Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 17.06.2021 în toate secţiunile

  1. Pentru că am găsit puțin timp liber și pentru mine, am purces la joaca cu MiB5 , unitate AM android de la Audiosources gândită să funcționeze în tandem cu ceasurile AID AS791E🙂 Binențeles că în afară de aceste funcții, MIB5 este și un upgrage față de MiB4: Procesor mai potent Android 10 Ecran QLED cu rezoluție de 1280x720 Un procesor de sunet DSP (cu indicativ de mitalieră😂) de la Asahi Kasei ,AKM7738 încheiat cu un final audio 100% digital TDA7803. Sună chiar intr-un mare fel!🔊 Meniurile UI la zi cu noul look OEM VAG Compatibilitate UI cu modelele hibride -GTE Și ca noutăți absolute: Ieșire HDMI pentru conexiune video directă pe cablu cu ceasurile AID AS791E implementare dual view screen- se poate trimite in ceasuri aplicația GPS care rulează în background pe unitate (waze/igo/Gmaps/sygic etc.) unitatea afișând normal orice se dorește -UI/Radio/video/youtube etc. Binențeles ca se poate face si un mirror sync perfect (ce se vede pe MiB5 apare și în ceasuri) Interacțiunea cu ceasurile AID din meniul dedicat. Se pot seta /schimba meniurile afișate și culorile de fundal & pointers. Unitatea este încă in stadiu de beta test dar s-au eliminat destule buguri de cand am primit-o prin luna decembrie. Am decis să rămân cu ea instalată definitiv pentru a putea da producătorului feedbackuri mai ample.Și oricum în acest moment se poate utiliza on daily base fără a creea situații neplăcute în timpul funcționării. Binențeles că am găsit și un aspect care este inferior modelului din generația MiB4....nu are funcția de FAST BOOT.🙄 Există doar un strandby de maxim 2 ore.Soluția hardware nu a permis implementarea acestei funcții așa că la pornire dimineața trebuie să trec printr-un cold boot.De mai bine de 3 ani m-am obișnuit să am acces la unitate intr-o secundă (fast boot) și o sa-mi ia ceva timp să mă obișnuiesc dar merită având în vedere calitatea suntetului oferit și interacțiunea cu ceasurile AID.
    4 points
  2. @Bebeee toate la timpul lor @octavia 4ever ce sa si faci in coloana cu 30/40km/h altceva decat deranj acustic pentru restul, ranjet retardat pentru piticul din inima ❤️ @lambda_dryver mersi pentru vorbe, trebuie sa recunosc, scoate dorinta de drum intins cu prima sansa de carosabil mai liber, insa la acest capitol tu l-ai bifat cu brio la ce modificari ai bagat in a ta ^^ @cj.Paul chiar te vazusem cand ai intrat in sensul giratoriu si ma gandeam ca e un fel de new vs old....unul linistit...altul retardat cu pop & bangs
    2 points
  3. Există mașini pentru fiecare, dar se pare că autoritățile statelor nu prea au încredere în mașinile electrice. Conform unui articol din presa germană, doar ministerul mediului are suplimentar la un Audi A8, un Mercedes EQC. Restul au doar A8 și seria 7, ba la unele ministere sunt chiar diesel.
    2 points
  4. Urmare a postărilor lui @Cristian din 28 februarie, partea despre comportamentul motorului 2.0 TDI 200 CP la accelerări la viteze mari: Deoarece am depășit 2000km cu Kodiaq-ul, am făcut un mic test pe autostradă. La 120-130 km/h, cutia pe modul sport, am călcat până la fund pedala de accelerație. După un mic timp de pauză (cam între jumătate de secundă și o secundă aș aprecia), cutia trece din viteza a 7-a în a 5-a, turația sare spre 5000rpm și mașina se duce. Nu te bagă în scaun, dar are zvâc. Eram singur pe autostradă, deci nu pot să-mi dau seama cât de repde aș putea depăși alte mașini care circulă cu 130-140 km/h. Sunt curios cum se comportă motorizarea 2.0 TSI 245 CP la un astfel de test. Nu mai vorbesc de OZN-urile noi apărute ale lui @ToniM și @Catta83 😊
    1 point
  5. Cica e normal sa pierzi o catitate de freon/an.... deci, necompletand nimic...ai cam ramas fara. Ar trebui sa merg si eu sa verific cat am...ca sigur intra vreo 50 grame acolo...
    1 point
  6. Plans, no facts... Planurile sunt una, posibilitatile sunt alta. Constructorii auto se impiedica de lipsa unor materiale gen semiconductori, problema care incepe sa devina cronica. O provocare mai mare decat semiconductorii cred ca va fi rezolvarea cererii uriase pentru materiile prime din care se produc acumulatorii auto.
    1 point
  7. E simplu Trebuie sa stii singur daca iti place sa conduci SUV sau berlina , doar ai condus o gramada de modele 7P e mai mult masina si mai putin jucarie si aici ma refer la gadget-uri Din cate stiu se poate pune antena si telecomanda ptr incalzirea auxiliara , in rest trebuie activata , de aia nu apare Uleiul la cutie e ok , nu il schimbi prea repede , eu am 260.000 km si inca nu am nicio problema , 10 ani face deja Cat timp nu e problema de taxe atunci nu e problema nici de consum Tot ce pot sa spun e ca in 7P te simti mai in siguranta si mai relaxat decat in B8 indiferent ce si cine zice Ai vazut ca si la guvern si presedentie s-au perindat prima data 7L si apoi 7P Ptr un barbat serios , 7P e un suv elegant si discret Deoarece la volan sunt in general femei cand vezi un 7P pe strada , rezulta ca nu prea exista barbati seriosi
    1 point
  8. Asa ma gandeam si eu prin urmare am comandat deja una noua. Nu as vrea sa risc sa ma lase in drum cand imi e lumea mai draga, mai ales ca nu se gaseste pe stoc si dureaza cateva zile pana ajunge. Sper doar ca DOT-ul sa fie recent, cele actuale avand DOT 1721. Ar trebui, tinand cont ca Bridgestone Turanza Eco Enliten e o anvelopa special creata pt ID.3. Aia e, macar uzura nu va fi intre roti. @robi_zet imposibil de beneficiat de garantie la asa ceva...din momentul in care ai iesit pe poarta dealerului cu rotile functionale, nu ai cum sa dovedesti ca nu ai spart tu roata. Eventual doar daca demonstrezi ca apare stocata eroarea de tyre pressure low in error log inainte de livrarea masinii. Si chiar si asa.. Si cam atat cu anvelopele, tinand cont ca s-a dovedit a fi o problema nespecifica ID.3. O alta 'problema' pe care ID.3 o creaza e ca tot imi gasesc motive sa o conduc, iar in ritmul asta o sa fac mai multi km decat cu fosta masina
    1 point
  9. Pentru @irinel.online și @emihai90: poze de sub burta Kodiaq-ului meu cu „Elemente suplimentare protectie sasiu” Și evacuarea dublă 😀 Am uitat să fac o poză și din față.
    1 point
  10. Comanda plasată pe 19.05.2021 Superb 3 FL Laurin&Klement 2.0 TSI 280 CP, 4x4, DSG7 Adaptive Cruise Control și Front Assist Camera video spate Duze încălzite Geamuri laterale cu protecție acustică și sunset Jante Antares Kessy cu alarmă Oglindă retrovizoare și USB-C Parbriz încălzit Park assist Plase în portbagaj Pregătire telefon Bluetooth, încărcare wireless Priză și USB în consola spate Scaune fata reglabile electric + masaj scaun șofer Scut motor Side assist și lane assist Columbus 9,2" Ștergător lunetă Traffic sign recognition Volan încălzit cu padele Termen de livrare - august 2021
    1 point
  11. 1 point
  12. 2.0 diesel, 150 cp, revizie la Metrotehnica Jilava, ulei Mobil, toate filtrele, pret 1380 lei. Cel mai mult m.a deranjat pretul pt filtrul de polen,200 lei plus manopera vreo 50 lei... cred ca toate astea de la un magazin de piese nu depaseaua 500 lei...
    1 point
  13. Am reusit sa ajung in Thassos (Potos) cu o incarcare la Veliko Tarnovo si una la Dimitrovgrad. La ambele statii am ajuns cu 52% baterie, prima oara am incarcat pana la 95%, a doua oara pana la 99%, ambele in reteaua Fines. A durat 40-45 min fiecare incarcare si m-a costat vreo 80 lei total. La destinatie aveam 18% baterie, range 96km, si asta in conditiile in care am stat ~2h in vama la greci si am mers 35km neplanificati pe autostrada, ca am ratat iesirea. La hotel incarc la 220, si probabil voi completa cu o incarcare sau doua la Alexandra Beach unde au pus doua statii type 2 saptamana trecuta.
    1 point
  14. Breaking News... Azi “Fulgerul Gri” a primit: -450g de freon. -reglaj faruri. -asigurare RCA pă 6 luni. -benzina 27 Litri. -GPL 42 Litri. -igienizare clima. Din 2015 de cand e “Fulgetul Gri” la mine AC a mers brici pana anul acesta cand am simtit zilele trecute ca ma sufoc in cotet, am zis ca e cazul sa completam freonul. In masina mai aveam 150g din totalul de 600g…450g se ușchise in timp si NU am sesizat. Peste tot unde am vrut sa completez, NU m-au lasat mecanicii, citez: “domne daca baga aer rece las-o asa si NU umbla la ea”. Parca de vara trecuta sesizasem ca NU mai baga rece cum baga odinioara de ingheta parbrizul. Acum e ce trebuie si i-am facut cadoo si o igienizare. Am mai descoperit ca am pierdut un capac de vizitare la becul de semnalizare fata si 2 brate superioare dreapta fata care au bucsele crapate crapate si semnalul din oglinda exterioara dreapta NU mai face servicii, martor frana care se aprinde doar la pornirea masinii (asta NU stiu la ce sa ma uit) … le voi rezolva cumva curand. Eroarea la frana apare doar la pornirea motorului cateva secunde, pe urma dispare….a aparut cand am fost la vulcanizare unde mi-a fost ridicata doar roata dreapta fata si am bagat in treapta a 1-a. De atunci apare doar la pornire atat. Precizez ca discurile sunt ok, placutele sunt 60% ok, lichidul de frana e schimbat si la nivel maxim iar frana tine si intra si ABS foarte bine.
    1 point
  15. asa cum unii pun filtru pt piscina, spatiu de parcare, si atatea alte filtre. eu am mers o saptamana prin tara cu cazari cu filtru asta si am descoperit locuri chiar misto. majoritatea locatiilor care au, o fac din respect pt turisti, si asta implica respect la orice nivel. sunt deja si prin RO lanturi de hoteluri care au montate statii. iar alegerea asta, va ajuta montarea mai multor statii, si va ajuta restul pe viitor.
    1 point
  16. Cazare cu incarcator, la Sibiu. EV charger a devenit filtru obligatoriu la cazare pe Booking.com De la București, 19kwh/100km la dus, Valea Oltului, mers tare, depășiri multe, drum aglomerat. 17kwh/100km la întors, Valea Prahovei și DN1, mers normal. Plinul gratis pentru concediu, Thassos. Revin cu impresii după acest drum, despre care am câteva emoții: lipsa stații incarcare pe insula (planul e sa incarc la 220 shuko), înghesuială pe bac, presiunea copiilor pentru ajuns cat mai repede și lipsa de răbdare pentru încărcări pe drum
    1 point
  17. Frunzulița, iarba deasa, tot mai fain, Home office Cum suntem ultimele săptămâni înainte de +1 la familie, tot mai des aduna praf in garaj la umbra, promit ca următorul post va fi mai lung cu inpresii la rece și câteva cadre all around, pana una alta, o zi cu spor tuturor
    1 point
  18. fenomenul persista si la B7, unde e fix acelasi sistem de altfel:
    1 point
  19. Am vrut sa pun poze, dar nu mă lasă forumul. Pe scurt: Se demontează consola de sub bord, torpedoul, plasticul dintre volan și consolă, aeratoarele de pe mijloc. Se demontează și se scoate suportul din centrul bordului (cel cu playerul media, suportul de pahare și clima). In spatele lui aveți conducta care duce aerul la aeratoarele de sus. Aceasta are la jumatate, pe margine două șuruburi aurii de 6 sau 7, destul de greu accesibile. Se scot cele două suruburi apoi conducta mai are o clemă jos pe mijloc și una sus pe mijlo (se bagă mâna prin bord, prin dreapta) si apoi se trage de conductă pană se eliberează din locul ei și se scoate pe la baza bordului. Trageți de bord fără frică, ca e foarte flexibil. Eu am găsit bandă de burete adeziv prin garaj și am reparat clapetele direcționale cu ea. Levierul de comandă de jos l-am pitit de clapeta cu lipici Picătura. Nu e foarte complicat... aveti nevoie de niște scule ca: Tubulară de 6 si de 7 - inguste/subțiri Torx pentru șuruburile bordului Prelungitoare de diverse lungimi Și o articulatie mobilă pentru, dar se poate și fără.
    1 point
  20. In mod normal ar trebui sa le ceri sa isi ia suportul sau tamponul inapoi deoarece piesa nu este defecta si a fost schimbata degeaba. Daca refuza te duci la presa, adica ziare si televiziuni. Scrii peste tot pe internet. Te adresezi la ANPC. Ceri daune pentru timpul pierdut in service, imobilizarea inutila a masinii, inselatorie. Piesele alea nu cred ca ajungi sa le schimbi in durata de viata a masinii, deci sunt bani aruncati. Probabil o sa platesti, o sa te autoconvingi ca poate piesa era oricum uzata, ca doar are atatia ani si km, iar reprezentanta aia o sa isi bata joc data viitoare de alti clienti.
    1 point
  21. Cumpara un mechatronic reconditionat macar. Nu mai cumpara cai morti ca o sa ai probleme iar. Sau, sa l repare pe ala de l au pus. Vezi cum stai si cu ambreiajele, vis a vis de eoarea data... Schimba si uleiul, daca este aproape de termen. Teoretic, merge si celalalt. Sfaturile astea trebuie sa le gasesti la mecanici. Daca ei nu le au, inseamna ca nu esti unde trebuie...
    1 point
  22. Pacat ca se recurge la astfel de idei...totusi... In mod normal sunt si masini fara AC...deci ar trebui vazuta o schema cum este pusa cureaua la astfel de masini Dupa care cumparata curea pt masini care nu sunt echipate cu AC... Din pacate am schimbat laptop-ul si am cam pierdut programele cu astfel de scheme...:(
    1 point
  23. Noroc baieti, daca schimbi ambrajul de la compresor nu se intampla nimic ,poti sa repari ce vrei din el sa schimbi rulmentul de la ambreiaj sa i faci ce vrei doar sanu fie spart Daca huruie ai schimbi rulmentul de la ambraj costa 15 ron Daca nu mai cupleaza ambreajul al poti verifica cu firul la baterie sa vezi daca este de la el Vorbeste colegu de parca am vorbi despre compresor de racheta ,,,,ca auzi este RISCANT sa umbli la ambreiaj,ma bufneste rasu ce dracu sunteti baieti mari Spor la treaba
    1 point
  24. Marius, fulia compresorului e antrenata in permanenta de curea. Cand apesi AC sau la climatronic ii dai pe temp scazuta..sau auto (dar sa nu fie pe ECON) - parca asa e ca eu am AC si nu stiu la climatronic care sunt setarile - , si te uiti la "miezul" fuliei compresorului, daca a cuplat, respectiv daca se invarte odata cu cureaua. Daca da, inseamna ca a pornit, daca nu...nu. Am verificat, intr-o dimineata la AC si climatronic, masinile puse una langa alta. La amandoua, dimineata...temperatura indicata era in jurul a 3 grade. Nu au pornit compresoarele...Pe la ora 11.00 erau in jurul a 5.5-6 grade...au pornit imediat .
    1 point
  25. @Makron5809 cu volant aftermarket 9270 cu volant oem Amandoua preturile cu recuperare ulei, l am schimbat de o luna dar mi au facturat aici 1l in caz ca se pierde
    0 points
  26. Asa cum spunea adrian_mm89, vorbeste la Aliat Tg Mures. Sunt foarte profi si stiu sa afiseze o relatie cu clientii de nota 20. Anul trecut am luat de la ei actualul Golf 7 Variant si oamenii aia stiu sa fie pro clienti. Aduc masinile doar de pe platforma VW Germania de masini recuperate de la leasing. Sunt deschisi, afli orice. Daca nu au pe stoc un model de VW dorit, il pot aduce din ce este disponibil in Germania. Lasa deoparte site-urile fantastice gen autodna sau carvertical. Acolo nu vei afla toate interventiile si reviziile efectuate. Vrei istoric in baza unui VIN ? Reprezentanta si ce este trecut acolo, pana la ultimul surub schimbat. Evita Weltauto Compexit Cluj. Am lucrat la Compexit cu ani in urma, stiu prea multe despre cum se pune problema acolo si cum se rezolva treburile, mai ales la parcul auto Welt. Si daca am putea crede ca poate timpul a mai schimbat ceva, e total fals. In urma cu 2 luni, parintii mei erau interesati de un Tiguan 2017 de la Compexit, masina care era prezentata a fiind impecabila, foarte buna, perfecta. Dupa o verificare in istoricul de service, masina avusese o dauna pe toata partea dreapta si fusese schimbata jumatate de masina. Ok, in reprezenta in Germania. Dar totusi, ideea de transparenta vis-a-vis de o masina este la ani lumina in practica de vanzare Weltauto Compexit Cluj.
    0 points
  27. Verifica daca e span in filtru si in pompa
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!