Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 23.07.2021 în toate secţiunile

  1. Asadar si prin urmare m-am hotarat sa vand seatul pe care il detin de 13 ani si sa trec la ceva in 2 usi si diesel, spatiu fiind suficient pentru drumurile saptamanale iar pentru drumuri lungi am golful break al sotiei. La concurenta cu scirocco a mai fost audi a1 1.6 tdi dar datorita faptului ca preturile sunt similare iar audi fiind mult mai mic si la materiale nu chiar wow am hotarat sa merg pe scirocco 2.0 tdi 140cp. Am vazut 3 masini pana am reusit sa o gasesc pe aceasta, proprietar de 6 ani, adusa de el in 2015 din germania, istoricul pana in 2015 il are la vw complet(verificat de mine la Vw). Avea la intrarea in tara 115000km si 4 ani vechime iar in prezent se prezinta ca in pozele de mai jos, are mici defecte optice marunte dar inevitabile traficului din bucuresti. Mi-a placut ca este foarte curata la interior, functioneaza toate dotarile, nu foarte multe dar a avut cam tot ce am cautat mai putin xenon si este Oem pe partea de sunet, roti si diverse. Ca intretinere nu a avut chiar cel mai bun proprietar sa zic, anvelope varza, jante cam zgariate pentru gustul meu, un semnal de oglinda spart si cam atat. Deja a primit anvelope noi si indreptat jante, de la 120km iti sarea volanul din mana, acum este cu totul alta masina(nu stiu cum pot conduce unii asa). La verificarea in service inainte de achizitie a fost totul ok pe tester, valori injectoare, dpf ok in stare foarte buna, ce urmeaza sa verific la revizie acum filtrul de span si in rest motorina. Va urma next week o revizie completa, sper un detailling la interior iar luna viitoare ar cam trebui amortizoare spate si ceva bucse pe fata(amortizoarele sunt toate cele originale cu data de fabricatie pe ele), in schimb m-a uimit cat de confortabila este cu jantele de 18 si cauciucuri 234/40 comparativ cu seatul cu jante pe 17. Nu troncane, nu boncane ca sa zic asa, consuma foarte decent iar spatiul in ea este similar cu un hatchback normal aproape doar ca ai 2 usi. Spor.
    6 points
  2. Salutare, Dupa o lunga asteptare in sfarsit ma pot alatura grupului cu "drepturi depline". Timp de aproximativ doi ani cat am cautat un Golf 7 R am fost lurker pe acest forum si nu numai pentru a ma informa cat mai bine. La inceput am fost sceptic, dar dupa asa o perioada de cautare am ajuns la concluzia ca atat motorul cat si cutiile DSG au ajuns in sfarsit la maturitate si pe aceasta generatie de masini chiar sunt de luat. Initial am vrut un Golf 7 GTI, dar dupa multe batai de cap din partea unui coleg de munca si un test drive cu un GTI am concluzionat ca da, vreau R pentru ca mai devreme sau mai tarziu o sa imi doresc ceva mai multa putere si nu cred ca tractiunea fata se va descurca prea bine, mai ales in conditii ce nu sunt ideale. Dupa multe cautari, in 2020 am renuntat sa ma mai uit in tara, oferta de masini fiind limitata. Am gasit ceva in Germania, dar din cauza restrictiilor am decis sa aman momentul achizitiei. Dupa un an agonizant in care am scanat siteurile de profil si pe cele de licitatii zilnic de cel putin 2-3 ori nu am mai gasit nimic sa ma multumeasca. La un moment dat incepusem sa ajung la segmentul de pret al RS3(dar cu provenienta dubioasa/revopsiri/fara dovezi mentenanta) sau Golf 7.5R de la reprezentanta cu toate actele la zi. L-am ales pe cel din urma stiind ca am sa tin masina cel putin 4-5 ani si vreau sa minimizez riscul de a avea "surprize". Aceasta cautare continua s-a oprit brusc intr-o noapte de miercuri spre joi la ora 3-4 dimineata. Un anunt simplu, fara poze cu masina, doar o poza cu parcarea reprezentantei. Am dat mailuri ca un disperat cerand mai multe detalii si niste fotografii deoarece dotarile se potriveau la fix cu ceea ce cautam eu, ba chiar erau peste asteptarile mele. Dimineata la ora 10 am primit fotografiile la o calitate mediocra cu masina, dar suficient de clare cat sa le cer actele la semnat. Dupa semnare, vineri am primit factura, am efectuat plata si am luat bilet de avion pentru a ridica noua jucarie. Pana luni cand trebuia sa ajung acolo nu am mai putut sa dorm noaptea din cauza ca nu imi venea sa cred ca in sfarsit am gasit exact ceea ce voiam, dar si din cauza gandului ca poate masina nici nu exista si am trimis banii aiurea (paranoia much?!). 🤨 Fast forward la ziua de luni, cand am vazut-o in vitrina am crezut ca mi se taie genunchii: MASINA EXISTA! Specul masinii este urmatorul: 06/2018, DJHA 310cai, fara OPF, DSG 7 trepte DCC (singura optiune fara de care nici nu as fi conceput sa iau asa masina) ACC Dynaudio excite 400W Discover Pro 9.2" Jante Pretoria pe 19 Scaune piele nappa carbon cu ajustare electrica si memorii plus airbaguri laterale spate Active info display Side, lane, emergency si rear traffic assists + blind spot monitoring altele: parbriz incalzit cu reflexie IR, geamuri cu protectie termica + fumurii 65% opacitate spate si luneta, oglinzi rabatabile electric, interfata telefon business, app connect, car-net, camera marsarier, torpedou refrigerat, fara elemente revopsite istoric complet fara pachet de fumatori fara panoramic (mi se pare ca arata demential, cred ca ma impacam sa stiu ca am 100kg extra deasupra capului, dar nu as fi putut sa suport sa aud mici greierasi la denivelari....daca avem colegi cu panoramic as aprecia feedbackul lor deoarece pe marele internet am gasit doar pareri negative :(, lucru ce m-a facut sa ma indepartez de aceasta optiune) Baietii de la reprezentanta au fost super de treaba si mi-au predat-o cu detailing interior/exterior/motor plus revizia de 3 ani efectuata (ulei motor, lichid frane, placute noi fata-spate, revizie haldex inclusiv curatare sita pompa sper😁) Fostul proprietar a folosit-o ca a doua masina si i-a efectuat reviziile anual la aproximativ 8000km, a umplut-o de folii de protectie(maner usa, praguri, bara spate portbagaj) si probabil asa va face si cu urmatoarea sa masina ce il astepta la aceeasi locatie: Golf 8R lapiz blue. Imediat dupa predare: Prima ei spalare dupa 1000km la spalatoria din toate aftermovieurile de la Wörther (o pregateam pentru urmatoarea poza): Poza clasica de la Wörthersee (Egger Marterl este la cativa km de Villach in caz ca sunteti prin zona si vreti sa va inramati masinile): Dupa ce am testat-o pe autobahn in Germania, am hotarat sa ma abat de la autostrada si sa vad cum mananca niste serpentine si tuneluri austriece. A meritat din plin! DSG farts si pops&bangs sunt geniale, dar cam cer un upgrade la evacuare! Vinde cineva un Akrapovic la pret bun (joke 😅)? Impresii dupa primii aproape 5000km: Masina mi se pare efectiv o racheta, cea de dinainte avea motor de 1.6 benzina aspirat 100 cai si nu concepeam o depasire fara 2 trepte retrogradate, acceleratia la podea si ceva rugaciuni . Acum mi se pare efectiv ca am ajuns sa conduc cu coduri, nivelul de aderenta si reprizele mi se par fenomenale si abia atept sa vad cum e cu un stage 2 atunci cand ma voi hotari sa fac pasul! Sunetul turbinei si cel de la schimbul treptelor inca imi fac mainile sa transpire dupa fiecare acceleratie si sper ca sentimentul asta sa mai persiste macar cateva luni 🤩 Multi prieteni cu TDI mi-au zis ca o sa plang la pompa din cauza consumului, tot lor le-am trimis poza dupa 500km rulati intre Villach si Budapesta cu un consum mediu de 6.6% la mers regulamentar(ori treapta a 7-a e sfanta ori am mers la vale). Desi nu cred ca intereseaza pe nimeni, dupa drumul Germania-Romania ce a inclus viteze de xxx(nice) pe autobahn, mers prin oras, mers pe serpentine, pedala on/off in fiecare tunel pentru pops&bangs, dar si o gramada de mers linistit cu viteza legala pe ACC am ajuns in Bucuresti dupa 2525km cu un consum de 8.7%. Eu imi calculasem 7 plinuri pentru drum, dar am oprit doar de 4 ori 😮 facand si 730km cu un plin...mi se pare obscen de economic motorul pentru puterea dezvoltata! Acum si ceva minusuri sau carcoteli: masina are acum placute TRW si genereaza asa mult praf incat ma cam exaspereaza. Macar jantele au spitele suficient de departate incat sa se poata curata usor, dar totusi.... raza de virare mi se pare foarte mare, ceea ce face oarecum dificila manevrarea in spatii inguste. Poate nu sunt eu obisnuit cu o masina cu AWD fie el si de tip haldex? ce a fost in capul lor cand i-au setat harta de racire in asemenea hal? 107 grade la mers linistit, iar la mers mai vioi temperatura scade la 100?! Mi se pare putin cam ridicata temperatura...e mai ok sa merg cu ea turata fara sa fie in sarcina inainte de oprire sau sa o las de capul ei si sa duca uleiul la 107 grade? Cum spuneam fosta masina era aspirata si fara pretentii deci nu aveam asa probleme Planuri pentru viitorul apropiat: vreau sa ii caut kitul cu roata de rezerva de dimensiuni reduse(a venit cu kit de pana si cu rotile de 19 merg cu ceva emotii...deja am oprit de cateva ori dupa niste gropi romanesti sa verific daca e nevoie sa dau cu diclofenac pe cauciucuri ca sa se traga galmele ) set de roti de iarna pe 18 (imi fac cu ochiul niste neuspeed RSE10 fiind mai usurele si big brake kit friendly) + conti TS860(am mai avut si mi s-au parut super bune) montat badge R pe portbagaj. Desi multi prefera sa dea jos badgeurile, mie imi place mai mult lookul OEM, plus ca nu prea poti sa fii stealth cand ai 4 evacuari pe la primavara as vrea o sesiune pe circuit pentru a ii vedea adevaratele limite de aderenta. Nu as vrea sa le descopar pe drumuri publice. Vara viitoare intentionez sa trec pe Michelin PS4S deoarece actualele cauciucuri vor implini 4 ani. Momentan mai au 6mm tread depth, dar nu as vrea sa ma iau dupa asta ci dupa varsta cauciucului. Alte planuri (aici va rog sa imi dati sugestii daca spun prostii): schimb bujii la 40.000 schimburi ulei la 8-10mii de km (as prefera la 10.000 pentru easy tracking cat timp nu are nicio modificare si nici nu pot spune ca o abuzez non stop, iar apoi sa cobor intervalul la 8000km) revizie haldex la fiecare 2 schimburi de ulei revizie DSG la 60.000 (DQ381 am vazut ca are revizia la 120.000 si mi se pare cam mult) In momentul de fata masina are putin peste 34000km si fiind un mare upgrade pe partea de putere comparativ cu cea veche nu ii voi aduce modificari cat timp se va mai afla in garantie. De acum sper sa ii ofer cea mai buna ingrijire si ea sa nu ceara nimic in afara de benzina si vizite dese la spalatorie (nu credeam ca e asa greu de intretinut o masina inchisa la culoare). Ceva intalniri prin Bucuresti in perioada urmatoare? PS: scuze daca m-am intins prea mult cu postarea
    4 points
  3. A venit momentul mult asteptat, o noua infatisare.
    3 points
  4. @Luciosu cu cea mai mare placere dar cu siguranta o sa fie o incercare sa ne gasim datorita distantei LE: am incercat sa schimb tipsurile dar erau sudate asa ca a trebuit sa merg pe asa ceva 😁
    3 points
  5. Salutare lume. A mai trecut timpul si km, mare lucru nu prea am mai facut in afara de schimbat tipsurile
    2 points
  6. in mib, in torpedou. Stai sa iti ajunga si te ajut atunci
    2 points
  7. De ce as cauta pe google cand le am in parcare pe amandoua? Sunt doua clase diferite, in rest povesti cu pesti.
    1 point
  8. Concidenta sau nu, aia de la RAR sunt niste idioti nu ingineri. Stiu ca ambele cuvinte sunt cu i dar multi dintre ei nu au nici o legatura cu ingineria. Daca producatorul zice ca: testele de noxe se efectueaza la 3500 RPM, ei duc motorul in turatii pana pe rosu. Ca deh,...."nu aare cum sa iti iasa tie ok gazele - e masina veche"... etc. Eventual, o fac si de 2 ori. si evident ca nu-si asuma responsabilitatea daca Cel mai probabil: a cedat vreun tampon de la motor/cutie - ansamblul sta putin diferit si incurca la intratul in viteza. Alte cauze posibile: timonerie/cilindru receptor/pompa ambreiaj - doar o posibila coincidenta. Sunt ei cum sunt , dar nu ti-au schimbat piese cat timp ai stat tu afara.
    1 point
  9. Eu mi-as dori sa scap de acest lane Assist care nu numai ca nu te ajuta, dar iti pune si integritatea in pericol acolo unde marcajele sunt trase prost, dublate, corectate (cum e in Valea calugareasca PH) sau unde drumul are gropi sau masini parcate pe margine si trebuie sa mergi aproape de centrul drumului. Asa ca la fiecare pornire il dezactivez... la fel si start stopul
    1 point
  10. Deși nu sunt proprietar, am până acum experiența a câteva sute de km cu un ID4 Pro 77kW, de altfel am parcurs și mai mulți km cu un ID3, așa că impresia mea o să fie un soi de versus între cele 2. Plusuri: - spatiu mult mai generos la pasagerii spate și totodată în portbagaj - o idee mai silențios ID4, față de ID3 - având în vedere că ID4 are un parbriz cu o construcție diferită față de ID3, eu am simțit o diferență a temperaturii in interior in mai multe scenarii, după o zi in soare, in ID3 era mult mai cald, fata de ID4 (deși ambele erau albe) - suspensia mai confortabila la ID4 față de 3, deși ampatamentul e același pentru ambele? Aici posibil greutatea sa joace un rol important. ID3 oferă senzația de sportivitate, pe lângă ID4 care e confortabil ca o canapea. -faptul că podeaua are același nivel in zona pasagerilor îl consider un mare avantaj pentru cei ce stau in spate, oferă o mobilitate mai bună Minusuri: - mult mai lent in acelerare ID4 față de ID3, deși ambele au motoare de 150KW (recunosc ca nu m-am uitat la diferența de masă între cele două) - un minus pentru ambele, calitatea plasticului la interior e dezamăgitoare față de ce ne-a obișnuit VW până acum - deși cu ultima versiune de update, de mult prea multe ori comportamentul infotainmentului e dezamăgitor. Freeze/lag de multe ori și chiar meniu climatizare indisponibil. Asta am confirmat la ambele, id3/id4. Deși unii vor spune că nu face atât de des, sincer eu o consider o mare dezamăgire. Vom vedea ce rezerva viitorul cu noile versiuni. - mă disperă (scuze,nu pot folosi alt cuvânt sa descriu) faptul că noaptea nu sunt iluminate zonele de reglare a temperaturii și volum. Eu l-am considerat în utilizare un lucru greu de digerat, de multe ori in loc să scad temperatura, am oprit infotainmentul. Aici poate unii vor spune că pot selecta asta din meniul de climatizare, dar consider că îmi distrage mult atenția de la drum. - scaunele au niste cute formate pe șezut in zona de îmbinare cu spătarul (poate aici doar eu am fost ghinionist). Îl consider un defect optic de prost gust pentru o mașină nouă Ciudățenii:(iar aici o sa fac referire strict la ID4) - după ce au coborât copii din mașină, una din portierele spate a rămas întredeschisă și chiar daca nu am închis mașina, apăsam pe switchurile din mânere și nu se deschidea ușa. Am fost nevoit să trag manual de mâner (forțat) - aleator pe unele drumuri cu denivelări s-au auzit niste bătăi pe spate (deși aveam portbagajul gol). Cu asta nu o sa îmi bat capul că e mult prea redusă frecvența apariției încât să se găsească vreo rezolvare. Am menționat asta in ideea că mai au și alți proprietari comportamentul acesta - deși e echipat la interior și exterior cu switchuri electrice pentru deschidere, toți pasagerii mi-au spus că e greu de deschis portiera din interior și nu reacționează corect la fiecare deschidere (eu ca șofer nu am pățit, deci îl introduc în categoria "feedback preluat") - când plec din mașină decuplez ventilația și AC, iar chiar și așa, de fiecare dată după ce deschid mașina (înainte de a deschide portiera) cuplează electroventilatorul față și se oprește la deschiderea portierei Per total mă declar mulțumit de mașină, chiar și cu plasticurile interioare, mi se pare un cost rezonabil pentru o mașină full electrică cu o autonomie de peste 500km-pentru mine e o diferență majoră între ID3 cu 58kw și ID4 cu 77KW (evident în funcție de modul de conducere). O găsesc ideală pentru o familie cu 2 copii, spațiul fiind suficient indiferent de situație. Singurul lucru ce l-aș adăuga ar fi iluminarea zonei de selecție a temperaturii/volum și pot declara că pentru mine acoperă toate necesitățile și nu îmi creează nicio limitare față de un ICE.
    1 point
  11. Multumesc tuturor! Am citit diverse pareri referitor la plafonul panoramic, dar nu am prea vazut probleme cu crapatul acestuia la R, doar la TCR si GTI de America + cazurile de la Passat B8 si nu am vrut sa risc Legat de tipul uleiului folosit, nu am idee. Pe buson scrie Castrol, deci posibil sa fi folosit asa ceva. Cel mai important e ca dupa atatia km nu a ciupit niciun gram. Sa speram ca asa o sa fie in continuare. Inca nu m-am gandit ce am sa folosesc la urmatoarea revizie, cred ca Liqui, Motul sau chiar Castrol edge. Acum daca alti utilizatori au recomandari sunt deschis la sugestii pentru ca nu vreau sa fiu tipul ala care intreaba ce ulei sa puna Ceva poze de la interior: Imitatia de carbon de pe laterale si tetiere e putin cam rice style, dar nu pot spune ca ma deranjeaza. As fi fost ok cu scaunele stock cu alcantara pentru extra ventilatie in zona spatelui deoarece am simtit uneori ca incep sa transpir. Pe de alta parte mirosul de piele inca se simte si iti da senzatia de masina noua😍
    1 point
  12. Masina a primit grila stil fagure luata din Germania, lip bara fata Maxton-Design La interior am facut o imbunatatire de look schimband culoarea ecranelor la ceasuri si clima. Pentru a avea fundalul complet negru si nu albastrui a trebuit sa inlocuiesc lcd-urile. La ceasuri cu unele de Q7 Facelift (greu le-am gasit) si la clima cu unele luate din china. Astea sunt singurele variante de a avea fundal negru. Bineinteles pt iluminat alb leduri si rezistente schimbate. Plus ace facute ca la S6. As mai vrea momentan niste bandouri la praguri in stilul S-line de la A4 B8. Ca sa continue linia lipu-ului.
    1 point
  13. Am schimbat pompa luata din dezmembrari (150). Ideea este, mecanicul a zis sa iau Pierburg dar am primit cica marcaj Pierburg dar Hepu. Poate modelul meu nu accepta Hepu si din aceasta cauza eroarea. Ma minuneaza ideea ca o piesa noua comandata dupe serie caroserie sa nu fie buna. Nu ma impac cu gandul sa pierd 428Ron si piesa sa fie tot la ei. Voi cere piesa inapoi si-i voi spune vanzatorului ca voi monta piesa la electrician autorizat si daca am aceeasi eroare voi cere despagubiri inclusiv manopera. Cred ca piesa ma ajunge cam cat manopera. Voi ati mai schimbat asemenea piese? Ce model ati cumparat?
    1 point
  14. De ce sunt atat de importante clapetele daca din 2011 le-au eliminat? Sincer,eu le-as anula din soft,dupa care as schimba galeria cu una fara clapete(daca ar fi compatibila) sau as scoate tot din asta.
    1 point
  15. de obicei chiulasa in cazul tau dar iti dai seama cand o desfaci
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!