Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 17.07.2021 în toate secţiunile
-
Salutare, Dupa o lunga asteptare in sfarsit ma pot alatura grupului cu "drepturi depline". Timp de aproximativ doi ani cat am cautat un Golf 7 R am fost lurker pe acest forum si nu numai pentru a ma informa cat mai bine. La inceput am fost sceptic, dar dupa asa o perioada de cautare am ajuns la concluzia ca atat motorul cat si cutiile DSG au ajuns in sfarsit la maturitate si pe aceasta generatie de masini chiar sunt de luat. Initial am vrut un Golf 7 GTI, dar dupa multe batai de cap din partea unui coleg de munca si un test drive cu un GTI am concluzionat ca da, vreau R pentru ca mai devreme sau mai tarziu o sa imi doresc ceva mai multa putere si nu cred ca tractiunea fata se va descurca prea bine, mai ales in conditii ce nu sunt ideale. Dupa multe cautari, in 2020 am renuntat sa ma mai uit in tara, oferta de masini fiind limitata. Am gasit ceva in Germania, dar din cauza restrictiilor am decis sa aman momentul achizitiei. Dupa un an agonizant in care am scanat siteurile de profil si pe cele de licitatii zilnic de cel putin 2-3 ori nu am mai gasit nimic sa ma multumeasca. La un moment dat incepusem sa ajung la segmentul de pret al RS3(dar cu provenienta dubioasa/revopsiri/fara dovezi mentenanta) sau Golf 7.5R de la reprezentanta cu toate actele la zi. L-am ales pe cel din urma stiind ca am sa tin masina cel putin 4-5 ani si vreau sa minimizez riscul de a avea "surprize". Aceasta cautare continua s-a oprit brusc intr-o noapte de miercuri spre joi la ora 3-4 dimineata. Un anunt simplu, fara poze cu masina, doar o poza cu parcarea reprezentantei. Am dat mailuri ca un disperat cerand mai multe detalii si niste fotografii deoarece dotarile se potriveau la fix cu ceea ce cautam eu, ba chiar erau peste asteptarile mele. Dimineata la ora 10 am primit fotografiile la o calitate mediocra cu masina, dar suficient de clare cat sa le cer actele la semnat. Dupa semnare, vineri am primit factura, am efectuat plata si am luat bilet de avion pentru a ridica noua jucarie. Pana luni cand trebuia sa ajung acolo nu am mai putut sa dorm noaptea din cauza ca nu imi venea sa cred ca in sfarsit am gasit exact ceea ce voiam, dar si din cauza gandului ca poate masina nici nu exista si am trimis banii aiurea (paranoia much?!). 🤨 Fast forward la ziua de luni, cand am vazut-o in vitrina am crezut ca mi se taie genunchii: MASINA EXISTA! Specul masinii este urmatorul: 06/2018, DJHA 310cai, fara OPF, DSG 7 trepte DCC (singura optiune fara de care nici nu as fi conceput sa iau asa masina) ACC Dynaudio excite 400W Discover Pro 9.2" Jante Pretoria pe 19 Scaune piele nappa carbon cu ajustare electrica si memorii plus airbaguri laterale spate Active info display Side, lane, emergency si rear traffic assists + blind spot monitoring altele: parbriz incalzit cu reflexie IR, geamuri cu protectie termica + fumurii 65% opacitate spate si luneta, oglinzi rabatabile electric, interfata telefon business, app connect, car-net, camera marsarier, torpedou refrigerat, fara elemente revopsite istoric complet fara pachet de fumatori fara panoramic (mi se pare ca arata demential, cred ca ma impacam sa stiu ca am 100kg extra deasupra capului, dar nu as fi putut sa suport sa aud mici greierasi la denivelari....daca avem colegi cu panoramic as aprecia feedbackul lor deoarece pe marele internet am gasit doar pareri negative :(, lucru ce m-a facut sa ma indepartez de aceasta optiune) Baietii de la reprezentanta au fost super de treaba si mi-au predat-o cu detailing interior/exterior/motor plus revizia de 3 ani efectuata (ulei motor, lichid frane, placute noi fata-spate, revizie haldex inclusiv curatare sita pompa sper😁) Fostul proprietar a folosit-o ca a doua masina si i-a efectuat reviziile anual la aproximativ 8000km, a umplut-o de folii de protectie(maner usa, praguri, bara spate portbagaj) si probabil asa va face si cu urmatoarea sa masina ce il astepta la aceeasi locatie: Golf 8R lapiz blue. Imediat dupa predare: Prima ei spalare dupa 1000km la spalatoria din toate aftermovieurile de la Wörther (o pregateam pentru urmatoarea poza): Poza clasica de la Wörthersee (Egger Marterl este la cativa km de Villach in caz ca sunteti prin zona si vreti sa va inramati masinile): Dupa ce am testat-o pe autobahn in Germania, am hotarat sa ma abat de la autostrada si sa vad cum mananca niste serpentine si tuneluri austriece. A meritat din plin! DSG farts si pops&bangs sunt geniale, dar cam cer un upgrade la evacuare! Vinde cineva un Akrapovic la pret bun (joke 😅)? Impresii dupa primii aproape 5000km: Masina mi se pare efectiv o racheta, cea de dinainte avea motor de 1.6 benzina aspirat 100 cai si nu concepeam o depasire fara 2 trepte retrogradate, acceleratia la podea si ceva rugaciuni . Acum mi se pare efectiv ca am ajuns sa conduc cu coduri, nivelul de aderenta si reprizele mi se par fenomenale si abia atept sa vad cum e cu un stage 2 atunci cand ma voi hotari sa fac pasul! Sunetul turbinei si cel de la schimbul treptelor inca imi fac mainile sa transpire dupa fiecare acceleratie si sper ca sentimentul asta sa mai persiste macar cateva luni 🤩 Multi prieteni cu TDI mi-au zis ca o sa plang la pompa din cauza consumului, tot lor le-am trimis poza dupa 500km rulati intre Villach si Budapesta cu un consum mediu de 6.6% la mers regulamentar(ori treapta a 7-a e sfanta ori am mers la vale). Desi nu cred ca intereseaza pe nimeni, dupa drumul Germania-Romania ce a inclus viteze de xxx(nice) pe autobahn, mers prin oras, mers pe serpentine, pedala on/off in fiecare tunel pentru pops&bangs, dar si o gramada de mers linistit cu viteza legala pe ACC am ajuns in Bucuresti dupa 2525km cu un consum de 8.7%. Eu imi calculasem 7 plinuri pentru drum, dar am oprit doar de 4 ori 😮 facand si 730km cu un plin...mi se pare obscen de economic motorul pentru puterea dezvoltata! Acum si ceva minusuri sau carcoteli: masina are acum placute TRW si genereaza asa mult praf incat ma cam exaspereaza. Macar jantele au spitele suficient de departate incat sa se poata curata usor, dar totusi.... raza de virare mi se pare foarte mare, ceea ce face oarecum dificila manevrarea in spatii inguste. Poate nu sunt eu obisnuit cu o masina cu AWD fie el si de tip haldex? ce a fost in capul lor cand i-au setat harta de racire in asemenea hal? 107 grade la mers linistit, iar la mers mai vioi temperatura scade la 100?! Mi se pare putin cam ridicata temperatura...e mai ok sa merg cu ea turata fara sa fie in sarcina inainte de oprire sau sa o las de capul ei si sa duca uleiul la 107 grade? Cum spuneam fosta masina era aspirata si fara pretentii deci nu aveam asa probleme Planuri pentru viitorul apropiat: vreau sa ii caut kitul cu roata de rezerva de dimensiuni reduse(a venit cu kit de pana si cu rotile de 19 merg cu ceva emotii...deja am oprit de cateva ori dupa niste gropi romanesti sa verific daca e nevoie sa dau cu diclofenac pe cauciucuri ca sa se traga galmele ) set de roti de iarna pe 18 (imi fac cu ochiul niste neuspeed RSE10 fiind mai usurele si big brake kit friendly) + conti TS860(am mai avut si mi s-au parut super bune) montat badge R pe portbagaj. Desi multi prefera sa dea jos badgeurile, mie imi place mai mult lookul OEM, plus ca nu prea poti sa fii stealth cand ai 4 evacuari pe la primavara as vrea o sesiune pe circuit pentru a ii vedea adevaratele limite de aderenta. Nu as vrea sa le descopar pe drumuri publice. Vara viitoare intentionez sa trec pe Michelin PS4S deoarece actualele cauciucuri vor implini 4 ani. Momentan mai au 6mm tread depth, dar nu as vrea sa ma iau dupa asta ci dupa varsta cauciucului. Alte planuri (aici va rog sa imi dati sugestii daca spun prostii): schimb bujii la 40.000 schimburi ulei la 8-10mii de km (as prefera la 10.000 pentru easy tracking cat timp nu are nicio modificare si nici nu pot spune ca o abuzez non stop, iar apoi sa cobor intervalul la 8000km) revizie haldex la fiecare 2 schimburi de ulei revizie DSG la 60.000 (DQ381 am vazut ca are revizia la 120.000 si mi se pare cam mult) In momentul de fata masina are putin peste 34000km si fiind un mare upgrade pe partea de putere comparativ cu cea veche nu ii voi aduce modificari cat timp se va mai afla in garantie. De acum sper sa ii ofer cea mai buna ingrijire si ea sa nu ceara nimic in afara de benzina si vizite dese la spalatorie (nu credeam ca e asa greu de intretinut o masina inchisa la culoare). Ceva intalniri prin Bucuresti in perioada urmatoare? PS: scuze daca m-am intins prea mult cu postarea9 points
-
Va salut pe toti ! Dupa o lunga asteptare ( aprox 4 luni), in sfarsit mi-a sosit si mie masina :). Povestea a inceput prin ianuarie, eu aveam un T-Roc care pur si simplu ma exaspera la calitatea interiorului..( foarte mult plastic), astfel am decis sa il schimb cu o masina din aceeasi clasa. Astfel am ajuns la Q2, ideea principala a fost sa achizitionez unul SH versiune prefacelift, insa vazand ca pe facelift sunt disponibile farurile LED matrix am inceput sa cad pe ganduri.., ulterior am renuntat la ideea de a mai schimba masina, insa intr-o vineri dimineata conducand T-Roc-ul si auzind iar plasticele dure cum scartie..am schimbat directia catre un dealer Audi.. si in mai putin de 2 ore aveam o comanda lansata pentru noul Q2 :). Astfel, este vorba despre un Audi Q2 30 TDI- S Tronic. de ce motorina ? Fac in jur de 65.000 de km pe an.. si de ce 30 TDI? Mai detin si un vw arteon cu motorul de 190 hp.. deci sunt acoperit. Ca si dotari optionale : -Active Lane Assist -Audi drive select -Audi sound system -Audi virtual cockpit -Cheie confort,fara safelock -Climatizare automata -2 zone -Cotiera centrala fata confort -Active Cruise Control -Ornamente praguri cu insetii aluminiu si -iluminare pentru usile din fata -Pachet asistenta parcare ( Camera video spate, -Audi Hill Hold Assist, -Parking control plus, avertizare vizuala si acustica, cu senzori parcare fata si spate ) -Pachet comfort selection ( scaune fata incalzite, hayon cu actionare electrica ) -Pachet confort plus (oglinda interioara cu efect automat antiorbire, oglinzi exterioare antiorbire rabatabile electric si incalzite , reglaj lombar pe 4 directii pentru scaunele din fata.) -Pachet Connectivity & Infotainment ( - Audi smartphone interface , - pregatire pentru navigatie MMI plus ) -Pachet design interior 2 ( - scaune sport culoare neagra, - tapiterie stofa index, - optica interioara aluminiu, - pachet lumini ambientale ) Pachet technology Selection ( - Audi phone box antena LTE, - Faruri LED Matrix ) Roata rezerva compacta Volan multifunctional plus Pachet depozitare si portbagaj Pretul doresc sa ramana confidential, daca este cineva interesat.. poate sa aplice dotrile de mai sus pe configuratorul Audi si va vedea si pretul :). Urmeaza sa ii aplic un detailing exterior si folie Llumar saptamana urmatoare. Atasez si cateva poze :). Promit ca voi mai face.4 points
-
@Doomy: nu e mare diferență, maxim 1.5l/100km intre 4motion și tracțiune față. @dydu_kuf: diferența de kg și de aerodinamică modifică clar consumul. Strict din punct de vedere al consumului eu nu merg niciodată la consum! @Emy Do să râzi dar am scos 6.1l/100km pe ultimii 390km făcuți. A crescut la 6.4 cât am stat o oră așteptând bacul. Dragilor după cum v-am spus a urmat o excursie în Delta Dunării, de miercuri până vineri. Ne-am cazat la pensiunea La Tavi, pe care v-o si recomand. Abia aștept să termine podul peste Dunăre, m-am saturat de bac până peste cap. La 7 fără 5 eram la bac, ne face semn să luăm bilet fiind ultima mașină și când să urcăm ne spune ăla că nu mai încapem. Am luat banii înapoi și am plecat la Brăila pentru că nu am mai vrut sa mai astept încă 30 de minute. Drumul spre Murighiol e foarte frumos, virajat, umbros pe multe sectoare și destul de bun să poți rula cu o viteză mare. Ne-am grăbit puțin întrucât trebuia să ajungem până la 9.30 să prindem prima excursie și am ajuns, chiar dacă am trecut ma târziu la 9.35 . Ne-am luat în primire căsuța, am lăsat bagajele și am plecat spre doc împreună cu domnul Tavi (proprietarul pensiunii și al bărcilor). După ce ne-am urcat în barcă ne-am plimbat pe canale, printre sălcii, stuf, trestii și insule de nuferi admirând peisajele și fauna. Am surprins lebede cu pui,rațe, lisite, cormorani (nu erau în piscină să facă baie ), pelicani (puțini pe apă și mulți în zbor întrucât tot îi speria cineva înaintea noastră, probabil apropiindu-se prea mult), etc. Excursia s-a terminat în satul Caraorman, unde am mers la o familie și am mâncat tradiționalul meniu de pește (icre, chiftele de pește, borș de pește, saramură, stropite cu o țuică și un vin și încheind cu negrese și cafea ). Am plecat ghiftuiti spre Murighiol admirând peisajele și liniștea Deltei. A doua zi, din nou la drum , de data asta spre Sfântul Gheorghe, cu punctul terminus gura de vărsare a Dunării în Marea Neagră. Traseul a fost comun până la un punct, tot prin stufaris, nuferi și sălcii, apoi cu viteză mai mare (și barca a fost mai mare fiind mai mulți pasageri, împinsă de un motor de 150cp) spre Sfântul Gheorghe. O dată ajunși am înaintat spre revărsare, dar marea era destul de agitată și am privit cele două culori ale liniei de îmbinare a Dunării cu marea de la distanță, dar se vedea foarte clar demarcația între maroul tulbure și verdele inspumat. Apoi am întors și am mers pentru câteva ore la plajă și baie, pe o plajă semi sălbatică, deși există și șezlonguri și umbrele și aici și 2 terase unde poți servi o băutură și o porție de hamsii. Neașteptat de caldă apa mării, cred că avea 27°C, cam ca la greci. După ce s-a făcut ora stabilită pentru plecare, am mers la barcă și într-o oră am ajuns din nou la Murighiol. A treia zi, după ce ne-am luat la revedere de la gazde, am plecat spre Cetatea Enisala. Nu este foarte impresionantă decât prin priveliștea oferită de sus și mă întreb dacă accesând fonduri europene nu s-ar putea reconstrui și automat să o facă mai atractivă, că din cei 8 lei de persoană cred că se plătesc doar salariile... Drumul până la Enisala e foarte plăcut ochiului După vizită am plecat spre Tulcea unde am făcut o oprire la Centrul muzeal Delta Dunării, la acvariu și celelalte exponate și apoi mergând cam 1 km mai sus am ajuns la Monumentul eroilor, de unde se vede foarte bine toată Tulcea și Dunărea. După Tulcea mai aveam o oprire pe traseul spre casă, în localitatea Niculițel la mănăstirea Cocoș unde am făcut un mic popas în liniștea mânăstirii. După un timp ne-am îndreptat spre Galați, unde am stat o oră să trecem cu bacul. Vă recomand să treceți pe la Brăila unde există două societăți diferite și patru bacuri. O dată ajunși acasă am trecut pe la mecanic și am luat Golfuletul, dar despre asta vă povestesc dincolo.3 points
-
La timpii ăștia de 9luni-1an chiar nu merită așteptarea, doar sa fie vreo raritate de mașină, număr redus de exemplare, uși fluture, ceva exotic... dar nu pentru un simplu Kodiak/Tiguan/de serie. Cca 3 luni as aștepta, peste 5-6 deja ma numesc finanțator.3 points
-
2 points
-
Multumesc tuturor! Am citit diverse pareri referitor la plafonul panoramic, dar nu am prea vazut probleme cu crapatul acestuia la R, doar la TCR si GTI de America + cazurile de la Passat B8 si nu am vrut sa risc Legat de tipul uleiului folosit, nu am idee. Pe buson scrie Castrol, deci posibil sa fi folosit asa ceva. Cel mai important e ca dupa atatia km nu a ciupit niciun gram. Sa speram ca asa o sa fie in continuare. Inca nu m-am gandit ce am sa folosesc la urmatoarea revizie, cred ca Liqui, Motul sau chiar Castrol edge. Acum daca alti utilizatori au recomandari sunt deschis la sugestii pentru ca nu vreau sa fiu tipul ala care intreaba ce ulei sa puna Ceva poze de la interior: Imitatia de carbon de pe laterale si tetiere e putin cam rice style, dar nu pot spune ca ma deranjeaza. As fi fost ok cu scaunele stock cu alcantara pentru extra ventilatie in zona spatelui deoarece am simtit uneori ca incep sa transpir. Pe de alta parte mirosul de piele inca se simte si iti da senzatia de masina noua😍1 point
-
TE duci la orice ora vrei tu si iei bon de ordine. Vezi cate persoane sunt in fata ta si apreciezi cam la ce ora iti vine randul la ghiseu.1 point
-
1 point
-
TE duci pe la ora 12, iei un bon de ordine si vezi cam cate persoane sunt in fata ta. De fapt, poti merge si mai tarziu, pe la 14, e mai putina lume. Doar ca trebuie sa mergi si a 2-a zi sa ridici numerele si talonul.1 point
-
@dercos ti-am prezentat situatia din punctul meu de vedere (producator de energie electrica) si-ti spun ca eu nu am modificat nici cursuri de apa, ba am fost pus in situatia de a reface malurile raului pe distante imense fara nici o legatura cu amenajarea mea, ba curat respectivul rau de 2 ori pe zi de animale moarte si tone de plastic aruncate de locuitorii satelor de pe marginea raului. Oricum imi pare rau de investitia facuta, am gresit grav tara in primul rand.1 point
-
Eu am decis sa folosesc cat mai putine resurse, merg cu masina o data la cateva zile la drum lung, in rest pe jos si cu bicicleta, nu consum inutil, ci cat mai mult local, nu folosesc aer conditionat acasa, iarna termostatul sta la 20 de grade samd. Cu toate ca am o masina pe benzina (care polueaza foarte putin), ea imi e indispensabila, iar poluarea pe care o produc bag mana in foc ca e mult mai mica decat a marii majoritati a posesorilor de electrice. De aceea nu tolerez condescendenta unora care cred ca electrica lor scoate fluturi pe "teava", in timp ce merg in concediu cu avioane cu kerosen. Nu am nimic impotriva electricelor, dar nu pot sa nu observ ipocrizia omului modern.1 point
-
Energia hidro inseamna modificarea cursurilor, geomorfologiei, distrugerea habitatelor samd. @kadettro Mergi pe Oltul mijlociu si spune-mi ce e verde la maluri betonate, canale de fuga betonate, cursuri indreptate, unde maresti viteza de propagare a viiturilor, intrucat nu pot fi atenuate in albia majora samd. Oltul e un canal betonat, cu lacuri betonate pe zeci de kilometri si ecosisteme distruse. Si nu e niciun sat langa apa, care sa fi putut fi inundat, toate sunt pe terasele vecine, unde nu existau inundatii nici la debite cu probabilitate de 1%. Pe afara incep demolarile de baraje si renaturarile albiei. Nu vei vedea Hoover Dam demolat, pentru ca e si un rezervor de apa intr-o zina uscata, dar cand ma uit pe Olt si vad hidrocentrala gata de vreo 5 ani si fara legatura la retea... Resursa e regenerabila, dar modificarile ce zici, sunt?1 point
-
si ne invartim in cerc... nimeni nu vrea compromis, nimeni nu renunta la confort, dar toti vrem aer curat, ieftin de mers si da...sa ajung in Siberia din Buc cu un plin. ca toti suntem soferi de TIR (si aia cu niste limite fizice si legale). nu face nimeni nimic, sa faca altii..iar aia care fac..."sunt fraieri" conforul e doar personal..ce ne doare de restul, ca societate. ce daca dam banii pe cancer...sa avem consum de 5% pt 1000km ..asta e important. /sarcasm.1 point
-
1 point
-
Azi mi-am mai facut o nebunie care nu imi dadea liniste de aproape un an: Rear body brace din carbon de la Racingline. Stiu ca nu voi ajunge pe circuit si probabil doar ma va incurca, insa ma simt mai fericit cu tampenia asta montata. Practic dupa ce am dat comanda m-am linistit si nu am mai pierdut ore de cautari dupa cum arata montata si ce “ avantaje “ reale aduce. Ieri a sosit, azi am montat-o si maine o testez.1 point
-
1 point
-
Deci, am mai spus o si o mai spun. Este zgomotul de angajare al ambreiajelor, cand o sa aveti doua batai repetate, sunt de schimbat. Urcati si in masini noi sa vedeti cum se comporta un DSG in ulei. Nu le mai frecati (nici nu este recomandat),la rece din R in D si iar in N si tot asa, si cele noi fac la rece. Cel mai important este sa stiti km reali ai masinii. Nu de altceva, dar sa stiti cand vine volant de schimbat si/sau ambreiaje. Nu le mai ascultati toata ziua, folositi le. ps daca aveti cateva batai si la oprirea motorolui, este volant (si/sau la pornit rece).1 point
-
1 point
-
1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00