Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 27.06.2021 în toate secţiunile

  1. Sigur nu am mers eu pe 220 km de autostrada. Dar diferența intre 130 și 110 este mai jos: Viteza medie tot mică o sa rămână, pentru ca restul distantei e pe drumuri naționale, localitati și drumuri bombardate.
    2 points
  2. Bucuresti - Varna, 4 adulti, 1 copil. AC auto 22.5, profil mediu: -dus - intors Stat in vama cam 45 de minute de fiecare data
    2 points
  3. Nu. Inseamna ca ai autonomie mica si esti obligat sa mergi incet, pentru a alimenta cat mai putin. Pentru aproape orice masina benzina/Diesel normala, un plin la granita garanteaza ca ajungi in Grecia fara opriri neplanificate, in locuri dubioase, precum cel de mai sus. Pentru mine un motiv in plus sa nu ma ating de vreo electrica, mai ales ca fac adesea drumuri lungi si prefer sa merg noptea, pentru ca e liber si le fac dintr-o bucata, fara stress.
    2 points
  4. Declaratiile astea fanteziste ca din 2035 nu mai permitem masini pe combustie sau nu mai fabricam motoare sau nu mai vindem, etc, sunt doar atat, niste declaratii. Realitatea de acum si nu cea de peste 15 ani este ca daca un producator auto consacrat s-ar opri din vanzarea de ICE in acest moment, ar intra in faliment garantat iar somajul ar exploda (cred ca multi nu constientizeaza cat de multe locuri de munca genereaza producerea de subansambluri, piese, combustibili, etc) Electromobilitatea este inca in fasa si mai are mult pana sa devina relevanta la nivel global.
    2 points
  5. Exista electrice si cu range de 600+. Exista electrice cu acceleratii si vmax la nivel de supercar. Exista electrice mai de oras, cu range de 2/300km. Intradevar, problema este ca nu se gasesc la pret de tdi sh. Iar despre drumuri foarte lungi, exista o varianta mai rapida, avionul.
    1 point
  6. De acord cu problema infrastructurii. Sunt in Bulgaria acum, unde unele chargere sunt puse in locuri nu tocmai pitoresti. La benzinarie gasesti de obicei si ceva de mancat, baut, etc., iar la chargere stai mult mai mult, deci nevoia de a si manca este mult mai mare. Tesla vrea sa faca asta si apoi vor copia si ceilalti. Cum zice si @luciteck, urmatoare inovatie necesara este introducerea unui cont comun intre retele, identificarea masinii prin portul de incarcare, sau macar posibilitatea sa platesti cu cardul ca la benzinarie. In exemplul de mai jos, statia era intr-un depozit de materiale de constructii, in Kirkovo, dar am mers putin mai jos la o benzinarie Petrol, nu cu mult mai atractiva, ca sa luam ceva de mancare cat incarcam. Legat de optiunea personala, partial de acord. Partial, pentru ca optiunea personala este constransa de diferite reglementari, care sunt tot mai stricte. Mi se pare ca trecerea la mobilitate se va intampla dupa celebrul citat: "How did you go bankrupt? Two ways. Gradually, then suddenly.". Adica mai intai nu s-a intampla nimic, iar acum toata lumea se grabeste. Un exemplu cu Bruxelles care vrea sa interzica toate masinile cu combustie din 2035.
    1 point
  7. Zicere romaneasca din strabuni ... "e mai silentios si merge mai bine"!!! Dupa care masuratori? Ureche si ochi? Audiograma, ORL? Dupa ce citesti majoritatea postarilor din acest topic si chiar altele. Dupa ce vezi tot felul de useri care nu stiu ce ulei sa puna, altii sunt frustrati ca nu mai stiu ce zgomote face masina lor cu uleiul de la nu stiu ce producator, altii sunt mari "specialisti", altii sunt habarnisti ... Concluzia este foarte, foarte simpla. Daca folosesti norma de ulei recomandata de producator si schimbi uleiul la maxim 8.000-10.000 km, nu o sa aveti probleme. Restul e filozofie comerciala! Succes la vanzare! Sanatate si noroc!
    1 point
  8. Concluzii dupa vacanta in Thassos: - consumul: 20.0kwh/100km la dus, 20.3kwh/100km la intors. La dus am stat foarte mult in vama, la intors am mers ceva mai "turat" (depasiri multe si viteze mari) si a fost mult mai cald - incarcarile pe drum: durata pauzelor necesare calatorilor minori depaseste durata încărcărilor. Asa se face ca la intoarcere am ajuns acasă cu 44% baterie: am încărcat 17-78% la Dimitrovgrad (50kwh in 41min) și 35-92% la Veliko Tarnovo (45kwh in 39min; aici am văzut max 107kw viteza), mult mai mult decât calculasem ca am nevoie. - am fost destul stresat ca nu găsesc statii rapide pe insula dar in teren nu am avut deloc nevoie. Am incarcat numai la cazare la 220, si pe la o taverna la plaja la fel. Nu consumam ziua cât incarcam noaptea. Recomand oricui are masina electrica un incarcator de 220, pentru liniște interioara. @tbegefolosesc doar stații publice, nu am statie de incarcare acasa, nici la birou (inca)
    1 point
  9. De acord cu ce zici. Din pacate sunt unii si pe acest forum care nu vor nici in ruptul capului sa accepte ca parerea lor nu e universal valabila si ca alegerea unei masini e o optiune personala iar ca orice alegere are avantaje si dezavantaje. In alta ordine de idei, infrastructura de incarcare are in continuare multe deficiente, probleme, lipsuri de care nu te lovesti cu o masina pe combustie. O chestie interesanta pe care am remarcat-o in vlogurile lui Bjorn Nyland, In Norvegia, tara cea mai dezvoltata la acest capitol, daca ai un model de EV non-Tesla. pt a incarca la chargerele publice ai nevoie de peste 25 de app-uri in telefon pt a folosi diversele retele de incarcare. Tocmai asta e inca o problema majora, lipsa unui standard, fiecare dintre acesti furnizori nu e interesat si nici incurajat sa ofere servicii interconectate.
    1 point
  10. Kodiaq-ul normal exceptand Rs-ul are spatiul de la roata pana in marginea aripii de 4 cm in spate respectiv de 3,5 in fata. Masina mea are suspensia coborata cu 40mm si pe fata si pe spate, in momentul asta am jante cu ET45 /8J plus distantiere de 30mm cu cauciucuri de 235 care acum sunt aliniate cu aripile fata si spate si te asigur ca rotile nu ating in nici o aripa pe nici un fel de drum. In momentul cand voi"termina" cauciucurile actuale voi trece la 255 pentru mai multa stabilitate. Oricand ne putem intalni pentru exemplificare
    1 point
  11. Nu cred ca era vorba despre functionalitate ci despre "fineturile" proprietarului. Am avut si ALH si 1.4TDCI si 0.6turbo benzina, indiferent daca au avut nevoie sau nu am incercat sa le pun ce era mai bun pentru ca imi place ca masina sa fie fiabila si sa profit de puterea ei maxima.
    1 point
  12. @ShadoWzZ Totul pare corect montat, nu stiu exact cum arata oglinda in interior si pe unde ar putea intra aer. Ce e ciudat e ca face doar stanga, desi la exterior arata absolut identic, nu vad diferente la imbinari, etc. Nu sunt sigur ca vor sa schimbe doar suportul ci si prin interiorul oglinzii cate ceva. Ramane de vazut. @The_Ego Legat de testul de drum, nu o sa stiu niciodata cum au facut testul, dar am cat de cat incredere pentru ca programarea s-a facut la un consilier recomandat de Sabrina. Plus ca erau un Bentley, un R8 si un RS6 prin service astazi, nu cred ca era asa interesanta trotineta mea 😂. Si pana la urma masina are rodajul facut plus ca le-am lasat-o cu motorul cald. Mai degraba am fost un pic suspicios la cei 37km cu care a venit masina de noua, dar cica asa e moda, nu mai vine nicio masina cu 0 km. Incerc sa nu ma consum prea tare la astfel de detalii, desi mi-e greu pentru ca nu imi place sa las masinile nesupravegheate prin service, dar nici nu pot sa o tin doar in garaj.
    1 point
  13. ate....dau bine la public...si cam atat o noua modificare urmeaza: bara spate vRS
    1 point
  14. Eu folosesc Mobil 1 Super 3000, 5w-40 si sunt multumit. Am avut si Motul dar nu am vazut sa se justifice pretul, mai ales cand masina are 320 k si in plus ca nu prea gasesti peste tot daca ai nevoie de completare ... Cei drept suna altfel motorul ... Dar acum, cred ca depinde si de km pe care ii are masina, de uzura ... Daca e noua e bine sa ii pui ceva de calitate, sa o mentii intr-o stare buna, mai ales cum se fabrica masinile in ziua de azi ... In rest sunt de parere ca, cam toate marcile sunt bune daca schimbi la timp uleiul si filtrele si mergi cu masina si in oras si in afara acestuia, la diferite viteze ...
    1 point
  15. Omitem faptul că mergem tare cu un termic și lent cu o electrică. Da, ai range de 5-600 Km dacă mergi “normal”, însă dacă mergi precum electrica la drum lung (80-90 Km/h), vei consuma 6.x și vei avea range de 8-900 Km.
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!