Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 18.06.2021 în toate secţiunile

  1. De ceva vreme colțurile de la ornamentul cromat de la hayon se desprinsesera și mă enerva. Așa că am apelat la fratele chinez și mi-am mai luat unul. Și a ajuns de ceva doar că... plouă. Aproape zilnic a plouat, ba cod galben, ba portocaliu, ba informare, dar nu s-a oprit de ceva vreme. Ieri s-a strecurat ceva timp liber în calendar așa că am ieșit la "joacă" între două reprize de ploaie. Am scos ornamentul ușor și am constatat că era ceva mizerie și urme de adeziv. Am spălat praful, am curat urmele de adeziv și am degresat. După care am băgat mașina sub copertină că a... reînceput ploaia. Am uscat din nou hayonul unde voiam să lipesc, apoi am degresat din nou și am fixat ornamentul cu bandă de hârtie cât de bine am reușit. Data trecută începusem din dreapta și pe la mijloc mi-am dat seama că ajungeam mai jos decât ar fi trebuit așa că nu am mai repetat greșeala și am urmărit mult mai bine ornamentul. Și așa de entuziasmat am fost că a ieșit bine încât am uitat că dacă treci mâna suficient de rapid peste o margine subțire te tai! Mi-am amintit imediat. , dar nu a mai contat, pentru că am lipit foarte bine ornamentul. M-am obișnuit cu el acolo.
    4 points
  2. Salutare! Revenim cu mici update-uri despre Kodi. A fost la plimbare, un concediu la soare(speram nu singurul pe anul acesta) in care am parcurs aproximativ 2000km, ne-am bucurat de drum intins dar si de cateva drumuri secundare cu asfalt bun. Intorsi la Bucuresti, Kodi a primit mici cadouri pentru buna purtare in primi 10k km, folie negru lucios pe toate elementele cromate si revizie ulei. De folie sunt multumit in proportie de 85%, calitatea foliei sau a montajului, nu imi dau seama care contribuie mai mult la acesta nota. Per total masina arata ok, eu insa stiu ca exita unele imperfectiuni. Pentru revizie am ales Metrotehnica, in principal datorita pretului. Diferentele fata de alte reprezentante fiind chiar si de dublu pret, in timp ce singura diferenta in deviz fiind uleiul Castrol vs Mobil1(cel folosit de Metrotehnica) Revizia a descurs ok, fara probleme, ba chiar surprins placut de modul foarte prietenos de lucru. Am gasit, fara sa solicit, cateva zile mai tarziu sticlele de ulei goale intr-un sac in portbagaj, dar si litrul ramas inceput. Filtru de aer si cel de polen au fost schimbate in regie proprie, ocazie cu care am mai curatat si praful prin compartimentul motor. Acum, asteptam alte plimbari si durmuri impreuna.
    4 points
  3. Plans, no facts... Planurile sunt una, posibilitatile sunt alta. Constructorii auto se impiedica de lipsa unor materiale gen semiconductori, problema care incepe sa devina cronica. O provocare mai mare decat semiconductorii cred ca va fi rezolvarea cererii uriase pentru materiile prime din care se produc acumulatorii auto.
    2 points
  4. Pentru că am găsit puțin timp liber și pentru mine, am purces la joaca cu MiB5 , unitate AM android de la Audiosources gândită să funcționeze în tandem cu ceasurile AID AS791E🙂 Binențeles că în afară de aceste funcții, MIB5 este și un upgrage față de MiB4: Procesor mai potent Android 10 Ecran QLED cu rezoluție de 1280x720 Un procesor de sunet DSP (cu indicativ de mitalieră😂) de la Asahi Kasei ,AKM7738 încheiat cu un final audio 100% digital TDA7803. Sună chiar intr-un mare fel!🔊 Meniurile UI la zi cu noul look OEM VAG Compatibilitate UI cu modelele hibride -GTE Și ca noutăți absolute: Ieșire HDMI pentru conexiune video directă pe cablu cu ceasurile AID AS791E implementare dual view screen- se poate trimite in ceasuri aplicația GPS care rulează în background pe unitate (waze/igo/Gmaps/sygic etc.) unitatea afișând normal orice se dorește -UI/Radio/video/youtube etc. Binențeles ca se poate face si un mirror sync perfect (ce se vede pe MiB5 apare și în ceasuri) Interacțiunea cu ceasurile AID din meniul dedicat. Se pot seta /schimba meniurile afișate și culorile de fundal & pointers. Unitatea este încă in stadiu de beta test dar s-au eliminat destule buguri de cand am primit-o prin luna decembrie. Am decis să rămân cu ea instalată definitiv pentru a putea da producătorului feedbackuri mai ample.Și oricum în acest moment se poate utiliza on daily base fără a creea situații neplăcute în timpul funcționării. Binențeles că am găsit și un aspect care este inferior modelului din generația MiB4....nu are funcția de FAST BOOT.🙄 Există doar un strandby de maxim 2 ore.Soluția hardware nu a permis implementarea acestei funcții așa că la pornire dimineața trebuie să trec printr-un cold boot.De mai bine de 3 ani m-am obișnuit să am acces la unitate intr-o secundă (fast boot) și o sa-mi ia ceva timp să mă obișnuiesc dar merită având în vedere calitatea suntetului oferit și interacțiunea cu ceasurile AID.
    2 points
  5. Salutare. Probabil multi cand vad titlul se intreaba de ce as face asta...ei bine poate pentru ca le-am facut pe toate si doar asta lipsea. Dar...nu :). Motivul este ca am inlocuit volanul stock 2019 cu modelul 2021 in 3 spite cu padele si incalzire. Incalzire aveam si pe primul volan insa dupa inlocuire a aparut problema. Cumva coloana 5Q0 Valeo nu era compatibila cu volanul 2021 / la fiecare punere a contactului cand temperatura crestea peste 5gr aveam un scurt mesaj "eroare incalzire volan". 3 sec nu mai mult insa extrem de deranjant. M-am jucat prin codari impreuna cu un f. bun amic insa fara succes - cel mult am reusit sa mutam eroarea cand temperatura era cu "-". Evident dupa ce am studiat MY 2021 am constatat ca a fost inlocuit modelul de coloana din 5Q0 in 5Q1. Ce inseamna asta? 5Q0 - este vazut ca modul separat, se codeaza in gateway (are can H si can L) 5Q1 - este vazut ca subsistem al BCMului - se "codeaza" in adaptarile BCM-ului f. important: nu toate BCM-urile suporta coloana 5Q1 (desi Karoq a beneficiat de BCM facelift) - minim necesar fiind un BCM cu H38 (ex: 5q0937084DH- Conti) In continuare nu va mai plictisesc cu explicatii. Am atasat schema completa de repinuire pt coloana 5Q0-5Q1 (ATENTIE!!! pt masina cu KESSY si INCALZIRE VOLAN - diferenta majora este mufa din coloana T14-->T16) Platforma MQB este comuna si pe VW si pe Skoda si pe Seat... cine are informatii suplimentare eu zic ca le poate pune in aceasta postare. In final problema mea s-a rezolvat ERROR FREE Succes tuturor! Conversie 5Q0-5Q1.xls
    1 point
  6. Azi am montat aparatorile de noroi pentru rotile din fata.
    1 point
  7. Nu are treaba. Mizerie. Curata pe langa, sa nu iti intre in rezervor
    1 point
  8. Bun, s-a cam pus praful aici. Am trecut de 8000km facuti cu masina, ajungand la peste 104k km. Arcurile sunt ok, dar nu se compara cu coilovers, iar deop-ul e mai agresiv decat mi-as fi dorit (am atins cateva speedbumps la viteze mici....). Si din ce imi dau seama si mk7 are aceeasi problema cu zgomotul de la puntea fata la viteze mici, de investigat. Legat de incarcare, 99% acasa, am folosit ~8$ pana acum pentru incarcarea/parcarea in oras. Ca si alte modificari am instalat pedalele GTI si semnalizatoare dinamice in oglinzi.
    1 point
  9. Un Models S plaid in haine de VW 😈. Are fir direct cu R&D-ul din Wolksburd.
    1 point
  10. Daca este cineva interesat cum arata cu textil crem. Vine default cu plafon negru si trimuri piano.
    1 point
  11. Deci acu e momentul pentru alde S si RS, cine doreste si are cu ce
    1 point
  12. Zgomot de fond sau de trafic il percep doar la nivelul chederului superior al geamului Zgomot produs de trenul de rulare al rotilor nu este deranjant in interior
    1 point
  13. Sau un senzor de temperatura ca nu citeste corect.
    1 point
  14. Cel mai probabil, un servomotor care nu lucreaza cum trebuie
    1 point
  15. Urmare a postărilor lui @Cristian din 28 februarie, partea despre comportamentul motorului 2.0 TDI 200 CP la accelerări la viteze mari: Deoarece am depășit 2000km cu Kodiaq-ul, am făcut un mic test pe autostradă. La 120-130 km/h, cutia pe modul sport, am călcat până la fund pedala de accelerație. După un mic timp de pauză (cam între jumătate de secundă și o secundă aș aprecia), cutia trece din viteza a 7-a în a 5-a, turația sare spre 5000rpm și mașina se duce. Nu te bagă în scaun, dar are zvâc. Eram singur pe autostradă, deci nu pot să-mi dau seama cât de repde aș putea depăși alte mașini care circulă cu 130-140 km/h. Sunt curios cum se comportă motorizarea 2.0 TSI 245 CP la un astfel de test. Nu mai vorbesc de OZN-urile noi apărute ale lui @ToniM și @Catta83 😊
    1 point
  16. @Bebeee toate la timpul lor @octavia 4ever ce sa si faci in coloana cu 30/40km/h altceva decat deranj acustic pentru restul, ranjet retardat pentru piticul din inima ❤️ @lambda_dryver mersi pentru vorbe, trebuie sa recunosc, scoate dorinta de drum intins cu prima sansa de carosabil mai liber, insa la acest capitol tu l-ai bifat cu brio la ce modificari ai bagat in a ta ^^ @cj.Paul chiar te vazusem cand ai intrat in sensul giratoriu si ma gandeam ca e un fel de new vs old....unul linistit...altul retardat cu pop & bangs
    1 point
  17. Fines Charging au o aplicație care merge foarte bine. Revolut a respins tranzacția dar am schimbat in app cardul cu ING și.. all good.
    1 point
  18. Pentru @irinel.online și @emihai90: poze de sub burta Kodiaq-ului meu cu „Elemente suplimentare protectie sasiu” Și evacuarea dublă 😀 Am uitat să fac o poză și din față.
    1 point
  19. Sa o stapanesti sanatos si multi km fara evenimente, iti doresc! Este o trecere extrem de interesanta si, in opinia mea, cat se poate de naturala, de la la Tiguan la Q3. De RS, nu are sens sa mai vorbim. Unul dintre cele mai misto motoare, pus pe o masina "buna la toate". Sa va plimbe cu zambetul pe buze oriunde va cheama cheful de roadtrip! Cat despre PPF, nu cred ca ai facut alegerea gresita deloc! . Nici ca solutie de protectie, nici ca locatie unde sa fie aplicata si, nu in ultimul rand, nici ca decizie sa "nu dai din casa" . Nu mai poate omu' sa faca nimic la masina fara sa se afle ... O sa incerc sa revin si eu cu update-uri curand, dar sa vedem in ce masura ne da voie timpul sa ne ocupam de tot si de toate. In orice caz, masinuta este clar WOW si este un vis pentru majoritatea dintre noi. Bucura-te de posibilitatea de a trai visul multora si nu scapa nicio ocazie de WOT si pentru noi!
    1 point
  20. Revin si cu cateva impresii, odata cu terminarea rodajului, masina a ajuns in prezent la 21xx Km. Pe cat de cuminte si cruiser e in modul confort, condusă sub 3000 ture, pe atat de brutala e in modul RS, in accelerari. Sincer, ma sperie un pic, cand calc pedala la fund. Ce mi se pare misto in schimb, e rev matching-ul la franari/downshifts. Pana la test drive-ul cu RSQ3 nu mai condusesem o masina care sa faca asta si recunosc ca m-am panicat un pic, nu înțelegeam de ce masina se tureaza in timp ce eu calc frana 🤣🤣. Pe partea de sunet, nu stiu exact cum se aude afara la accelerari puternice, dar in masina e simfonia a cincea. Stau si ma intreb de ce am pus Bang & Olufsen din moment ce o conduc cu volumul media la minim 😅. Ramane sa ajung si undeva pe un drum mai virajat, sa vad cum se simte, pentru ca in linie dreapta m-am convins. Nu stiu cand, pentru ca sunt destul de reticent in a o scoate extraurban pana la sfarsitul lunii, cand am programarea la aplicare PPF.
    1 point
  21. Dacă are 8 ani vechime şi dacă este VAG, înseamnă că masina este MY 2007 iar cureaua dinţată trebuia schimbată la 120.000 După cum se vede, pentru o curea cu 10.000 km rulaţi peste normă, încă se ţinea bine.
    1 point
  22. Cred ca undeva in jurul la 200...250 euro, in functie de cum gasim de achizitionat kit ul
    0 points
  23. Soc...ca nu e ca la Dacie..hihihi Sare....e aceelasi lucru, sa montezi unul cu un singur circuit sau sa il lasi pe cel cu doua si sa inchizi circuitul
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!