabatabile electric si incalzite , reglaj lombar pe 4 directii pentru scaunele din fata.) -Pachet Connectivity & Infotainment ( - Audi smartphone interface , - pregatire pentru navigatie MMI plus ) -Pachet design interior 2 ( - scaune sport culoare neagra, - tapiterie stofa index, - optica interioara aluminiu, - pachet lumini ambientale ) Pachet technology Selection ( - Audi phone box antena LTE, - Faruri LED Matrix ) Roata rezerva compacta Volan multifunctional plus Pachet depozitare si portbagaj Pretul doresc sa ramana confidential, daca este cineva interesat.. poate sa aplice dotrile de mai sus pe configuratorul Audi si va vedea si pretul :). Urmeaza sa ii aplic un detailing exterior si folie Llumar saptamana urmatoare. Atasez si cateva poze :). Promit ca voi mai face.
    1 point
  5. Milano - Bucuresti cu opriri doar la benzinarii sau la 2 accidente pe autostrazi (culmea, s-a mers la noi cel mai cursiv) gata concediul: Bucuresti -> Corfu -> feribot -> Bari -> Gallipoli -> Napoli -> Roma -> Milano -> Bucuresti, mers legal, intre 3 si 7 persoane, plin de bagaje
    1 point
  6. Îmi permit să postez și eu. O3 Fl, 3 persoane, bagaje normale, ac on 80%. Intrarea pe A4 până la ieșirea de pe A2, deci doar autostradă. Și la dus, de acasă, Sector 4 (Berceni) până în Năvodari (oraș). AC permanent.
    1 point
  7. Ceva probleme cu browserul. Dar si cu timpul si munca. Am mai ajuns pe la munte, maine iarasi o tura. Nimic dur pentru Golf, mostly sosea. Aerul conditionat merge perfect - o sa ma duc prin septembrie sa vedem totusi pe unde pierde, e pacat sa nu remediez corect. Deja am implinit mai mult de 11k km de la ultimul schimb, asa ca am prestat din nou. Tot cu ulei OE, am fost foarte multumit la ultimul schimb. Azi si ITP-ul - fara probleme. Decent pentru o masina de 20 de ani. si pozele de mai sus:
    1 point
  8. @Luciosu cu cea mai mare placere dar cu siguranta o sa fie o incercare sa ne gasim datorita distantei LE: am incercat sa schimb tipsurile dar erau sudate asa ca a trebuit sa merg pe asa ceva 😁
    1 point
  9. Orice masina are filtru de combustibil. La logan benzinar filtrul e in pompa de benzina din rezervor. In tara alimentez cu Petrom Extra 99, in afara de la OMV cu MaxxMotion 100. Experimente cu Lukoil nu mai fac de 20 de ani.
    1 point
  10. Până la urmă, am făcut mașina le casco la reprezentanta. Dar și acolo mi au pus unele piese AM iar pe deviz au fost trecute la preț de originale. M-am plâns la reprezentanta, și am fost rechemat pentru înlocuire. E o escrocherie adevărată ce se întâmplă în România!
    1 point
  11. Salutari. Ca sa nu ramana postarea mea in coada de peste pana la urma am rezolvat-o. Problema era simpla, 5 fire stateau sa crape, se mai tineau in 2-3 lite fiecare si faceau parte din manunchiul de fire care trec pe langa electromotor (pe sub filtrul de aer). In timp s-a frecat de furtunul de evacuare de la radiatorul de A/C si uita asa dupa ceva ani ca am patit duda asta. Era normal ca VAG-COM-ul, VAS-ul s.a.m.d. sa raporteze ca senzorul G28 e dus desi nu era dus pt ca saracul semnal nu mai ajungea in ECU prin alea 2-3 lite. In fine, le-am lipit, varnish, izolir, ba chiar am pus si un furtun gros peste cabluri ca sa nu mai se intample in urmatorii 50 de ani . Multumesc tuturor colegilor de forum care s-au implicat in a ma ajuta. Rezolvarea a fost atat de simpla dar atat de greu de depistat... Sunt convins ca postarea mea ii vor ajuta si pe alti colegi care trec prin aceleasi probleme, unii chiar m-au sunat si le-am explicat ce si cum. Stiu, mi-a luat un an sa postez aici dupa ce mi-am petrecut o luna numai cu schimbat de senzori si credeti-ma nu e atat de usor sa schimbi un G28 pe BKC... Dar sincer eram scarbit de tot ce inseamna VW si inca sunt... dar mi-a mai trecut putin...
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!