Clasament
- în toate secţiunile
-
Data personalizată
-
Tot timpul
31 Octombrie 2010 - 25 Noiembrie 2024
-
Anual
26 Noiembrie 2023 - 25 Noiembrie 2024
-
Lunar
26 Octombrie 2024 - 25 Noiembrie 2024
-
Săptămânal
19 Noiembrie 2024 - 25 Noiembrie 2024
-
Astăzi
26 Noiembrie 2024 - 25 Noiembrie 2024
-
Data personalizată
06.07.2021 - 06.07.2021
-
Tot timpul
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 06.07.2021 în toate secţiunile
-
3 points
-
3 points
-
La cat noroc ai avut cu numerele nu mi-ar fi fost mare mirarea sa aresteze postasul in timp ce venea spre tine cu talonul2 points
-
Se poate face retrofit la scaune B8 in orice varianta fara a afecta in vreun fel functionarea! Spre exemplificare : retrofit care nu exista pe Passat B8, Arteon! Scaune full electric stg/dreapta + memorie stg/dr + masaj stg/dr. Pozele de mai jos sunt pentru exemplificare - Passat B8 R line 2018 (masina personala). Completarea a venit doar pe partea pasager, masina a avut de fabrica full electric LHD/ memorie / masaj , dreapta doar electric...... s-au adaugat componente RHD pentru pasager. Pentru ca trebuia sa existe si un mic impediment , exista o eroare de parametrizare ( e posibil sa se poata face cu fisier de parametrizare de Tiguan MQB-singurul care are memorie stg/dr. Eroarea nu influenteaza cu nimic functionarea perfecta! Memoria instalata pe scaun pasager nu influenteaza pozitionarea oglinzilor retrovizoare, functioneaza easy entry dar daca nu ai greutatea si gabaritul care sa necesite asa ceva, este o idiotenie de codat, fiabilitatea motoraselor este discutabila mai ales la revenire cand sunt sub "sarcina". Daca nu se asociaza cheile la memorie, este recomandat ca trecerea de la MEM 1 la 2 sa se faca langa masina cu usa deschisa si apasare continua fara a fi pe scaun. Varianta din interior , pe scaun , cu usa inchisa si pulse,.... solicita foarte mult ansamblul...2 points
-
2 points
-
2 points
-
Eh, nu e doar de “pawa” am vrut mai multe intr un pachet. Altfel mergea un s4/5 b8.5 si faceam nebunii cu el.1 point
-
Buna tuturor, Revin cu noutati despre masina. Am intampinat ceva probleme cu inmatricularea masinii, la prima programarea avut in 4 iunie nu am avut documentul de TVA de la ANAF. Am reprogramat la DRPCIV fiind programat in data de 18 iunie, numerele rosii expirand in 28 iunie. Am zis ca sa fiu sigur ca o inmatriculez definitv pana expira numerele provizorii. Supriza: in data de 14 iunie au fost arestati de DGA cei de la serviciul inmatriculari, si toate programarile din saptamana in care trebuia sa imi depun si eu actele au fost in aer. Ulterior s-au recuperat, iar noua programare pentru depunerea actelor a fost in 28 iunie. Am depus actele si mi s-a spus ca pot circula cu masina pana imi vin numerele. Dupa o perioada de asteptare de o saptmana, ieri 5 iulie am fost dupa numere, iar astazi 6 iulie mi-a venit si talonul prin posta. Deci oficial avem numere definitive, si toate actele in regula. Mai trebuie doar motorina si drumuri bune Astazi a primit cadou si o tavita de portbagaj originala din poliuretan, masina a circulat in ultima perioada preponderent in oras. Dar a adunat ceva kilometrii, momentan suntem la 135XXX km, undeva in jur de 5k de km din martie pana acuma, in 3 luni. Luna asta mai sunt programate un drum la Hateg + Sibiu, si la sfarsitul lunii un drum de Brasov, sper si un Transbucegi daca tot suntem prin zona.1 point
-
Oare problema cu autohold-ul e doar la cutia de viteze manuala? Eu la automata nu am sesizat nimic de genul si chiar am fost atent zile astea sa vad daca "agata" in vreun fel si nu.1 point
-
1 point
-
4,5 ani si 62k km. Garanția are valabilitate internațională. Fabrica ofera peste tot doar 2 ani. Se poate extinde pana la 4 ani contra cost in limita a 120k km, sau se mai primesc cadouri de la dealeri. Cei care au 4 ani in romania au 2 de la fabrica plus inca 2 de la importator, urmare a presiunii exercitate de mărcile coreene care dau garanții fanteziste gen 5 ani, 7 ani ...1 point
-
Fals...si fals...din pacate. Eu nu vorbesc din presupuneri...ci din experienta. Toate B7 variant au problema descrisa de mine, am descoperit prima oara problema acesta, acum vreo 7 ani...cand au început primele B7 variant, sa aibe aceasta problema....si de atunci....alte zeci... Verifica furtunasul, preventiv P.s. daca tu te indoiesti ca soluția pleca la vale 1m... atunci despre faptul ca avem cazuri in care urca pe cabluri lichidul de racire pana in ecu motor...la unele Audi....ce sa mai zicem?1 point
-
1 point
-
Nu credeam ca o sa fac 10.000km in mai putin de 4 luni cu e-golf, insa doar ce am trecut de 106.000km, bateria rezista. Am un zgomot la puntea fata, pare vchea boala a puntii care se misca. In rest masina se comporta excelent, nu mi-a dat range anxiety pana acum, probabil la iarna isi ia revansa. Pana acum la bornele publice de 50kW si L2 am incarcat 132.5 kWh pentru un total de 30.28 CAD. Acasa nu contorizez borna separat, dar probabil o sa activez functia smart sa am datele si de la ea. Fata de anul trecut in aceeasi perioada am sarit de la 3.21CAD pe zi la 4.51CAD pe zi consum total. Insa acum suntem 2 ppersoane care lucreaza full time de acasa fata de una anul trecut in aceeasi perioada, diferenta nu e doar de la masina. Chiar si la 1.3CAD pe zi si tot ar fi derizoriu costul lunar. Ma tot intreb ce mi-a luat atat sa fac schimbarea.1 point
-
1 point
-
Ca sa fiu si avocatul taberei termice - ca tot am sustinut tabara electricelor - cand am trecut de la Bora cu diesel, care facea 1000km in afara si chiar si in oras sincer, mergeam cu ea de uitam de alimentat, asa de greu scadea acul de la rezervor, deci am trecut la actuala pe benzina, 1.8, am avut un oarecare soc in ceea ce priveste autonomia, cat de repede scadea acul de carburant (la bora si range-ul de miscare al acului era mai mic, asa ca parea ca tine cu mult mai mult, la Octavia e vizibila scaderea chiar si dupa o tura de oras). Bun, intre timp m-am adaptat si de la cei 1000km am scazut la vreo 700-750km in afara (cu un rezervor similar), ceea ce inca e ok, insa in oras, simt destul de clar ca ma duc mai des la pompa. Si acum stau si ma gandesc, cum un mic regres mi-a displacut destul de mult (sincer, mi-a stat pe creier cateva luni faptul ca am pierdut atat de multa autonomie, dar ma incalzeam cu gandul ca e benzinica, e sprintara, e silentioasa, e, e, e), apoi un regres considerabil cum va fi cu o electrica, cred ca o sa fie o neplacere destul de mare, cel putin la inceput. Daca stau si ma gandesc la majoritatea oamenilor care nu sunt pasionati de tech sau de masini, in general si cred ca aici se incadreaza foarte multa lume, acestia vor stramba tare din nas la aceasta schimbare care va fi un regres considerabil fata de ceea ce poti face cu un diesel termic. Daca as vrea sa ajung in punctul X, inainte de apus de soare, efectiv cu o electrica nu as putea decat daca imi fac planul clar dinainte. Daca mi se nazare mie sa plec la momentul X si nu am plinul facut la baterie...efectiv nu am ce face. Ceea ce e cam limitant din punct de vedere mobilitate. Facand acest exercitiu de imaginatie imi dau seama ca pentru multi oameni acest regres de autonomie, de posibilitate de miscare, si de planning, va cantari foarte mult in a nu alege inca o electrica. Da, daca peste 5 ani, o masina cum e Octavia (eu vreau tot o berlina, electrica), va avea specificatiile unei Tesla Model S din prezent, adica sa aiba 800+km cat are viitorul plaid+ (cate din cate am auzit a fost anulat) si as avea superchargere in toate marile orase, atunci discutia asta nu ar mai avea rost. Deci, vedem cum decurg lucrurile.1 point
-
Numai probleme din astea s avem 😂 Nu vreau mai mare, compact e ok. Inca n am vazut noul RS3, doar niste filmulete camuflat. Dar interiorul la A45 ma rupe efectiv…nush daca RS3 ul va fi peste. L am vazut live, test drive cu varianta A35, m a fascinat. Motorul si exteriorul da, mare plus pt RS3. Greu…1 point
-
1 point
-
Revizie facuta la reprezentanta (Autoworld Cluj). Passat B8 1.4TSI, 2018, aprox. 50 000Km. Schimb ulei + filtru (le schimb anual, desi sunt pe plan de long life); Schimb filtru de aer; Service sistem de franare (schimbat lichid, inspectie placute & discuri, verificare eficienta franare); Service sistem de climatizare (inlocuit filtre polen / antialergeni, verificare instalatie AC, Igienizare AC); Service trapa (curatare scurgere, lubrifiere sistem); Test baterie / incarcare; Alte materiale mici; Manopera; Pret total ~1850 RON. Eu personal sunt foarte multumit de servicii si amabilitatea angajatilor.1 point
-
In compartimentul motor, in partea dreapta, partea pasagerului, cumva sub capacul filtrului de polen. Urmareste tevile AC si vei da de ea, vezi ca este imbracata intr-o "husa" de protectie dintr-un fel de burete/spuma si aceasta pentru desfacere are un soi de clema pe laterala stânga cum privesti catre ea din fata masinii, dar trebuie sa bagi mâna pe dedesubt ca sa o poti desface fara sa strici protectia.1 point
-
Eu incerc aici un scenariu si am sa ma opresc: baiatul a zis ca nu vrea sa se certe cu un om in varsta, deci baiatul e tanar si zice el ca nu-i sta in caracter sa se certe. Asadar omu ala in varsta a profitat de tineretea lui si de caracterul lui nerazboinic, ca sa zic asa, si a dat buleala la lucrare. Perfect plauzibil intr-o Romanie plina de abuzuri de cum iesi din casa. Asta nu inseamna ca acest baiat nu are parinti, prieteni, oameni care sa-l indrume sa-si ceara drepturile. Eu zic ca un forum, pe langa multitudinea de informatii super tehnice pe care eu nu le pot furniza, de exemplu, ar trebui sa contribuie cat de cat in a-i indruma, a-i motiva pe cei cu mai putina experienta de viata in a se feri de abuzuri.1 point
-
1 point
-
Tot e ceva, nu stiu cum ai putut sa stai in jegul ala 6 luni, dezinfectia asta sa o faci a 2 a zi dupa achizitie, pentru sanatatea ta.1 point
-
1 point
-
De acord cu testarea, dar, no offence, nu stiu cine te-ar lasa sa scoti bujiile. Eu unul, in nici un caz nu as permite asa ceva din partea unui potential cumparator.1 point
-
1 point
-
Nu am facut retrofit numai la un singur scaun, nu cred ca o sa influenteze functionalitatea. O sa testez pt tine la următoarea MQB care are memorii, deconectez scaun pasager, sa vedem cum lucreaza0 points
-
Pana cand reprezentantele transmit o informatie privind o noua versiune de soft la 1.5 TSI 150CP, o constatare proprie: la 10.000 km de la revizie, consumul de ulei e in acelasi limite ca in cazul uleiului din fabrica, ~ 0.5 litri. -ulei actual -Mobil1 0w20 -ulei din fabrica-habar n-am, presupun ca era Castrol/Shell.0 points