Clasament
- în toate secţiunile
-
Data personalizată
-
Tot timpul
31 Octombrie 2010 - 25 Noiembrie 2024
-
Anual
26 Noiembrie 2023 - 25 Noiembrie 2024
-
Lunar
26 Octombrie 2024 - 25 Noiembrie 2024
-
Săptămânal
19 Noiembrie 2024 - 25 Noiembrie 2024
-
Astăzi
26 Noiembrie 2024 - 25 Noiembrie 2024
-
Data personalizată
11.06.2021 - 11.06.2021
-
Tot timpul
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 11.06.2021 în toate secţiunile
-
Am ajuns si eu intr-un final in posesia masinii . Momentan normal euforic numai lucruri pozitive comparativ cu ce am avut Skoda Octavia 3 - masina muuult mai bine antifonata motorul doar spre 3 mii de ture il auzi usor -foarte confortabila absoarbe denivelarile fara zgomote -spatiu cat Casa Poporului - pentru nevoile mele motorul se misca super decent la reprize pana in 130 km/h se misca la fel ca Octavia cuplu mai mare care porneste de la turatii mai joase decat la Octavia care avea tot un 2.0 TDI 150 cp manual - sistemul audio se aude super pentru cei care s-au plans ca este sonorizarea slaba trebuie umblat la egalizator si crescute toate valorile . Acuma daca il am la un sfert dat volumul deja este prea tare muzica - nu este o masina premium clar dar nici nu te poti plange de calitatea materialelor si a asamblarii - vizibilitate foarte foarte buna - faruri clar peste xenoanele anterioare la minus am sa trec deocamdata doar un singur lucru - volanul pare cam subtire fata de masa masinii , mergea un volan mai gros Pentru cine este in cautarea unei astfel de masini le recomand sa faca un drive test din punctul meu de vedere merita .3 points
-
Intre timp s-a mai lucrat cate ceva: - pozitionat senzorii de parcare in bara fata - montat yala softclose - am fost nevoit sa prelungesc furtunele la cilindru din dreapta sa pot pozitiona pompa in aripa stanga si sa pot fixa furtunele cat mai bine. - pregatit masina pt vopsit3 points
-
Cazare cu incarcator, la Sibiu. EV charger a devenit filtru obligatoriu la cazare pe Booking.com De la București, 19kwh/100km la dus, Valea Oltului, mers tare, depășiri multe, drum aglomerat. 17kwh/100km la întors, Valea Prahovei și DN1, mers normal. Plinul gratis pentru concediu, Thassos. Revin cu impresii după acest drum, despre care am câteva emoții: lipsa stații incarcare pe insula (planul e sa incarc la 220 shuko), înghesuială pe bac, presiunea copiilor pentru ajuns cat mai repede și lipsa de răbdare pentru încărcări pe drum3 points
-
Pai de ce nu vorbesti cu cezar si despre partea hw ? Cred ca in functie de asteptarile de putere te poate si indruma spre necesarul de piese.2 points
-
Dupa 6 ani cu b5.5 si 6 cu b6 am sarit o treapta si am trecut la b8 ... desigur tot break. Masina a fost livrata neamtului in martie 2017 si a ajuns la mine de vreo luna la 154.000 km, in stare foarte buna, cu mici ciupituri de pietre si o zgarietura pe bara spate, dar fara elemente revopsite. Ca dotari, neagra are led high, Aid, jante Verona 19" interior alcantara cu memorii si masaj, discovery pro, dcc, acc, lane, front, side, rear assist, ambientale pe usi ... si cam atat. Va primi curand retrofit la PLA 3, camera reverse, invertor de arteon si pe viitor hayon electric, keyless entry si poate mib 2.5 de 8.5". Aaa si cel important motorul e un 2.0 TSI de 220 cai 😁2 points
-
Dupa 1an si jumatate de cautari in care era vizat un b7 in mintile lui si cu cat mai multe dotari, in iunie am reusit sa ma indragostesc de un alltrack 2.0 tdi ,140cp. Nu urmaream neaparat trapa panoramica,piele si alltrack,dar daca asa a fost sa fie...sa fie primit. Ca si dotari in afara de cele spuse parktronic,senzori parcare si camera spate hayon electric scaune cu reglaj electric,incalzire,memorie,ventilatie si masaj rns 510 +dynaudio faruri bixenon cu DLA si Band Lighting oglinzi heliomate(sofer si interior) si pliabile electric cruise control line assist,sign assist,driver alert, torpedou refrigerat geamuri electrice +privacy glass oem pana acum am rulat aproape 4000km,foarte incantat de tinuta de drum si de comfort. am reusit sa testez putin tractiunea pe un drum de munte cu mult pietris,dar neavand experieta unui 4x4 autentic nu pot sa spun decat "uau!!" avand in vedere ca ultima revizie(pe bune) a fost cu 1400km inainte sa o cumpar am trecut direct la lucrari necesare. inlocuit bujii incandescente(oem) baterie varta agm(de cand s-a racit vremea ss inactiv) amortizoare hayon,cele vechi tranteau hayonul...cele noi la fel cumparat jante sh si anvelope hankook iarna revizie trapa,curatit ,gresat si tratament chedere curatit piele si tratamente retusat urme pietricele capota cu kitul vw(nu prea incantat) urmeaza cat mai curand schimb ulei si revizie haldex1 point
-
Salutari, Desi urmaresc forumul de ani buni de zile nu am ajuns pana acum sa fac o prezentarea vreunei masini detinute astfel am decis sa sparg gheata. Masina implineste aproape 4 ani dar raman la fel de indragostit de ea ca in prima zi. Am tot cochetat cu ideea unei schimbari dar inca nu am putut renunta emotional la ea, motivul principal fiind retrofit-urile si timpul pe care l-am investit in ea. Masina a fost primul Tiguan mk2 R line vazut de mine. A fost achizitionata de la Darius Motors din CT fiind singurul Tigan R-line care se afla in stoc atunci. Am fost nevoit sa astept cateva saptamani deoarece masina era folosit ca in "showroom-ul" de pe plaja H2O din Mamaia. Pe parcursul timpului am reusit sa o fac a mea prin cateva modificari pe care mi le-am dorit de la inceput. Configuratia in care a venit masina fiind urmatoarea : - motor 2.0tdi 4motion 150cp (cod motor DFGA) - echipare R-line interior / exterior - sistem DYNAUDIO - app connect - parbriz incalzit cu reflexie radiatii infrarosii - pacher iarna - faruri TOP LED Dupa o perioada de acomodare am decis ca e timpul sa incep perioada retrofit-urilor, perioada care nu s-a incheiat nici acum. Mentionez ca toate retrofit-urile au fost facute cu piese originale / kit-uri de retrofit originale. - stage 1 la TCM - 197cp & 430nm - jante suzuka 20' vara (jantele 19' cu care a venit masina fiind folosite pt iarna) - upgrade navigatie DISCOVER PRO (masina a venit fara navigatie DISCOVER MEDIA) - upgrade AID la modelul care poate afisa harta si pe AID (part number cu 791 la final) - side assist cu rear traffic alert - head up display (aici a fost interesant cand a trebuit taiat bordul) - TPMS high - inlocuire manere spate si activare Keyless entry - lumini led in fetele de usi fata / spate - footwell lights spate - lumini ambientale RGB + lumina ambienta trim bord carbon - soundbooster KUFATEC cu modul Maserati - instalare led-uri manere exterioare audi a6 c7 - activare Pacc (predictive cruise control) - upgrade radar ACC - instalat starlight headliner la Vivacy Leather - activare IQ Lights (preia date de la navigatie si activeaza diferite functii ale farurilor) - oglinzi fibra carbon - carbonfiber.de - volan fibra de carbon si piele perforata (cusatura rosie) - inlocuire dsg shifer (rosu + cusaturi rosii) - inlocuire centuri siguranta rosii Sunt convins ca mi-au scapat cateva din retrofit-urile facute dar le voi adauga pe parcurs ce imi amintesc. Daca va interesaeaza detalii despre vreun retrofit sunt convins ca gasesc poze prin telefon Urmatorul upgrade fiind inlocuire sistem frane (astept piesele sa le pot urca pe masina). Am ales discuri RSQ3 - 374mm fata cu etriere 6 pistoane si upgrade discuri spate ventilate 356mm + etrieri. Atasez si cateva poze cu primul moment cand am vazut masina in vara 2017 - momentan masina arata un pic altfel tinand cont retrofit-urile de mai sus1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Haide sa fiu primul care pune un consum care avand in vedere ca masina este noua nu prea este edificator . Singur in masina mers 40 km, AC on traseul a inclus aproximativ in mod egal drum in oras , autostrada si drum national . Frecat masina in toate modurile eco , sport , normal sa vad care sunt diferentele .1 point
-
Si pentru ca este zi de sarbatoare, masina a primit un cadou. Avem impreuna fix un an, timp in care am ajuns la putin sub 22.000 km. Usa stanga fata a fost inlocuita pe casco la Metrotehnica. A aparut un zgomot la viteza de autostrada din usa respectiva, insa mai trebuie sa investighez daca aceasta ar fi cauza. Cadoul pentru masina este un eleron de la Maxton, ramane doar sa il mai montez. Masina in continuare consider ca este potrivita pentru nevoile mele, nu ma gandesc la ceva ce n-am pus in configuratie care sa ma faca sa regret acest lucru. Pun si o poza cu fratele de (alta) mama, un Formentor VZ plugin al unui prieten caruia i-am deschis ochii si dupa 5 luni de asteptare a renuntat la comanda de Tucson plugin. Masina a fost pe stoc, in 2 saptamani a si luat-o acasa. Sper sa ajunga cat mai repede si aici pentru prezentare. Drumuri bune catre zone frumoase sa avem in vara asta!1 point
-
Nasol, se numește dependență, sau lipsa de independență... Astept impresii după thassos. Masina arata foarte bine, inside and out! 👍1 point
-
1 point
-
a doua lucrare revizie haldex deoarece nu am avut elevator ,chiar n am avut chef de poze. pozitia de lucru e crancena cu multe intrari si iesiri de sub masina. pe scurt,cred ca s-a mai facut un schimb de ulei desi nu am gasit operatiunea in istoric la vw iar vechiul proprietar a spus expres ca la haldex nu a facut schimb. nu am gasit decat 550 ml ulei ,f curat desi colorat putin ,fara a gasi scurgeri pe nicaieri. probabil schimbul a fost facut fara aerisire. cel mai greu am patit la scoaterea filtrului ,mai bine zis a dopului de etansare, chiar daca l-am scos putin din locas cu ajutorul pompei. filtrul era curat ,fara depuneri. de asemenea sita de la pompa era curata(sincer ma asteptam sa gasesc destula mizerie ) pentru km pe care ii are masina. la refill au intrat 750ml cu doua aerisiri din vagcom,fara a mai da vestita tura.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Vanzarile Seat pe luna mai 2021 ARONA 42 BUC ATECA 2 BUC IBIZA 4 BUC LEON 16 BUC LEON E-HYBRID 2 BUC LEON SP 14 BUC LEON SPORTSTOURER 1 BUC SEAT LEON 2 BUC SEAT LEON SP 2 BUC SEAT LEON SP E-HYBRID 1 BUC TARRACO 13 BUC Normal eu mai astept cu livrarea ca am tras paiul scurt la programul rabla .1 point
-
Sotia s-a obisnuit intr-un final, in ele intra banii(mai mult timp oricum decat bani) dar tot din ele vin si altii... Despre perne ca si numar de km nu au multi , sub 10000 cu siguranță insa sunt din octombrie 2017 si masina a stat afara aproape tot timpul inclusiv iarna. Va trebui sa le inlocuiesc toate, insa nu sunt scumpe pe spate de exemplu ambele is vreo 300 lei, trebui sa vad cat is si pe fata. Despre revanzare sau recuperarea investiilor nici nu se pune problema, e imposibil asa ceva. Daca acum 6 ani nu mi-am gasit o masina mai noua insa cu dotarile care imi trebuia mie , imi fac eu. Mai sunt inca cateva lucruri care o sa fie puse de pe generatiile mai noi si un alt sistem de management homemade al suspensiei cu control prin telefon.1 point
-
Nu imi pot imagina de cat devotament si rabdare ai nevoie pentru masina asta, dar mai ales sustinere si intelegere din partea sotiei. @xez nu cred ca intra in discutie vanzarea nici pe termen lung. Spor si urmaresc cu mare interes!1 point
-
respect pt pasiunea si timpul alocat , nu as fi fost in stare sa inlocuiesc plafonul pt trapa , nici nu imi amintesc sa mai fi vazut pe cineva facand asta.......apropo, sper ca esti constient ca nu vei recupera mai nimic din ce ai investit in masina in cazul unei eventuale vanzari.1 point
-
De apreciat dedicatia pentru aceasta masina si ma bucur ca mai sunt pasionati care nu lasa masina veche pentru una noua. +11 point
-
Cauta pe Youtube canalul Romania Electrica. Baiatul e deja in Thassos de cateva zile cu masina electrica (Jaguar i-Pace) si a spus in clip unde si cum a incarcat. Poate ajuta.0 points