Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 29.06.2021 în toate secţiunile

  1. Salutare, Am revenit cu cateva modificari : evacuare Remus, spoilere Rieger fata si spate, stage 1 motor + DSG, valve control, admisie Racingline, jante 20 , etc
    20 points
  2. Ceva normal pentru postarile pe instagram si cum masina mea are contul ei dedicat pentru fani ...
    3 points
  3. Mi-am calcat cuvantul doar pe jumatate pt ca Remus este catback, ar fi mers stage 1 si cu evacuarea stock😜. Ma bucur ca va place! Am uitat sa trec pe lista H&R 30mm, Eibach distantiere 20mm spate/10mm fata, Turbo Muffler Delete+Turbo Inlet Elbow+Silicone Hose, CSR rear wing spoiler Masinuta a implinit 2 ani si 12 000 km😀
    2 points
  4. Am inteles punctul tau de vedere si masuratorile. Tehnic vorbind ar fi loc de anvelope mai mari cu jante ET mai mare. Practic insa ele vor fi dezaliniate cu mult fata de puntea spate si din cauza asta nu se da omologare legala pentru asa ceva. Chestia cu distantierele este si mai periculoasa....practic vehiculul nu este conform pentru siguranta circulatiei pe drumuri publice. Iti asumi un risc enorm.
    2 points
  5. Am vrut sa o scriu si eu de ieri ca sunt prea stufoase, dar m-am abținut. Bine zis! Și câți fani sunt? LE: Am văzut, merită sa fim chinuiti cu # si @!
    1 point
  6. Salutare, vin si cu rezolvarea problemei la masina mea si anume am inlocuit pedala de acceleratie si totul a revenit la normal
    1 point
  7. Vineri când a ajuns seara soția cu mașina mi s-a părut că se aude ciudat motorul, gen o rezonanță în plus. Apoi când am ajuns lângă mașină se auzeau niște zdranganeli metalice, ca și cum ai strânge un bidon de plastic în mână. Am sunat la mecanic, i-am descris simptomele, i-am trimis filmarea și mi-a spus că probabil este fulia de la alternator. Trecuse soția cu ea prin apă de pe strazi, dar nu a fost prin apă mare. Întradevăr se auzise scârțâitul curelei de la transmisie joi și dar am pus-o pe seama furtunii. BUUUN! Nu ne stricăm weekendul, așa că am fost pe faleză și am cumpărat rahat de la un fel de festival cu mâncare și dulciuri turcești, să mai îndulcim suferința. Deși gândul îmi era tot la zgomotul neprevăzut de la motor, am zis să nu ne stricăm weekendul în continuare, așa că duminică am făcut și așa ceva: Azi dis de dimineață nu am mai rezistat și am plecat înainte de serviciu spre service, unde am lăsat mașina. Mai târziu a trecut soția și a lăsat și cheia! După ceva timp mă sună mecanicul și îmi confirmă că defecțiunea provine de la fulia alternatorului care era blocată. No, bine că s-a întamplat acum și nu în concediu. Și mi-a confirmat că nu are treaba cu trecerea prin aia 10-15cm de ploaie ci doar o coincidență.
    1 point
  8. Nu prea s-a mai intamplat nimic, strangem km si ne bucuram de look-ul nou in fiecare zi Am facut un "360 challenge" video, nu a iesit cine stie ce... dar nu le am deloc cu editarea video. M-am intalnit si cu colegii @ShadoWzZ si @Stefan.DFS la un suc si cateva poze.
    1 point
  9. Un drum mai lung Timisoara - Piatra Neamt si retur , 2 persoane portbagaj full inclusiv bagaje pe bancheta spate . Clima on tot drumul , selectat modul sport , stat in trafic o ora cu motorul pornit in zona Cosava unde este lipsa 10 km de autostrada si pe DN se reasfateaza .
    1 point
  10. @detinator pe langa diferenta de ora dintre cele 2 poze, in concediu Rave si-a mai cumparat 1G la telefon 😉 @Rave graficele sunt din JuicePass?
    1 point
  11. Double post pentru ca nu mai pot edita si am gresit mai sus. Pretul litrului benzinei in Bulgaria este cam 2 leva = ~1 euro. Pretul kWh curent in reteaua Fines Bulgaria este 0.45 leva = 0.23 ~euro. In Grecia nu am incarcat decat la hotel, cu 0.2 euro/kWh. Deci o electrica, incarcata numai la statii publice din Bulgaria, costa, pentru un consum de 15 kWh/100 km, 6.75 leva, adica ~3.4 euro la 100 km. Eu am consumat ceva mai mult, spre 18 kWh/100 km, dar nu am mers la consum, mai putin pe autostrada.
    1 point
  12. Man, imi pare rau ca nu intelegi tehnica auto. Nu e vorba de contraaripi ci de ARIPILE laterale ale masinii. Se vede clar si in pozele din link-ul tau ca anvelopele fata ating ARIPILE fata la denivelari mari si miscari mari de tangaj, chiar cu volan pe directie dreapta. In plus anvelopele din fata au un ecartament mai mare decat cele din spate. Cum crezi ca sunt omologate legal asemenea probleme MAJORE de siguranta circulatiei ? Nu exista omologare legala pentru asa ceva si basta. Ti-am explicat mai sus cum sta treaba si totul tine de pasajul rotilor dar mai ales de distanta intre capetele de butuc stanga-dreapta (sau ecartamentul de baza), distanta care este fixa din proiectare la modelul Kodiaq 1 si nu o modifica fabrica pentru nimeni din lume. Asemenea modificari nu se fac nici la FL ci doar la un model nou. Inteleg ca nu esti inginer proiectant dar putina logica te duce unde ti-am spus, iar imaginile de la DasWelt confirma clar afirmatiile mele. Eu unul consider subiectul inchis dar nu vreau ca sa se propage informatii false aici pe forum, unde citesc multi necunoscatori si le pot lua de bune.
    1 point
  13. Am bifat si un drum de Grecia... Las si cateva informatii utile poate: La dus, la bulgari treci rapid fara stres (buletin / pasaport + talon), la greci am stat aprox 30m si pe langa cele mentionate mai trebuie si sa specifici si prezinti documente ca ai fi avut covid (in urma cu 2 pana la 9 luni), vaccin (rapel in urma cu minim 14 zile) sau test pcr negativ in urma cu max 72h. Fie vorba intre noi, pe hartiile alea se uita rapid fara sa verifice absolut nimic. Aleator unele persoane sunt selectate pentru o coada secundara unde se fac teste covid rapide, din nou, fie vorba intre noi, nu se prea uita nimeni daca chiar ai stat la coada aia sau pleci mai departe. La intors, la greci am stat 2h la vama for no fvcking reason, verificau doar buletin / pasaport + talon, dar sunt doar 1 sau 2 ghisee deschise 😢... iar la bulgari a durat 5 minute si nu au cerut nici o hartie in plus. Teoretic cica intrii in carantina daca nu ai avut covid / vaccin / test pcr negativ .. practic, nu a cerut nimeni nici o hartie si am trecut ca prin branza (unele persoane cu care fusesem in grup au dat degeaba 60eur pe teste in grecia). Aveti grija, in bulgaria si grecia sunt camere radar fixe, anuntate pe waze insa. In rest drumul.. 50% din zona Bulgaria e cam naspa, foarte multe denivelari, gropi, zgomot puternic de la asfalt foarte prost, restul de Bulgaria si Grecia foarte ok (cel putin pana in Halkidiki). In alta ordine de idei, masina s-a comportat exemplar ca de obicei
    1 point
  14. Am ajuns la forma finala curenta Sa recapitulam: Bara spate de RS7 facelift cu tipsuri full black Kit full Maxton (buza fata, buze praguri, buze laterale bara spate, eleron peste eleron) Grila fata model RS7 full black cu logo quattro, suport camera si gaura nightvision Partea de franare: Discuri fata Rotinger High Performance Graphite line, perforate si striate Discuri spate Zimmermann perforate Placute ATE fata / TRW spate Furtune HEL metalice fata/spate Lichid Motul RBF600 Etrieri reconditionati in rosu + negru, ca pe A7 Competition Partea de sunet: Am instalat modul de Active Exhaust Sound de la CETE, modulul acela care are sunet mai puternic, mai "real" o idee, cu ceva pops and bangs fake Momentan punem frana (ca acum avem si cu ce ) si probabil o sa ma mut pe interior putin dar .. cred ca va mai dura mult timp, sper ca anul asta sa reusesc si acolo o modificare misto. Overall pe partea de aspect masina rupe gaturi pe strada.. sunetul e si el acolo, cat de cat demn de "curul" de RS7. Pe partea de franare ... s-au "asezat" placutele cu discurile ok aparent (dupa niste sute km), frana e foarte prompta, sigura, musca bine + senzatia aia misto de pedala mai tare si mai putin elastica, din pricina furtunelor metalice. Va las cateva poze .. din pacate iar nu merge modulul de embed instagram photos (de aceea din postarile anterioare lipsesc pozele, ca erau incarcate din instagram), iar limita de upload pe forum e f mica (4mb) Cyaaa
    1 point
  15. Avand in vedere situatia drumurilor secundare de la noi din tara, plus faptul ca autostrazi inca nu sunt suficiente, suspensia independenta pe spate se simte. Una e ti se miste doar roata din dreapta spate cand intr-o groapa si cealalta sa fie neafectata, comparativ cu una cu punte la care orice miscare a unei roti se transmite automat si la cealalta, afectand stabilitatea masinii, aderenta si bineinteles, confortul. Nu e capat de tara sa nu ai suspensie independenta, insa grupul VAG se cam zgarceste in ultima perioada pe partea mecanica si baga o caruta de bani pe briz-briz-uri. LE: Macar de ar fi briz-briz-urile alea bine facute, dar vedem pe golf 8 ce sistem de infotainment "reusit" au. Se vede de la o posta ca e un cost reduction de la MIB-urile montate pe Golf 7.
    1 point
  16. ei bine, eu am fost deranjat de acest lucru cand am mers ca pasager pe locul din dreapta spate, circuland pe un drum virajat si din piatra cubica cu Octavia 3. M-a zgaltait atat de tare, incat la finalul drumului m-am dus la o Octavia 2 facelift si am circulat pe acelasi drum, stand tot pe locul din dreapta spate. Diferenta de confort s-a simtit imediat, in favoarea Octaviei 2 facelift (insa am si remarca ca Octavia 3 era mai bine antifonata).
    1 point
  17. @andrei0241 Modelul din poze, 20” forged oem de RS7, nu gasesc acum poze mai detaliate dar arata criminal (sunt destul de concave). PS: va saluta Eric 😂 Paste fericit !🐰
    1 point
  18. cu doua zile in urma am incheiat cu succes 2 retrofituri importante ptr mine; 1. interfata Android inseriata cu sistemul media original instalat deja 2. folding mirrors cand o sa am timp (probabil prin septembrie ) o sa fac doua topic-uri aici dar, pana atunci, daca este cineva "realmente interesat" poate sa ma contacteze pe whatsapp si i dau detalii. zi cu spor... tuturor !
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!