Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 19.06.2021 în toate secţiunile

  1. Ziua, ploaia și codul meteorologic... știu, o să spuneți "ai copertină, nu te plouă" dar parcă și să îți cari scule și chestii prin ploaie nu prea merge. Dar, într-o mică pauză, pentru că nu vă ia mai mult de 10-15 minute, puteți să vă schimbați și voi semnalizările de la oglinzi. Se scot capacele, apoi partea mai delicată și mai de atenție, scoaterea oglinzilor, urmează scoaterea celor două torxuri și cam asta a fost. Se declipsează conectorul de alimentare și se înlocuiește cu celelalte. Care celelalte? Acestea Se testează și se remontează totul în ordine inversă, după care se testează din nou Au și puddle lights tot pe led. Singurul minus pe care-l știam dar l-am acceptat, este că nu se vede din interior semnalizarea de pe oglindă, dar este ok. Sunt fumurii, dar se văd destul de bine chiar și în lumină puternică. Un mic filmuleț cu funcționarea lor: Weekend fain tuturor!
    3 points
  2. CALDURA pe care o emite nu reprezinta nici o problema. NU asta e problema. Prima problema este emisia de gaze cu efect de sera (CO2). Gazele cu efect de sera ziua lasa sa intre lumina si caldura de la soare dar noaptea nu lasa caldura de pe planeta sa se piarda prin radiatie infrarosie catre spatiul cosmic rece. Pe planeta se incalzeste ca intr-o masina cu geamurile inchise, iarna la 0 grade C, cand bate soarele prin geamuri. Gazele cu efect de sera (CO2, metan, vapori de apa, diverse tipuri de freon) creeaza efectul pe care-l au geamurile inchise ale unei masini care sta in soare. A doua problema o reprezinta celelalte emisii care sunt toxice, cum ar fi noxele (NOx - oxizi de azot) si particulele de funingine, care sunt cancerigene daca intra in plamani.
    1 point
  3. @adrian001, Se pare ca a fost o eroare de senzor, masina după câte zile de pauza, nu a mai dat eroare. Oricum , înainte de a o porni, am verificat nivelul și era ok. Bine ca nu am băgat 1 litru de ulei cum cerea
    1 point
  4. @Doomy multumesc de info. Documentat si detaliat, ca de obicei. Te urmaresc de multa vreme si e de admirat pasiunea si implicarea personala atat pt masina proprie cat si pt forum. La Touaregul in cauza nu s a umblat, il cunosc "de nou", stiu cum a fost intretinut si cata grija s a avut de masina. Voi incerca sa studiez si problemele mentionate de tine! Multumesc!
    1 point
  5. Normal ca nu toti producatorii vor renunta la motoare cu combustie interna. Ar fi si pacat! Dar vor deveni niste produse de lux, de folosit pentru hobby, pasiune, timp liber, etc. sau pentru cei cu bani. Nu pt a fi folosite ca masini daily de stat in trafic. As fi ipocrit sa zic ca nu mi-as dori un porsche/ferrari sau realist vorbind o alfa giulia veloce..si nu contest calitatile lor. Dimpotriva. Ii inteleg pe cei ce le iubesc, cum la fel si eu in timpul liber iau motocicleta si ranjesc ca prostul cand aud sunetul tobelor si a popcorn-ului pe evacuare. Dar o iau de placere, sa ma plimb si sa ma bucur de ea, nu sa stau in trafic. Nu cred ca e cineva dintre cei care detin masini electrice sa nu isi doreasca ceva ‘special’ pe benzina. Dar credeti-ma, nu e nimic special si nu e nici o placere in a scoate untul dintr-un 1.2/1.4/1.6 fie el benzinar sau diesel in traficul din oras. Si aici electricele castiga.
    1 point
  6. Eu folosesc Mobil 1 Super 3000, 5w-40 si sunt multumit. Am avut si Motul dar nu am vazut sa se justifice pretul, mai ales cand masina are 320 k si in plus ca nu prea gasesti peste tot daca ai nevoie de completare ... Cei drept suna altfel motorul ... Dar acum, cred ca depinde si de km pe care ii are masina, de uzura ... Daca e noua e bine sa ii pui ceva de calitate, sa o mentii intr-o stare buna, mai ales cum se fabrica masinile in ziua de azi ... In rest sunt de parere ca, cam toate marcile sunt bune daca schimbi la timp uleiul si filtrele si mergi cu masina si in oras si in afara acestuia, la diferite viteze ...
    1 point
  7. Bun, s-a cam pus praful aici. Am trecut de 8000km facuti cu masina, ajungand la peste 104k km. Arcurile sunt ok, dar nu se compara cu coilovers, iar deop-ul e mai agresiv decat mi-as fi dorit (am atins cateva speedbumps la viteze mici....). Si din ce imi dau seama si mk7 are aceeasi problema cu zgomotul de la puntea fata la viteze mici, de investigat. Legat de incarcare, 99% acasa, am folosit ~8$ pana acum pentru incarcarea/parcarea in oras. Ca si alte modificari am instalat pedalele GTI si semnalizatoare dinamice in oglinzi.
    1 point
  8. Daca este cineva interesat cum arata cu textil crem. Vine default cu plafon negru si trimuri piano.
    1 point
  9. Marti se finalizeaza partea de frane fata urmand ca peste 2 saptamani sa imi ajunga si franele spate... Frane fata RSQ3 - 374mm cu etrieri 6 pistoane Frane spate upgrade discuri ventilate 356mm + etrieri audi
    1 point
  10. Asa cum spunea adrian_mm89, vorbeste la Aliat Tg Mures. Sunt foarte profi si stiu sa afiseze o relatie cu clientii de nota 20. Anul trecut am luat de la ei actualul Golf 7 Variant si oamenii aia stiu sa fie pro clienti. Aduc masinile doar de pe platforma VW Germania de masini recuperate de la leasing. Sunt deschisi, afli orice. Daca nu au pe stoc un model de VW dorit, il pot aduce din ce este disponibil in Germania. Lasa deoparte site-urile fantastice gen autodna sau carvertical. Acolo nu vei afla toate interventiile si reviziile efectuate. Vrei istoric in baza unui VIN ? Reprezentanta si ce este trecut acolo, pana la ultimul surub schimbat. Evita Weltauto Compexit Cluj. Am lucrat la Compexit cu ani in urma, stiu prea multe despre cum se pune problema acolo si cum se rezolva treburile, mai ales la parcul auto Welt. Si daca am putea crede ca poate timpul a mai schimbat ceva, e total fals. In urma cu 2 luni, parintii mei erau interesati de un Tiguan 2017 de la Compexit, masina care era prezentata a fiind impecabila, foarte buna, perfecta. Dupa o verificare in istoricul de service, masina avusese o dauna pe toata partea dreapta si fusese schimbata jumatate de masina. Ok, in reprezenta in Germania. Dar totusi, ideea de transparenta vis-a-vis de o masina este la ani lumina in practica de vanzare Weltauto Compexit Cluj.
    1 point
  11. Pentru că am găsit puțin timp liber și pentru mine, am purces la joaca cu MiB5 , unitate AM android de la Audiosources gândită să funcționeze în tandem cu ceasurile AID AS791E🙂 Binențeles că în afară de aceste funcții, MIB5 este și un upgrage față de MiB4: Procesor mai potent Android 10 Ecran QLED cu rezoluție de 1280x720 Un procesor de sunet DSP (cu indicativ de mitalieră😂) de la Asahi Kasei ,AKM7738 încheiat cu un final audio 100% digital TDA7803. Sună chiar intr-un mare fel!🔊 Meniurile UI la zi cu noul look OEM VAG Compatibilitate UI cu modelele hibride -GTE Și ca noutăți absolute: Ieșire HDMI pentru conexiune video directă pe cablu cu ceasurile AID AS791E implementare dual view screen- se poate trimite in ceasuri aplicația GPS care rulează în background pe unitate (waze/igo/Gmaps/sygic etc.) unitatea afișând normal orice se dorește -UI/Radio/video/youtube etc. Binențeles ca se poate face si un mirror sync perfect (ce se vede pe MiB5 apare și în ceasuri) Interacțiunea cu ceasurile AID din meniul dedicat. Se pot seta /schimba meniurile afișate și culorile de fundal & pointers. Unitatea este încă in stadiu de beta test dar s-au eliminat destule buguri de cand am primit-o prin luna decembrie. Am decis să rămân cu ea instalată definitiv pentru a putea da producătorului feedbackuri mai ample.Și oricum în acest moment se poate utiliza on daily base fără a creea situații neplăcute în timpul funcționării. Binențeles că am găsit și un aspect care este inferior modelului din generația MiB4....nu are funcția de FAST BOOT.🙄 Există doar un strandby de maxim 2 ore.Soluția hardware nu a permis implementarea acestei funcții așa că la pornire dimineața trebuie să trec printr-un cold boot.De mai bine de 3 ani m-am obișnuit să am acces la unitate intr-o secundă (fast boot) și o sa-mi ia ceva timp să mă obișnuiesc dar merită având în vedere calitatea suntetului oferit și interacțiunea cu ceasurile AID.
    1 point
  12. Numai ce am achizitionat un Passat B8 2.0 TDI Confortline de la ALIAT AMS Tg Mures si ii recomand. Un Weltauto foarte transparent, cinstit, m-am simtit ca si cand am cumparat o masina noua. M-as duce/ma voi duce la ei si a doua oara fara nici cea mai mica problema. Despre Welt auto Cluj, numa de rau, oameni care au un aer de superioritate, masini lovite si manarite, reparate pe alte VIN-uri pentru a nu gasi nimic la o cautare amanuntita. Sincer, is de evitat cei din Cluj. Daca nu ma crezi suna la Cluj si apoi suna la Tg Mures si o sa vezi din tonalitate cum sunt oamenii. Mai exista aici pe forum oameni multumiti de ALIAT Weltauto Tg Mures trebuie doar sa cauti in topic-uri. Cat despre revizii, eu am schimbat uleiul pentru ca trecuse ceva timp (am luat masina la 155k si avea ulei schimbat la 149k dar trecusera 9 luni de la revizie - am mai umblat cu ea aprox o luna pana la schimb) si m-am simtit eu mai bine ca am facut asta dar in rest ii cred pe cuvant. Am toate facturile de la orice intrare in service (le am in torpedou) si bat facturile cu intrarile din programul VW pe care l-am primit pe mail de la ei.
    1 point
  13. Intre timp am contactat direct firma Fuchs din Germania si am primit raspuns de la un manager de vanzari export: "Cu ceva timp in urma, produsul a avut aprobarea 502 00. In acest moment, nu mai exista asa-numita VW "Tripleclaim" 502 00/505 00/505 01. De aceea produsul nu mai este aprobat pentru 502 00. 505 00 nu este compatibil inapoi cu 502 00. Optional se poate folosi 504 00 in loc de 502 00. Bazat pe experienta noastra, putem trage concluzia ca produsul se poate folosi fara probleme in vehiculul Dvs (Golf 1.6 16V motor AZD). Va rugam insa sa intelegeti ca nu va putem oferi vreo garantie in acest sens."
    1 point
  14. Din ce stiu eu geometria variabila ajuta la inlaturarea intarzierii raspunsului turbinei la o accelerare brusca, deci lenea resimtita e de altundeva, nu de la turbina.
    1 point
  15. Sunt chiar curios ce plastice vin in plus in acel pachet. In standard exista protectie de plastic pana la rezervor/puntea spate. Atasat 2 poze(poate nu cele mai clare) cu burta Kodiaq-ului meu 4x2 fara elemente suplimentare de protectie.
    1 point
  16. @blordc, @medley multumesc Dupa nr de kilometri obligatorii pe zi, am trecut si la pozat
    1 point
  17. @drign nu stiu in ce oras locuiesti, dar iti recomand sa ceri oferte si in alte orase(mici sau mari) convenabile tie, prin mail sau telefon. Preturile difera substantial. Insa trebuie sa fi atent la ce dotari bifeaza agentul de vanzari, am avut surprize ca unele oferte primite pe mail sa nu semene cu lista mea de dotari trimisa inital.
    1 point
  18. Toate motoarele consuma ulei. Cat consuma insa, depinde de tipul de motor, de tipul de ulei, de modul de folosire, vechime, intervalul de revizii samd. La 1.5TSI 150CP mi s-a aprins martorul de ulei la 14000km, dupa mai mult de un an si am completat in total 1 litru in 23000km pentru a-l aduce catre maximum pe joja. Altfel daca vroiam sa fie la nivel mediu pe joja ar fi fost cca 500ml. Trebuie tinut cont de faptul ca schimbul de ulei l-am facut la doi ani, daca faceam schimbul la maximum un an nu as fi completat cu ulei si as fi avut un motor care ''nu consuma ulei''.
    1 point
  19. Dupa aproape 70.000 cu 1.5tsi 150 cp cu filtru debparticule pot spune doar ca de principiu sunt multumit. 0 probleme(aici includem ca nici smucitura din tr1 nu e prezenta posibil datorita cutiei dsg) Consum ulei- cam intre 0.5 si 1l intre revizii. Acestea au fost facute la 27-28.000km Consum benzina-medie 8-9% in functie de stilul de mers. Daca vrei consum mic se poate. Am scos si sub 6 extraurban dar uzual nu e stilul meu obisnuit de condus. Regim 2 cilindri-sesizabil doar in bord. Ce ma nemultumeste este lag-ul la accelerare. Ori electronica motorului ori softul cutiei fac astfel incat sa trebuiasca sa anticipezi accelerarile fortate. Dar nu este un mare impediment. Daca va fi sa raman cu masina dupa perioada de garantie probabil voi face soft. Pentru un suv e putin la limita cuplul si puterea.
    1 point
  20. Nu mai există conceptul de „rodaj”, în primii 3000 km sunt necesare unele precauții. De asemenea, nici ideea că „motorul se lasă” și scade consumul nu se întâmplă în realitate. Ceea ce se întâmplă este că șoferul se învață cu mașina și o conduce mai eficient, aceasta fiind cauza reală a scăderii consumurilor după un număr de kilometri. Dar consumurile nu sunt relevante, pentru că sunt foarte multe variabile. În general, consumurile date de producător pot fi scoase doar în exterior, unde nu ai atât de multe situații. Bucură-te de mașină
    1 point
  21. Am avut mai multe masini cu faruri halogen, am avut masina cu faruri xenon adaptive si acum am masina cu faruri LED adaptive cu asistent faza lunga cu iluminare dinamica. Sunt cele mai bune faruri pe care le-am avut vreodata pe vreo masina. Este incredibila senzatia cand mergi cu ele si noaptea se transforma in zi, sunt luminate in lateral semnele, gardurile, trecatorii, animalele, carutele, indicatoarele rutiere, marcajele. Un alt avantaj major al acestui sistem este ca poti merge cu faza lunga activata fara sa fie nevoie sa o dezactivezi. O intamplare simpatica legata de asta: am mers anul trecut cu masina la prima deplasare pe timp de noapte la drum lung de la achizitionarea masinii si am pus la lucru asistentul la faza lunga pe autostrada A2 sa-i vad eficienta si cum lucreaza. Am fost foarte multumit de prestatie. La un moment dat vad in spate o masina, a stat o vreme in spatele meu dupa care m-a depasit si a stat in fata mea o alta bucata de drum, raza de lumina s-a impartit ferind masina din fata pentru a nu orbi soferul dar se intindea cu mult inaintea fazei lui scurte. Dupa un timp, masina respectiva care era un GOLF cu faruri xenon s-a indepartat. Mi-am propus sa ma opresc la benzinarie sa alimentez si acolo am vazut ca era deja la pompa Golf-ul pe care il vazusem mai devreme, avea faruri xenon adaptive. Soferul Golf-ului a recunoscut masina si m-a abordat, mi-a spus ca a admirat si a fost impresionat de lumina produsa de faruri, de felul in care lucreaza si mi-a spus ca dupa ce a depasit masina mea a crezut in prima faza ca farurile lui lumineaza mai bine decat stia el si nu pricepea de ce se intampla asta dupa care si-a dat seama ca lumina era de la masina din spate, de la mine.
    1 point
  22. Consumul ala nu se pune: erai la vale. Asa si eu de la Predeal la Bucuresti vedeam cum autonomia creste si veneam cu consum de 2%.
    1 point
  23. 1. este pacat sa decompletezi acea masina daca are stationara, urmatorul proprietar nu va beneficia de el si va lua o "teapa" de la vanzator care sicur va vinde cu optiunea de stationar. 2. tu ai nevoie practic doar de pcb care se va potrivi la tine 100% de modulul telestart t91 si de telecomanda. Antena nu cauta ca este in antena masini de pe plafon. Mai ai de tras un fir de pe pinul 2 a webastoului pana la telestart si trebuie sa alimentezi cu un + si - telestartul si binenteles antena pt receptie semnal. Va trebui vazut tu ce ai pe arzator si va trebui recodat webasto, adica al tau are sau nu fuel shut off valve si fuel preheater. Sunt unele care au una si alta su sunt care nu au. 3. sunt thermo top v si stationare diesel/benzina montate OE care au pe climatronic/climatic buton on/off, prigramare din BC si telestart.Pe passat B6 au baterie separata in portbagaj tip AGM si pe B7 sunt cu sau fara baterie suplimentara, care au baterie AGM in compartimentul motor acelea nu mai au a doua baterie. Pornitul sub 5 grade pornesc si cele stationare oana cand apa din motor atinge peste 80 grade sau in timpul mersului apa scade sub 80c. 4.Comunicarea se face pe can la cele stationare/auxiliare doar ca la cel stationar pornirea din telestart se face pe wbus celelalte porniri pe can. cele OE le poti porni pe pinul 2 wbus cu vcds il prin protocol kbus cu programul lor de la webasto doar ca va da eroare de comunicare wbus pt ca nu vede canul. Ttv din reteaua vw sunt blocate si lu le poti pune pe alte marci decat cu simulatoare can. 5. Trebuie studiat putin schema hidraulica pt ca difera putin de la stationar la auxiliar dar asta nu este o problema 6. Se poate vedea cu vcds ul cate ore de functionare ar arzatorul cata motorina a consumat la viata ei si altele si daca nu are multe ore de functionare atunci merita schimbat tot corpul. sper ca am fost de ajutor spor la transplant
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!