Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 13.07.2021 în toate secţiunile

  1. Masina a primit grila stil fagure luata din Germania, lip bara fata Maxton-Design La interior am facut o imbunatatire de look schimband culoarea ecranelor la ceasuri si clima. Pentru a avea fundalul complet negru si nu albastrui a trebuit sa inlocuiesc lcd-urile. La ceasuri cu unele de Q7 Facelift (greu le-am gasit) si la clima cu unele luate din china. Astea sunt singurele variante de a avea fundal negru. Bineinteles pt iluminat alb leduri si rezistente schimbate. Plus ace facute ca la S6. As mai vrea momentan niste bandouri la praguri in stilul S-line de la A4 B8. Ca sa continue linia lipu-ului.
    3 points
  2. @Abu cu cei care incarca la Penny din Sibiu m-am certat eu de mai multe ori. Sunt aceeasi, in principiu 3-4 Up-uri (3 Bleu si unul rosu/orange, stie Rave care) ale aceleasi firme de curierat/distributie. E o si singura persoana care are cont pe plugshare (si acela facut dupa prima discutie avuta cu ei) care da check in cand isi aminteste. @Rave F. tare. Am auzit ca primaria Oradea sustine mobilitatea electrica la alt nivel.
    2 points
  3. Bun, ieri am vorbit cu dealerul meu pentru comanda id.4 AWD fara pachetul de optiuni (singurul disponibil in Canada, "Statement"). Avand un lease care se termina la anul, am zis sa il anunt de pe acum sa ma puna pe lista de asteptare. Se pare ca durata de asteptare e de ~1 an aici in Quebec, deci pica la fix. Pretul total cu taxe dupa reducerile de la guvern e echivalentul a 32,060 Euro
    1 point
  4. 600 RON pentru 600 km? Ce masina conduci, Audi R8 5.2 V10 ?
    1 point
  5. In alta ordine de idei, am condus masina asta, preproduction model, awd cu 2 motoare si baterie extinsa. Masina se comporta impecabil, 1 pedal drive nu e deloc placut pt pasagerii cu rau de masina. Ce mi s-a parut amuzant a fost ca,imediat cum am iesit in trafic cineva cu un ID4 cu nr rosii s-a oprit si i-a facut niste poze.
    1 point
  6. Update la aproape 10 luni si peste 7000km cum masina. Totul ok, pe ultimul soft si cu ambele stopuri schimbate in garantie. O poza de la ultima plimbare din weekend. Totul ok dpdv al folosintei unui EV pe unde am fost pana acum. Am reusit chiar sa incarc 2% bateria si sa am consum mediu de -3 kWh/100 km pe traseul Poiana BV - Brasov centru.
    1 point
  7. bara spate project RS (in lucru)
    1 point
  8. Daca era motorul pe benzina si alte vrajeli ( au incercat si la mine sa justifice ca normal zgomotul si au vazut ca nu tine, le-am povestit si cum a tratat Toyota un scartait de ambreiaj in garantie ), nu incepea sa faca la 24000 km zgomot, facea de la inceput si stiam ca asa face si eram obisnuit cu ea. Sau mergeam cu ea la verificat mai devreme daca auzeam zgomotul mai demult. Vara trecuta am frecat-o la plus 40 de grade prin Grecia si nu scotea nici mac. Plus ca asa cum am scris, am luat cu ei alt Golf 1.0 TSI adus pentru revizii, ne-am suit si in ala, ne-am suit si in a mea, ala clar nu facea zgomot, a mea clar facea. Au zis ca e alt model de compresor si n-avem cum compara. De fapt e clar, ca am fost cu ei in proba de drum si mi-au explicat ca daca nu e un defect pe care sa-l poata demonstra foarte clar ( zgomot de te da afara din masina ), le refuza producatorul dosarul de garantie si ramane sa-l achite din banii lor si nu risca. Aia e, am zis, ma enerveaza prea tare, pun aftermarket, imi pare rau ca am luat masina noua cu garantie, promit ca nu mai fac 😄, dar omul cat traieste invata. Practic, platesti garantia care e inclusa in pretul masinii total degeaba. Eu zic ca de fapt asta se reflecta si in diferenta de pret de achizitie de noua in Europa de est fata de restul Europei. Discounturile pe care le ofera se ofera si din chestii gen garantie si atunci ei isi asuma de la inceput ca o sa refuze dosare pe banda rulanta ca sa nu piarda bani. S-ar putea ca daca mergi in Germania la reprezentanta cu problema asta cu masina luata de la ei sa-ti schimbe compresorul pe garantie fara sa comenteze ca tu de fapt ai platit niste garantie in pretul de achizitie mai mare. Biznis.
    1 point
  9. Buna ziua tuturor Am comutat de la Citroen la VW, pentru prima data in viata, pentru ca nu am mai avut bani de service. Sunt posesorul unui Golf VI cu 98.000 km, al carui proprietar este cunoscut, masina fiind luata din tara acum 10 ani. Extrem de bine intretinuta, atat in interior cat si la motor, suspensii, etc. Am gasit exact ceea ce am cautat, un motor de 1,4 aspirat 80 CP, fara compresor, turbina, sau orice altceva ce ar complica functionarea si ar creste rata de defectare, nu stiu daca e corecta sau nu judecata, asta am cautat si asta am gasit. Nu fac curse, pe serpentine am "castigat" si cu un Citroen C3 de 1,1, dar la ... vale, deci nu imi fac probleme pentru puterea motorului. Da, in depasiri voi suferi putin, dar am avut numai masini mici pana acum (mai mici) deci sunt antrenat, la Citroen pedala de acceleratie era de fapt buton ON-OFF, o calcam pana la podea si asteptam :-) Am schimbat distributia si discuri+placute, uleiul are 7.500 km si 9 luni deci cred ca il mai tin concediul asta. Ambreiajul cred ca ar mai merge 20.000-30.000 km desi e usor intarita pedala. Singurul lucru pe care l-as face ar fi sa modific instalatia audio originala astfel incat sa montez o mufa de sursa externa, dar nu stiu daca se preteaza si daca e posibil. Se conduce formidabil! Ma bucur ca am un VW in sfarsit si ma bucur ca am gasit comunitatea voastra. Daca nu mi-o fura in Bulgaria, sper sa ma bucur de ea cat mai multi km fara probleme. Am citit o buna parte din forum si am vazut o comunitate compacta, intrebari la care se ofera raspuns, ma felicit ca v-am gasit. Drumuri bune si sigure tuturor!
    1 point
  10. eu folosesc odorizantul original BMW, cel care se pune in grila. Il prefer pe cel cu miros de roua.
    1 point
  11. @VickEnd - e bmw i3+rex tocmai asta a facut. La o masina electrica a adaugat un mic motor pe benzina pentru autonomie extinsa. Eu am considerat cel mai bun compromis pentru ziua de azi. In afara de Dacia Spring care o consider o gluma a electricelor, celelalte optiuni mi se par decente. Pe oras, cel putin, nu exista nici un termen de comparatie intre o electrica si una termina. Am ambele si stiu ce inseamna.
    1 point
  12. 1 point
  13. Pilkington, Saint Gobain sau OE.
    1 point
  14. Am imbracat si cotiera si schimbatorul in material gen Alcantara. Pentru moment as mai vrea centuri rosii si cred ca ma opresc la interior momentan
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!