Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 03.07.2021 în toate secţiunile

  1. @yeeeeman aia cu ICE par masini cu abur fata de electrice... 😂 come on man... Am condus si eu electrice ( egolf si id4 ) si nu, nu s la ani lumina fata de ICE... cel putin nu de ultimele generatii... sa fim totusi seriosi si sa ramanem ancorati in realitate... Pana cand electricele vor fi o optiune pentru toata lumea, vor mai trece multi ani... @kolfleading nu, masina NU e un lux si nici o aroganta, din pacate masina e o necesitate pentru multi... Nu toti lucram la "banda" sau stam la birou 8 10 ore dupa care ne intoarcem direct acasa. Pentru unii timpul inseamna si bani, si da prefer sa alimentez 5min odata la x km, decat sa stau x ore la incarcat. Si da, nu toti stam la casa sa ne permitem luxul de a incarca o electrica peste noapte sau cand avem chef
    5 points
  2. Adica nu sunt o persoana normala sau ce vrei sa insinuezi? Pe mine ma intereseaza pachetul intreg al masinii, nu faptul ca pot incarca (inca) mai ieftin. Masina nu e o investitie, e un bun de folosinta indelungata, care trebuie sa atinga niste puncte cheie. Unul dintre ele este confortul de a merge oriunde, oricand, cu toate sistemele la maximum, fara sa imi faci griji. O electrica nu ofera acest confort. De ce o masina electrica trebuie sa AIBA autonomia mica si nu mare? 1000km este o valoare care vad ca te irita si e de 3 ori mai mare decat a electricei tale. Eu merg cu medii de cca 70km/h pe drumuri nationale si consumul este putin sub 5%, adica merg mai repede decat ce vad, in general, la posesorii de electrice si depasesc tot, mai putin pe cei care merg ca nebunii. Daca vrei iti pun autonomia la 130km/h pe autostrada, care va fi tot de 3 ori mai mare. Am scris ca Golf-ul polueaza putin mai mult in termeni relativi, asta inseamna ca electrica ta este ceva mai curata, se pare ca nu ai citit atent. Concluzia: nu merita! Cand o voi putea incarca oriunde si va avea o autonomie decenta lucrurile vor sta altfel, pana atunci nu vreau sa fiu beta tester/early adopter.
    2 points
  3. Colegi, simt nevoia unor spatii de servicii acolo unde incarc masina pe DC (gen OMV) sa consum o cafea, un sandwish, eventual sa spal geamurile. Si obligatoriu statiile sa fie acoperite sa nu ma ploua cand incarc. Am facut azi un drum de 260km si m.as fi oprit sa incarc pe DC, dar ploua destul de tare, asa ca nu am stat. Desi am pornit de acasa cu doar 80% baterie, aveam un SOC destul de bun si nu era necesar sa incarc, dar as fi testat statia. Chiar vorbeam cu mecanicul meu si zicea ca ar vrea sa se reprofileze si sa deschida o afacere cu statii de incarcare. Ar incepe cu o locatie cu mai multe statii si un spatiu de servicii ca sa ai ce face o jumate de ora sau o ora cat astepti.
    1 point
  4. Consum mediu de 6.9% pe 2876km (38km/h viteza medie) consum Bucuresti - Halkidiki - 5.3% (770km) iar intors acelasi consum. (89km/h viteza medie) 1.5 e-tec
    1 point
  5. Astazi masina m-a avertizat ca nu mai are lichid de spalat parbrizul. Am scos mufa de la senxor si am verificat daca mai este umezeala acolo. Nu mai este. Garnitura montata isi face treaba.
    1 point
  6. Tu ai citit tot ce am scris? Intelegi ce am scris? Am judecat undeva pe cineva? Tu esti precum propaganda rusa sau aia de la Romania TV si Antena 3. Scot ceva din context si denatureaza tot mesajul. Si da, sunt si romani prosti. Drept dovada, dupa ce au murit atatia la Revolutie, in '90 l-au pus presedinte pe Iliescu. Dupa aia, l-au pus iar in '92, dupa ce a adus minerii de doua ori. Si l-au pus si a 3-a oara. Si apoi au adus in Parlament oameni precum Nastase, Dragnea si Sosoaca... Dar nu despre acestia vorbeam.
    1 point
  7. Comfirm… merge ce a zis Geoh ps: ergonomie 0, apesi pe cele 3 puncte, apoi pe culori (stupid) apoi e un buton care seamana cu o stropitoare. Eu zic ca mai mergea ascunsa si mai bine functia de curatare a camerei
    1 point
  8. Problema rezolvata, am schimbat ECU si toate au revenit la normal ! Toate erorile s-au sters ca prin minune si cat mi-am batut capul.. Va multumesc tuturor celor care mi-au raspuns si m-au ajutat
    1 point
  9. Dap, grele sunt poverile de pe umerii tai 😄
    1 point
  10. Merita masina electrica? Persoana fizica: subiectiv. Cand am luat prima masina electrica, un eUp! nu aveam sufucienti bani sa cumpar o noua masina fara sa fac credit. Am calculat atunci cam cat as cheltui cu una pe benzina si am constatat ca acopeream cu brio rata la credit. Cu toate ca am trecut de la A3 8p la UP, consider ca pentru mine a fost decizia corecta. A ajutat si faptul ca am o statie de incarcare, care este gratuita si acum, la mai putin de 2 km de casa, ca cele de la Kaufland au oferit incarcari gratuite, dar si ca am putut-o incarca la birou. In timp m-am convins ca a meritat din plin. In august 2020 am vandut UP-ul. Din cauza unor complicatii nu am mai reusit sa iau tot electrica iar in octombrie am luat un Golf 7.5 1.5 TSI 130 manual. In mai 2021 l-am vandut. Nu mi-a placut deloc cum se conducea. Cutie manuala + aglomeratia din Bucuresti = nasol! Motorul lesinat. Desi nu am avut probleme cu el (kangaroo jump), trebuia turat bine ca sa se miste. Cutia de viteze mergea foarte nasol, agata, nu puteam schimba rapid, plus ceva probleme cu volant (cred). Am facut ~4300 km si am dat pe benzina de 3 ori mai mult decat am cheltuit cu up-ul in aproape 3 ani si 35.000 km. In iunie mi-am luat ID3. masina se misca excelent. Este o placere sa o conduc in oras si abia astept sa plec in concediu, sa ies la drum lung. Calitatea interiorului este sub cea a Golfului. Nu ma incanta toate zorzoanele electronice pe care le are. Are HUD insa ochii tot pe ecran imi fug. Are sisteme de asistenta la condus insa nu le folosesc. Merita masina electrica? Pentru mine da! Mai placuta la condus, mai silentioasa, mai putin mirositoare, mai ieftina de utilizat. TCO pe termen scurt? Clar mai mare decat al Golfului. De ce am ales asa? Subiectiv. Sunt om, imi place, muncesc pentru asta. Eco? Nu a fost priml gand. Asta e bonus. Trecerea la masini electrice aduce beneficii mediului? Singure nu prea cred. Masinile electrice deschid insa o cale. Daca odata cu adoptarea lor s-ar trece si la productia curentului prin metode nepoluante, da, ar face diferenta. Buna la drum lung? Da! Necesita insa putina planificare inainte + ceva mai mult timp pe drum. Momentan. Atat capacitatea bateriilor cat si vitezele de incarcare au crescut semnificativ. In momentul asta avem o infrastructura bunicica. Se poate si mai bine. E nevoie de mai bine, pentru a facilita adoptia mai rapida. Dar deja se poate circula. Este accesibila tuturor? Nu! Nu inca. Preturile sunt inca foarte mari, chiar si cu toate subventiile oferite. Mai exista si comoditate foarte mare a oamenilor, care nu concep sa lasa masina la incarcat 1-2 ore (aici sunt mai multe de discutat). Majoritatea romaniilor nu au putere de cumparare. Nici educatie suficienta. Este ilogic sa dai +28k euro pe o masina cu care nu poti sa faci 1000 km la un plin cand exista atatea variante la 5000 euro cu care poti sa faci aceleasi drumuri, fara bataia de cap cu incarcatul. Masina electrica, chiar si Dacia Spring, care e chiar ieftina, este inca o alegere mai degraba subiectiva decat eficienta. Persoana juridica: complicat! Aici nu mai tine de preferinte ci de eficienta financiara. Cred ca exista domenii in care adoptia electricelor ar aduce beneficii financiare. Ma gandesc la tot ce inseamna transport de persoane si marfuri pe distante scurte. Urban. Avand in vedere ca o firma de transport/curierat/livrari face multi Km in timp relativ scurt, cred ca pretul mai mare de achizitie se va amortiza repede. Fiecare firma isi poate face calculele pornind de la specificul propriu si va decide in consecinta. Cred ca de aici se poate face diferenta. Daca firmele vor reusi sa faca trecerea spre electric, avand in vedere ca fac mai multi Km decat persoanele fizice, pot antrena schimbari de mentalitate, pot determina furnizorii sa investeasca in retelele de productie, transport si distributie, in statii de incarcare etc. Daca si productia de electricitate se va orienta catre metode regenerabile, cred ca efectele vor fi vizibile si vor putea compensa si chiar depasi efectele negative generate de tot ce inseamna productia masinilor.
    1 point
  11. Pret, timp de incarcare ( nu ma deranjeaza sa nu merg 1000km cu "un plin", dar cand e de facut "plinul" macar sa dureze 10-15min max, cu statii suficiente de incarcare ) si variabilitate mai mare la modele ( eu as prefera un break 4x4 ( sau dual motor, cum o fi ) electrica daca va fi cazul ), cand astea se vor rezolva, ma va tenta si pe mine.
    1 point
  12. Am discutat cu czr, multumesc mult, si aici, pt amabilitate. Am lista cu reperele si preturile, ramane sa ma decid in perioada urmatoare. Am o mica reticenta legata de leasing si noxe…dar si daca sa mai astept pt un major upgrage gen noul rs3 si vandut actulul R, asa stock form cum e el acum. Imi face grav cu ochiul si A45S AMG iarasi… Decizii decizii…
    1 point
  13. Uitandu-ma prin topic am observat doar că e menționat cost of ownership, dar nu foarte bine dezvoltat, sau nu sunt luate în calcul toate aspectele. Eu as mai urmări încă unul. Fiabilitate. Și ca sa nu mă abat de la marcă, mă refer doar la ce modele avem electrice in grup. Doar ca studiu de caz. Toți aveți 2+2 ani/120000km garanție pe vehicul+ 8 ani/160000km garanție pe baterie. Bun, ce se întâmplă când e gata garanția la un ID3 de exemplu? Ai de înlocuit un Charger(CA/CC), cost estimativ 8500 lei. La un E-Golf un modul de baterie e 5000 lei, fara sa includ manopera și alte piese, etc. Poate multi o să spuneți "eh nu fac eu atât". Da, dar când facem comparație putem sa ne referim la toată perioada de utilizare a unui vehicul(indiferent de numărul de proprietari), lucru care la ICE, s-a observat că nu sta rău deloc. Ce o să se întâmple cu electricele peste 200k km?cum stam atunci cu cost of ownership? Ca sa nu mai iau în calcul că (în teorie) electricele ar trebui sa viziteze mai rar service-urile, ori daca e sa comparam numărul de Golf-uri 8 vs ID3, ID3 conduce detașat la numărul de unități prezente/defecțiuni. Astea evident se traduc în disconfort pentru utilizator, care cum îl cuantificăm? Nu incerc sa pun EV-urile într-o lumină proastă, desi sunt conștient de anumite dezavantaje pe care le au, tot aș opta pentru achiziția unuia.
    1 point
  14. Un articol scris de politicieni, citit pe diagonală vad doar GTI, GTI, GTI, LED, LED, MIB, procesor cu 4-cores... marketing ieftin pentru nepasionați. Pentru cei interesati era bine daca scria câți cai are, un cuplu motor aruncat pe undeva, cât e greutatea aia redusă (la empty) de care scrie in articol, chestii d-astea nașpa... Probabil VW intelege ca targetul lor de vanzari este format doar din tineri cu ochiul pe chestii lucitoare si bling-bling. Trist pentru viitorul automobilistic!
    1 point
  15. Chiar te rog. La poluare iti dau dreptate, a mea polueaza putin mai mult. In rest te rog sa imi vinzi o masina de 25000 euro, cu interior comparabil cu un Golf 7.5 Highline, cu dotarile ei (Dynaudio, Matrix, parbriz incalzit samd) cu dinamica ei pe viraje (masina joasa, suspensii sport) si cu 1000km autonomie. Sa nu imi spui ca e mai ieftin sa incarc o masina mai scumpa la achizitie sau una inferioara ca ergonomie si materiale, cu o autonomie de 3 ori mai mica, pentru ca nu are sens si nu ma intereseaza 🙂 TCO il fac firmele de distributie, curierat samd unde primeaza costurile, nu calitatea sau confortul. Nu ma intereseaza ca ma costa mai mult carburantul, cat timp masina e o placere la drum. Aici e o diferenta mentinuta oarecum artificial, dar care se poate inversa in 2-3 ani. Vreau sa vad electrica cu 1000km autonomie, interior comparabil cu un 7.5 Highline, tinuta de drum similara, ergonomie impecabila, sistemul audio samd. si care sa coste 25000 euro. Atunci ma vei convinge ca o electrica merita si nu e doar o iluzie scumpa, ambalata frumos de fetele sau baietii de la Marketing.
    1 point
  16. 1. Producatorii EU si USA nu au voie dpdv legal sa foloseasca cobalt a carui provenienta nu poate fi verificata. 2. Shock si groaza, cobalt se foloseste si pentru rafinarea petrolului!
    1 point
  17. @Silviu_7 Stiu ca ti se pare incredibila o autonomie de 1000km la un motor pe benzina, dar nu este. Uite consumul de peste iarna al masinii, poza e facuta in aprilie. Rezervorul inghite 50-52 litri, cand este la minimum. Asta inseamna mers pe frig, zapada, majoritar extraurban, dar si urban pe distante mici 1-2km, caldura, scaune, volan, parbriz incalzite. Fara autistrazi. Acum, convunge-ma de ce ar trebui sa o schimb cu o electrica.
    1 point
  18. Discutam prea mult despre ecologie, de vreme ce noi, ca indivizi, nu schimbam semnificativ ceva in sensul reducerii poluarii, prin achizitia unei singure masini. Discutia ar trebui sa se rezume la cat de avantajos e sa iti achizionezi o masina electrica Putem discuta si despre cum salvam noi planeta cu masinuta noastra, in timp ce China arde munti de carbune, dar la ce bun daca nu putem cuantifica impactul? Raman doar discutii sterile, fara un rezultat concret.
    1 point
  19. Cat timp inlocuiti o masina pe combustibil fosili cu una electrica, poluarea totala va fi mai mare atat timp cat vechea masina ramane pe sosea. Cat timp marea majoritate a posesorilor de electrice (cu venituri peste medie) au avut masini relativ noi (avand venituri peste medie), care vor continua sa functioneze sa spunem inca 10 ani, e o amagire ca ati salvat planeta. Consum=poluare, indiferent ca vorbim de masini electrice sau televizoare. Cand veti casa o masina veche sau cand veti inlocui o electrica cu o alta electrica atunci puteti afirma ca ati facut ceva in sensul asta. Revenind la discutie, am un Golf de doi ani, cu o autonomie extraurbana de cca 1000km la mers fluent ( 100km/h pe DN, depasiri, AC, caldura cat e nevoie samd) si vreo 800km la mers de autostrada constant cu 130km/h, faruri Matrix, Dynaudio, tot felul de sisteme de siguranta, materiale bune, spatiu mai mult decat suficient, tinuta de drum buna (suspensii sport), ergonomie impecabila. Daca ati fi in locul meu credeti ca merita vreo electrica, cat timp masina asta imi ofera o stare de liniste si incredere si e acolo pregatita oricand am nevoie de ea, sa pot merge oricat de mult, oriunde?
    1 point
  20. De cand clima trebuie sa fie liniara? Ca atata s-a batut apa in piua pe tema asta, incat toata lumea are impresia ca vremea trebuie sa fie liniara... Si cum apar schimbari, E DE RAU!. Avem masuratori doar din ultimii 100 ani (sub1% din existenta planetei), in care, da, a crescut temperatura in unele locuri. In altele a scazut, cum e si normal.. In anii 2000, "oamenii de stiinta" preconizau ca tarile nordice vor fi sub apa... Iaca n-au fost. Dupaia ca o sa se intample nush ce chestie. Iaca n-a fost. Apoi au inceput cu incalzirea globala. Acum nu mai e incalzirea globala ci e schimbare climatica/climaterica (whatever). Nu contest existenta schimbarilor climatice. Ci contest alarmismul cu care se fac declaratii pe tema asta si cu care se impun agende eco de-a dreptul tampite. Desi masinile NU sunt sursa principala a gazelor cu efect de sera, acolo pot sa impuna taxe si fraierul de cetatean nu are de ales, pentru ca are nevoie de mijloace de deplasare. Insa piata de consum (more and more) a dus la o crestere substantiala a gazelor cu efect de sera : se cumpara haine in prostie si degeaba (unii fac colectie), se schimba constant telefonale si gadgeturile astfel incat unii mor de nerabdare sa aibe noul telefon dupa nici 6 luni. Eu trag de ale mele pana nu mai duc bateriile. Dar na, eu sunt "poluatorul ala rau",.. Crede-ma ca suntem putini astia care nu ne-am schimba masinile pt nimic in lume. Majoritatea vor masini noi si mai noi...dar nu au bani. Impune restrictii prostesti si nu mai au cum sa ajunga la serviciu pentru ca ajung in imposibilitatea de a se deplasa eficient - Stiu ca unii pot merge cu metroul si fac 1 ora pana la serviciu. Dar eu fac 20 minute cu TDI-ul de la 15 km de Sibiu. Hai 30 minute. Daca as merge cu transportul in comun. as face cel putin 1 ora (Extern+ intern)+ in niste conditii dezastruoase. Nu ar mai fi deloc eficient sa pierd atata timp pe drum. Si nici confortabil - nu e vorba si despre cresterea calitatii vietii? PS: Degeaba se incearca o curatare a orasului de poluare (de exemplu - Bucuresti) cand de fapt, sursa principala acolo e ...arderea deseurilor. Pe langa asta, in loc ca masina sa iti stea cat mai putin in trafic... tu o tii cat mai mult in trafic pentru ca nu ai infrastructura. Multi prefera sa intre prin Bucuresti decat sa il ocoleasca pe "centura" daca poate fi numita asa. Multi ocolesc printre blocuri si straduce mici traficul mare care mai mult stagneaza pe marile bulevarde. Si uite asa...administratia locala si-o face cu mana ei. Apoi, plantarea de copaci in orase pare un mit, un vis prea maret pentru administratiile locale. Am vazut peste tot. Cum e o zona libera, o betoneaza. Dupaia vin cu afirmatii: vrem un oras mai curat... banam dieselul. PPS: In Sibiu, nu stiu de ce, iarasi au facut un contract pentru autobuze ....ICE. Bine, sunt cu CNG. Dar, si tu ca stat, hai si lupta cot la cot cu cetateanul! Cand schimbi flota de autobuze, baga electrice, neaparat cu clima si caldura cum trebuie. Investeste in infrastructura. Investeste in spatii verzi. Apoi vii si imi bati obrazul ca tu ca stat faci ceva, si eu iti stric toata treaba cu dieselul meu. SAU, da-mi voie sa imi electrific Golful 4! Ca nu caroseria polueaza ci motorul. RAR zice ca NU, ca e complicat,...ca omologari, ca bla bla bla. Cu 5000 euro o fac electrica. Hai 10000. dar nu dau inca 20 000 Euro pe una noua. Dar nu am voie... trebuie neaparat sa iau una noua, facuta din fabrica, sau electrica SH... mica. Apropos: toata stima pentru cei care isi iau masini electrice! Mi-as lua si eu ca masina de oras (sau de naveta la/de la oras), dar nu imi permit, inca.
    1 point
  21. Masina mi se pare excelenta ... tinuta de drum f buna/consum (intre 5-6 long term iar eu si incarc in mers ... am deja 5000km in 2 luni jumatate. infotainemnt-ul a avut intr-o zi niste glitch-uri care au trecut de la sine dupa oprire/pornire (oricum nimic important si sper sa ramana asa). In mers, daca doresti, in maxim 35-45 km e incarcata bateria de la 1-80%... (depinde daca o tii mai turata incarca si mai rpd dar si consum mai mare). Nu am ce sa ii reprosez masina e impecabila, in oras am consumuri intre 1 si 4l (am ales sa merg in hybrid ca sa tin si motorul "treaz", oricum depinde de cat de incarcata e bateria si similar cu orice masina, si cat de grea ai talpa... evident daca o poti tine incarcata non-stop (nu e cazul meu din pacate)... poti sa ai zero consum, ... si duce 60km full electric. Iar doar motorul electric ii asigura o agilitate excelenta pt oras, nu-ti vine sa crezi ce pot face 116CP cu o masina de 1,65tone. Nu stiu, totul e super, chiar nu am ce sa zic "rau"... poate ca a mai aparut asa cate un zgomot de plastic (cand e f cald afara)... dar si aici, chiar mi se pare super bine inchegata, nimic continuu deranjant si doar la anumite suprafete (f rar). Ma mai gandesc daca nu-mi place ceva ... poate acum sunt inca in euforia de inceput. In modul Sport, daca ai suspensia DCC si dir progresiva (vin la pachet oricum ) ... o sa zambesti mult pe viraje. Pe scurt... o masina cu tinuta sport (204 CP) cu un consum sub 6 (chiar incarcand in mers)... loc in portbagaj, arata superb (nu stiu cati m-au intrebat de ea si intoarce capete)... care in acelasi timp este family fara probleme. Ne putem auzi private si iti mai povestesc daca imi scapa acum detalii care te intereseaza. Imi place sa vorbesc despre ea :). Asteptare usoara !
    1 point
  22. Personal, dupa experienta mea cu acest motor ( poti sa dai putin in urma si sa vezi ce am intampinat cu el ), iti spun atat: ori fugi cat poti tu de tare de el, ori te pregatesti cu inca 2000-2500 de euro pusi deoparte pentru o reparatie capitala. Mai devreme sau mai tarziu, aceste motoare asa “sfarsesc”, ajung sa consume pana la 1l / 400-500km am auzit cazuri. Macar daca tot te bagi cu aceste motoare, cauta un 2.0 TSI, macar acolo stii ca ai un plus de putere si te mai impaci cu gandul ca bagi si in 2.0 TSI 2000-2500 de euro, dar acolo macar ai o alta putere ( 211 ps comparativ cu 1.8 TSI 160 ps ). Iti mai dau un sfat, daca vrei neaparat 1.8 TSI, cauta BZB deoarece BZB-ul nu ar consuma ulei din cate am inteles, este o generatie in urma comparativ cu CDAA ( Practic BZB este prima generatie de 1.8 TSI, iar CDAA este a-2a generatie de 1.8 TSI ( a-3a generatie nu stiu exact ce cod de motor are ). In principiu, daca vrei 1.8 TSI cauta BZB, dar grija mare, cum ai luat BZB-ul fugi direct cu el la un baiat bun sa iti faca distrbutia, deoarece prima generatie are probleme cu distributia. Ah! Era sa uit! Vezi ca BZB este euro 4, iar CDAA este euro 5 daca te intereseaza acest aspect.
    1 point
  23. Pai asta inseamna interval flexibil de 30 000 de km, ECU-ul calculeaza nivelul de uzura al uleiului dupa paramentrii in care este exploatat motorul: sarcina, temperatura, numar porniri la rece ... Pe baza unui algoritm preprogramat, iti reduce sau nu acei 30 000 km intre revezii.
    1 point
  24. La b8? Pune o scanare completa, sa vedem ce module ai acum pe ea. Daca ai tempomat acum si 13 radar, se rezolva cu alte manete, Swap si Fec. Implica ceva costuri dar merita Xeo, nu se schimba modulul confort...respectiv bcm ul.
    0 points
  25. WVWZZZ3CZLE018070.pdf TMBAP7NE8J0034458.pdf WAUZZZF52JA085842.pdf TMBLF93T1E9047272.pdf WAUZZZ8E64A104717.pdf WVWZZZ1KZAM601767.pdf WVWZZZ6RZBY244138.pdf WVGZZZ7PZJD002013.pdf WVGZZZ5NZGW813804.pdf WVWZZZAUZHP300963.pdf WVWZZZAUZGP068122.pdf WVGZZZ5NZHW861507.pdf
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!