Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 15.07.2021 în toate secţiunile

  1. si ne invartim in cerc... nimeni nu vrea compromis, nimeni nu renunta la confort, dar toti vrem aer curat, ieftin de mers si da...sa ajung in Siberia din Buc cu un plin. ca toti suntem soferi de TIR (si aia cu niste limite fizice si legale). nu face nimeni nimic, sa faca altii..iar aia care fac..."sunt fraieri" conforul e doar personal..ce ne doare de restul, ca societate. ce daca dam banii pe cancer...sa avem consum de 5% pt 1000km ..asta e important. /sarcasm.
    4 points
  2. @Rave poate tie ti se par stupide, insa mie nu. Sunt dezamagit de nivelul tau de limbaj si nu e prima oara. Incearca sa intelegi ca fiecare are asteptari diferite de la o masina si ca unii ne dorim mai mult decat 200-300km in conditii ideale, pentru ca nu folosim masinile pentru a ne plimba prin oras sau sa mergem 10km pe zi pana la birou, ci mergem la drum lung, trebuie sa ajungem la o anumita ora si nu putem pierde timpul cautand scuze pentru pauze nedorite. Daca tu ai timp sa pierzi ore intregi cu incarcari la drum lung, foarte bine! Inca o data iti spun: nu am nicio aversiune pentru electrice, dar in acest moment o masina termica pentru mine este infinit mai flexibila si castig o gramada de timp la ce fac eu. Daca tu nu intelegi asta, din nou, foarte bine! Daca trebuie sa ajung in Timisoara sau in Bulgaria mi-e tot una, pentru ca stiu ca masina este oricand gata sa ma duca in cel mai scurt timp posibil acolo, nu ma intereseaza nimic de pe drum, ma opresc daca am chef, unde am chef, plec oricand e nevoie. Nicio electrica nu imi ofera ACUM aceasta flexibilitate. Asta e realitatea.
    3 points
  3. @dercos ti-am prezentat situatia din punctul meu de vedere (producator de energie electrica) si-ti spun ca eu nu am modificat nici cursuri de apa, ba am fost pus in situatia de a reface malurile raului pe distante imense fara nici o legatura cu amenajarea mea, ba curat respectivul rau de 2 ori pe zi de animale moarte si tone de plastic aruncate de locuitorii satelor de pe marginea raului. Oricum imi pare rau de investitia facuta, am gresit grav tara in primul rand.
    2 points
  4. În afară de construcția de stații de încărcare, vorbește cineva și de producția de energie verde? Conform datelor actualele, sursele de producție sunt așa: Hidro: 33,9% Cărbune: 21,2% Eolian: 15,4% Hidrocarburi: 14,5% Nuclear: 7,2% Solar: 7,1% Probabil că în curând vor trebui tăiate de pe listă sursele cărbune, hidrocarburi și nuclear. În cazul asta rămânem în curu gol, rămânem fără 42,9% din energia actuală. Vă dați seama că investițiile în surse verzi vor fi imense, iar costurile la utilizatorul final pe măsură. Puterea instalata de producție la momentul actual este de 19583 MW, și nici asta actuală nu este suficientă tot timpul. Cine are chef, poate să calculeze ușor consumul zilnic a 10 milioane de mașini electrice, la o medie de 55 km/zi/mașină.
    2 points
  5. Nu reusesti sa vezi ironia situatiei prin care aduci in discutie tot felul de barbarisme din engleza, fara legatura cu subiectul, atunci cand ma acuzi pe mine de ingerinte din sectoare, de aceasta data conexe subiectului? Incearca sa porti o discutie cu argumente in limba romana, sau o consideri prea saraca in termeni, pentru a fi utila? Discutia despre masini electrice si daca merita sau nu fata de cele termice trebuie privita si in context mai larg, pentru ca e legata sistemic de multe alte lucruri: energie, politica, infrastructura, poluare, acces la resurse samd. Planul CE se refera indirect la favorizarea masinilor electrice, ulterior interzicerii celor termice, dar pentru asta trebuie sa citesti printre randuri. In alta ordine de idei, revenind la subiect, astea ar fi cateva lucruri obligatorii pentru a considera o electrica (tinand cont ca am o masina de 2 ani, cu toate sistemele de siguranta si care imi ofera tot confortul si linistea pe care le doresc): -autonomie de cel putin 800km -statii de incarcare libere, unde nu trebuie sa astept si unde sa pot incarca rapid (5-10 minute), FARA programare. Urasc sa astept degeaba sau sa fac programari pentru chestiuni triviale -statii de incarcare cu distributie similara benzinariilor -masina dinamica (pozitie joasa de condus, suspensii sport, greutate scazuta) Mai devreme de 5 ani nu va fi nicio sansa cu infrastructura, pentru ca ma tem ca numarul de statii nu va tine pasul cu livrarile si timpul lung de incarcare al electricelor actuale. Initial, doream sa vand Golf-ul cand ar implini 4 ani, insa cred ca il voi mai tine cativa ani si il voi intretine corespunzator, pentru ca obiectiv vorbind masina asta imi acopera toate nevoile, orice altceva ar fi doar un moft, nejustificat financiar si de care oricum te plictisesti dupa o saptamana.
    2 points
  6. Pai nu discutam cateva posturi mai sus despre 30000 de statii noi de incarcare? Daca nu sunt masini, nu se fac statii. Daca nu se fac statii, nu ne luam masini. Daca vor sa vanda masini, producatorii vor avea grija sa fie statii. Au vazut de unde bate vantul.
    2 points
  7. Parerea mea e ca se pune caruta in fata cailor. Adica se marseaza pe vanzari electrice, la greu, fara a avea in spate infrastructura necesara volumului de vanzari dorit. Si da, e mai rapid si usor sa vinzi multe electrice, decat sa faci infrastructura necesara. E ca si cum ai face sute de mii de case pasive, dar le faci fara un plan urbanistic de dezvoltare, si dupa, vezi tu cum le tragi utilitatile, cum le faci drumurile... etc My 2 cents
    2 points
  8. Eu am decis sa folosesc cat mai putine resurse, merg cu masina o data la cateva zile la drum lung, in rest pe jos si cu bicicleta, nu consum inutil, ci cat mai mult local, nu folosesc aer conditionat acasa, iarna termostatul sta la 20 de grade samd. Cu toate ca am o masina pe benzina (care polueaza foarte putin), ea imi e indispensabila, iar poluarea pe care o produc bag mana in foc ca e mult mai mica decat a marii majoritati a posesorilor de electrice. De aceea nu tolerez condescendenta unora care cred ca electrica lor scoate fluturi pe "teava", in timp ce merg in concediu cu avioane cu kerosen. Nu am nimic impotriva electricelor, dar nu pot sa nu observ ipocrizia omului modern.
    1 point
  9. Dar stii care e problema? Ca in marea majoritate a cazurilor charger-ele nu sunt in benzinarii, sunt in ''alte'' locatii, care te fac sa te abati de la drum, sunt prea putine, sunt alti ''bagaciosi'' care nu-si dau check-in si te trezesti ca cele 2 statii sunt ocupate, sau poate nu functioneaza, si inconvenientele pot continua mult si bine Chiar tu ai detaliat anumite aspecte la drumul Buc-Oradea-Buc. Tu te-ai dus in plimbare, dar nu toti care fac trasee de genul ( chiar si pe un sens), au timp sa opreasca de 2-3-4 ori cate 30min 1h pentru incarcat, sau pentru cautat alta locatie de incarcat ( te mai si abati de la drum... ) Pentru unii electrica inca nu e fezabila, chiar daca prezinta destule avantaje. Va veni si vremea lor, dar mai trebuie asteptat un pic.
    1 point
  10. @Rave e sau era? Eu ma apropii de 1 an si am primit notificare ca expira. La e-Up deja am reinnoit contractul. L.E. notificarea era tot ptr e-Up, am verificat la e-Golf si sunt 3 ani intr-adevar.
    1 point
  11. NU inteleg de ce ai vrea depliere la deschiderea usii. MAi ales iarna, cand ai gheata pe ele, de ce sa le fortezi ?
    1 point
  12. https://www.cbc.ca/news/science/ev-to-grid-1.6100454
    1 point
  13. NEW: 4F0972483B (carcasa mufa cablaj scaun) RED 17 pini 4F0972575B (carcasa mufa cablaj podea) RED 17 pini OLD: 4F0937733 (carcasa mufa cablaj scaun ) BLACK 10 pini 4F0937743 (carcasa mufa cablaj podea) BLACK 10 pini Nota corespondenta fizica pini din cele 2 mufe: Legenda: m-pin mic med-pin mediu M- pin mare Mufa RED: 1-7 m, 8-14 m, 15,17 med, 16 M Mufa BLACK: 2,3,6,7,9,10 m 1,4,5,8 med Compatibilitate: pin 1,4,5,8 din BLACK cu pin 15,17 din RED ....!!
    1 point
  14. @SparkysonWe Charge si We Connect sunt chestii separate, abonamente separate. Poti sa ai We Connect si fara sa ai We Charge. Am o amintire foarte incetosata ca accesul la serviciile We Connect ID ar fi gratuit pentru ... 2 ani ... sau 3 ani ... ulterior va fi pe baza de abonament lunar. PS: Am citit pe forumuri straine ca unii si-au instalat softul ME 2.3 pe masina si climatizarea porneste din aplicatie in 10 secunde, in loc de 50 - 80 secunde, cat dureaza acum.
    1 point
  15. Abonamentul We Charge este pe un an si nu se extinde automat: Dupa expirare, daca vrei sa beneficiezi in continuare, trebuie sa platesti. Pretul dupa expirare este mai jos: Aplicatia functioneaza tot mai bine. Dupa ultimul update, nu am mai avut probleme ca nu executa schimbarea de temperatura sau porneste/opreste incarcarea. Singura problema pe care o mai am este ca serviciul, foarte rar, este indisponibil, si nu se poate conecta la masina. Se mai intampla si cand masina nu are semnal bun, dar, iarasi, este rar.
    1 point
  16. Aia nu e varianta optimista, e moarte sigura. Incet si sigur. Modul actual de producere si utilizare a energiei nu este sustenabil.
    1 point
  17. 1. La mine masina electrica e prima si nu a doua asa cum se crede. Scriam intr.un post anterior ca cel mai mult timp il petrec in oras, la care mai adaug iesiri in limita autonomiei (care sunt multe). 2. SUV.ul e mai scurt decat un break ceea ce conteaza mult la parcarile in oras. Un break e jos fata de un SUV, ai de te aplecat tare sa pui/iei copiii din masina sau bagajele din portbagaj. La unele persoane asta ar putea fi o problema. Intr.un SUV stai ca intr.un fotoliu, pe cand intr.o masina joasa ai alta pozitie. Si garda la sol e ceva mai inalta. Astea ar fi avantajele pe langa dezavantaje. Iar break electric nu am gasit la momentul cand am luat masina. P.S. si eu am urat SUV.urile de cand ma stiu pana acum un an. Ca noroc ca putem sa ne instalam panouri solare ca sa producem singuri electricitatea...
    1 point
  18. No că s-a gatat și concediul din Thassos. Anul trecut a anulat concediul din Halkidiki, așa că pentru prima dată la greci am fost anul acesta în Thassos. Am stat în Potos, la un apartament foarte apropiat de plajă, market, parcare, etc. Uneori prindeam parcare pe unul dintre cele două locuri din față, alteori o duceam în parcarea publică gratuită. La sfaturile colegilor și prietenilor care mai fuseseră am încercat să mergem la altă plajă în fiecare zi: Potos, Golden Beach, Paradise Beach, Psili Ammos Beach, Aliki Beach. Doar la Aliki nu recomand, într-o parte era 10€/2 șezlonguri, dar nu aveai unde mânca și nici wireless, iar la cealaltă 40€/2 șezlonguri care chipurile erau credit consumație. Mă rog, am plecat la alta plajă că ai de unde alege. Am fost și la Giola, celebra gaură în stâncă unde te poți arunca, dar și la cascadele de ls Maries și de la Theologos unde am și mâncat miel și ied la proțap, alături de salată și nelipsita feta! Peisajele peste tot arată spectaculos, combinația de culori e minunată, amestecul de piatră, apă și vegetație foarte frumos La plecare am urcat pe un feribot mai mare decât primul, dar în care ne-au înghesuit exact ca în primul. A urmat drumul prin Bulgaria, destul de prost și destul de aglomerat, cu multe camere de vignieta și radar fix, până când am revenit în Giurgiu și apoi acasă. Am finalizat 8 zile de plimbări cu 2097 km și un consum mediu de 6.6l/100 km (4 adulți și bagaje full) ceea ce mi se pare foarte ok. Urmează câteva zile în Deltă și apoi înapoi la serviciu! 😁
    1 point
  19. Merita o masina electrica sau nu? M-a oprit o tipa care parcheaza in aceeasi parcare cu mine la serviciu si m-a intrebat despre ID4. Va dau mai jos detaliile: sotul are o masina ICE noua cumparata de anul trecut ea este mamica cu doi copii si conduce un Audi Q5 mai vechi gata de schimbat conduce preponderent in oras: serviciu, scoli, gradinita mai rar iese din oras la bunici sau iesiri la padure, munte, parcuri are bani de un alt Q5 de 2-3 ani vechime sau un ID4 nou (ca sa aiba spatiu echivalent) sta la casa si are garaj nu are 380V, dar pana isi rezolva ar putea merge pe granny charger de 220V Eu zic ca lumea se prinde de avantajele electricelor si actioneaza in consecinta.
    1 point
  20. Total de acord cu @vlahdacoroman. Caldura absorbita de catre componentele motorului (inclusiv lichid de racire si ulei etc) e direct proportionala cu timpul in care acestea se afla in mediul cu temperatura crescuta. Cu cat mai mare timpul, cu atat stresul acumulat este mai mare. Ideal ar fi regenerari rare cu timp scurt. Dar, daca nu se poate, este de preferat sa fie dese si scurte.
    1 point
  21. Da,am cateva schimburi si e ok (culoare/temperatura/zgomot)
    1 point
  22. Revizie dupa 9100 km. Uleiul curat,motorina curata,pompa curata .....
    1 point
  23. Azi mi-am mai facut o nebunie care nu imi dadea liniste de aproape un an: Rear body brace din carbon de la Racingline. Stiu ca nu voi ajunge pe circuit si probabil doar ma va incurca, insa ma simt mai fericit cu tampenia asta montata. Practic dupa ce am dat comanda m-am linistit si nu am mai pierdut ore de cautari dupa cum arata montata si ce “ avantaje “ reale aduce. Ieri a sosit, azi am montat-o si maine o testez.
    1 point
  24. Masina a primit grila stil fagure luata din Germania, lip bara fata Maxton-Design La interior am facut o imbunatatire de look schimband culoarea ecranelor la ceasuri si clima. Pentru a avea fundalul complet negru si nu albastrui a trebuit sa inlocuiesc lcd-urile. La ceasuri cu unele de Q7 Facelift (greu le-am gasit) si la clima cu unele luate din china. Astea sunt singurele variante de a avea fundal negru. Bineinteles pt iluminat alb leduri si rezistente schimbate. Plus ace facute ca la S6. As mai vrea momentan niste bandouri la praguri in stilul S-line de la A4 B8. Ca sa continue linia lipu-ului.
    1 point
  25. Foarte simplu de intretinut : ulei corespunzator inlocuit la timp/reparatii de calitate efectuate la timp ,atat ! Foarte simplu de colmatat :ulei necorespunzator si inlocuit la 20-30.000 km /2 ani,reparatii de proasta calitate efectuate la mult timp dupa aparitia unei probleme .
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!