Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 14.07.2021 în toate secţiunile

  1. Azi mi-am mai facut o nebunie care nu imi dadea liniste de aproape un an: Rear body brace din carbon de la Racingline. Stiu ca nu voi ajunge pe circuit si probabil doar ma va incurca, insa ma simt mai fericit cu tampenia asta montata. Practic dupa ce am dat comanda m-am linistit si nu am mai pierdut ore de cautari dupa cum arata montata si ce “ avantaje “ reale aduce. Ieri a sosit, azi am montat-o si maine o testez.
    10 points
  2. No că s-a gatat și concediul din Thassos. Anul trecut a anulat concediul din Halkidiki, așa că pentru prima dată la greci am fost anul acesta în Thassos. Am stat în Potos, la un apartament foarte apropiat de plajă, market, parcare, etc. Uneori prindeam parcare pe unul dintre cele două locuri din față, alteori o duceam în parcarea publică gratuită. La sfaturile colegilor și prietenilor care mai fuseseră am încercat să mergem la altă plajă în fiecare zi: Potos, Golden Beach, Paradise Beach, Psili Ammos Beach, Aliki Beach. Doar la Aliki nu recomand, într-o parte era 10€/2 șezlonguri, dar nu aveai unde mânca și nici wireless, iar la cealaltă 40€/2 șezlonguri care chipurile erau credit consumație. Mă rog, am plecat la alta plajă că ai de unde alege. Am fost și la Giola, celebra gaură în stâncă unde te poți arunca, dar și la cascadele de ls Maries și de la Theologos unde am și mâncat miel și ied la proțap, alături de salată și nelipsita feta! Peisajele peste tot arată spectaculos, combinația de culori e minunată, amestecul de piatră, apă și vegetație foarte frumos La plecare am urcat pe un feribot mai mare decât primul, dar în care ne-au înghesuit exact ca în primul. A urmat drumul prin Bulgaria, destul de prost și destul de aglomerat, cu multe camere de vignieta și radar fix, până când am revenit în Giurgiu și apoi acasă. Am finalizat 8 zile de plimbări cu 2097 km și un consum mediu de 6.6l/100 km (4 adulți și bagaje full) ceea ce mi se pare foarte ok. Urmează câteva zile în Deltă și apoi înapoi la serviciu! 😁
    3 points
  3. Masina a primit grila stil fagure luata din Germania, lip bara fata Maxton-Design La interior am facut o imbunatatire de look schimband culoarea ecranelor la ceasuri si clima. Pentru a avea fundalul complet negru si nu albastrui a trebuit sa inlocuiesc lcd-urile. La ceasuri cu unele de Q7 Facelift (greu le-am gasit) si la clima cu unele luate din china. Astea sunt singurele variante de a avea fundal negru. Bineinteles pt iluminat alb leduri si rezistente schimbate. Plus ace facute ca la S6. As mai vrea momentan niste bandouri la praguri in stilul S-line de la A4 B8. Ca sa continue linia lipu-ului.
    3 points
  4. Revizie dupa 9100 km. Uleiul curat,motorina curata,pompa curata .....
    2 points
  5. Cele du dieselgate produc mai putin nox, teoretic merg in temp mai joasa in camera de ardere. asta am vazut ca f greu ajung la 300 grade in dpf. felicitari tuturor, pt , dezbaterea injectoarelor. continutul de aici e demn de un reparator de injectoare... poate mai mult.
    2 points
  6. Nu gasesc pe nicaieri diagrama panoului de sigurante de la T-cross. Ma poate ajuta cineva? Evident ca ar fi util si un manual de utilizare/reparatii T-Cross.
    1 point
  7. Pana la urma s-a ajuns la un consens la nivelul UE, iar din 2035 nu se vor mai vinde mașini cu ICE. Deci topicul ăsta v-a mai avea activitate încă 14 ani 🙂.
    1 point
  8. Exemplu concret: Societate comerciala cu flota mare de masini Diesel si cateva masini electrice. Sediul in oras, evident. Aproape nimeni nu merge cu electrica si prefera lipsa de griji a unei masini Diesel. Concluzia lor: daca e frig sau e prea cald afara, nimeni nu isi bate capul cu acele electrice (nu sunt VAG), pentru ca autonomia reala este prea mica. In plus, neavand statie de incarcare la sediu, ar fi nevoiti sa alimenteze in alta parte, lucru ce este total inadmisibil din punctul de vedere al angajatilor. Ceea ce este foarte corect, pentru ca nimeni nu are timp de pierdut aiurea, cand exista alternative fara batai de cap. Acestea sunt trei probleme extrem de importante (autonomie, statii, durata incarcare), pentru care electricele lor ruginesc in parcare. Sunt folosite doar pentru drumuri foarte scurte.
    1 point
  9. Mi se pare banal, maxim stanga este maxim confort, maxim dreapta este maxim sport, duritatea suspensiei adica. Indicatoarele de confort si sport sunt ca niste presatari in acele pozitii, orientative. Generatiile anterioare avea cateva presatari, acum sunt mult mai multe niveluri de duritate.
    1 point
  10. Scrie in manual ca prima data se schimba dupa 3 ani iar apoi din 2 in 2 ani. Nu conteaza numarul de kilometri. Lichidul de frana este higroscopic (atrage apa) si de aceea trebuie inlocuit. Cei care vor sa faca economii cauta tot felul de motive sa il schimbe cat mai tarziu sau deloc.
    1 point
  11. da, de la BV incolo zona e f dezvoltata. am facut tur al apusenilor electric si am ramas placut surprins de prize. nu doar multe gratuite, dar f multe hoteluri , restaurante care au..e o placere. am gasit in zone retrase din apuseni, bistrita...f multe. pe niste drumuri f pitoresti cu oameni f ok. data viitoare cand ajung la CJ testez priza aia de 150...sunt curios. am trecut mereu prin fata ei si habar nu aveam de ea. 10x. unoeri nu consum niciun cupon, alteori unul de la kaufland pe luna, iar din cei 2000kw dati de vw cred ca am consumat sub 100kw in 9 luni...asa buna infrastructura am gasit gratuita in cei 12k km facuti., iar acasa inca nu am priza gata...
    1 point
  12. Am fost la Campulung si m-am intors (livrat copil la bunici). - Bucuresti-Pitesti: 100 km, 130 km/h, consum 21.7 kWh/100 km - Pitesti-Campulung: 55 km, consum 17.8 (predominand in urcare) SOC: 42%; incarcat la priza din garaj pana la 45% - Campulung-Pitesti: 55 km, 68 km/h medie, 11.5 kWh/100 km (predominant in coborare) Incarcat 13 minute la Kaufland Pitesti, de la ~32% la 50%. - Pitesti-Bucuresti: 100 km, 130+ km/h (nimic ilegal, dar cat am putut de tare), 115 km/h viteza medie, 23.7 kWh/100 km 5% SOC la destinatie. Ceva hilar: punand pe navigatia masinii destinatia, vazand ca nu am baterie suficienta, mi-a aratat aceste "statii de incarcare": Cand a ajuns bateria la 9%, mi-a afisat acest mesaj, iar la Search chiar mi-a gasit statii de incarcare:
    1 point
  13. Bun, ieri am vorbit cu dealerul meu pentru comanda id.4 AWD fara pachetul de optiuni (singurul disponibil in Canada, "Statement"). Avand un lease care se termina la anul, am zis sa il anunt de pe acum sa ma puna pe lista de asteptare. Se pare ca durata de asteptare e de ~1 an aici in Quebec, deci pica la fix. Pretul total cu taxe dupa reducerile de la guvern e echivalentul a 32,060 Euro
    1 point
  14. Nu se simte absolut nimic la un Diesel, Euro 6 intretinut corespunzator !
    1 point
  15. Update la aproape 10 luni si peste 7000km cum masina. Totul ok, pe ultimul soft si cu ambele stopuri schimbate in garantie. O poza de la ultima plimbare din weekend. Totul ok dpdv al folosintei unui EV pe unde am fost pana acum. Am reusit chiar sa incarc 2% bateria si sa am consum mediu de -3 kWh/100 km pe traseul Poiana BV - Brasov centru.
    1 point
  16. @nicusanAlti constructori de injectoare folosesc orificii calibrate pe retur astfel incat influenta returului asupra presiunii si cantitatii injectate in cilindru sa fie minima (cu dezavantajul ca apare riscul de depuneri pe orificiul calibrat). La CAY injectoarele au returul fara orificii calibrate si din aceasta cauza returul are influenta maxima asupra presiunii statice de injectie. Daca faci un calcul per injector, la relanti, vezi ca la fiecare ciclu de injectie se duc in mod normal pe retur cam 8,2 g/minut/injector deci o cantitate mult mai mare fata de cat injecteaza in cilindru. Imagineaza-ti ce variatiil se produc in rampa de inalta presiune de la un injector la altul. Sarcina extrem de dificila a unui specialist in reparatii de injectoare la acest model este sa aleaga un arc de retur la care taria (tensiunea) sa fie in concordanta cu caracteristica duzei de injectie astfel incat sa obtina debite asemanatoare de retur pentru toate cele 4 injectoare ale unei masini dar si caracteristici de injectie care sa fie acceptabile pentru ECU. Din fabrica este foarte simplu sa le alegi pe loturi si sa obtii asta. Problema apare cand inerci sa potrivesti 4 injectoare fie ele noi sau reparate. Daca ne referim la modul de functionare la relanti: Ce am observat din experimentele mele este ca, de exemplu, ECU face corectiile de injectie multa mai usor daca retururile sunt foarte apropiate, chiar daca un injector se afla la limita minima si altul la maxima din punct de vedere a cantitatii injectate in cilindru si intr-un timp foarte lung (sau nu poate face) daca retururile sunt diferite tocmai din cauza ca retururile diferite induc in rampa de inalta presiune variatii rapide de presiune iar ECU trebuie sa faca continuu corectii sa obtina rezultatul dorit. De aceea am spus la un moment dat ca dureaza si 5000 km pana sa tragi o concluzie. Sunt masini care merg perfect cu corectii mari pe injectoare din acelasi considerent.
    1 point
  17. Buna ziua tuturor Am comutat de la Citroen la VW, pentru prima data in viata, pentru ca nu am mai avut bani de service. Sunt posesorul unui Golf VI cu 98.000 km, al carui proprietar este cunoscut, masina fiind luata din tara acum 10 ani. Extrem de bine intretinuta, atat in interior cat si la motor, suspensii, etc. Am gasit exact ceea ce am cautat, un motor de 1,4 aspirat 80 CP, fara compresor, turbina, sau orice altceva ce ar complica functionarea si ar creste rata de defectare, nu stiu daca e corecta sau nu judecata, asta am cautat si asta am gasit. Nu fac curse, pe serpentine am "castigat" si cu un Citroen C3 de 1,1, dar la ... vale, deci nu imi fac probleme pentru puterea motorului. Da, in depasiri voi suferi putin, dar am avut numai masini mici pana acum (mai mici) deci sunt antrenat, la Citroen pedala de acceleratie era de fapt buton ON-OFF, o calcam pana la podea si asteptam :-) Am schimbat distributia si discuri+placute, uleiul are 7.500 km si 9 luni deci cred ca il mai tin concediul asta. Ambreiajul cred ca ar mai merge 20.000-30.000 km desi e usor intarita pedala. Singurul lucru pe care l-as face ar fi sa modific instalatia audio originala astfel incat sa montez o mufa de sursa externa, dar nu stiu daca se preteaza si daca e posibil. Se conduce formidabil! Ma bucur ca am un VW in sfarsit si ma bucur ca am gasit comunitatea voastra. Daca nu mi-o fura in Bulgaria, sper sa ma bucur de ea cat mai multi km fara probleme. Am citit o buna parte din forum si am vazut o comunitate compacta, intrebari la care se ofera raspuns, ma felicit ca v-am gasit. Drumuri bune si sigure tuturor!
    1 point
  18. Bine ai venit! Hai cu pozele . Un motor clasic, fara probleme..dar... HF!
    1 point
  19. Am făcut si o filmare cu unitatea si ceasurile🙂
    1 point
  20. Incepe din rezervor, sch filtrul, vezi span in pompa de inalte, sufla regulator de presiune.. monitorizeaza presiunea in rampa.
    1 point
  21. De la km 1030 si-a facut regenerare in urmatorii 160 km ,dpf-ul rezista 69.8 L / 1030 km = 6.78L/100 km
    1 point
  22. Nu-i musai ,din pacate nu multi apreciaza calitatea,istoricul,km reali....
    1 point
  23. Acum ca vine iarna si trebuie puse rotile de iarna, mi-am adus aminte ca am schimbat intre timp si jantele de vara cu unele acelasi model dar alt offset. Inainte aveam Segment 19" 9J ET52, acum am Segment 19" 9J ET33. Jantele noi sunt mai concave si vin mai in exterior cu 19mm. Mult mai bine estetic. Mai jos puteti vedea diferentele dintre cele doua configuratii
    1 point
  24. Am imbracat si cotiera si schimbatorul in material gen Alcantara. Pentru moment as mai vrea centuri rosii si cred ca ma opresc la interior momentan
    1 point
  25. Inca un retrofit, interior negru piele+alcantara cu reglaje full electrice.Plus sertare sub ele. Volanul a primit trimul de la airbag si padelele au fost facute gri-crom. Mai am de retapitat cotiera pt ca a ramas cea veche de la interiorul textil Pe partea tehnica: volant noua, ax pompa ulei nou, schimb ulei Liqui Moli + Ceratec
    1 point
  26. Pt 1.4 tsi am folosit ultimele dati ravenol 5w40 vmp si a fost ok. LM si Motul 8100 xcess am sa folosesc data viitoare la actuala masina 1.8tfsi.
    0 points
  27. Desi Castrol nu mai este dorit de multi...., la mine toate pornirile la rece au fost foarte bune, chiar si dupa perioade mai lungi de pauza. Spre deosebire de Motul...
    0 points
  28. @Cosmin Ch. +1 pentru Motul, eu folosesc 8100 X-Clean+ 3W30...daca vorbim de zgomot la relanti e ca si inexistent
    0 points
  29. Mergi pe Ravenol, LM, Motul... Eu unul merg pe Motul... Dar nu specific, s-au văzut cazuri de contrafăcut...
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!