Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 14.06.2021 în toate secţiunile

  1. Am inceput deja sa caut alte oferte de PPF. Desi ziceam ca nu o sa fac asta, probabil voi merge pe infoliat doar partea frontala (in prima faza) cu ceva de calitate. In rest, masina a primit astazi un +5 CP, dupa cum se vede in poze. (nu le am cu fotografia, I did my best 😁). Mi se pare un detaliu care vine foarte bine in contrast cu negru si gri. In timp ce eram la atelier, a venit vorba de un Tiguan, care s-a dovedit a fi cel al lui @lambda_dryver. Se pare ca mai pregateste ceva frumos. Dar o sa pastrez secretul momentan. 😇
    5 points
  2. A blast from the past. Am fentat ploaia si am reusit sa facem o intalnire pe care o tot planuiam de ceva timp.
    3 points
  3. Salutari, Desi urmaresc forumul de ani buni de zile nu am ajuns pana acum sa fac o prezentarea vreunei masini detinute astfel am decis sa sparg gheata. Masina implineste aproape 4 ani dar raman la fel de indragostit de ea ca in prima zi. Am tot cochetat cu ideea unei schimbari dar inca nu am putut renunta emotional la ea, motivul principal fiind retrofit-urile si timpul pe care l-am investit in ea. Masina a fost primul Tiguan mk2 R line vazut de mine. A fost achizitionata de la Darius Motors din CT fiind singurul Tigan R-line care se afla in stoc atunci. Am fost nevoit sa astept cateva saptamani deoarece masina era folosit ca in "showroom-ul" de pe plaja H2O din Mamaia. Pe parcursul timpului am reusit sa o fac a mea prin cateva modificari pe care mi le-am dorit de la inceput. Configuratia in care a venit masina fiind urmatoarea : - motor 2.0tdi 4motion 150cp (cod motor DFGA) - echipare R-line interior / exterior - sistem DYNAUDIO - app connect - parbriz incalzit cu reflexie radiatii infrarosii - pacher iarna - faruri TOP LED Dupa o perioada de acomodare am decis ca e timpul sa incep perioada retrofit-urilor, perioada care nu s-a incheiat nici acum. Mentionez ca toate retrofit-urile au fost facute cu piese originale / kit-uri de retrofit originale. - stage 1 la TCM - 197cp & 430nm - jante suzuka 20' vara (jantele 19' cu care a venit masina fiind folosite pt iarna) - upgrade navigatie DISCOVER PRO (masina a venit fara navigatie DISCOVER MEDIA) - upgrade AID la modelul care poate afisa harta si pe AID (part number cu 791 la final) - side assist cu rear traffic alert - head up display (aici a fost interesant cand a trebuit taiat bordul) - TPMS high - inlocuire manere spate si activare Keyless entry - lumini led in fetele de usi fata / spate - footwell lights spate - lumini ambientale RGB + lumina ambienta trim bord carbon - soundbooster KUFATEC cu modul Maserati - instalare led-uri manere exterioare audi a6 c7 - activare Pacc (predictive cruise control) - upgrade radar ACC - instalat starlight headliner la Vivacy Leather - activare IQ Lights (preia date de la navigatie si activeaza diferite functii ale farurilor) - oglinzi fibra carbon - carbonfiber.de - volan fibra de carbon si piele perforata (cusatura rosie) - inlocuire dsg shifer (rosu + cusaturi rosii) - inlocuire centuri siguranta rosii Sunt convins ca mi-au scapat cateva din retrofit-urile facute dar le voi adauga pe parcurs ce imi amintesc. Daca va interesaeaza detalii despre vreun retrofit sunt convins ca gasesc poze prin telefon Urmatorul upgrade fiind inlocuire sistem frane (astept piesele sa le pot urca pe masina). Am ales discuri RSQ3 - 374mm fata cu etriere 6 pistoane si upgrade discuri spate ventilate 356mm + etrieri. Atasez si cateva poze cu primul moment cand am vazut masina in vara 2017 - momentan masina arata un pic altfel tinand cont retrofit-urile de mai sus
    2 points
  4. 2 points
  5. Dragi prieteni, A venit timpul si tuning-ului tehnic. Dupa numeroase zile de munca si devotament deosebit pentru acest proiect a lui @Launrentiu (din Garbova de Jos, jud. AB, pe care il recomand cu tot sufletul), am ajuns la finalul din poze. Initial, am vrut sa pun evacuare OEM RS4, insa tobele finale sunt foarte mari si ar fi trebuit sa intervin grav in caroserie, sa elimin oala rotii de rezerva si am renuntat la idee. Este etapa intermediara, pentru ca motorul este stock si pana ii fac upgrade la interne o sa folosesc turbina din imagine. Este o turbina TD04HL - 1 6 T, provine de la un Volvo, este reconditionata si duce 300CP. Eu in varianta aceasta intermediara urc la 240CP limitat fiind de posibilitatile stock ale motorului. Down pipe stright toba intermediara Borla si twin final exhausts Borla cu tips-uri OEM RS4. A fost o provocare reala includerea tips-urilor in spatiul ramas la dispozitie, insa priceperea si experienta lui Laurentiu au facut ca lucrurile sa aiba un deznodamant fericit. Sunt foarte multumit de cum se prezinta lucrurile pana acum. Lucrurile prezentate in poze sunt cam la 90% a evolutiei de executie. Mai trebuie montat despartitoe termic la admisie, cateva mici retusuri la compartimentul motor. Eu sunt happy, iar proiectul continua.
    2 points
  6. Consum mediu după primii 2000 de km: Cel mai mic consum (Brașov - Popești-Leordeni, singur în mașină), A3 (120 km/h), centura București:
    2 points
  7. @Abu Multumesc! Consum de Luni dimineata, ploaie, bara la bara, trafic de Cluj. 1h37min 22km viteza medie 14kmh 22.5 kwh. Echivalent la sub 3L/100 km la 0.7 per kwh, iar cu termica sigur scoteam peste 10-12l in aceleasi conditii.
    2 points
  8. Foarte adevarat articolul. Confirm experienta: Cateva inadvertente: Exista si mai rapide, pana la 150 kW, desi, e adevarat, destul de putine. Clima, farurile, etc., nu adauga semnificativ. Viteza omoara autonomia. Este valabil pentru toate masinile, electrice sau cu combustie. Concluzia, pentru moment, este ca, pentru a folosi o electrica, trebuie sa fii un utilizator informat si organizat, pentru ca suntem la inceput, exista inca problema autonomiei si nici nu exista suficienta infrastructura ca sa compenseze pentru autonomia scazuta.
    2 points
  9. multumesc frumos! inca cateva poze la ceas de seara
    2 points
  10. 2 points
  11. Salutare popor, incerc sa las cateva randuri cu si despre caruta noua...urmeaza probabil randuri plictisitoare, recomand skip la final de post pentru optiune si/sau poze cu caruta Totul a inceput in Aprilie 2020, cand stand deja de cateva saptamani bune fara delegatii...fara zboruri saptamanale...si fara posibilitatea sa ma vad cu cei dragi sau sa conduc peste weekend masinuta veche...am pus agregatul pe Autovit, iar pe final de iunie a plecat la pretul cerut/dorit de mine O data ce am ramas fara masina, au urmat saptamani bune de gandiri, de la SH de 1/2 ani gen GLC43AMG , SQ5 .... si mai erau ceva combi dragute...am ajuns pe final de August sa dau avans pentru un Cupra Formentor...O masina care marketing-ul si inima imi zicea cumparo - am fost la un pas sa dau avans pentru un Kodiaq RS, insa m-a oprit sotia cu vorba: "Vreau sa iti cumperi ceva de care sa te bucuri, nu se o vrei sa o schimbi iara sau sa te uiti la alte masini ❤️ " - asa ca aia a fost monetul in care am inceput sa ma inchipui la o masina cu design, din punctul meu de vedere, WOW Factor >5000 de la exterior, acel frumos vis de Cupra Formentor VZ 310ps... Au trecut lunile, au venit restrictiile pe fabrica pe componente....pe extraoptiuni...samd, bat campii oricum degeaba acuma Pe final de Decembrie, intr-o zi in care ...sa zicem asa...la pranz eram bine...m-a enervat ca nu mai stiam nimica, am renuntat la avans, si dupa 3 zile achitasem avans pentru un Tiguan....un Tiguan scump....un Tiguan de pensionar...0 design....culoare albastra...masina de pensionar....masina albastra de tatic... Ce se pot face cu o astfel de caruta de bani, fiecare ia deciziile cum le vrea si poate in viata, eu mi-am dat in cap cu o jucarie, care...m-a intinerit cu vreo 10 ani... Dotarile "standard" pe Tiguan R le-am enumerat si aici, varianta finala a mea a fost: Tiguan R 2.0 TSI Vopsea Lapiz blue Jante & Tapiserie "standard" pe model Evacuare Akrapovic Airbaguri laterale spate Spatii depozitare plafon (avut trapa pe Ateca, pe moment nu imi mai doresc) Interfata telefonie Confort & Wireless charge Area View Pachet "Easy Open/Easy Close" Head-Up Display Pachet iarna extins - scaune spate incalzite Sistem navigatie Discover Pro 2 interfete USB-C fata si 2 prize, USB C consola spate Parbriz incalzit Design-Paket "Black Style" Soundsystem "Harman Kardon" Asa ca ajungem fast forward in data de 09.03 cand primesc un mail pt oferta de Casco si RCA, cu valabilitate din 10.03, asa ca mi-am si luat liber de la servici 10/12 martie sa am weekend prelungit ^^ In data de 10.03 dimineata am primit o poza....si restul e istorie... O ridicare din showroom... Masina a fost livrata in acea dupa-masa, si a inceput un episod, in care mie cred ca a inceput sa mi se inegreasca/coloreze din nou firele de par carunte: efectiv sufletul mi-a suras la primul Pop&Bang, care chiar si cu motorul pe Confort, insa cu Motor Sound pe Pure -clape deschise, 0 fake engine noise la interior- ma incanta chiar si la 2500/3000ture, dar inca rodaj, so this is it....nu e sanatos poc poc pac pac pac puf puf puf pentru rodaj, dar zambetul meu nu m-a lasat sa nu il incerc ....si incerc...si reincerc...sunt practic acel retardat din cartier acuma....sau ala si mai bou din trafic....care se plimba cu 40km/h si ii pusca incontinuu evacuarea Cateva cadre din ziua ridicarii... Azi dimineata am fost pentru numere definitive - programare din ianuarie , si dupa primii 500km de zambete, pot lasa si un smiles/km picture ^^ Masina a fost lasata la infoliat, more to follow... Interiorul e de Tiguan, deci nu am vazut prea mare scop sa il prea fotografiez....dupa cum se vede si in infotaiment, apare "Masinuta" standard in grafica, nu R Sa fim sanatosi, in rest e can can, ca viitor tatic macar am loc in portbagaj pentru ce va veni si nu va trebuie sa ma chinui cu spatiul din Formentor ^^ LE: test -
    1 point
  12. Cei cu panoramic il au by default (in noptile senine)
    1 point
  13. Nais! Trebuia pus și un disclaimer: nu e pentru cei cu panoramic! E de admirat timpul investit, îți place sa meșterești la ea... dar parcă aș prefera mai mult sa conduc. Acum am vazut și titlul complet "retrofit station" ... chiar se potrivește! Sa fie cu spor, la sfârșit iese Touareg? Centurile imi plac tare, fac diferența așa, finuț...
    1 point
  14. Eu as zice in loc de a doua mașină, pentru acele 3-5% nevoi de drumuri lungi, mai degrabă sa folosești mașini (hibride măcar...) închiriate.
    1 point
  15. @Sparkyson, te bate gandul la upgrade deja? E doar o gluma
    1 point
  16. S-ar zice ca visezi la un GTI 😁
    1 point
  17. A aparut versiunea de 77 kWh, 5 locuri in configurator, dar, daca incerc sa selectez opptiunea, zice ca pentru a o adauga trebuie sa o sterg: Stiti cumva cum trebuie descantat configuratorul ca sa mearga? Sau pe cineva in echipa de dezvoltare VW care sa repare?
    1 point
  18. Cu parere de rau o spun, cunosc senzatia. Exista folie de calitate care duce costurile la ~100 de euro/element infoliat, nici de aproape nu iti poti da seama ca masina are folie. Cred ca se exagereaza rau de tot cu preturi gen cel cerut tie, cu banii aia revopsesti masina la standard de fabrica.
    1 point
  19. 1 point
  20. Ce am gasit pana acum: - Skoda Team Services, nu au site doar cont de FB: https://www.facebook.com/skodateamservices/ Pare o echipa maricica acolo. Vad pe FB ca merg in Teambuildinguri, se distreaza, fac si Ignatul traditional la service Au si review-uri bune pe Google. Nu imi dau seama daca au vreo relatie cu importatorul PoRo. Nu stiu daca fac treaba buna dar macar se simt bine la serviciu, asta inseamna ca le si place pe acolo deci poate chiar fac o treaba profi. O sa ii contactez si le fac o vizita sa vad cum arata atelierul. Sunt aproape de mine.
    1 point
  21. Ne apropiem vertiginos de 7 anisori impreuna, fara probleme!
    1 point
  22. @ToniM da, nici nu vreau sa ma gandesc la cat au costat toate sau cat timp au durat pana le-am definitivat dar piticii.... Pentru manere keyless se pot comanda cele din fata sau passat b8 (iti pot da si part number daca esti interesat), vopsite, instalate, cablate si codate. Totul merge impecabil. Aici gasesti explicatii suplimentare (mai are un video cu instalare finala) @HKHK centurile au fost facute la Vivacy leather. A fost schimbat materialul (chianga asa cum zici tu).
    1 point
  23. voi face asta maine...astazi sunt rupt
    1 point
  24. Am reusit sa ajung in Thassos (Potos) cu o incarcare la Veliko Tarnovo si una la Dimitrovgrad. La ambele statii am ajuns cu 52% baterie, prima oara am incarcat pana la 95%, a doua oara pana la 99%, ambele in reteaua Fines. A durat 40-45 min fiecare incarcare si m-a costat vreo 80 lei total. La destinatie aveam 18% baterie, range 96km, si asta in conditiile in care am stat ~2h in vama la greci si am mers 35km neplanificati pe autostrada, ca am ratat iesirea. La hotel incarc la 220, si probabil voi completa cu o incarcare sau doua la Alexandra Beach unde au pus doua statii type 2 saptamana trecuta.
    1 point
  25. Salutare, ei bine, s-a întâmplat minunea :)). Am reușit după 1 an de zile de la plata sa ajung la MTM în Germania, cursa vieții în care am făcut 4000 de km în câteva zile. Dar ce pot spune decât... wow... este alt ceva ca mașină și ca tot, mai ales pot spune ca bucuria și entuziasmul a început din momentul în care am băgat benzina de la Esso și Shell în Germania, unde instant accelerația și răspunsul au devenit alt ceva... Ajunsi la MTM, am stat cam 2/3 ore, ore in care cei de acolo sau ocupat de stage 1 motor și cutie, și ce pot spune doar ca și aici... wow, un sediu destul de mare și spectaculos, unde am văzut câteva mașini ca audi r8 sau rs7 care mai erau pe acolo la "tunat" iar eu ca orice om am mai cumpărat câte una alta pentru mine și #blue. :) In rest va las câteva poze și marți sunt programat la dyno sa vedem care este diferența reala, dar sincer, este cu totul alta mașină, parca îmi este Putin frica așa de ea acum :))
    1 point
  26. Retrofit ornamente Pause/Play Cod piese: 10A723647 ~260 lei
    1 point
  27. multumesc Spre rusinea mea nu am facut poze cu plafonul dar revin cu un filmulet. Mai jos cateva poze de prin telefon:
    1 point
  28. Haide sa fiu primul care pune un consum care avand in vedere ca masina este noua nu prea este edificator . Singur in masina mers 40 km, AC on traseul a inclus aproximativ in mod egal drum in oras , autostrada si drum national . Frecat masina in toate modurile eco , sport , normal sa vad care sunt diferentele .
    1 point
  29. Intre timp s-a mai lucrat cate ceva: - pozitionat senzorii de parcare in bara fata - montat yala softclose - am fost nevoit sa prelungesc furtunele la cilindru din dreapta sa pot pozitiona pompa in aripa stanga si sa pot fixa furtunele cat mai bine. - pregatit masina pt vopsit
    1 point
  30. @acidone77 Iti dau dreptate, dar întâi să treacă garanția, apoi vedem in ce direcție mergem. Oricum, 300cp pe passatul tău se simt altfel decât pe un suv de 2 tone. Si ceva poze... cu treburi, sibiu-brasov, muntii cu zapadă pe ei... pentru cine e din zonă, e frumos tare la voi!
    1 point
  31. Dupa cum ziceam mai sus, trotineta a primit in cursul zilei de ieri un pachet complet de detailing constand in aplicare protectie ceramica Gtechniq pe caroserie, jante, elemente plastic si cauciuc la exterior + protectie plastice interioare si tapiterie. De asemenea, am pus si folie 3M pe faruri. Din pacate, pretul pentru infolierea intregii masini mi se pare extrem de ridicat (4500 EUR) si chiar daca ar fi fost buget, nu cred ca as fi optat pentru el. Mai jos si cateva poze din atelier, dupa terminarea lucrarii. Urmeaza in weekend un drum mai lung, sa bifez din rodaj si sa ii testez abilitatile de cruiser 😄.
    1 point
  32. Revin cu detalii, dupa 3 luni, dar se pare ca in sfarsit voi reusi sa rezolv problema. Cu ajutorul lui @F l o r i n (caruia tin sa ii multumesc inca o data pentru efort) am gasit si comandat pe rand ambele KIT-uri de reparatie OEM existente pe piata, pentru problema cu switch-ul buclucas (sau Microcomutator CVA - cum i se zice in reteaua de service VW) insa nu am avut norocul sa se potriveasca la masina mea. Astfel, am ajuns la PBV pana la urma unde ma asteptam sa imi recomande direct schimbarea selectorului. Insa spre surprinderea mea, in urma unei diagnoze am primit confirmarea ca pentru problema mea exista in sistem: TPI 2056143 si este necesara inlocuirea Microcomutatorului CVA. Las mai jos o poza cu devizul (piesa + manopera) - Total: 853,19 RON Sper sa ajute informatia, pe mine cu siguranta m-ar fi ajutat acum 3 luni, as fi scutit ceva batai de cap.
    1 point
  33. Depinde de motorizare. Mie la BITDI, in conditii optime, imi trebuie cam 12-15minute pentru o regenerare cap coada, si cam aprox tot atatia km.
    1 point
  34. Incepe pregatirea pentru vopsit. Din pacate , am avut o mica surpriza neplacuta. Candva usile pe dreapta au fost putin atinse la nivelul bandoului de jos si am schimbat usile. Nu se vedea sub bandou, se putea pune si chit pt indreptat dar am preferat alte usi care sa nu fie atinse. Cu portbagajul inca nu e gata treaba, insa am ajuns la concluzia ca am nevoie si de softclose. Zilele astea o sa adaptam o yala de softclose si testam din nou.
    1 point
  35. Multumesc ! De prin ultima perioada : sonde, alt disc, buton G boost(ca tot s-a eliberat butonul de A/C), radiator caldura, apa/clima si niste jante rm . Adaug si un filmulet cu testul final la climatronic.
    1 point
  36. 1 point
  37. Dacă nu vrei originale, fereşte-te de Ate şi cere oferte şi pentru Textar, TRW, Ferodo, Pagid sau Zimmermann, ordinea fiind aleatoare.
    1 point
  38. dudu: plus ca nu e safe sa mearga masina fara sa fie bagata in viteza. Nu stii niciodata ce se poate intimpla si sa ai nevoie sa accelerezi. :Driver: O sa va povestesc o intimplare care mi s-a intimplat mie la stop care sa sustina ce spuneam mai devreme. Eram primul la stop si la un moment dat il vad pe unul cu o Dacie care venea tare din spate si a pus frina prea tirziu. Ii vedeam in oglinda retrovizoare fata disperata ca nu era sigur ca se opreste pina sa ajunga la mine. In clipa aia doar am ridicat piciorul de pe frina si masina s-a miscat facind mai mult loc pentru Dacie sa frineze. Daca eram in N, pina o mutam in D nu aveam timp si ala ma pocnea.
    1 point
  39. As zice ca masina electrica merita din plin in anumite conditii: - Sa poti incarca acasa (sau la serviciu) fara nici o constrangere - Sa ai o a doua masina cu care sa te deplasezi la drumuri lungi sau la nevoie - Sa ai autonomie considerabila (in functie de necesitati)
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!