Clasament
- în toate secţiunile
-
Data personalizată
-
Tot timpul
31 Octombrie 2010 - 25 Noiembrie 2024
-
Anual
26 Noiembrie 2023 - 25 Noiembrie 2024
-
Lunar
26 Octombrie 2024 - 25 Noiembrie 2024
-
Săptămânal
19 Noiembrie 2024 - 25 Noiembrie 2024
-
Astăzi
26 Noiembrie 2024 - 25 Noiembrie 2024
-
Data personalizată
15.06.2021 - 15.06.2021
-
Tot timpul
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 15.06.2021 în toate secţiunile
-
2 points
-
Am reusit sa ajung in Thassos (Potos) cu o incarcare la Veliko Tarnovo si una la Dimitrovgrad. La ambele statii am ajuns cu 52% baterie, prima oara am incarcat pana la 95%, a doua oara pana la 99%, ambele in reteaua Fines. A durat 40-45 min fiecare incarcare si m-a costat vreo 80 lei total. La destinatie aveam 18% baterie, range 96km, si asta in conditiile in care am stat ~2h in vama la greci si am mers 35km neplanificati pe autostrada, ca am ratat iesirea. La hotel incarc la 220, si probabil voi completa cu o incarcare sau doua la Alexandra Beach unde au pus doua statii type 2 saptamana trecuta.2 points
-
Salutare, A venit momentul unui nou topic in aceasta arie, nu neaparat pentru masina pe care o doream initial ci mai degraba pentru masina care s-a potrivit. Pentru cine nu are rabdare sa citeasca, skip direct la dotari si poze . Povestea ei incepe acum mai bine de un an si ceva, cand au aparut primele articole si poze cu Tiguan R si totodata si primii pitici. O perioada am incercat sa gandesc "rational" si sa ma conving ca nu am nevoie sa schimb Tiguan-ul actual, numai ca nu prea reuseam. Ideea de motor pe benzina si 300+ cai nu imi dadea pace, mai ales ca n-am avut niciodata o astfel de masina. Unii dintre voi or sa se intrebe de ce as schimba un Tiguan cu alt...Tiguan, fie el si facelift, cand sunt atatia alti producatori si modele? Raspunsul ar fi tocmai pentru ca sunt extrem de multumit de masina actuala (design, dotari, spatiu interior) si doream una similara in varianta R. Undeva la sfarsitul anului trecut, masina a aparut in configurator-ul Volkswagen si de atunci au inceput calculele. Din pacate nu am putut lansa comanda in momentul ala, trebuia sa astept primavara pentru a mi se alinia planetele, asa ca pentru o perioada am ramas la stadiul de schimbat impresii cu @ToniM care deja lansase comanda pentru R-ul lui si era in asteptare. Si iata ca vine luna Martie, soseste masina lui Toni, planetele se aliniasera perfect si la mine asa ca incep sa intreb in stanga/dreapta de oferte de pret pentru a lansa comanda. Dupa vreo saptamana de strans oferte, aleg oferta cea mai avantajoasa, incep demersurile si actele si parea ca de-acum urmeaza sa ma vad la volanul masinii undeva in aproximativ 3 luni. Insa, cum lucrurile nu sunt intotdeauna atat de simple pe cat ne-am dori, fix cand sa dam comanda in sistem, consilierul de vanzari imi arata ca exista o intarziere in productie pentru Tiguan-R, din cauza indisponibilitatii evacuarii Akrapovic si durata de asteptare e undeva la 8 luni. Efectiv, mi-a cazut fata.. sub nicio forma nu as fi luat masina fara evacuarea sport iar cele 8 luni imi sunau ca o eternitate. I-am zis consilierului sa imi lase timp de gandire doua zile si m-am indreptat spre casa destul de descumpanit. Ajuns acasa, cu ideea in gand ca eu la Akrapovic nu renunt, 8 luni nu sunt dispus sa astept si nu vreau nici altceva in afara de Tiguan R....ce fac?? Ramas fara variante, intru pe site la Audi, mai mult de plictiseala sa vad ce gasesc pe-acolo si din aria mea de interes, dau click pe Audi RSQ3 si vad pretul de pornire, semnificativ mai mare decat oferta pe care o primisem la Tiguan R in configuratia dorita. Totusi, daca tot am intrat, zic hai sa pun si optionale sa vad cat ar fi o configuratie personalizata si la final ma trezesc cu un pret de care nici nu ma apropiam. Inchid configuratorul si ma apuc de chestii work related. Nu trece mult si imi amintesc ca parca am vazut pe forum, in topicul lui @ShadoWzZ pentru noul lui "Audi A3 cu Muschi", mentiona ca a obtinut un discount extrem de bun apeland la @Sabrina. Neavand nimic de pierdut, imi zic, hai sa o contactez pe Sabrina sa vad ce oferta de pret am putea scoate din configuratia pe care o facusem si dupa ceva schimburi de mail-uri am ajuns la o oferta neasteptat de atractiva. Insa..nu era Tiguan R. Avea evacuare sport dar n-avea pops&bangs... A doua zi mi-am facut drum la reprezentanta, in ideea de a vedea un Q3 live (in echipare standard desigur, nu exista la momentul ala niciun RSQ3 pe teritoriul RO, la nicio reprezentanta) si sa vad macar daca incap in el (am 1.92 inaltime ). Am mers, am probat, m-am invartit juma de ora in jurul ei dar tot nu se ridica in ochii mei la "frumusetea" unui Tiguan R. Ba ca e grila prea mare, ba ca e spatele prea rotund, ba ca nu stiu ce. Asa ca am plecat acasa la fel de nehotarat cum venisem. Au urmat vreo doua zile in care am vazut zeci de review-uri pe Youtube cu RSQ3 in toate variantele, culorile si dotarile si intr-un final m-a convins suficient. Am luat legatura cu Sabrina, am inceput demersurile si pe 30 Martie comanda a fost plasata in sistem. Intamplarea face ca undeva pe la sfarsitul lui Aprilie, pentru cateva zile a fost disponibil un RSQ3 la reprezentanta, asa ca am avut ocazia sa o conduc timp de o ora si sa imi dau seama ca nu e niciun compromis fata de Tiguan R si ca masina e o incantare. Durata initiala de asteptare a fost 12 saptamani, insa dupa numai 5 saptamani, masina era deja fabricata si isi astepta cuminte randul la CTC. Au urmat apoi cele mai grele 3 saptamani din toata perioada, pana a ajuns la Curtici, apoi la reprezentanta si pana am putut sa ma urc la volan. ------------------------------- Asadar, un pic despre masina: Audi RSQ3 quattro Benzina / 2.5 l / 294 kW (400 CP) / S tronic 7 trepte Culoare: Nardo Grey Uni Jante aliaj usor 8,5Jx20, 10 Spite stea Interior si tapiterie standard RSQ3 Ca optionale am ales: PCG - Asistent de viteza adaptiv ACC IT4 - Audi connect Navigatie & Infotainment UH2 - Audi Hold Assist UI2 - Audi smartphone interface 9S8 - Audi virtual cockpit plus KA2 - Camera video pentru marsarier 9AK - Climatizare automata confort cu 2 zone PXC - Faruri Matrix LED si stopuri LED PC2 - Frane RS cu etriere frana rosii EA9 - Garantie extinsa 1 an suplimentar QL5 - Geamuri fumurii (Privacy Glass) 4L6 - Oglinda interioara antiorbire fara rama 6XK - Oglinzi exterioare antiorbire QQ2 - Pachet iluminare ambientala multicolora 4ZP - Pachet optic negru la exterior, inclusiv sigla PNC EL5 - Pregatire pentru navigatie MMI plus 1PE - Prezoane antifurt 7B6 - Priza de 12V si 2 cuple USB-A in spate 4A3 - Scaune fata incalzite 0P6 - Sistem de evacuare sport RS 9VS - Sistem Sound Premium Bang & Olufsen 680W PDE - Suspensie sport cu amortizoare reglabile 5ZC - Tetiere variabile pentru scaunele fata Nu am pus intentionat trapa (am pe Tiguan si e destul de pretentioasa la intretinere plus ca scoate diverse zgomote ocazional) si nici Pachet MMI navigation plus MIB3 (am de asemenea navigatie pe Tiguan si folosesc exclusiv Waze de 3 ani incoace). Ridicand masina astazi dupa-amiaza, nu am reusit sa fac decat vreo 120 Km cu ea momentan insa voi reveni cu impresii dupa rodaj si acomodare. Peste cateva zile am programare la detailing complet constand in protectie ceramica Gtechniq pentru caroserie, ornamente plastic/cauciuc si jante + protectie plastice interioare si tapiterie urmand ca weekend-ul viitor sa o scot la un drum mai lung si sa bifez o parte din rodaj. Cu ocazia aia sper sa pot face si niste poze mai bune. Momentan doar cateva de la reprezentanta, cand a fost livrata.1 point
-
Salutari, Desi urmaresc forumul de ani buni de zile nu am ajuns pana acum sa fac o prezentarea vreunei masini detinute astfel am decis sa sparg gheata. Masina implineste aproape 4 ani dar raman la fel de indragostit de ea ca in prima zi. Am tot cochetat cu ideea unei schimbari dar inca nu am putut renunta emotional la ea, motivul principal fiind retrofit-urile si timpul pe care l-am investit in ea. Masina a fost primul Tiguan mk2 R line vazut de mine. A fost achizitionata de la Darius Motors din CT fiind singurul Tigan R-line care se afla in stoc atunci. Am fost nevoit sa astept cateva saptamani deoarece masina era folosit ca in "showroom-ul" de pe plaja H2O din Mamaia. Pe parcursul timpului am reusit sa o fac a mea prin cateva modificari pe care mi le-am dorit de la inceput. Configuratia in care a venit masina fiind urmatoarea : - motor 2.0tdi 4motion 150cp (cod motor DFGA) - echipare R-line interior / exterior - sistem DYNAUDIO - app connect - parbriz incalzit cu reflexie radiatii infrarosii - pacher iarna - faruri TOP LED Dupa o perioada de acomodare am decis ca e timpul sa incep perioada retrofit-urilor, perioada care nu s-a incheiat nici acum. Mentionez ca toate retrofit-urile au fost facute cu piese originale / kit-uri de retrofit originale. - stage 1 la TCM - 197cp & 430nm - jante suzuka 20' vara (jantele 19' cu care a venit masina fiind folosite pt iarna) - upgrade navigatie DISCOVER PRO (masina a venit fara navigatie DISCOVER MEDIA) - upgrade AID la modelul care poate afisa harta si pe AID (part number cu 791 la final) - side assist cu rear traffic alert - head up display (aici a fost interesant cand a trebuit taiat bordul) - TPMS high - inlocuire manere spate si activare Keyless entry - lumini led in fetele de usi fata / spate - footwell lights spate - lumini ambientale RGB + lumina ambienta trim bord carbon - soundbooster KUFATEC cu modul Maserati - instalare led-uri manere exterioare audi a6 c7 - activare Pacc (predictive cruise control) - upgrade radar ACC - instalat starlight headliner la Vivacy Leather - activare IQ Lights (preia date de la navigatie si activeaza diferite functii ale farurilor) - oglinzi fibra carbon - carbonfiber.de - volan fibra de carbon si piele perforata (cusatura rosie) - inlocuire dsg shifer (rosu + cusaturi rosii) - inlocuire centuri siguranta rosii Sunt convins ca mi-au scapat cateva din retrofit-urile facute dar le voi adauga pe parcurs ce imi amintesc. Daca va interesaeaza detalii despre vreun retrofit sunt convins ca gasesc poze prin telefon Urmatorul upgrade fiind inlocuire sistem frane (astept piesele sa le pot urca pe masina). Am ales discuri RSQ3 - 374mm fata cu etriere 6 pistoane si upgrade discuri spate ventilate 356mm + etrieri. Atasez si cateva poze cu primul moment cand am vazut masina in vara 2017 - momentan masina arata un pic altfel tinand cont retrofit-urile de mai sus1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
E un bun moment pt cine vrea sa-si vanda o masina care e aproape noua, e enorm 8 luni sa astepti pt o masina comuna, de serie... Inca putin si ajungem ca pe vremea lu ceashka...1 point
-
1 point
-
Recomand https://www.emag.ro/compresor-auto-xiaomi-mi-portable-electric-2000-mah-microusb-0-5-kg-dzn4006gl/pd/DC96LGBBM/?X-Search-Id=4d1c49c412fb1e0e7d56&X-Product-Id=6171908&X-Search-Page=1&X-Search-Position=0&X-Section=search&X-MB=0&X-Search-Action=view in portbagaj pentru orice eventualitate. Nu am auzit de erori de SW pe zona asta, deci as merge pe o problema adevarata.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Am ajuns si eu intr-un final in posesia masinii . Momentan normal euforic numai lucruri pozitive comparativ cu ce am avut Skoda Octavia 3 - masina muuult mai bine antifonata motorul doar spre 3 mii de ture il auzi usor -foarte confortabila absoarbe denivelarile fara zgomote -spatiu cat Casa Poporului - pentru nevoile mele motorul se misca super decent la reprize pana in 130 km/h se misca la fel ca Octavia cuplu mai mare care porneste de la turatii mai joase decat la Octavia care avea tot un 2.0 TDI 150 cp manual - sistemul audio se aude super pentru cei care s-au plans ca este sonorizarea slaba trebuie umblat la egalizator si crescute toate valorile . Acuma daca il am la un sfert dat volumul deja este prea tare muzica - nu este o masina premium clar dar nici nu te poti plange de calitatea materialelor si a asamblarii - vizibilitate foarte foarte buna - faruri clar peste xenoanele anterioare la minus am sa trec deocamdata doar un singur lucru - volanul pare cam subtire fata de masa masinii , mergea un volan mai gros Pentru cine este in cautarea unei astfel de masini le recomand sa faca un drive test din punctul meu de vedere merita .1 point
-
Cazare cu incarcator, la Sibiu. EV charger a devenit filtru obligatoriu la cazare pe Booking.com De la București, 19kwh/100km la dus, Valea Oltului, mers tare, depășiri multe, drum aglomerat. 17kwh/100km la întors, Valea Prahovei și DN1, mers normal. Plinul gratis pentru concediu, Thassos. Revin cu impresii după acest drum, despre care am câteva emoții: lipsa stații incarcare pe insula (planul e sa incarc la 220 shuko), înghesuială pe bac, presiunea copiilor pentru ajuns cat mai repede și lipsa de răbdare pentru încărcări pe drum1 point
-
Dupa cum ziceam mai sus, trotineta a primit in cursul zilei de ieri un pachet complet de detailing constand in aplicare protectie ceramica Gtechniq pe caroserie, jante, elemente plastic si cauciuc la exterior + protectie plastice interioare si tapiterie. De asemenea, am pus si folie 3M pe faruri. Din pacate, pretul pentru infolierea intregii masini mi se pare extrem de ridicat (4500 EUR) si chiar daca ar fi fost buget, nu cred ca as fi optat pentru el. Mai jos si cateva poze din atelier, dupa terminarea lucrarii. Urmeaza in weekend un drum mai lung, sa bifez din rodaj si sa ii testez abilitatile de cruiser 😄.1 point
-
Ieri am trăit prima experiența “la limita”, prima adevarata range anxiety. plecat din Bucuresti cu 51% baterie, încărcat la Ploiesti pe centura la Darius Motors 15kwh in 13 minute, continuat drumul spre Sinaia-Peștera. La Sinaia in bord aveam 72km range și 32km rămași de parcurs. la cabana Dichiu, după urcarea abrupta, marja mea de 40km s-a redus la 12km (17km rămași, 29km baterie); probabil dacă urcarea continua in același ritm, nu ajungeam. La Bolboci am greșit drumul și fără sa vreau am testat mașina offroad, in noroi si gropi, si ploaie: nu s-a împotmolit deloc, dar am atins cu burta de 2-3 ori. Am decis sa întorc după vreo 4km, chiar și cu stresul bateriei pe roșu. Și am ajuns in final la hotel, cu 6% baterie și range 19 🏆1 point
-
Apropo de copii, am uitat sa punctez: in masina electrica nu mai adorm, sau adorm foooarte greu. Le lipseste zgomotul 😬1 point
-
Frumoasa masina, sa o incarci sanatos. Povestea de mai sus cu drumul de Constanta si retur ma face sa ma laud ca nu am mers inca pe versiune electrica si mai astept cativa ani, mi se pare horror ce ai povestit cu oprit incarcat putin, uitat iar la range, hai sa mai incarc putin etc, mai ales acum cu bebe mic cand trebuie sa ne intersectam somnul cu mersul si asa mai departe.1 point
-
Topicul asta mi se pare ca a devenit varza. Unii cu BEV, cred ca vor sa se convinga pe sine ca au facut alegerea corecta, iar cei cu ICE, incearca sa isi justifice alegerea pe combustibil fosil. De asemenea, mi se pare ca am vazut ceva afirmatii absolutiste, pe care le iau sub forma de gluma. Fiind in schimbare de caruta, m-am gandit la ID3. Copilotului, nu i-a placut interiorul si masina all together, asa ca asta a fost (Happy wife, happy life) si am mers pe o masina pe benzina. 1. Merita o masina electrica? - dpmdv, Da, atat timp cat va mai fi Rabla Plus si range-ul tot creste. Statii de incarcat sunt si se inmultesc. Unde cred ca mai trebuie lucrat, este la calitatea materialelor din interior, pentru ca nu am reusit sa vad o masina la un pret decent (nu includ Taycan, E-tron, Mach-E) cu un interior fain. O alta situatie este faptul ca, in principiu, va trebui sa iti schimbi modul de condus (daca erai unul care merge alert, va trebui sa fii mai moderat) which isnt necessarily a bad thing. 2. Este BEV un autovehicul ecologic? - dpmdv, Nu. Este mai ecologic decat un ICE, poate, dar aici pe langa cele discutate mai sus, va trebui vazut in viitor si durata de viata si ce se va intampla cu bateriile defecte si tot asa. La Craiova sunt vreo 20-30 de Prius-uri aduse SH de afara, facute taxi si toate sunt pe GPL Legat de carbon neutral pentru ID3. Bogdan nu stiu cat ai stat prin liniile de productie de masini si componente, dar VW, ca si restul, fac doar asamblarea. Eu sunt curios de furnizorii lor de piese daca sunt Carbon Neutral gen: Hella, Valeo, Continental, Magna, Takata, TRW, Schlemmer, Zollner, AVX si tot asa. Si o sa raspund tot eu: Nu, nu sunt. Cel mai mare poluator din Timisoara este Continental si asta nu de ieri de azi ci de ani. La Timisoara, se produc celebrii tambure inteligenti de franare (printre altele) sau sistemul infotainment si multi altii la fel. Pentru plasticurile de pe masina sunt scrap-uri (rebuturi) intre 5 si 20%, care in mare parte se arunca, pentru ca doar un anumit tip de plastic se poate recicla. Iar era un coleg care declara ca el e foarte "verde" si noi sunt niste poluatori ca mergem cu ICE si de asemenea ca daca lumea va alege BEV nu se mai extrage titei. Daca vrei sa fii green, te muti in pestera, te imbraci cu frunze si mananci doar ce iti da natura, pentru ca altfel, peste 40% din ce folosesti contine petrol: haine, cauciucuri, platicaraie, telefon (Android sau Apple) a venit cu vasul sau au fost transportate compenente cu vasul si tot asa. Concluzia mea este ca ar trebui sa fim mai putin la extrem si acceptam ca fiecare isi achizitioneaza ce considera necesar. Nu trebuie sa ne justificam unii altora.1 point
-
Bogdan, locul ala de sub cupholder e pentru a putea porni masina cand moare bateria de la cheie. Daca bateria e moarta, masina nu mai "simte" cheia in interior si nu porneste, iti spune ca nu poate detecta cheia. Poti deschide usa, dar masina nu porneste. Daca pui cheia insa in locasul ala, masina va porni. Probabil e o zona cu un cititor NFC sau RFID.1 point
-
Indicatie gresita. In practica, daca reduci acceleratia cutia schimba mai putin rafinat. Plus ca zapacesti cutia. Asa ca acest sfat nu trebuie pus in aplicare. De altfel, e greu de stabilit momentul cand schimba. Schimbul dureaza atat de putin incat nu poti lua piciorul de pe acceleratie.1 point
-
Ti-as povesti eu cum sta treaba cu cititul fata de "statul cu aceste cutii/mecatronice in brate aproape zilnic dar imi dau seama ca nu am cu cine discuta ! Se pare ca "cititul" bate la fund "practica" ??? Nu-mi mai da-ti tag, eu nu ma prea pricep si asa cum zicea cineva pe aici va mai si raspund ofensator !!! Bafta ?1 point
-
Saptamana trecuta am scos 6L dintr-un dsg,trebuia sa pun tot 6L ??? Ma depaseste discutia.1 point
-
Deci am fost la Florin@Caractere la atelier si verdictul a fost o usoara uzura a ambreiajelor. In rest se pare ca problema a fost la directie partea stanga. M-a trimis la un reglaj geometrie roti si sa rezolvat. Am trecut si Transfagarasanul unde pot sa zic ca padele sunt de un real folos daca stii sa le folosesti. In rest drumuri bune sa aveti fara probleme1 point
-
Adrian O. exista jansa sa-ti fi sarit una din sigurantele ambreiajelor, cand uzura este prea mare se mai intampla dar asa cum a zis si AdySpecie, pana nu vad masina nu pot evalua corect problema.1 point
-
Uleiul fusese schimbat in urma cu o saptamana si nu mai avea rost sa-l schimb inca o data.1 point
-
Cu ajutorul lui Florin am rezolvat problema cu trepidatiile la rece in treptele 3,4 si 5. Diagnosticul a fost clar : ambreiajele. Au fost schimbate si acum masina functioneaza impecabil. Multumesc Florin !1 point
-
1 point
-
1 point
-
0 points