Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 16.07.2021 în toate secţiunile
-
Eu am decis sa folosesc cat mai putine resurse, merg cu masina o data la cateva zile la drum lung, in rest pe jos si cu bicicleta, nu consum inutil, ci cat mai mult local, nu folosesc aer conditionat acasa, iarna termostatul sta la 20 de grade samd. Cu toate ca am o masina pe benzina (care polueaza foarte putin), ea imi e indispensabila, iar poluarea pe care o produc bag mana in foc ca e mult mai mica decat a marii majoritati a posesorilor de electrice. De aceea nu tolerez condescendenta unora care cred ca electrica lor scoate fluturi pe "teava", in timp ce merg in concediu cu avioane cu kerosen. Nu am nimic impotriva electricelor, dar nu pot sa nu observ ipocrizia omului modern.4 points
-
Daca l-a chemat sa plateasca tichetul inseamna ca mai sunt 4000 de tichete nici vorba ca masina s-a fabricat. L-a chemat sa bage documentele sa fie sigur ca prinde Rabla.2 points
-
Probabil ca este aceeași "problema" ca la Octavia 3, sunetul se aude destul de slab indiferent daca ai Canton sau nu iar cu o parametrizare se aude mult, mult mai bine. Ia legătura cu @sabinx și vezi dacă te poate ajuta.2 points
-
Salutare tuturor, Am avut si eu greierasi in masina pentru care am facut o obsesie un pic cam deplasata. Am cautat dupa ei luni intregi. Eram obsedat de ei. M-au ars si la buzunar. Insa am reusit sa le dau de cap. Sper ca informatiile mele sa ii ajute pe uni dintre voi. Unele probleme prezentate aici le-am avut si eu. Referitor la zgomotul din bancheta din spate - Se aude ca si cum niste bucati de plastic se lovesc intre ele, in special la trecerea peste denivelari. Rabatati bucata din mijloc unde este suportul de pahare. Asta e greierasul. Aceste doua piese s-au desprins si se lovesc intre ele. O alta solutie ca sa faci mai silentios orice model de TSI si chiar sa faci sa dispara o parte din greierasi care se aud in partea din fata a masini este inlocuirea unui furtun din plastic articulat de la motor. Este un defect de fabricatie nerecunoscut oficial. VW a scos din productie piesa si a inlocuit-o cu un furtun din cauciuc fara sa anunte nimic. Cei din reprezentanta nu stiu nimic. Am fost la Porsche Nord si incercau sa ma convinga sa nu il schimb pt. ca nu el este problema. Concluzia - el era problema. Acesta este noul furtun. Cod piesa: 04E133518E Aveti aici explicatia detaliata. Eu mai am un greieras de prins. Il urmaresc de 1 an. Se aude ca si cum o bucata de plastic subtire s-a rup in interiorul orificiilor de dezaburire de langa parbriz. Nu am gasit inca o camera endoscopica suficient de subtire sa intre pe orificii. Am mai gasit problema prezentata pe net dar deocamdata nu are nimeni si o solutie. Succes.2 points
-
Prioritizarea se face de catre producator in functie de volumul de vanzari. Pietele mari au prioritate, iar comenzile din acele piete vor fi preluate prioritar. Importatorul nu are parghii prea mari, insa tot trebuie sa aiba un raspuns: inca nu avem o estimare a productiei, pentru ca reperul x are stocuri scazute.1 point
-
Corect si logic asa ar fi in functie de data incheierii contractului, dar cum suntem in Ro..nu poti sa nu te gandesti si la niste factori subiectivi. Mai ales mai multe comenzi pe alocari putine. In speta daca sunt 50 Golf 8 pe 10 alocari pe luna..pare sa fie o loterie sau nu neaparat dar nu se comunica. 2 masini cu dotari similare comandate in aceeasi perioada pot ajunge si la 2 luni diferenta..a se vedea si cazuri de aici, dar destule si in strainatate. Conteaza si relatia importatorului cu dealerul? Conteaza avansul? Cine e insa dispus sa blocheze multi bani pe o estimare foarte volatila in perioada asta. Mesajul meu este pt cine are comenzi sa se intereseze constant, nu e o husa de telefon de 5$ de pe aliexpress de care ai uitat ca ai comandat-o acum 3 luni.1 point
-
Touareg 7P, varianta facelift, are probleme cu lantul de distributie. Eu l-am schimbat pe garantie la 68000KM. O masina servisata in reteaua serviceurilor autorizate costa pe masura, o revizie compelta este in jur de 2000ron, placute + discuri fata, spate, 6000ron, aici poate mai beneficiezi si de niste discounturi, de 5-10%, dar mai putin de 55000RON nu gasesti. De asemenea dupa ce se termina garantia, care la noi la VW este 2+2, primii doi ani oferiti de producatori, ceilalti doi suporatati de importatorul Porsche Inter Auto, daca masina a fost cumaprata din Romania. In rest multa atentie si bagare de seama, un pret mic vine cu niste riscuri foarte mari, nici o reparati la acesta masina nu costa mai putin de 2000-3000RON la un servis autorizat, ca si exemplu, shcimbul de distributie intr-un servis autorizat este undeva in jurul a 9000RON.1 point
-
Ultima înmatriculare am facut_o acum o luna, vreo 3 am facut din noiembrie pana acum.... Si... Pt numere rosii ai nevoie de programare, nu te primeste altfel, la ghișeu. Pt negre, poti sa te duci si stai la coada. Noi am facut programare, dar se putea si fara... Dar nu am vrut sa stau cateva ore la coada. Poti suna la ei, sa întrebi daca s_a schimbat ceva intre timp1 point
-
Nimeni nu da vina pe importator sau dealer, insa daca tot dai niste bani, trebuie sa fii informat legat de eventualele intarzieri din productie. Importatorul primeste raportari periodice din productie si le trimite la dealer. Chiar daca nu au termene ferme, ei stiu ce repere genereaza aceste intarzieri si este normal ca aceste detalii sa fie transmise clientului. Ca unii se tem ca acel client poate sa retraga avansul, asta e alta discutie. Eu as intelege ca masina mea e intarziata pentru ca nu au ecrane pentru camera video, dar nu as fi intelegator daca nu as primi niciun raspuns la intrebari.1 point
-
@kirkusErau stopurile ce veneau ca optiune in Pachetul Technology (Lampi spate rosu inchis cu LED cu semnalizare dinamica), farurile Top Led veneau cu stopurile obisnuite, in lipsa adaugarii acelui pachet.1 point
-
@dercos ti-am prezentat situatia din punctul meu de vedere (producator de energie electrica) si-ti spun ca eu nu am modificat nici cursuri de apa, ba am fost pus in situatia de a reface malurile raului pe distante imense fara nici o legatura cu amenajarea mea, ba curat respectivul rau de 2 ori pe zi de animale moarte si tone de plastic aruncate de locuitorii satelor de pe marginea raului. Oricum imi pare rau de investitia facuta, am gresit grav tara in primul rand.1 point
-
In cazul asta e ideala o electrica ca si a doua masina. Un ID4, Enyaq sau Q4 ar face exact acelasi lucru pe care il face in prezent Q5-ul (offtopic - personal nu inteleg ideea de SUV sau crossover in oras, un break ar fi mult mai util daca portbagajul e cel mai imp criteriu). Dar totodata putem fi de acord ca un EV nu a ajuns inca la nivelul de all-purpose vehicle (oricat l-ar propovadui unii pe aici). Va ajunge acolo la un moment dat, nu zic nu, sa speram insa ca va fi cat mai repede. Din pacate la noi in RO schimbarea se va produce mai lent decat in celelalte parti ale Europei...1 point
-
Mi se pare banal, maxim stanga este maxim confort, maxim dreapta este maxim sport, duritatea suspensiei adica. Indicatoarele de confort si sport sunt ca niste presatari in acele pozitii, orientative. Generatiile anterioare avea cateva presatari, acum sunt mult mai multe niveluri de duritate.1 point
-
Am recuperat astazi masina, dupa o saptamana, timp in care a primit folie PPF pe partea frontala si un pic extra (partea din fata a plafonului, muchiile interioare ale aripilor si pragurile in zonele unde vopseaua e predispusa la matuire datorita mizeriei aruncate de roti). Pentru ca pe faruri folia de la primul detailing era montata pana la margine doar si se vedea taietura/muchia, s-a inlocuit si ea, pentru un look mai curat si rezistenta mai buna in timp. Un alt plus pentru mine este faptul ca s-au imbracat in PPF si elementele negre lucioase ce "gazduiesc" dungile rosii, care de altfel erau predispuse la dezlipire datorita suprafetei mici de contact. Acum stau mult mai linistit la spalatorie 😁. Overall, sunt 110% multumit de rezultat si atentia cu care s-a lucrat, sunt foarte placut impresionat. Apreciez si ca am fost rugat sa revin la inceputul saptamanii viitoare, dupa prima spalare, pentru o inspectie vizuala, sa ne asiguram ca nu exista nicun fel de defect. Abia astept sa fie buget pentru a reveni sa infoliez si partea din spate. Cateva poze mai jos cu rezultatul, plus vreo doua extra cu interiorul, ca nu prea am pus.1 point
-
Cred ca e o problema legata de materiale slabe folosite si de calitatea asamblarii, spun asta intrucat la Golf nu baraie nimic in portbagaj cu un sistem similar, dar sunt surprins sa aud ca volumul e scazut si similar cu cel al variantelor standard de echipament. Probabil alte taieri de costuri?0 points
-
Am mai folosit motul xcess 5w40, xclean 5w30 si mai demult mobil 1 0w40 newlife. Dintre toate acestea, Castrol mi a aratat ca toate pornirile la rece sau dupa cum am spus dupa pauze mai lungi de stat, se pot realiza fara sa auzi lantul putin mai "tare" pana cand se lubrefiaza. Adica uleiul ramane pe acolo si isi face treaba nu se "scurge" in baie. Cu zgomotul in functionare...pare la fel ca Motul. In schimb cu Mobil, in primii aprox 1k a fost mai silentios.0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00