Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 24.07.2021 în toate secţiunile
-
Ceva probleme cu browserul. Dar si cu timpul si munca. Am mai ajuns pe la munte, maine iarasi o tura. Nimic dur pentru Golf, mostly sosea. Aerul conditionat merge perfect - o sa ma duc prin septembrie sa vedem totusi pe unde pierde, e pacat sa nu remediez corect. Deja am implinit mai mult de 11k km de la ultimul schimb, asa ca am prestat din nou. Tot cu ulei OE, am fost foarte multumit la ultimul schimb. Azi si ITP-ul - fara probleme. Decent pentru o masina de 20 de ani. si pozele de mai sus:4 points
-
3 points
-
Bine v-am regăsit! Mă trezesc săptămâna trecută cu un e-mail din partea admin-ului VW Forum care mă invita pe un ton serios să-mi resetez parola contului din motive de siguranță. Sincer să fiu, m-a luat puțin prin surprindere, fiindcă în urmă cu vreo 3-4 săptămâni, mă gândisem să mai intru pe forum să văd ce mai face lumea. Ultima mea activitate aici a fost în 2014, timp în care s-au schimbat o mulțime de lucruri în viața mea. Cel mai important, este acela că din iulie 2014 locuiesc în UK iar Seat-ul Cordoba pe care îl aveam şi al cărui topic de prezentare e pe undeva prin arhiva forumului, l-am vândut în 2017. Până aici c-am asta ar fi explicația lipsei mele de pe VW Forum. Un alt motiv pentru care m-am hotărât să mă reactivez, ar fi că soția mea acum vreo 2 luni, s-a decis să se apuce de condus în UK şi printr-o conjuctură comică a ajuns în posesia unui "gândac" VW UP! 1.0 60CP cutie automată ASG din 2017, o maşină super haioasă care acum îmi place şi mie. 😀 În afară de UP! care este al ei, eu conduc un VW SHARAN din 2019 2.0TDI 140CP DSG6 plus alte multe dotări. Cam asta ar fi pe scurt povestea ultimilor ani din viața noastră, mai jos aveți o fotografie cu ambele maşini. Drumuri bune tuturor şi aveți grijă de voi!1 point
-
Ok. Ceva nu ii place. Se pare ca nu vede semnalul de la coloana. Asta insemna ca nu toti bitii sunt ok, daca verifici pe motor. Proba cu alt calculator coloana. P. S.... Tot cu mine schimbi mesajele si pe fbk.. 🙂1 point
-
1 point
-
Desi, la cat de pustiu e forumul acesta, imi da senzatia ca sunt ultimul care inca nu si-a vandut masina, revin cu alte detalii, legate de postarea anterioara. Am revenit in service cu problema mersului neregulat al motorului. La sosire, s-a constatat ca furtunul de admisie al aerului catre turbosuflanta, era deconectat. S-a reconectat si a aparut o ameliorare dar nu completa. Pe tester toti parametrii erau in regula, mai putin serii de rateuri pe toti cilindrii si valorile vitezei aerului in turbina. Am decis schimbarea senzorului de aer de pe turbina. Am constatat inca o mica ameliorare. Ulterior am decis si inlocuirea filtrului de combustibil. Cel vechi era intradevar foarte murdar. Motorul si-a revenit in proportie de 90%. Am iesit intr-o tura de proba pe autostrada si totul pare a fi ok, cu mici intreruperi. Peste o anumita viteza nu mai pot urca, motorul se simte gatuit, asta e expresia care imi vine in minte. In gol se tureaza, turbina intra in functiune, se aude, pe tester nu apare nimic anormal, nu mi s-au mai aprins becuri de avertizare pe bord. Pe scurt, motorul are variator nou, bujii noi, culbutori noi, pistoane, segmenti si biele noi, distributie noua, pompa de apa si curea de antrenare noua, filtru de benzina nou, senzor de aer nou. SI totusi, acum nu merge cum trebuie. As schimba si pompa de combustibil din rezervor sau pompa de inalta presiune dar m-am cam saturat sa lucrez orbeste. Cred ca voi incerca si un test la un service specializat Skoda. Daca nici acolo nu reusesc sa aflu cauza...1 point
-
1 point
-
Se aude fara dubiu mai bine, nu exista termen de comparatie; inainte spuneai ca este electrica1 point
-
1 point
-
Mergi la un service sa ti faca reglajul timoneriei. Sau sa i constate jocurile, se rezolva, nu dispera. Asta doar daca nu ai si foarte multi km si sa fie problema de ambreiaj, placa presiune, rulment, etc... Este doar o coincidenta, mergi la un reglaj timonerie first, unul facut ca la carte. Succes!1 point
-
https://www.folieautollumar.ro/ Sunt foarte ok. Am montat de multe ori la ei. Nu demonteaza absolut nimic, iar montajul este exemplar. Insă preturile nu sunt deloc ok.1 point
-
Salutare tuturor! Masina a ajuns pe data de 25 mai, la fix 16 saptamani dupa comanda data la dealer. Astazi avem deja impreuna ~6.000km asa ca e timpul sa deblocam topicul si sa las impresiile mele la rece, dupa rodaj, dupa hype-ul initial si tupa toata perioada de acomodare cu masina. Nu mai reiau partea cu achizitia, caracteristici si dotari, sunt in primul post. Pentru mine personal, masina e ca o jucarie de oameni mari. Haioasa, ascultatoare, comoda, agresiva cand trebuie. Nu o vad ca o masina super sport avand in vedere ca poate si cara de toate cu 4 adulti si bagaje. E mai mult un all-rounder care trage bine de tot cand vrei. O folosesc in modul individual in 90% din timp, totul pe confort si eco, fara sunet in boxe. Atunci cand vreau distractie sau depasiri in forta o dau direct in sport si ii rup fashul. Apropo de sunetul in boxe - e o chestie de love it or hate it. Imi place cand e in sport - iti amplifica senzatia dar nu as putea face un drum lung cu el activ. Suspensia DCC isi face treaba cu brio, e diferenta mare intre confort si sport cu singura mentiune ca modul confort nu e atat de confortabil cat as fi vrut eu. Bine ca nu am luat jante pe 19 altfel o luam in freza mai rau. Motorul trage bine pe toata plaja de turatii. Puterea lui se simte 100% doar in modul sport. Turbo lag are in toate modurile, in sport se simte cel mai putin. Consumul e irelevant, consuma cat vrea ea. Dar ca si idee, oras: orice intre 11-18% in functie de trafic, extra urban sub 7% nu am vazut. Sunt iarasi foarte multumit de pachetul scaune ergonomice, schimba complet feeling-ul interior al masinii. Combinatia aia de alcantara pe scaune, usi si bord + cusaturi rosii pute asa un pic a RS6 🤣 (gluma) dar ati prins ideea. Am cumparat din shop si ambient light plus care vine cu un mov smecher rau. Partea de electronica/infotainment: ei bine aici e mai complicat. Am primit toate erorile posibile de la toti senzorii. Dar la restart isi revin. Frecventa era mare de tot, dar dupa cateva update-uri de soft acum primesc cam 1 eroare pe saptamana, in principiu de la front assist sau senzorii de parcare. Nu e normal , stiu, dar m-am obisnuit cu ele Sound systemul CANTON e o vrajeala, 600 euro pe geam, in Octavia 3 sistem standard se auzea aproape la fel Au pus subwooferul sub roata de rezerva, cric si scule, zornaie alea de ma dispera. Abia astept sa il arunc de acolo, dupa ce gasesc o solutie sa bun un subwoofer aftermarket fara sa pierd garantia. Haionul electric zornaie si el, nu ai ce face aia e. Are zile cand face si nu face. M-am obisnuit si cu asta. Probabil e de la contactul care il face cu sabotii aia de plastic. Alti 800 euro aruncati pe geam sunt cei de pe sistemul de navi Columbus. Eu am crezut ca sistemul asta vine cu un ecran mai mare si de aia l-am luat. de fapt in banii astia e doar functia de navi deblocata si atat. Nu am folosit-o niciodata, folosesc doar Android Auto - care apropo merge si wireless. Urmeaza dupa modelul colegului @nsm sa arunc si eu niste folie neagra pe plafon, si transparenta pe botul masinii - apoi insonorizare completa usi si schimbat tot sistemul audio. Mai vedem dupa ce ii mai fac Cateva poze atasate. Weekend placut va doresc!1 point
-
1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00