Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 24.06.2021 în toate secţiunile

  1. Am finalizat upgrade-ul franelor pe fata dupa mici peripetii, am fost nevoit sa montez si distantiere 20mm altfel etrierul lovea in janta. Acum rotile sunt la linia masinii, nu pot sa zic ca arata rau deloc desi niciodata nu mi-a trecut prin cap sa fac asta.
    5 points
  2. Am făcut si o filmare cu unitatea si ceasurile🙂
    4 points
  3. Schimba si tu cercul de prieteni, ce sa-ti spun? 🙂
    3 points
  4. Informatia este corecta, dar numai daca o spui invers. Sunt multi care ar vrea masina noua, dar nu isi permit si cumpara un sh. ''În primele 11 luni ale anului 2020 au fost vândute în România 110.337 de autoturisme noi și 347.321 de autoturisme rulate, arată statisticile Asociației Producătorilor și Importatorilor de Automobile (APIA).'' sau In primele trei luni din 2021 raportul e si mai mare in favoarea masinilor sh: ''Dintre cele 122.061 de autoturisme, 20.762 au fost noi, iar 101.299 au fost second-hand. A existat o scădere atât în privința unităților noi vândute (-25,8%) în primele trei luni față de aceeași perioadă din 2020, cât și în privința unităților second-hand (-6,3%).'' Deci tendinta e de crestere a ponderei masinilor rulate, iar cele noi vandute scad puternic. Putem specula si legat de criza semiconductorilor o eventuala discrepanta si mai mare. Momentan vanzarile de electrice sunt insignifiante, pe primele trei luni din 2021 s-au vandut doar 414 unitati. Asta se va schimba odata cu noua Dacie electrica, care incepe sa fie atractiva ca pret pentru o parte dintre firme sau persoane fizice. Dar numai in conditiile pastrarii subventiei, altfel masina ar avea un pret ridicol. De altfel, fara aceasta subventie (care va fi oprita la un moment dat) singura sansa pentru electrice e ca masinile termice sa creasca in pret sau sa apara noi restrictii gandite sa favorizeze electricele. Cu alte cuvinte sa fie o piata reglementata de stat si nu de piata.
    3 points
  5. Crede-ma ca nu exista niciun fel de comparatie intre serviciile oferite in UK si cele oferite in RO. Totul e la superlativ, iar orice problema se rezolva intr-un timp extrem de scurt. Cei care se plang sunt chitibusari.
    2 points
  6. 7.4 kWh/ora = 7.4 kW (ora apare si la numarator si la numitor si deci se simplifica).
    1 point
  7. Si s-au mai adaugat 1513 km la istoric, am facut o mica plimbare pornind din Roman - Sighetul Marmatiei - Sapanta - Satu Mare - Oradea - Arad - Timisoara - Deva - Alba Iulia - Targu Mures - Roman , cam astea au fost principalele orase in care am zabovit macar cateva ore. Frumoase peisaje, frumosi oameni, buna mancare mai avem Masinuta s-a comportat foarte bine, e adevarat prin serpentine gafaia putin, dar e de inteles, 1,6 mpi nu e cel mai sportiv motor din grupul vag.
    1 point
  8. Recomandarea fabricantului e ce trebuie, ce spune mecanicul e egal cu zero.
    1 point
  9. Ieftin si bun, Valvoline Synpower XL si are si C3. https://targuldepiese.ro/ulei-motor-valvoline-synpower-xl-iii-c3-5w30-4l-acc-1287.htm?gclid=EAIaIQobChMIv7Kc_PSg8QIVBBd7Ch0GZwb0EAAYASAAEgKxDfD_BwE De 3 ani folosesc la toate masinile ce le-am avut sau le am. Sa fie produs in Olanda Foarte ok cu schimb dupa 10 kkm .
    1 point
  10. Offtopic: Sa știi ca si LQ a schimbat rețeta la TopTec4100 si nu mai are 502 00. Am dat si eu mail la ei si au zis ca au avut ceva retestare la nivel mare, mare..si s-au schimbat multe formule la uleiuri. Mi-a recomandat un ulei cu ASH mare pt ca motorul AZD nu e pretențios si va ajuta la prevenirea uzurii. Mi-au dat link de la alt produs de la ei tot cu 5w40 dar cu aprobare 502 00 dupa nouta reteta / retestare.
    1 point
  11. Luati-va ulei original, sper ca nu aveti de gand sa alergati dupa o cutie de viteza, daca va dau banii pe afara incepeti si luati-va o cutie noua, ca are sigur ulei original in ea.
    1 point
  12. De la un 0w-30 la ce crezi ca te poti astepta? Am incercat si eu o singura data 0w-30, nu spun marca pentru a nu se considera antireclama. Vibratiile motorului erau mult mai mari, desigur tachetii extrem de zgomotosi, mai ales la rece. Consider ca acest tip de ulei e doar o gluma proasta nimic altceva.
    1 point
  13. CAY ? 5w40 ? 0w30 ? As merge doar pe 5w30 507.00
    1 point
  14. Omv maxx motion 100 bag și eu, motorul merge perfect dar parca se și arde mai repede decât alte mărci, e posibil sau mi se pare?
    1 point
  15. nu te contrazic pentru ca ai dreptate......dar si iernile sunt mai blande in ultimii ani.....
    1 point
  16. Rafa l-am invatat cu 10w40 de vreo 5 ani.....si sunt multumit......toarce frumos motorul chiar daca a facut si majoratul....
    1 point
  17. si eu zilele astea schimb uleiul din motor...1.6 16v.....am luat castrol 10 w 40.filtre man....
    1 point
  18. Nu este adevarat cand stai cu piciorul pe frana in D daca a trecut mai mult de 10 sec de cand este calcata frana se decupleaza ambreiajale ;)
    1 point
  19. Va relatez o intamplare personala care mi-a deschis ochii legat de acest subiect: Mai demult obisnuiam sa pun cauciucurile noi pe fata, ca asa se stia din mosi stramosi. Niciodata nu m-am gandit daca e bine sau nu, pur si simplu asa se facea si o luam de buna fara sa ma gandesc. Toti spuneau ca trebuie sa ai aderenta buna pe puntea motrice. Daca conduci pe drum uscat, cu viteza regulamentara, frumos fara bruscari de volan, etc... toate-s bune si frumoase, nici nu ai de ce sa iti pui intrebari existentiale de genul "pe fata sau pe spate" pentru ca masina se comporta normal oricum le-ai pune. Asta pana cand am trait o experienta destul de neplacuta cauzata tocmai de faptul ca pe puntea spate aveam roti mai uzate (dar cu suficienta carne pe ele). Desi s-a intamplat de mai multi ani, imi aduc perfect aminte si acum momentul nefast: 3 noaptea, ploaie, Valea Oltului, am depasit un TIR in spatele caruia mergeam de f. mult timp si am prins momentul cand s-a facut o linie dreapta si nu venea nimic de pe contrasens. Dupa depasire urma o curba la stg si pe franare am simtit cum spatele o ia razna. Pe drumul cu 2 benzi, in dreapta: perete de stanca, in stg: balustrada de piatra. Am contrabracat de 3-4 ori ca sa redresez masina cand in stanga cand in dreapta (atunci mi s-a parut ca dureaza o vesnicie si ca nu se va mai opri din dans) si in final m-am oprit la 2 cm de balustrada, intors la 180 grade fata de sensul meu de mers. Nu am atins nimic, norocul meu ca nu venea nimic din fata. Am gasit pe Youtube un clip care mi-a adus aminte de intamplare, seamana foarte mult cu ce am patit eu: In cazul meu a fost vorba de acvaplanarea puntii spate, situatie foarte periculoasa si nasol de gestionat. Daca acvaplanarea e pe fata o sesizezi mult mai repede, pe cand pe puntea spate nu-ti dai seama din primul moment si uneori e prea tarziu sa mai poti face ceva dupa ce devii constient de situatie. Va recomand sa va informati foarte serios despre asta, nu trebuie luati exemplul dat de mine ca pe ceva sfant, insa e un fapt dovedit ca acvaplanarea puntii spate (sau pierderea aderentei din orice alt motiv) e mult mai periculoasa decat pe fata. Daca nu aveti bani de un set complet sau macar anvelope SH la fel de uzate ca si cele pe care le aveti deja, atunci cele noi montati-le PE SPATE!!!!! S-ar putea sa va salveze viata prin simplu fapt ca veti conduce normal, fara sa stiti ca daca le-ati fi montat invers ati fi intrat in derapaj intr-o anumita situatie.
    1 point
  20. Da, alt nivel de trai, alte venituri, alta infrastructura, multe altele...
    0 points
  21. Mulți km fără probleme! Sa ne împărtășești niște valori despre consum în Bucuresti.
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!