Clasament
- în toate secţiunile
-
Data personalizată
-
Tot timpul
31 Octombrie 2010 - 25 Noiembrie 2024
-
Anual
26 Noiembrie 2023 - 25 Noiembrie 2024
-
Lunar
26 Octombrie 2024 - 25 Noiembrie 2024
-
Săptămânal
19 Noiembrie 2024 - 25 Noiembrie 2024
-
Astăzi
26 Noiembrie 2024 - 25 Noiembrie 2024
-
Data personalizată
16.06.2021 - 16.06.2021
-
Tot timpul
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 16.06.2021 în toate secţiunile
-
5 points
-
@ToniM Cu foarte mare intarziere, dar hop si eu sa-ti urez sa o stapaniti sanatosi, sa va plimbe multe drumuri fara probleme si sa-ti fure cate un zambet la fiecare pitic entuziasmat de Akra . Masina asta este fix intruchiparea "lupului in straie de oaie", care abia asteapta sa plece ciobanul de la stana ca sa "maraie" pe sub mustati. Te indeamna sa-si arata glasul si sa-si umfle muschii! . P.S: Cand sau daca te hotarasti vreodata sa dai jos Akra, ma inscriu pe lista de asteptare de p-acum!2 points
-
Sa o stapanesti sanatos si multi km fara evenimente, iti doresc! Este o trecere extrem de interesanta si, in opinia mea, cat se poate de naturala, de la la Tiguan la Q3. De RS, nu are sens sa mai vorbim. Unul dintre cele mai misto motoare, pus pe o masina "buna la toate". Sa va plimbe cu zambetul pe buze oriunde va cheama cheful de roadtrip! Cat despre PPF, nu cred ca ai facut alegerea gresita deloc! . Nici ca solutie de protectie, nici ca locatie unde sa fie aplicata si, nu in ultimul rand, nici ca decizie sa "nu dai din casa" . Nu mai poate omu' sa faca nimic la masina fara sa se afle ... O sa incerc sa revin si eu cu update-uri curand, dar sa vedem in ce masura ne da voie timpul sa ne ocupam de tot si de toate. In orice caz, masinuta este clar WOW si este un vis pentru majoritatea dintre noi. Bucura-te de posibilitatea de a trai visul multora si nu scapa nicio ocazie de WOT si pentru noi!2 points
-
"Eu pana nu pot face Bucuresti-Viena dintr-o bucata nu imi iau masina electrica" Adevarul este ca si eu m-am dus la ski in Austria, cu 2 soferi, si am condus non-stop, cu pauze scurte pentru nevoi biologice. Dar a fost o exceptie, regula fiind ca merg cu 2 copii mici si fac opriri lungi si dese cand plec pe undeva. De aceea o sa merg in Grecia cu ID.3.2 points
-
Revin si cu cateva impresii, odata cu terminarea rodajului, masina a ajuns in prezent la 21xx Km. Pe cat de cuminte si cruiser e in modul confort, condusă sub 3000 ture, pe atat de brutala e in modul RS, in accelerari. Sincer, ma sperie un pic, cand calc pedala la fund. Ce mi se pare misto in schimb, e rev matching-ul la franari/downshifts. Pana la test drive-ul cu RSQ3 nu mai condusesem o masina care sa faca asta si recunosc ca m-am panicat un pic, nu înțelegeam de ce masina se tureaza in timp ce eu calc frana 🤣🤣. Pe partea de sunet, nu stiu exact cum se aude afara la accelerari puternice, dar in masina e simfonia a cincea. Stau si ma intreb de ce am pus Bang & Olufsen din moment ce o conduc cu volumul media la minim 😅. Ramane sa ajung si undeva pe un drum mai virajat, sa vad cum se simte, pentru ca in linie dreapta m-am convins. Nu stiu cand, pentru ca sunt destul de reticent in a o scoate extraurban pana la sfarsitul lunii, cand am programarea la aplicare PPF.2 points
-
Deci, am mai spus o si o mai spun. Este zgomotul de angajare al ambreiajelor, cand o sa aveti doua batai repetate, sunt de schimbat. Urcati si in masini noi sa vedeti cum se comporta un DSG in ulei. Nu le mai frecati (nici nu este recomandat),la rece din R in D si iar in N si tot asa, si cele noi fac la rece. Cel mai important este sa stiti km reali ai masinii. Nu de altceva, dar sa stiti cand vine volant de schimbat si/sau ambreiaje. Nu le mai ascultati toata ziua, folositi le. ps daca aveti cateva batai si la oprirea motorolui, este volant (si/sau la pornit rece).2 points
-
Salutari, Desi urmaresc forumul de ani buni de zile nu am ajuns pana acum sa fac o prezentarea vreunei masini detinute astfel am decis sa sparg gheata. Masina implineste aproape 4 ani dar raman la fel de indragostit de ea ca in prima zi. Am tot cochetat cu ideea unei schimbari dar inca nu am putut renunta emotional la ea, motivul principal fiind retrofit-urile si timpul pe care l-am investit in ea. Masina a fost primul Tiguan mk2 R line vazut de mine. A fost achizitionata de la Darius Motors din CT fiind singurul Tigan R-line care se afla in stoc atunci. Am fost nevoit sa astept cateva saptamani deoarece masina era folosit ca in "showroom-ul" de pe plaja H2O din Mamaia. Pe parcursul timpului am reusit sa o fac a mea prin cateva modificari pe care mi le-am dorit de la inceput. Configuratia in care a venit masina fiind urmatoarea : - motor 2.0tdi 4motion 150cp (cod motor DFGA) - echipare R-line interior / exterior - sistem DYNAUDIO - app connect - parbriz incalzit cu reflexie radiatii infrarosii - pacher iarna - faruri TOP LED Dupa o perioada de acomodare am decis ca e timpul sa incep perioada retrofit-urilor, perioada care nu s-a incheiat nici acum. Mentionez ca toate retrofit-urile au fost facute cu piese originale / kit-uri de retrofit originale. - stage 1 la TCM - 197cp & 430nm - jante suzuka 20' vara (jantele 19' cu care a venit masina fiind folosite pt iarna) - upgrade navigatie DISCOVER PRO (masina a venit fara navigatie DISCOVER MEDIA) - upgrade AID la modelul care poate afisa harta si pe AID (part number cu 791 la final) - side assist cu rear traffic alert - head up display (aici a fost interesant cand a trebuit taiat bordul) - TPMS high - inlocuire manere spate si activare Keyless entry - lumini led in fetele de usi fata / spate - footwell lights spate - lumini ambientale RGB + lumina ambienta trim bord carbon - soundbooster KUFATEC cu modul Maserati - instalare led-uri manere exterioare audi a6 c7 - activare Pacc (predictive cruise control) - upgrade radar ACC - instalat starlight headliner la Vivacy Leather - activare IQ Lights (preia date de la navigatie si activeaza diferite functii ale farurilor) - oglinzi fibra carbon - carbonfiber.de - volan fibra de carbon si piele perforata (cusatura rosie) - inlocuire dsg shifer (rosu + cusaturi rosii) - inlocuire centuri siguranta rosii Sunt convins ca mi-au scapat cateva din retrofit-urile facute dar le voi adauga pe parcurs ce imi amintesc. Daca va interesaeaza detalii despre vreun retrofit sunt convins ca gasesc poze prin telefon Urmatorul upgrade fiind inlocuire sistem frane (astept piesele sa le pot urca pe masina). Am ales discuri RSQ3 - 374mm fata cu etriere 6 pistoane si upgrade discuri spate ventilate 356mm + etrieri. Atasez si cateva poze cu primul moment cand am vazut masina in vara 2017 - momentan masina arata un pic altfel tinand cont retrofit-urile de mai sus1 point
-
Pentru că am găsit puțin timp liber și pentru mine, am purces la joaca cu MiB5 , unitate AM android de la Audiosources gândită să funcționeze în tandem cu ceasurile AID AS791E🙂 Binențeles că în afară de aceste funcții, MIB5 este și un upgrage față de MiB4: Procesor mai potent Android 10 Ecran QLED cu rezoluție de 1280x720 Un procesor de sunet DSP (cu indicativ de mitalieră😂) de la Asahi Kasei ,AKM7738 încheiat cu un final audio 100% digital TDA7803. Sună chiar intr-un mare fel!🔊 Meniurile UI la zi cu noul look OEM VAG Compatibilitate UI cu modelele hibride -GTE Și ca noutăți absolute: Ieșire HDMI pentru conexiune video directă pe cablu cu ceasurile AID AS791E implementare dual view screen- se poate trimite in ceasuri aplicația GPS care rulează în background pe unitate (waze/igo/Gmaps/sygic etc.) unitatea afișând normal orice se dorește -UI/Radio/video/youtube etc. Binențeles ca se poate face si un mirror sync perfect (ce se vede pe MiB5 apare și în ceasuri) Interacțiunea cu ceasurile AID din meniul dedicat. Se pot seta /schimba meniurile afișate și culorile de fundal & pointers. Unitatea este încă in stadiu de beta test dar s-au eliminat destule buguri de cand am primit-o prin luna decembrie. Am decis să rămân cu ea instalată definitiv pentru a putea da producătorului feedbackuri mai ample.Și oricum în acest moment se poate utiliza on daily base fără a creea situații neplăcute în timpul funcționării. Binențeles că am găsit și un aspect care este inferior modelului din generația MiB4....nu are funcția de FAST BOOT.🙄 Există doar un strandby de maxim 2 ore.Soluția hardware nu a permis implementarea acestei funcții așa că la pornire dimineața trebuie să trec printr-un cold boot.De mai bine de 3 ani m-am obișnuit să am acces la unitate intr-o secundă (fast boot) și o sa-mi ia ceva timp să mă obișnuiesc dar merită având în vedere calitatea suntetului oferit și interacțiunea cu ceasurile AID.1 point
-
@lambda_dryver Mersi frumos de urari si impresii! Esti un pic mai mult modest, R-ul tau e si el de vis, la nivelul la care l-ai dus. E unicat si urmeaza sa devina si mai si. (Abia astept sa vad rezultatul, dar pana atunci 🤫).1 point
-
@ShadoWzZ Hai ca de cate ori ti-am urat in privat "sa o stapanesti sanatos", inca o urare aici nu strica! . Faine poze, faine jante, faina admisia, dar cea mai faina este masina! . Acum, sa treaca anul ala, de care zicea @C Z R mai sus, mai repede si asteptare usoara! It will absolutely be worth it! Sa iti aduca zambetul pe buze la fiecare pedala, chiar si asa "pe Comfort" cum ii place spatelui tau sa nu fie rigida! Still fun tho'1 point
-
@Gusti Ma bucur mult ca ai decis sa o prezinti complet aici! . Un titlu bine-meritat pentru volumul de munca titanic depus in completarea tuturor retrofit-urilor! Probabil, nu peste mult timp, o sa te bat la cap nitel cu cateva intrebari despre una-alta . Pana atunci, sa o plimbi in continuare cu placere si cu zambetul pe buze!1 point
-
Eu as lua-o pe cea mai dotata. Retrofiturile sunt scumpe la Passat. Asa ca fa un efort si ia Highline-ul.1 point
-
1 point
-
La fel ca si cei ce sustin ca ''electrica e buna ca a doua masina''. Pai daca cel mai mult timp il petreci in traficul din oras mai ales in timpul saptamanii, de ce nu 'masina de mers in concediu' sa fie a doua masina? Cum adica electrica e a doua masina din moment ce pe ea o folosesti cel mai mult/des in 90% din timp? Ar putea sa nu fie deloc o a doua masina si sa iti dai seama ca decat sa repari/intretii o a doua masina, mai bine inchiriezi pentru cand ai cu adevarat nevoie de range mai mare (alea 2-3 ori pe an, pentru cei mai multi dintre noi). Sau sa faci schimb cu un prieten care are termica, pentru concediu. Solutii se gasesc.1 point
-
Nu trebuie să îți faci griji, decât în cazul în care, spre exemplu, ai zgomote in ușile spate și se constată că zgomotele sunt datorate demontării anterioare. Atunci remedierea nu ar face obiectul garanției de fabrică,ci mai degrabă garanție de montaj in service-ul unde s-au montat folia. Nu se pierde garanția chiar așa ușor.1 point
-
Am fost intr-o excursie cu familia la munte: o treime autostrada (ACC setat la 125 Km/h), o treime DN-uri cu depasiri mai din scurt, o treime urcare la munte ... evident si retur. In aceste conditii, autonomia reala a masinii este 350 Km (consum mediu 16.5 kWh/100 Km). PS: Autonomia reala a soferului si a pasagerilor intre 2 opriri este 2 ore. PS2: Comportamentul rutier al masinii, suspensiile si directia, mi se par foarte reusite...eu le consider mai bine finisate decat m-as fi asteptat de la o masina de clasa compacta.1 point
-
Atunci nu au demontat nimic Si sa fim seriosi, chiar daca ar demonta fata usii nu se face nici o modificare asupra masinii. Daca iti sparge cineva geamul, ce faci? nu il schimbi? Atata timp cat ai bonul fiscal, dovada ca operatiunea s-a facut in centru autorizat si ai garantie pe lucrare, nu ar trebui sa iti faci griji.1 point
-
Stai linistit, aceeasi dilema o am si eu cu H&K la sunet, o data ce ajung spre mediu, deja is trist ca nu mai pot auzi atata din evacuare Te vei invata cu puterea in timp, pana una alta, te felicit pentru placerea condusului, aceasta doar va creste in timp Rabdare usoara pana la PPF1 point
-
E un bun moment pt cine vrea sa-si vanda o masina care e aproape noua, e enorm 8 luni sa astepti pt o masina comuna, de serie... Inca putin si ajungem ca pe vremea lu ceashka...1 point
-
Inseamna ca totul este ok (inca). Mai puteyi verifica suportii motor/cv, inclusiv cel Dog Bone. Planetare si ce o mai fi, depinde foarte mult, de cat de bine va cunoasteti masina. De aceea am zis de km reali...1 point
-
Eu as zice in loc de a doua mașină, pentru acele 3-5% nevoi de drumuri lungi, mai degrabă sa folosești mașini (hibride măcar...) închiriate.1 point
-
Dragi prieteni, A venit timpul si tuning-ului tehnic. Dupa numeroase zile de munca si devotament deosebit pentru acest proiect a lui @Launrentiu (din Garbova de Jos, jud. AB, pe care il recomand cu tot sufletul), am ajuns la finalul din poze. Initial, am vrut sa pun evacuare OEM RS4, insa tobele finale sunt foarte mari si ar fi trebuit sa intervin grav in caroserie, sa elimin oala rotii de rezerva si am renuntat la idee. Este etapa intermediara, pentru ca motorul este stock si pana ii fac upgrade la interne o sa folosesc turbina din imagine. Este o turbina TD04HL - 1 6 T, provine de la un Volvo, este reconditionata si duce 300CP. Eu in varianta aceasta intermediara urc la 240CP limitat fiind de posibilitatile stock ale motorului. Down pipe stright toba intermediara Borla si twin final exhausts Borla cu tips-uri OEM RS4. A fost o provocare reala includerea tips-urilor in spatiul ramas la dispozitie, insa priceperea si experienta lui Laurentiu au facut ca lucrurile sa aiba un deznodamant fericit. Sunt foarte multumit de cum se prezinta lucrurile pana acum. Lucrurile prezentate in poze sunt cam la 90% a evolutiei de executie. Mai trebuie montat despartitoe termic la admisie, cateva mici retusuri la compartimentul motor. Eu sunt happy, iar proiectul continua.1 point
-
1 point
-
In cazul asta n-o sa-i dai de cap pana nu-ti modifici harta de injectie. Pompa CP3 merge direct pe CAGA stock printr-o coincidenta norocoasa, insa daca apare un chiptuning in ecuatie, coincidenta s-a spulberat. Eu am incercat sa pun CP3 pe CGLC si n-am reusit nici cu 2 softuri, 3 regulatoare de rampa si 3 pompe CP3, pentru ca in final sa renunt si am revenit la CP4.1. Am inteles de la Mac faptul ca s-a gasit o rezolvare si pentru CGLC, insa eu m-am lecuit. Ia legatura cu Ionut Stoica de la FWP Racing Solutions - Dyno & Chip Tuning Brasov- el este profesor pe soft pentru CP3 pe CAGA (are pe masina lui).1 point
-
Am reusit sa ajung in Thassos (Potos) cu o incarcare la Veliko Tarnovo si una la Dimitrovgrad. La ambele statii am ajuns cu 52% baterie, prima oara am incarcat pana la 95%, a doua oara pana la 99%, ambele in reteaua Fines. A durat 40-45 min fiecare incarcare si m-a costat vreo 80 lei total. La destinatie aveam 18% baterie, range 96km, si asta in conditiile in care am stat ~2h in vama la greci si am mers 35km neplanificati pe autostrada, ca am ratat iesirea. La hotel incarc la 220, si probabil voi completa cu o incarcare sau doua la Alexandra Beach unde au pus doua statii type 2 saptamana trecuta.1 point
-
ID.3. Pure City - 45khw 85% baterie, range estimat 354 km. Primele consumuri la 24 h de cand am ridicat-o de la dealer: 12.5 kwh - viteza medie 60 kmh, distanta parcursa 65km (DN- mers in ritm cu traficul, AC ON 22 grade Celsius, Sport mode) 15.5 kww - viteza medie 29kmh, distanta parcursa 26 km (doar oras, cu tot ce tine de testat masina) 13.8 kwh - viteza medie 31kmh, distanta parcursa 183km (Oras + cei 65 km DN, aceleasi conditii) Range ramas dupa cei 183 km de cand am luat masina => 150 km p.s. O iubesc si ma felicit pentru alegere1 point
-
1 point
-
Offroad s-a comportat mai bine decat m-as fi asteptat. Da, a fost destul de rigida din cauza jantelor dar a compenstat destul de bine suspensia. Garda la sol este peste 18cm si este suficient pe unul din drumurile cele mai rele. Iar tractiunea a fost foarte buna: nu am simtit in niciun moment ca as ramane in noroi. De un singur lucru mi-a fost prea teama sa mai continui pe acel drum: sa scufund bateria. Chiar nu as vrea sa aflu pe propria masina ce efect ar avea apa la nivelul pragurilor1 point
-
Nu se pune problema, pe forum ajutam gratuit, in limita timpului disponibil, din pasiune ! Ma bucur ca ai rezolvat problema.1 point
-
Dinozaurul ala a avut pe mana cam tot ce are motor si scoate fum, plus ceva electrice. Cred ca are destula expertiza pentru o parere. La milioanele pe care le are in cont isi permite orice costuri, cred ca oricum nu il interesa o electrica decat daca si-o dorea in mod special. Iar daca si-o dorea in mod special, cred ca isi permitea cea mai scumpa electrica. Nefiind constrans in vreun fel, Clarkson e obiectiv.1 point
-
El se refera mai mult la postura de privitor, nu de sofer. Si cumva are dreptate, nu-mi pot imagina o scena cu urmariri de masini, dintr-un film de actiune, gen The transporter, sa fie cu masini electrice. Ar fi maxim de plictisitoare. De exemplu, Formula E este cat de cat palpitanta ca se aude zgomotul ala de motor electric, cum il fac si masinutele de jucarie.1 point
-
ECU este un computer care foloseste doua tipuri de fisiere: a) Toate hartile (maps) incluse in versiunea de soft, sunt fisiere de tip read-only si care pot fi modificate doar prin adaptare/tuning; b) Fisiere de corespondenta care sunt fisiere de tip read-write pe care ECU le foloseste pentru a stabili corespondente intre hartile de la punctul a); Pe baza acestora ECU stabileste punctele de functionare si le poate modifica ori de cate ori apar abateri de la o functionare adecvata. La resetarea unor parametri (sau la iesirea din fabrica) fisierele de corespondenta se populeaza cu niste valori implicite incluse in fisierele de la punctul a). Imediat dupa pornire ECU incepe sa le testeze si sa le modifice daca e cazul Astfel sintagma “ECU invata” se refera la verificarea parametrilor de functionare si rescrierea in mod continuu si de cate ori e nevoie a unor noi valori in fisierele de corespondenta de la b). De ce cu VCDS “adaptarea cantitatii minim injectate” nu da cateodata rezultatele scontate: Aceasta procedura modifica fisierele de la punctul a) care in mod normal contin caracteristicile presiune/debit si care sunt scrise prin catre codul HEXA al injectoarelor. VCDS face asta in gol (fara sarcina) si la temperature de regim al motorului (nu tine cont si de starea injectoarelor la rece). In timpul procedurii ECU nu modifica fisierele de la punctul b) ci doar pe cele de la a). Abia dupa finalizarea procedurii, la condus normal, ECU incepe modificarea acestor fisiere in pasi mici si pornind de la valorile existente. Este perioada de “invatare”. Timpul necesar invatarii depinde de cat de mult sunt diferite valorile deja inregistrate fata de cele necesare, timp in care motorul poate functiona ciudat, deoarece ECU incearca diverse caracteristici pentru a obtine rezultatul optim. Rezultatele positive sunt contorizate si inregistrate. Daca injectoarele sunt cat de cat in parametri comparabili procedura reuseste si se obtin rezultate pozitive (zgomot si consum) dupa un timp mai scurt sau mai lung. Bineinteles cu conditia ca restul componentelor injectiei sa fie in regula (pompe motorina, sensor rampa, ventil rampa, etc.) Daca cel putin unul dintre injectoare sau alte elemente au probleme atunci rezultatele sunt indoielnice. Pot aparea si probleme la pornirea la rece. De ce aceleasi injectoare reparate merg bine pe o masina si prost pe alta Daca fisierele de corespondenta existente sunt apropriate de ce are ECU nevoie atunci va merge bine din prima. Daca sunt mult diferite (ex. s-a mers inainte cu injectoare cu uzura mare), atunci ECU are nevoie de un timp mai lung sa rescrie fisierele, dar, intr-un final ambele masini vor merge la fel de bine daca au componente bune. Concluzii: 1) Daca masina e batrana dar merge bine nu incercati nici o procedura pana nu cade… s-ar putea ca ECU sa nu mai poata rescrie fisierele de corespondenta asa cum au fost inainte (ECU foloseste niste coeficienti de corectie pentru injectoarele batrane care tin de timpul de functionare si care pot sa dispara la efectuarea anumitor proceduri si, din pacate, nu mai pot fi recuperati). 2) Deoarece fisierele de corespondenta necesita un timp mai scurt sau mai lung pentru rescriere (sunt cazuri care necesita chiar si 5000 km), aveti putina rabdare inainte de a trage o concluzie.1 point
-
A trecut extrem de mult timp de cand am promis ca postez, dar timpul devine din ce in ce mai limitat, si imi pare rau ca am intarziat atat... Today is the day! Chapter V: Concluzii - To The Fun Mobile and Beyond! Chiar si dupa atata timp, pot spune, absolut si complet sincer, ca masina este in continuare ca o gura de aer proaspat de fiecare data cand "invart cheia". Nu conteneste sa nu-mi provoace o surpriza la fiecare drum, fie ca e vorba de o plimbare relaxanta "la consum", ca este un drum tintit prin Bucurestiul creator de stres cumulat cu statul nesfarsit in trafic SAU acel pure pleasure ride planuit, asteptat cu sufletul la gura numai, numai sa vina mai repede si unde ai de gand sa profiti de tot ce poate (acum) sa ofere "lupul in straie de oaie" . Pentru ca feedback si franturi, din ce am observat in cele aproape 3 luni de cand am trecut prin aceasta transformare, au tot fost postate pe ici-colo, o sa incerc sa sumarizez punctual fiecare sectiune, cate putin din fiecare: - Confort Aici, multe nu ar fi de spus... In esenta, nu s-a schimbat mai nimic . Da, este mai joasa, dar oricum nu urcam borduri inalte si de Off-Road nici ca se punea problema vreodata (da, sunt unul dintre aceia care conduc SUV doar pe asfalt ). Si nu fiindca acum nu poate, ci fiindca prefer un asfalt impecabil si "serpuit", in detrimentul unui urcat pe munte in masina. Se simte masina mai inchegata, peste limitatoarele de viteza, dar nu-ti dizloca pietrele la rinichi (tot pe mana mediciilor voi intra - sper ca nu curand ). - Sunet Dupa downpipe, da, sunetul este mai pronuntat. Totusi, diferenta este aproape insesizabila, dupa montarea acestuia, pentru pasagerii obisnuiti deja cu finala de .:R. DSG fart-urile sunt, bineinteles, un deliciu, iar noile Pops&Bangs nu cred ca vor inceta vreodata sa imi provoace acel zambet in coltul gurii, cand cobori serpentine si retrogradezi pentru frana de motor. Ce a aparut nou, in schimb, este sunetul de turbo boost, accentuat atat de noua admisie, cat si de celalalte elemente aditionale ale acesteia. Si nu e un lucru deloc rau - contribuie decisiv la placerea condusului. Cand incepi sa-l auzi, stii ca urmeaza sa-si incordeze muschii imediat dupa . - Control Aici includem atat imbunatatirea substantiala a stabilitatii, dar si aderenta suplimentara data de noul combo de jante/anvelope. Poate ca ma contrazic, in contextul spuselor de mai sus despre confort, dar, prezenta clara a barelor se simte abia cand incepi sa o fortezi sa se aplece si ea spune: "What do we say in the face of body roll - not today!" (cu parafrazarea de rigoare ). Anvelopele sunt lipicoase fix cat trebuie si contribuie, evident, decisiv la cat de controlabila este chiar si in situatiile in care este dusa aproape de limita. Trecand peste acestea, ajungem la punctul cel mai important ? (<- opens pop-corn): - Sportivitate Un cuvant: Fast. Atat. Sau doar atat.... Joke (he he) ! Doar cu lungimea, nu si cu descrierea. Este absolut impresionanta diferenta fata de stock! Inca ma prinde "nepregatit" atunci cand uit ca este in S si ma angajez intr-o depasire. Simti efectiv cum masina vrea sa plece de sub tine. Diferenta in comparatie cu Stage 1 am scris-o in alta parte, dar o adaug si aici: Realist, in 95% din timp (sau din sosele ), nu ai nevoie de mai mult de 50% din cursa pedalei de acceleratie, pentru ca restul de 50% sunt ilegale inainte sa aiba pasagerul timp sa zica "wow". Recunosc, mai mult ca sigur acest capitol debordeaza cu entuziasmul meu, oricat incerc sa-l maschez . Pare ca a durat o vesnicie de cand am inceput pana cand am terminat, dar, totodata, rezultatele merita fiecare secunda petrecuta citind si documentandu-ma, iar acestea, nu in mica masura, se datoreaza lui @C Z R! Si acum, in incheiere, exact precum in referatele de la scoala, "coroborand cele prezentate mai sus...", putem spune ca masinuta este acum, fix, dar absolut fix, ce trebuie . Din pacate, nu am apucat sa vedem vreun Trans-ceva anul acesta, dar drumul Bucuresti-Ploiesti-Paulesti-Plopeni-Valenii de Munte-Cheia-Cabana Muntele Rosu-Brasov-Predeal-Bucuresti a fost o absoluta incantare, avand cate putin din toate, dar mai ales niste serpentine propice pentru a "scoate lupul din straiele sale de zi cu zi". In limitele sigurantei tot timpul, bineinteles. Ma rog... Aproape tot timpul . Mai detaliat nu cred ca imi permite Regulamentul asa ca nu voi intra in detalii, dar merita mentionat ca sunt destul de convins ca "100 dollar bill challenge" nu cred ca avea cineva cum sa o castige pe acest traseu . In orice caz, timp de poze nu prea a fost, dar am reusit sa-mi fac timp de un photoshoot ulterior, tot intr-o locatie draguta, ca sa aiba postarea aceasta si altceva in afara de randuri de entuziasm in alb si negru . Sper sa fie un ultim capitol pe masura celorlalte. #staytuned1 point
-
1 point