Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 26.06.2021 în toate secţiunile

  1. @ShadoWzZ Totul pare corect montat, nu stiu exact cum arata oglinda in interior si pe unde ar putea intra aer. Ce e ciudat e ca face doar stanga, desi la exterior arata absolut identic, nu vad diferente la imbinari, etc. Nu sunt sigur ca vor sa schimbe doar suportul ci si prin interiorul oglinzii cate ceva. Ramane de vazut. @The_Ego Legat de testul de drum, nu o sa stiu niciodata cum au facut testul, dar am cat de cat incredere pentru ca programarea s-a facut la un consilier recomandat de Sabrina. Plus ca erau un Bentley, un R8 si un RS6 prin service astazi, nu cred ca era asa interesanta trotineta mea 😂. Si pana la urma masina are rodajul facut plus ca le-am lasat-o cu motorul cald. Mai degraba am fost un pic suspicios la cei 37km cu care a venit masina de noua, dar cica asa e moda, nu mai vine nicio masina cu 0 km. Incerc sa nu ma consum prea tare la astfel de detalii, desi mi-e greu pentru ca nu imi place sa las masinile nesupravegheate prin service, dar nici nu pot sa o tin doar in garaj.
    3 points
  2. Drum, Bucuresti-Cluj, cu si foarte putin AC, 15,7/14,9, cu viteze medii 64/61, timpul 6,57/7,32 h la temperaturi de 34.5/25 grade si AC ul la 20, cu viteza ventilatorului pe mijloc. Dar am observat ca scade regenerarea atunci cand este cald, la fel si puterea de incarcare,am incarcat la exact aceleasi statii si viteza a fost cam asa 180/300 si 300/380 km/h in aplicatie, ceea ce insemna cam 31/43 si 43/50 kwh. Daca pe racoare se obtine la regenerarea maxim cam 96 kwh, la cald am vazut cam 76 kwh. A trebuit sa folosesc mult mai mult frana de picior. Regenerarea scazuta e clar ca a avut si ea un impact asupra consumului. Deci si datorita vitezei medii mai mari se poate spune ca AC ul nu influenteaza extraordinar de mult autonomia. La cuplarea lui am observat scaderi ale autonomiei intre 12 si 32 km.
    1 point
  3. Man, imi pare rau ca nu intelegi tehnica auto. Nu e vorba de contraaripi ci de ARIPILE laterale ale masinii. Se vede clar si in pozele din link-ul tau ca anvelopele fata ating ARIPILE fata la denivelari mari si miscari mari de tangaj, chiar cu volan pe directie dreapta. In plus anvelopele din fata au un ecartament mai mare decat cele din spate. Cum crezi ca sunt omologate legal asemenea probleme MAJORE de siguranta circulatiei ? Nu exista omologare legala pentru asa ceva si basta. Ti-am explicat mai sus cum sta treaba si totul tine de pasajul rotilor dar mai ales de distanta intre capetele de butuc stanga-dreapta (sau ecartamentul de baza), distanta care este fixa din proiectare la modelul Kodiaq 1 si nu o modifica fabrica pentru nimeni din lume. Asemenea modificari nu se fac nici la FL ci doar la un model nou. Inteleg ca nu esti inginer proiectant dar putina logica te duce unde ti-am spus, iar imaginile de la DasWelt confirma clar afirmatiile mele. Eu unul consider subiectul inchis dar nu vreau ca sa se propage informatii false aici pe forum, unde citesc multi necunoscatori si le pot lua de bune.
    1 point
  4. Se pare k era din aplicatie redusa viteza de incarcare. Bine k s-a rezolvat. Mersic
    1 point
  5. ate....dau bine la public...si cam atat o noua modificare urmeaza: bara spate vRS
    1 point
  6. La Kvasiny se produc doar Karoq, Kodiaq, Superb și Ateca. Deci, eu nu prea văd legătură cu Octavia. Și toate acestea au oricum termene de livrare mult mai bune decât la Octavia.
    1 point
  7. Avand in vedere faptul ca in Romania se vand cateva sute de mii de masini pe an, cred ca e clar de ce Oamenii se vor convinge in timp de avantajele unei masini electrice, nu trebuie convinsi cu forta. Iar o optiune a cuiva nu trebuie impusa ca adevar absolut tuturor celor care nu detin masini electrice. Totusi, electricele reprezinta o categorie minoritara pe piata din Romania. Iar bugetul tarii e asigurat de cei care ard carburanti, pe langa fumatori si bautori. Fara ei, precum si fara impozitele pe salarii, daca s-ar baza pe incasarile din impozitul pe profit, tara intra in incapacitate de plata in cateva luni, cat tine rezerva valutara. Sunt curios cat ar trebui sa creasca accizele la energia electrica, pentru a compensa pierderea bugetara din accizele la carburantii fosili ce nu vor mai fi comercializati din diverse cauze (interzicere/lipsa cerere pe motiv ca toti vor avea electrice 😀, etc.) Si care ar fi pretul pe Kw-ul ala accizat in plus.
    1 point
  8. Final update - Dupa 2 ani…ne despartim . Masina a fost vanduta astazi. Plusurile - pozitie la volan ideala, spatiu necesar pentru viata de zi cu zi, consum foarte bun! Minusuri - Interior foaaaarte ieftin, plin de plastic tare.. sub ceea ce ne-a obisnuit vw pana acum.., plasticul scartie extraordinar de tare ( mai ales in sezonul cald ), suspensie destul de dura. Urmand ca in maxim 2 saptamani sa imi fie livrat Q2-ul, astazi drumurile noastre au luat-o pe alta cale. Masina a fost vanduta unui baiat de 18 ani.. proaspat sofer :). Revin cu un nou topic in momentul cand voi intra in posesia Q2-ului. Se poate inchide acest topic
    1 point
  9. Dragi prieteni, A venit timpul si tuning-ului tehnic. Dupa numeroase zile de munca si devotament deosebit pentru acest proiect a lui @Launrentiu (din Garbova de Jos, jud. AB, pe care il recomand cu tot sufletul), am ajuns la finalul din poze. Initial, am vrut sa pun evacuare OEM RS4, insa tobele finale sunt foarte mari si ar fi trebuit sa intervin grav in caroserie, sa elimin oala rotii de rezerva si am renuntat la idee. Este etapa intermediara, pentru ca motorul este stock si pana ii fac upgrade la interne o sa folosesc turbina din imagine. Este o turbina TD04HL - 1 6 T, provine de la un Volvo, este reconditionata si duce 300CP. Eu in varianta aceasta intermediara urc la 240CP limitat fiind de posibilitatile stock ale motorului. Down pipe stright toba intermediara Borla si twin final exhausts Borla cu tips-uri OEM RS4. A fost o provocare reala includerea tips-urilor in spatiul ramas la dispozitie, insa priceperea si experienta lui Laurentiu au facut ca lucrurile sa aiba un deznodamant fericit. Sunt foarte multumit de cum se prezinta lucrurile pana acum. Lucrurile prezentate in poze sunt cam la 90% a evolutiei de executie. Mai trebuie montat despartitoe termic la admisie, cateva mici retusuri la compartimentul motor. Eu sunt happy, iar proiectul continua.
    1 point
  10. Felicitari! Dar ei nu ti-au dat o fisa dyno dupa soft? sau de ce vrei sa faci alt dyno marti?
    1 point
  11. 1 point
  12. Dupa 6 ani cu b5.5 si 6 cu b6 am sarit o treapta si am trecut la b8 ... desigur tot break. Masina a fost livrata neamtului in martie 2017 si a ajuns la mine de vreo luna la 154.000 km, in stare foarte buna, cu mici ciupituri de pietre si o zgarietura pe bara spate, dar fara elemente revopsite. Ca dotari, neagra are led high, Aid, jante Verona 19" interior alcantara cu memorii si masaj, discovery pro, dcc, acc, lane, front, side, rear assist, ambientale pe usi ... si cam atat. Va primi curand retrofit la PLA 3, camera reverse, invertor de arteon si pe viitor hayon electric, keyless entry si poate mib 2.5 de 8.5". Aaa si cel important motorul e un 2.0 TSI de 220 cai 😁
    1 point
  13. M-am inselat, astazi am facut un drum in provincie si am mers pe un drum de tara neasfaltat. A inceput sa scartie plasticul din bord si din usi in ultimul hal, sincer pentru o masina de peste 20K euro mi se pare deplorabil. Lasand la o parte ca totusi este un VW nu orice alta marca auto. In familie de 15 ani avem numai masini vw.. am mers cu aproape toate modelele de la Polo pana la Arteon.. insa in absolut niciunul dintre ele nu am fost atat de dezamagit de calitatea interiorului. Singurul plus pe care masina il are este pozitia mai inalta la volan si spatiul.. insa pentru mine personal nu este de ajuns. Imi e frica de drumul de intoarcere spre Bucuresti... cum am zis intr-o postare de mai sus.. cred ca o sa car bordul in brate la intoarcere. Numar zilele pana cand o sa imi fie livrat Q2.. sincer am ajuns la concluzia ca mai bine platesti in plus pentru o calitate superioara decat sa mergi pe ideea.. e Volkswagen ( automat e bun ). Volkswagen-ul a decazut mult la calitatea materialelor.. desi am fost un fan destul de infocat.. urmatoarele masini pe care le voi avea probabil o sa fie doar de la Audi... observ ca este singura marca din grupul VAG care inca pastreaza ,,stacheta sus”.
    1 point
  14. Iar legat de plecarea de dimineata, cheia in contact, si plecat imediat. Nu exista relanti la electrice, nu e nevoie sa incalzesti motorul sau ceva... nici cand esti la volan nici din aplicatie inainte de ajunge la masina. Faptul ca poti da drumul la clima inainte sa ajungi la masina (fie sa o incalzesti cand e frig afara, sau sa o racesti cand e cald afara) e doar pentru confortul pasagerilor. Plus ca de fiecare data va folosi din baterie cand vei folosi clima remote. Masinii ii lipseste o pompa de caldura, fapt ce o face foarte ineficienta cand vine vorba de climatizarea habitaclului. Daca folosesti des climatizarea remote, sau la extreme comparativ cu temperatura de afara, e posibil ca acesta sa fie unul din motivele consumului mediu mare.
    1 point
  15. Salutare, Voi ce consum mediu aveti la ale voastre electrice? https://1drv.ms/u/s!Ais0BuBRwRB7gbkX1kkWsb1wC-w7SA Cum procedati dimineata cu plecarea, porniti masina si plecati pur si simplu sau mai stati putin in "relanti" sau o programati din aplicatie sa porneasca sa se incalzeasca/raceasca?
    1 point
  16. @CristianH dacă te uiți la postările din urmă, nu multe, am pus o listă cu uleiurile 504.00-507.00 verificate la condițiile din România de mulți utilizatori. Alege de acolo ce îți place, nu vei da greș cu nici unul.
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!