Clasament
- în toate secţiunile
-
Data personalizată
-
Tot timpul
31 Octombrie 2010 - 25 Noiembrie 2024
-
Anual
26 Noiembrie 2023 - 25 Noiembrie 2024
-
Lunar
26 Octombrie 2024 - 25 Noiembrie 2024
-
Săptămânal
19 Noiembrie 2024 - 25 Noiembrie 2024
-
Astăzi
26 Noiembrie 2024 - 25 Noiembrie 2024
-
Data personalizată
12.06.2021 - 12.06.2021
-
Tot timpul
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 12.06.2021 în toate secţiunile
-
Salutare, ei bine, s-a întâmplat minunea :)). Am reușit după 1 an de zile de la plata sa ajung la MTM în Germania, cursa vieții în care am făcut 4000 de km în câteva zile. Dar ce pot spune decât... wow... este alt ceva ca mașină și ca tot, mai ales pot spune ca bucuria și entuziasmul a început din momentul în care am băgat benzina de la Esso și Shell în Germania, unde instant accelerația și răspunsul au devenit alt ceva... Ajunsi la MTM, am stat cam 2/3 ore, ore in care cei de acolo sau ocupat de stage 1 motor și cutie, și ce pot spune doar ca și aici... wow, un sediu destul de mare și spectaculos, unde am văzut câteva mașini ca audi r8 sau rs7 care mai erau pe acolo la "tunat" iar eu ca orice om am mai cumpărat câte una alta pentru mine și #blue. :) In rest va las câteva poze și marți sunt programat la dyno sa vedem care este diferența reala, dar sincer, este cu totul alta mașină, parca îmi este Putin frica așa de ea acum :))6 points
-
5 points
-
4 points
-
Salutare, A venit momentul unui nou topic in aceasta arie, nu neaparat pentru masina pe care o doream initial ci mai degraba pentru masina care s-a potrivit. Pentru cine nu are rabdare sa citeasca, skip direct la dotari si poze . Povestea ei incepe acum mai bine de un an si ceva, cand au aparut primele articole si poze cu Tiguan R si totodata si primii pitici. O perioada am incercat sa gandesc "rational" si sa ma conving ca nu am nevoie sa schimb Tiguan-ul actual, numai ca nu prea reuseam. Ideea de motor pe benzina si 300+ cai nu imi dadea pace, mai ales ca n-am avut niciodata o astfel de masina. Unii dintre voi or sa se intrebe de ce as schimba un Tiguan cu alt...Tiguan, fie el si facelift, cand sunt atatia alti producatori si modele? Raspunsul ar fi tocmai pentru ca sunt extrem de multumit de masina actuala (design, dotari, spatiu interior) si doream una similara in varianta R. Undeva la sfarsitul anului trecut, masina a aparut in configurator-ul Volkswagen si de atunci au inceput calculele. Din pacate nu am putut lansa comanda in momentul ala, trebuia sa astept primavara pentru a mi se alinia planetele, asa ca pentru o perioada am ramas la stadiul de schimbat impresii cu @ToniM care deja lansase comanda pentru R-ul lui si era in asteptare. Si iata ca vine luna Martie, soseste masina lui Toni, planetele se aliniasera perfect si la mine asa ca incep sa intreb in stanga/dreapta de oferte de pret pentru a lansa comanda. Dupa vreo saptamana de strans oferte, aleg oferta cea mai avantajoasa, incep demersurile si actele si parea ca de-acum urmeaza sa ma vad la volanul masinii undeva in aproximativ 3 luni. Insa, cum lucrurile nu sunt intotdeauna atat de simple pe cat ne-am dori, fix cand sa dam comanda in sistem, consilierul de vanzari imi arata ca exista o intarziere in productie pentru Tiguan-R, din cauza indisponibilitatii evacuarii Akrapovic si durata de asteptare e undeva la 8 luni. Efectiv, mi-a cazut fata.. sub nicio forma nu as fi luat masina fara evacuarea sport iar cele 8 luni imi sunau ca o eternitate. I-am zis consilierului sa imi lase timp de gandire doua zile si m-am indreptat spre casa destul de descumpanit. Ajuns acasa, cu ideea in gand ca eu la Akrapovic nu renunt, 8 luni nu sunt dispus sa astept si nu vreau nici altceva in afara de Tiguan R....ce fac?? Ramas fara variante, intru pe site la Audi, mai mult de plictiseala sa vad ce gasesc pe-acolo si din aria mea de interes, dau click pe Audi RSQ3 si vad pretul de pornire, semnificativ mai mare decat oferta pe care o primisem la Tiguan R in configuratia dorita. Totusi, daca tot am intrat, zic hai sa pun si optionale sa vad cat ar fi o configuratie personalizata si la final ma trezesc cu un pret de care nici nu ma apropiam. Inchid configuratorul si ma apuc de chestii work related. Nu trece mult si imi amintesc ca parca am vazut pe forum, in topicul lui @ShadoWzZ pentru noul lui "Audi A3 cu Muschi", mentiona ca a obtinut un discount extrem de bun apeland la @Sabrina. Neavand nimic de pierdut, imi zic, hai sa o contactez pe Sabrina sa vad ce oferta de pret am putea scoate din configuratia pe care o facusem si dupa ceva schimburi de mail-uri am ajuns la o oferta neasteptat de atractiva. Insa..nu era Tiguan R. Avea evacuare sport dar n-avea pops&bangs... A doua zi mi-am facut drum la reprezentanta, in ideea de a vedea un Q3 live (in echipare standard desigur, nu exista la momentul ala niciun RSQ3 pe teritoriul RO, la nicio reprezentanta) si sa vad macar daca incap in el (am 1.92 inaltime ). Am mers, am probat, m-am invartit juma de ora in jurul ei dar tot nu se ridica in ochii mei la "frumusetea" unui Tiguan R. Ba ca e grila prea mare, ba ca e spatele prea rotund, ba ca nu stiu ce. Asa ca am plecat acasa la fel de nehotarat cum venisem. Au urmat vreo doua zile in care am vazut zeci de review-uri pe Youtube cu RSQ3 in toate variantele, culorile si dotarile si intr-un final m-a convins suficient. Am luat legatura cu Sabrina, am inceput demersurile si pe 30 Martie comanda a fost plasata in sistem. Intamplarea face ca undeva pe la sfarsitul lui Aprilie, pentru cateva zile a fost disponibil un RSQ3 la reprezentanta, asa ca am avut ocazia sa o conduc timp de o ora si sa imi dau seama ca nu e niciun compromis fata de Tiguan R si ca masina e o incantare. Durata initiala de asteptare a fost 12 saptamani, insa dupa numai 5 saptamani, masina era deja fabricata si isi astepta cuminte randul la CTC. Au urmat apoi cele mai grele 3 saptamani din toata perioada, pana a ajuns la Curtici, apoi la reprezentanta si pana am putut sa ma urc la volan. ------------------------------- Asadar, un pic despre masina: Audi RSQ3 quattro Benzina / 2.5 l / 294 kW (400 CP) / S tronic 7 trepte Culoare: Nardo Grey Uni Jante aliaj usor 8,5Jx20, 10 Spite stea Interior si tapiterie standard RSQ3 Ca optionale am ales: PCG - Asistent de viteza adaptiv ACC IT4 - Audi connect Navigatie & Infotainment UH2 - Audi Hold Assist UI2 - Audi smartphone interface 9S8 - Audi virtual cockpit plus KA2 - Camera video pentru marsarier 9AK - Climatizare automata confort cu 2 zone PXC - Faruri Matrix LED si stopuri LED PC2 - Frane RS cu etriere frana rosii EA9 - Garantie extinsa 1 an suplimentar QL5 - Geamuri fumurii (Privacy Glass) 4L6 - Oglinda interioara antiorbire fara rama 6XK - Oglinzi exterioare antiorbire QQ2 - Pachet iluminare ambientala multicolora 4ZP - Pachet optic negru la exterior, inclusiv sigla PNC EL5 - Pregatire pentru navigatie MMI plus 1PE - Prezoane antifurt 7B6 - Priza de 12V si 2 cuple USB-A in spate 4A3 - Scaune fata incalzite 0P6 - Sistem de evacuare sport RS 9VS - Sistem Sound Premium Bang & Olufsen 680W PDE - Suspensie sport cu amortizoare reglabile 5ZC - Tetiere variabile pentru scaunele fata Nu am pus intentionat trapa (am pe Tiguan si e destul de pretentioasa la intretinere plus ca scoate diverse zgomote ocazional) si nici Pachet MMI navigation plus MIB3 (am de asemenea navigatie pe Tiguan si folosesc exclusiv Waze de 3 ani incoace). Ridicand masina astazi dupa-amiaza, nu am reusit sa fac decat vreo 120 Km cu ea momentan insa voi reveni cu impresii dupa rodaj si acomodare. Peste cateva zile am programare la detailing complet constand in protectie ceramica Gtechniq pentru caroserie, ornamente plastic/cauciuc si jante + protectie plastice interioare si tapiterie urmand ca weekend-ul viitor sa o scot la un drum mai lung si sa bifez o parte din rodaj. Cu ocazia aia sper sa pot face si niste poze mai bune. Momentan doar cateva de la reprezentanta, cand a fost livrata.2 points
-
Salutari, Desi urmaresc forumul de ani buni de zile nu am ajuns pana acum sa fac o prezentarea vreunei masini detinute astfel am decis sa sparg gheata. Masina implineste aproape 4 ani dar raman la fel de indragostit de ea ca in prima zi. Am tot cochetat cu ideea unei schimbari dar inca nu am putut renunta emotional la ea, motivul principal fiind retrofit-urile si timpul pe care l-am investit in ea. Masina a fost primul Tiguan mk2 R line vazut de mine. A fost achizitionata de la Darius Motors din CT fiind singurul Tigan R-line care se afla in stoc atunci. Am fost nevoit sa astept cateva saptamani deoarece masina era folosit ca in "showroom-ul" de pe plaja H2O din Mamaia. Pe parcursul timpului am reusit sa o fac a mea prin cateva modificari pe care mi le-am dorit de la inceput. Configuratia in care a venit masina fiind urmatoarea : - motor 2.0tdi 4motion 150cp (cod motor DFGA) - echipare R-line interior / exterior - sistem DYNAUDIO - app connect - parbriz incalzit cu reflexie radiatii infrarosii - pacher iarna - faruri TOP LED Dupa o perioada de acomodare am decis ca e timpul sa incep perioada retrofit-urilor, perioada care nu s-a incheiat nici acum. Mentionez ca toate retrofit-urile au fost facute cu piese originale / kit-uri de retrofit originale. - stage 1 la TCM - 197cp & 430nm - jante suzuka 20' vara (jantele 19' cu care a venit masina fiind folosite pt iarna) - upgrade navigatie DISCOVER PRO (masina a venit fara navigatie DISCOVER MEDIA) - upgrade AID la modelul care poate afisa harta si pe AID (part number cu 791 la final) - side assist cu rear traffic alert - head up display (aici a fost interesant cand a trebuit taiat bordul) - TPMS high - inlocuire manere spate si activare Keyless entry - lumini led in fetele de usi fata / spate - footwell lights spate - lumini ambientale RGB + lumina ambienta trim bord carbon - soundbooster KUFATEC cu modul Maserati - instalare led-uri manere exterioare audi a6 c7 - activare Pacc (predictive cruise control) - upgrade radar ACC - instalat starlight headliner la Vivacy Leather - activare IQ Lights (preia date de la navigatie si activeaza diferite functii ale farurilor) - oglinzi fibra carbon - carbonfiber.de - volan fibra de carbon si piele perforata (cusatura rosie) - inlocuire dsg shifer (rosu + cusaturi rosii) - inlocuire centuri siguranta rosii Sunt convins ca mi-au scapat cateva din retrofit-urile facute dar le voi adauga pe parcurs ce imi amintesc. Daca va interesaeaza detalii despre vreun retrofit sunt convins ca gasesc poze prin telefon Urmatorul upgrade fiind inlocuire sistem frane (astept piesele sa le pot urca pe masina). Am ales discuri RSQ3 - 374mm fata cu etriere 6 pistoane si upgrade discuri spate ventilate 356mm + etrieri. Atasez si cateva poze cu primul moment cand am vazut masina in vara 2017 - momentan masina arata un pic altfel tinand cont retrofit-urile de mai sus2 points
-
2 points
-
Am reusit sa ajung in Thassos (Potos) cu o incarcare la Veliko Tarnovo si una la Dimitrovgrad. La ambele statii am ajuns cu 52% baterie, prima oara am incarcat pana la 95%, a doua oara pana la 99%, ambele in reteaua Fines. A durat 40-45 min fiecare incarcare si m-a costat vreo 80 lei total. La destinatie aveam 18% baterie, range 96km, si asta in conditiile in care am stat ~2h in vama la greci si am mers 35km neplanificati pe autostrada, ca am ratat iesirea. La hotel incarc la 220, si probabil voi completa cu o incarcare sau doua la Alexandra Beach unde au pus doua statii type 2 saptamana trecuta.2 points
-
ID.3. Pure City - 45khw 85% baterie, range estimat 354 km. Primele consumuri la 24 h de cand am ridicat-o de la dealer: 12.5 kwh - viteza medie 60 kmh, distanta parcursa 65km (DN- mers in ritm cu traficul, AC ON 22 grade Celsius, Sport mode) 15.5 kww - viteza medie 29kmh, distanta parcursa 26 km (doar oras, cu tot ce tine de testat masina) 13.8 kwh - viteza medie 31kmh, distanta parcursa 183km (Oras + cei 65 km DN, aceleasi conditii) Range ramas dupa cei 183 km de cand am luat masina => 150 km p.s. O iubesc si ma felicit pentru alegere2 points
-
2 points
-
Ai băgat ceva timp și energie in mașina 🙂 apreciez detalii aici/ un link către procedura/ pm pentru mânerele keyless spate, mersi anticipat drumuri bune!1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Da, dar atenție ca ele au aceelasi part number, dar difera eeprom-ul, in functie de varianta de caroserie....fapt care poate sa creeze probleme la descuierea, incuierea portbagajului. Se poate modifica in acest sens, dar ai nevoie de programator, etc1 point
-
1 point
-
studiez intens upgrade Stage 3 direct, la Revo mai intai (dar si APR are ceva asemanator) cred ca o sa fac ceva in sensul asta in urmatoarele luni. REQUIRED OPTIONS Hybrid IS38 Turbo Air Intake System Exhaust Downpipe (High Flow Sports Cat) Intercooler High Pressure Fuel Pump Low Pressure Fuel Pump RECOMMENDED UPGRADES Throttle & Charge Pipes Racing Spark Plugs Subframe Mounts Engine Mounts in afara de czr, care probabil are stage 5 by himself , mai are cineva pe aici setup de genul, ma refer la piese, softul e clar unde va fi facut.1 point
-
asa cum unii pun filtru pt piscina, spatiu de parcare, si atatea alte filtre. eu am mers o saptamana prin tara cu cazari cu filtru asta si am descoperit locuri chiar misto. majoritatea locatiilor care au, o fac din respect pt turisti, si asta implica respect la orice nivel. sunt deja si prin RO lanturi de hoteluri care au montate statii. iar alegerea asta, va ajuta montarea mai multor statii, si va ajuta restul pe viitor.1 point
-
Uite aici , valabil si pt cei care au probleme la cablaj, pana in modul https://www.drive2.ru/l/568446688000213032/1 point
-
Intr-o cutie de sub picioarele soferului.1 point
-
91k km si putin "pisu-blue". Edit: cei care urmariti topicul stiti bine ca ma plangeam de diverse aspecte ale masinii, unul dintre acestea fiind calitatea sistemului audio (audi sound sistem). Asteptarile pt 10 incinte (centru + sw included) si 180w erau medii spre ridicate, data fiind experianta similara cu un b8. Ei, eu m-am tot plans ca lucrurile sunt nu bune. Pana weekendul trecut cand am conectat un aifon prin bt si am dat play la niste muzica din apple music. Nu ma asteptam la rezultatul final. Toata ambianta + experienta la volum ridicat (+85%) s-a schimbat. Ok, usile zdrangane in continuare, probabil ca urmare a faptului ca s-a umblat pe acolo insa per total, puterea, claritatea si ambianta au fost net superioare a ceea ce folosesc eu zi de zi (huawei mate10 pro + radio sau yt).1 point
-
Dupa cum ziceam mai sus, trotineta a primit in cursul zilei de ieri un pachet complet de detailing constand in aplicare protectie ceramica Gtechniq pe caroserie, jante, elemente plastic si cauciuc la exterior + protectie plastice interioare si tapiterie. De asemenea, am pus si folie 3M pe faruri. Din pacate, pretul pentru infolierea intregii masini mi se pare extrem de ridicat (4500 EUR) si chiar daca ar fi fost buget, nu cred ca as fi optat pentru el. Mai jos si cateva poze din atelier, dupa terminarea lucrarii. Urmeaza in weekend un drum mai lung, sa bifez din rodaj si sa ii testez abilitatile de cruiser 😄.1 point
-
Gata si corectia + ceramic. Alta viata Trebuie sa revopsesc jantele si gata, olx scrie pe ea1 point
-
Eu incerc aici un scenariu si am sa ma opresc: baiatul a zis ca nu vrea sa se certe cu un om in varsta, deci baiatul e tanar si zice el ca nu-i sta in caracter sa se certe. Asadar omu ala in varsta a profitat de tineretea lui si de caracterul lui nerazboinic, ca sa zic asa, si a dat buleala la lucrare. Perfect plauzibil intr-o Romanie plina de abuzuri de cum iesi din casa. Asta nu inseamna ca acest baiat nu are parinti, prieteni, oameni care sa-l indrume sa-si ceara drepturile. Eu zic ca un forum, pe langa multitudinea de informatii super tehnice pe care eu nu le pot furniza, de exemplu, ar trebui sa contribuie cat de cat in a-i indruma, a-i motiva pe cei cu mai putina experienta de viata in a se feri de abuzuri.1 point
-
0 points