Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 10.07.2021 în toate secţiunile

  1. Salutare tuturor! Masina a ajuns pe data de 25 mai, la fix 16 saptamani dupa comanda data la dealer. Astazi avem deja impreuna ~6.000km asa ca e timpul sa deblocam topicul si sa las impresiile mele la rece, dupa rodaj, dupa hype-ul initial si tupa toata perioada de acomodare cu masina. Nu mai reiau partea cu achizitia, caracteristici si dotari, sunt in primul post. Pentru mine personal, masina e ca o jucarie de oameni mari. Haioasa, ascultatoare, comoda, agresiva cand trebuie. Nu o vad ca o masina super sport avand in vedere ca poate si cara de toate cu 4 adulti si bagaje. E mai mult un all-rounder care trage bine de tot cand vrei. O folosesc in modul individual in 90% din timp, totul pe confort si eco, fara sunet in boxe. Atunci cand vreau distractie sau depasiri in forta o dau direct in sport si ii rup fashul. Apropo de sunetul in boxe - e o chestie de love it or hate it. Imi place cand e in sport - iti amplifica senzatia dar nu as putea face un drum lung cu el activ. Suspensia DCC isi face treaba cu brio, e diferenta mare intre confort si sport cu singura mentiune ca modul confort nu e atat de confortabil cat as fi vrut eu. Bine ca nu am luat jante pe 19 altfel o luam in freza mai rau. Motorul trage bine pe toata plaja de turatii. Puterea lui se simte 100% doar in modul sport. Turbo lag are in toate modurile, in sport se simte cel mai putin. Consumul e irelevant, consuma cat vrea ea. Dar ca si idee, oras: orice intre 11-18% in functie de trafic, extra urban sub 7% nu am vazut. Sunt iarasi foarte multumit de pachetul scaune ergonomice, schimba complet feeling-ul interior al masinii. Combinatia aia de alcantara pe scaune, usi si bord + cusaturi rosii pute asa un pic a RS6 🤣 (gluma) dar ati prins ideea. Am cumparat din shop si ambient light plus care vine cu un mov smecher rau. Partea de electronica/infotainment: ei bine aici e mai complicat. Am primit toate erorile posibile de la toti senzorii. Dar la restart isi revin. Frecventa era mare de tot, dar dupa cateva update-uri de soft acum primesc cam 1 eroare pe saptamana, in principiu de la front assist sau senzorii de parcare. Nu e normal , stiu, dar m-am obisnuit cu ele Sound systemul CANTON e o vrajeala, 600 euro pe geam, in Octavia 3 sistem standard se auzea aproape la fel Au pus subwooferul sub roata de rezerva, cric si scule, zornaie alea de ma dispera. Abia astept sa il arunc de acolo, dupa ce gasesc o solutie sa bun un subwoofer aftermarket fara sa pierd garantia. Haionul electric zornaie si el, nu ai ce face aia e. Are zile cand face si nu face. M-am obisnuit si cu asta. Probabil e de la contactul care il face cu sabotii aia de plastic. Alti 800 euro aruncati pe geam sunt cei de pe sistemul de navi Columbus. Eu am crezut ca sistemul asta vine cu un ecran mai mare si de aia l-am luat. de fapt in banii astia e doar functia de navi deblocata si atat. Nu am folosit-o niciodata, folosesc doar Android Auto - care apropo merge si wireless. Urmeaza dupa modelul colegului @nsm sa arunc si eu niste folie neagra pe plafon, si transparenta pe botul masinii - apoi insonorizare completa usi si schimbat tot sistemul audio. Mai vedem dupa ce ii mai fac Cateva poze atasate. Weekend placut va doresc!
    10 points
  2. bara spate project RS (in lucru)
    4 points
  3. Am finalizat azi si schimbul de ulei - LM Top Tec 4200 cu filtru OE, precum si buson golire. Pentru celelate filtre am optat la varianta selfservice 💪, toate luate de asemenea OE. Daca tot a lansat @Doomy provocarea cu aparatul minune de curatat / umplut instalatia de AC am zis sa incerc si eu. Super multumit de rezultat, uleiul extras intradevar avea o culoare inchisa. Cat masina era pe elevator am descoperit ca aveam un morman de pamant in zona scutului termic de dupa cutie-ciudat cum s-a adunat acolo, mai ales ca nu am avut sesiuni de offroad. Cred ca s-a dat jos de acolo vreo 5 kg de pamant, inclusiv 2 conuri mici de brad. Acum, poate sa treaca la cantar ... suntem in grafic 😄
    3 points
  4. Nu am gasit unde sunt instalati senzorii. Poate cel de la Universitate e departe de strada. La Baneasa emisiile ar putea fi de la centrale termice (pe pacura, sau de apartament), pentru ca scad odata cu incalzirea: Dar uite in Militari (Iuliu Maniu), unde merg cel mai des si unde se simte poluarea cand stai la semafor sau la trecerea de pietoni: Mosilor: Piata Sudului: Libertatii: Bucurestiul este amendat pentru poluare. Daca doar mirosim aerul, este clar ca e poluat. Putem sa dezbatem cu particulele in suspensie si este adevarat ca sunt multe surse si ca Bucurestiul e plin de praf. Trebuie facut ceva cu toate. Nu trebuie sa permitem nici existenta atelierelor care anuleaza filtre DPF. Am mers mult prin trafic cu bicicleta si era o placere deosebita sa ma depaseasca un diesel in accelerare care lasa in spate un nor de fum negru, plin cu PM2.5 si cu alte "vitamine".
    2 points
  5. Dar ce le faceti? Le impingeti?
    2 points
  6. Este OK sa alegem masinile electrice din orice motiv. . Rezultatul este acelasi. Ceva tot imi da cu virgula: daca iarna centralele merg pentru incalzire si apa calda, iar vara doar pentru apa calda, de ce nu scade poluarea? Din cauza CET-ului? Daca aerul nu circula, cum de circula poluarea de la CET? Mie mi se pare ca explicatia cea mai simpla trebuie sa fie cea mai acceptata: pe bulevard, unde circula masinile care emana gaze de esapament, poluarea este de la masini.
    1 point
  7. Adevarul e undeva la mijloc, motoarele fiind silentioase se aude compresoru, care compresor trebuie sa faca un zgomot acolo, insa nici materialele folosite la piese nu mai sunt de calitate, se merge pe consum, masinile sunt din ce in ce mai frumoase si mai dotate dar din ce in ce mai slabe calitativ... In ceea ce priveste acordarea garantiei eu am observat o anumita reticenta a dealerilor, exista o anumita presiune din partea producatorului, nu o pot demonstra insa eu o simt din interactiunea cu dealerii. Au o retinere in a contacta producatorul atunci cand apar probleme. E o politica, o conventie nescrisa in a acorda garantia cat mai greu. Masinile fiind din ce in ce mai proaste, reparatiile in garantie ma gandesc ca sunt mai multe, deci de aici si reticenta. De la cat mai mult profit.
    1 point
  8. Dar mai ales diesel cu EGR OFF si DPF OFF
    1 point
  9. Ok, hai sa lasam poluarea la o parte. Lasam si partea eco, lasam si toate celelalte avantaje. Spun doar atat: ID3 45 kWh, autonomie declarata WLTP 349 km, pret platit sub 23.3k euro (pret lista 35.5k). In banii astia am primit o masina noua cu garantie, toate sistemele de siguranta necesare in anul 2021, ios/android auto, scaune/volan incalzite, faruri/stopuri led, wireless charging, etc. Pt mine e suficient. Nu cred ca puteam alege altceva mai ok. Si da, ma descurc cu 45 kwh in 95% din situatii, chiar si extraurban. Ca dovada drumul de azi. Cluj-Bistrita-Cluj 251 km realizati, autonomie ramasa estimata 99 km => 350 km. Mers in ritm cu ceilalti, AC pornit, 90-110 kmh extraurban, traversat ambele orase la ore de varf dimineata si seara. Atat s-a putut. Nu am putut merge mai repede, pentru ca...aglomeratie si pentru ca DN. Ca majoritatea drumurilor din Romania de fapt, ca de autostrazi ducem lipsa. Merita? Pentru mine DA.
    1 point
  10. Pai la o medie de 8 cam 700 de km este autonomia cu un plin avand in vedere ca rezervorul are 58 de litrii
    1 point
  11. Am recuperat astazi masina, dupa o saptamana, timp in care a primit folie PPF pe partea frontala si un pic extra (partea din fata a plafonului, muchiile interioare ale aripilor si pragurile in zonele unde vopseaua e predispusa la matuire datorita mizeriei aruncate de roti). Pentru ca pe faruri folia de la primul detailing era montata pana la margine doar si se vedea taietura/muchia, s-a inlocuit si ea, pentru un look mai curat si rezistenta mai buna in timp. Un alt plus pentru mine este faptul ca s-au imbracat in PPF si elementele negre lucioase ce "gazduiesc" dungile rosii, care de altfel erau predispuse la dezlipire datorita suprafetei mici de contact. Acum stau mult mai linistit la spalatorie 😁. Overall, sunt 110% multumit de rezultat si atentia cu care s-a lucrat, sunt foarte placut impresionat. Apreciez si ca am fost rugat sa revin la inceputul saptamanii viitoare, dupa prima spalare, pentru o inspectie vizuala, sa ne asiguram ca nu exista nicun fel de defect. Abia astept sa fie buget pentru a reveni sa infoliez si partea din spate. Cateva poze mai jos cu rezultatul, plus vreo doua extra cu interiorul, ca nu prea am pus.
    1 point
  12. Tocmai am trecut pe la Mol Maracineni, la iesirea din Buzau spre Focsani, pe E85. a aparut si acolo o statie, doar ca scrie pe ea ca incarca maxim cu 22kw. Pentru cine are nevoie sau trece prin zona
    1 point
  13. Nu-ti trebuie cabluri cu mufe diferite. MAsina vine cu cablu Type2 de 11KW si cu granny charger. Doar daca te duci la munte , sau in locuri mai izolate si nu ai alta posibilitate de incarcare, iei chargerul cu tine, il bagi intr-o priza eventual cu prelungitor si incarci cu 2.4 kw. Cum cablul type 2 nu il du jos din masina,am posibilitatea sa inacarcla statiile AC acolo unde gasesc, nu e cazul sa stau sa fac un plin. aici se incarca cu 11KW Cand te hrabesti si ai drum mai lung de facut cauti o statie DC , asta are propriul ei cablu,incarci 30 min/1 h si pleci mai departe, se poate incarcacu max 100KW.
    1 point
  14. Azi am schimbat uleiul de transmnisie, la reprezentanta locala. Am asistat la schimb, desi nu era gradat vasul in care s-a scurs, pare ca a iesit cat trebuia....s-a asteptat pana nu a mai picurat deloc. S-a introdus in fata mea, cu o pompa ca o butelie, cantitatea de 1.7l, diferenta de 300 ml mi-au dat-o la pachet. Uleiul scurs, la 101 k km, era negru, asa cum ma asteptam. Nu stiu daca e placebo 🙂 dar pare ca e mai liniste in habitaclu, chiar motorul pare mai silentios.....schimbatul treptelor de viteza parca se simte mai lin, fara usoarele "agatari" sau usorul "carait" pe care-l auzeam cand bagam in treapta de mers inapoi. Schimbul treptelor se facea bine si inainte, dar acum parca e mai "smooth". Cost total 370 lei. Aatasez cateva poze facute in timpul schimbului.
    1 point
  15. Salutari! Revin dupa aproximativ 5000 de km parcursi ( dupa aproximativ primii 2000km cu motorul refacut am schimbat uleiul ) cu Ravenol VMP USVO, am mai mers cu ea inca vreo 1000km in probe cu motorul stock ca sa vad cum trage, pot spune ca motorul tragea deja incredibil de bine dupa refacere. Din nou, recomand cu toata caldura FRM Garage. Dupa cei 1000km parcursi cu motorul stock, am vazut ca totul este ok, si am luat decizia sa umblu la partea de performanta, si am ales sa o softez la DOP Motorsport ( Silviu Ghita ), un om de nota 1000, pasionat, cat el si echipa pe care o are. Mi-a explicat totul, toata procedura de resoftare si mi-a lasat o impresie buna este putin spus, ci exceptionala. Masina a plecat stock cu 165HP / 267 NM, si a ajuns doar la rezultatul de 199 / 330 NM din cauza ca sunt sanse ca Diverter Valve-ul sa fie spart sau o probleme de etansitate pe traseul de intercooler, urmeaza sa mai ajung o data la DOP pentru a afla de unde este aceasta problema mai exact, si de a o repune din nou pe Dyno. Ar trebuii sa scoata 210-215HP ( da, este o putere destul de mare, dar tinand cont de faptul ca motorul este refacut, consider ca este safe ). Am inlocuit tot atunci cand s-a facut softul si Valva PCV impreuna cu furtunul pe una OEM, deoarece aceea pe care o avea in primul rand era Valeo, si in al 2lea rand la al 2-lea run pe Dyno furtunul a cedat si am luat decizia sa inlocuiesc Valva PCV impreuna cu furtunul cu una OEM. Am mai adaugat si un set de bobine de RS4 deoarece cele pe care le avea 2 erau originale VW, 1 NGK, 1 no-name. Masina in acest moment, cu puterea pe care o are, merge impecabil, in turatii mici pot spune ca nu se simte diferenta fata de cand era stock, ceea ce ma bucura foarte mult, in oras nu am nevoie de putere, dar cand trece de 4000-4500 incepe distractia si da, acum pot spune ca trage si are viata in ea pe cat as vrea. Nu mi-a trecut prin cap pana acum sa incerc cu benzina OMV sau MOL cu cifra octanica sa vad cum trage, sunt constient ca ar trage si mai bine cu o benzina cu cifra octanica. O sa va mai tin la curent cu ce problemuta a avut ( diverter dalve spart sau ceva pe traseul de la interccoler) cand o sa reusesc sa ajung la DOP. https://prnt.sc/16vyadl https://prnt.sc/16vymg3
    1 point
  16. Salutare, ei bine, s-a întâmplat minunea :)). Am reușit după 1 an de zile de la plata sa ajung la MTM în Germania, cursa vieții în care am făcut 4000 de km în câteva zile. Dar ce pot spune decât... wow... este alt ceva ca mașină și ca tot, mai ales pot spune ca bucuria și entuziasmul a început din momentul în care am băgat benzina de la Esso și Shell în Germania, unde instant accelerația și răspunsul au devenit alt ceva... Ajunsi la MTM, am stat cam 2/3 ore, ore in care cei de acolo sau ocupat de stage 1 motor și cutie, și ce pot spune doar ca și aici... wow, un sediu destul de mare și spectaculos, unde am văzut câteva mașini ca audi r8 sau rs7 care mai erau pe acolo la "tunat" iar eu ca orice om am mai cumpărat câte una alta pentru mine și #blue. :) In rest va las câteva poze și marți sunt programat la dyno sa vedem care este diferența reala, dar sincer, este cu totul alta mașină, parca îmi este Putin frica așa de ea acum :))
    1 point
  17. Da. Xxx xxx x6x bc low... 7 bc plus monocrom.... 8 color
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!