Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 25.06.2021 în toate secţiunile

  1. Avand in vedere faptul ca in Romania se vand cateva sute de mii de masini pe an, cred ca e clar de ce Oamenii se vor convinge in timp de avantajele unei masini electrice, nu trebuie convinsi cu forta. Iar o optiune a cuiva nu trebuie impusa ca adevar absolut tuturor celor care nu detin masini electrice. Totusi, electricele reprezinta o categorie minoritara pe piata din Romania. Iar bugetul tarii e asigurat de cei care ard carburanti, pe langa fumatori si bautori. Fara ei, precum si fara impozitele pe salarii, daca s-ar baza pe incasarile din impozitul pe profit, tara intra in incapacitate de plata in cateva luni, cat tine rezerva valutara. Sunt curios cat ar trebui sa creasca accizele la energia electrica, pentru a compensa pierderea bugetara din accizele la carburantii fosili ce nu vor mai fi comercializati din diverse cauze (interzicere/lipsa cerere pe motiv ca toti vor avea electrice 😀, etc.) Si care ar fi pretul pe Kw-ul ala accizat in plus.
    2 points
  2. Sper ca nu a fost nevoie de prea multi km ca sa constate inginerii..nu de alta, dar de regula cand au o masina deosebita pe mana unii mai simt nevoia sa testeze mai indelung. Nu au incercat ei sa verifice prinderea oglinzii?
    1 point
  3. nu e fix aceiasi poza de 2 ori?
    1 point
  4. https://www.wheel-size.com/size/skoda/kodiaq/2020/#trim-20tdi-eudm-188
    1 point
  5. Eu nu stiu sa se poata face retrofituri de asemenea gen pe ID3 deoarece modulele sunt blocate si pentru deblocare trebuie ajuns la dealer. IAr cate probleme de soft au aceste masini, inca nu m-as apuca de umblat la instalatia electrica si la soft.
    1 point
  6. Schimba si tu cercul de prieteni, ce sa-ti spun? 🙂
    1 point
  7. Informatia este corecta, dar numai daca o spui invers. Sunt multi care ar vrea masina noua, dar nu isi permit si cumpara un sh. ''În primele 11 luni ale anului 2020 au fost vândute în România 110.337 de autoturisme noi și 347.321 de autoturisme rulate, arată statisticile Asociației Producătorilor și Importatorilor de Automobile (APIA).'' sau In primele trei luni din 2021 raportul e si mai mare in favoarea masinilor sh: ''Dintre cele 122.061 de autoturisme, 20.762 au fost noi, iar 101.299 au fost second-hand. A existat o scădere atât în privința unităților noi vândute (-25,8%) în primele trei luni față de aceeași perioadă din 2020, cât și în privința unităților second-hand (-6,3%).'' Deci tendinta e de crestere a ponderei masinilor rulate, iar cele noi vandute scad puternic. Putem specula si legat de criza semiconductorilor o eventuala discrepanta si mai mare. Momentan vanzarile de electrice sunt insignifiante, pe primele trei luni din 2021 s-au vandut doar 414 unitati. Asta se va schimba odata cu noua Dacie electrica, care incepe sa fie atractiva ca pret pentru o parte dintre firme sau persoane fizice. Dar numai in conditiile pastrarii subventiei, altfel masina ar avea un pret ridicol. De altfel, fara aceasta subventie (care va fi oprita la un moment dat) singura sansa pentru electrice e ca masinile termice sa creasca in pret sau sa apara noi restrictii gandite sa favorizeze electricele. Cu alte cuvinte sa fie o piata reglementata de stat si nu de piata.
    1 point
  8. Nu stiu ce sa zic, cred ca, cel putin in Romania, vanzarile masinilor electrice a avut un boom tocmai din prisma primei de la stat... fara prima, nu stiu cati s-ar fi aventurat la electrice de 35/40k... ( vorbesc de majoritate, care oscilau, nu cei care au bani si cumpara electrice indiferent de pret )
    1 point
  9. Da, se pot adapta. Ai nevoie de ceasuri, mufa adaptoare sau transformare mufa masina de la 36 la 32 pini plus inlocuire cipuri chei. Se adapteaza ceasurile și trebuie sa fie totul ok
    1 point
  10. costy 1978>> Imi pare rau ca nu te descurci (ar fi fost mai bun un video dar nu m-am gandit la momentul cand am desfacut la mine- pana la urma am schimbat v71 cu unul nou). Hai sa mai explic a data cu mai multe detalii poate. La modelul acesta de passat sunt 2 servomotoare care se ocupa de recircularea aerului v113 - care inchide/ deschide clapeta de aer dinspre exterior (aer proaspat) si v71 - care inchide /deschide clapeta de aer dinspre habitaclu (aer din masina). Atunci cand clapeta de aer comandata de v113 trece pe recirculare (inchide aerul proaspat) clapeta de aer comandata de v71 trebuie sa se deschida permitand ventilatorului sa traga aer din habitaclu si sa-l duca spre gurile de ventilatie. In cazul tau (lipsa aer la gurile de ventilatie) clapeta de la v113 este inchisa (nu intra aer proaspat de afara) si clapeta de la v71 de asemenea esta pe inchis / blocata (nu intra aer nici din interior) deci ventilatorul nu aer ce aer sa trimita spre gurile de ventilatie. Pentru a face operatiunile descrise in postul de mai sus trebuie sa dai jos torpedoul si apoi sa scoti mufele celor 2 servomotoare si sa pui clapeta de la v113 pe aer proaspat. Uite un video cu demontare si altul cu functionarea v71 : BAFTA!
    1 point
  11. Deci acu e momentul pentru alde S si RS, cine doreste si are cu ce
    1 point
  12. Ieftin si bun, Valvoline Synpower XL si are si C3. https://targuldepiese.ro/ulei-motor-valvoline-synpower-xl-iii-c3-5w30-4l-acc-1287.htm?gclid=EAIaIQobChMIv7Kc_PSg8QIVBBd7Ch0GZwb0EAAYASAAEgKxDfD_BwE De 3 ani folosesc la toate masinile ce le-am avut sau le am. Sa fie produs in Olanda Foarte ok cu schimb dupa 10 kkm .
    1 point
  13. Plans, no facts... Planurile sunt una, posibilitatile sunt alta. Constructorii auto se impiedica de lipsa unor materiale gen semiconductori, problema care incepe sa devina cronica. O provocare mai mare decat semiconductorii cred ca va fi rezolvarea cererii uriase pentru materiile prime din care se produc acumulatorii auto.
    1 point
  14. Nu cred ca te mai poate ajuta, nu mai are Touareg ul de ceva timp....
    1 point
  15. Eu zic ca ar trebui sa te linistesti si sa te opresti din luat la puricat. Generatia asta de motoare are o gramada de probleme de proiectare si functionare, mancatul de ulei fiind doar una din numeroasele probleme, cum ar fi distributia care se alungeste, depunerile de carbon care afecteaza dupa mersul motorului, samd. Eu personal am vazut cateva Superburi si Passat B7 cu acest motor care iarna de exemplu cand porneau faceau ca nebunele, cu mers neregulat, sacadat cu socuri si trepidatii. Deci eu cred ca niciodata nu o sa mearga ca un motor de Honda sa zicem, care dupa 20 de ani inca merge ceas. De altfel, si 1.8-ul gen 3 pe care il am eu pe Octavia si care teoretic nu mai are probleme, tot da uneori unele trepidatii fine, dar pentru mine nederanjante avand in vedere ca vin de pe un ALH. Asa ca relax, bucura-te de masina si trage de ea cum vrei. Daca tot ai cheltuit atatia bani, macar sa te bucuri de rezultat.
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!