Clasament
- în toate secţiunile
-
Data personalizată
-
Tot timpul
31 Octombrie 2010 - 25 Noiembrie 2024
-
Anual
26 Noiembrie 2023 - 25 Noiembrie 2024
-
Lunar
26 Octombrie 2024 - 25 Noiembrie 2024
-
Săptămânal
19 Noiembrie 2024 - 25 Noiembrie 2024
-
Astăzi
26 Noiembrie 2024 - 25 Noiembrie 2024
-
Data personalizată
10.06.2021 - 10.06.2021
-
Tot timpul
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 10.06.2021 în toate secţiunile
-
Dupa 6 ani cu b5.5 si 6 cu b6 am sarit o treapta si am trecut la b8 ... desigur tot break. Masina a fost livrata neamtului in martie 2017 si a ajuns la mine de vreo luna la 154.000 km, in stare foarte buna, cu mici ciupituri de pietre si o zgarietura pe bara spate, dar fara elemente revopsite. Ca dotari, neagra are led high, Aid, jante Verona 19" interior alcantara cu memorii si masaj, discovery pro, dcc, acc, lane, front, side, rear assist, ambientale pe usi ... si cam atat. Va primi curand retrofit la PLA 3, camera reverse, invertor de arteon si pe viitor hayon electric, keyless entry si poate mib 2.5 de 8.5". Aaa si cel important motorul e un 2.0 TSI de 220 cai 😁5 points
-
Cazare cu incarcator, la Sibiu. EV charger a devenit filtru obligatoriu la cazare pe Booking.com De la București, 19kwh/100km la dus, Valea Oltului, mers tare, depășiri multe, drum aglomerat. 17kwh/100km la întors, Valea Prahovei și DN1, mers normal. Plinul gratis pentru concediu, Thassos. Revin cu impresii după acest drum, despre care am câteva emoții: lipsa stații incarcare pe insula (planul e sa incarc la 220 shuko), înghesuială pe bac, presiunea copiilor pentru ajuns cat mai repede și lipsa de răbdare pentru încărcări pe drum3 points
-
Intre timp s-a mai lucrat cate ceva: - pozitionat senzorii de parcare in bara fata - montat yala softclose - am fost nevoit sa prelungesc furtunele la cilindru din dreapta sa pot pozitiona pompa in aripa stanga si sa pot fixa furtunele cat mai bine. - pregatit masina pt vopsit2 points
-
2 points
-
2 points
-
Deoarece retrofiturile pe care le putem face la acest model sunt ceva obisnuit si nu mai reprezinta o provocare, m-am gandit sa ma distrez un pic...... Se desfac manetele originale, precum si cele de a8 de pe grupul de manete. Se grefeaza pe suportii de Tiguan, la maneta stergatoare se foloseste cadrul de pe maneta de Tiguan. Mai departe se traforeaza maneta un pic, ca sa poata culisa pt a actiona stergatorul spate si spalatorul spate. Urmeaza retrofit si la tempomat, o sa cumpăr un grup de manete de A3 8P, ca sa iau cadrul de manete semnal si tempomat, cu maneta separata si o sa grefez si maneta mica de tempomat, ca sa fie sistemul cu maneta independent.1 point
-
a doua lucrare revizie haldex deoarece nu am avut elevator ,chiar n am avut chef de poze. pozitia de lucru e crancena cu multe intrari si iesiri de sub masina. pe scurt,cred ca s-a mai facut un schimb de ulei desi nu am gasit operatiunea in istoric la vw iar vechiul proprietar a spus expres ca la haldex nu a facut schimb. nu am gasit decat 550 ml ulei ,f curat desi colorat putin ,fara a gasi scurgeri pe nicaieri. probabil schimbul a fost facut fara aerisire. cel mai greu am patit la scoaterea filtrului ,mai bine zis a dopului de etansare, chiar daca l-am scos putin din locas cu ajutorul pompei. filtrul era curat ,fara depuneri. de asemenea sita de la pompa era curata(sincer ma asteptam sa gasesc destula mizerie ) pentru km pe care ii are masina. la refill au intrat 750ml cu doua aerisiri din vagcom,fara a mai da vestita tura.1 point
-
Nici nu stiam de masina asta, de modelul asta si observ ca arata demential, mai ales verdele acela aprins, chiar imi place enorm, felicitari!1 point
-
Diferenta de calitate nu a fost din cauza ca ai folosit un iPhone, ci din cauza apple music. Eu am un android si diferenta de calitate si volum prin bluetooth a muzicii intre youtube si deezer e imensa. Incearca si o sa vezi. Poti sa incerci si youtube music, se aude mai bine decat youtube-ul simplu, insa nu la nivel de deezer, spotify, apple music si alte servicii asemanatoare.1 point
-
Pentru cine vrea să-și comande Octavia, eu am primit în 22 aprilie termen de 30-35 de săptămâni (7-8 luni). Deci, cine comandă acum o primește prin ianuarie-februarie. La Combi și RS nu am întrebat de termen. A fost unul dintre motivele pentru care am trecut la Superb, cu 15-20 de săptămâni.1 point
-
1 point
-
Mi-e foarte teama. Traiesc de prea mult timp in tara asta. Nu are cum tara asta sa ajunga la 3000 de fast chargere niciodata. Mi-e teama ca se va intampla una dintre urmatoarele: se vor instala doar pe hartie si nu vor merge vor merge, dar vor fi AC de pana la 11 kW sau prize normale, monofazate vor fi fast chargere, dar neintretinute vor fi fast chargere, dar concesionate, facute pe banii nostri, dar exploatate de bani multi de niste smecheri cu conexiuni O combinatie intre cele de mai sus mi se pare plauzibila. Probabil intre ultima (cea cu fast chargere scumpe) si primele doua, cum e si restul Romaniei. Scuzati pesimismul, sper sa nu am dreptate, dar cheia fericirii este sa ai asteptari joase.1 point
-
Am bifat si un drum de Grecia... Las si cateva informatii utile poate: La dus, la bulgari treci rapid fara stres (buletin / pasaport + talon), la greci am stat aprox 30m si pe langa cele mentionate mai trebuie si sa specifici si prezinti documente ca ai fi avut covid (in urma cu 2 pana la 9 luni), vaccin (rapel in urma cu minim 14 zile) sau test pcr negativ in urma cu max 72h. Fie vorba intre noi, pe hartiile alea se uita rapid fara sa verifice absolut nimic. Aleator unele persoane sunt selectate pentru o coada secundara unde se fac teste covid rapide, din nou, fie vorba intre noi, nu se prea uita nimeni daca chiar ai stat la coada aia sau pleci mai departe. La intors, la greci am stat 2h la vama for no fvcking reason, verificau doar buletin / pasaport + talon, dar sunt doar 1 sau 2 ghisee deschise 😢... iar la bulgari a durat 5 minute si nu au cerut nici o hartie in plus. Teoretic cica intrii in carantina daca nu ai avut covid / vaccin / test pcr negativ .. practic, nu a cerut nimeni nici o hartie si am trecut ca prin branza (unele persoane cu care fusesem in grup au dat degeaba 60eur pe teste in grecia). Aveti grija, in bulgaria si grecia sunt camere radar fixe, anuntate pe waze insa. In rest drumul.. 50% din zona Bulgaria e cam naspa, foarte multe denivelari, gropi, zgomot puternic de la asfalt foarte prost, restul de Bulgaria si Grecia foarte ok (cel putin pana in Halkidiki). In alta ordine de idei, masina s-a comportat exemplar ca de obicei1 point
-
1 point
-
1 point
-
Revin cu ce am gasit despre schimbul de distributie (Octavia 2 FL DSG, 2010, 1.6 TDI CAYC, 143000km la mine). A. Se schimba sau nu dupa numarul de ani? Am facut un fel de sondaj prin email... am luat aleator serviceuri din Europa (Cehia, Polonia, Germania, Suedia, Olanda, Danemarca) si la intrebarea de mai sus cam jumatate au zis ca recomanda schimbarea distributiei la 210000km, cealalta jumatate a indicat pe langa km si un numar de ani, de la 5 la 10. Deci fiecare cum crede. B. Se poate verifica vizual? Majoritatea serviceurilor au recomandat inspectia vizuala la fiecare service. Din cate am inteles, asta nu ofera certitudini, dar poate semnala cateodata probleme. Mecanicul cu care lucrez afirma ca nu se poate vedea mare lucru, pompa de apa fiind ascunsa. As fi curios sa stiu cam ce se poate examina fara o demontare completa, sa zicem in 30-60 minute (curea?, role?, pompa de apa?) C. cateva optiuni de inlocuire 1. Piese originale la reprezentanta (2800Ron) as zice ca e cam scump la o masina de 4-5000E. Sau cum ti-e norocul, cunosc caz la aceeasi reprezentanta cu 2500Ron, au omis sa taxeze unele lucrari golire/umplere antigel etc, aceeasi distributie). 2. Piese originale la alt service (aprox 1000ron). Am oarecare indoieli daca piesele originale (la reprezentanta sau nu) se compara cu prima echipare. Informatii sigure cineva? 3. Curea dayco, role ina, pompa hepu. Preferata mecanicilor. 4. Kit Dayco (aprox 500 ron). Nu prea am gasit info despre kituri Dayco mai bune/scumpe. 5. Kit Continental. Diferenta mare intre Kitul Pro (CT1139WP8PRO - 2000Ron) si cel obisnuit (CT1139WP6 - 700Ron). De pe siteul Continental US: TIMING BELT KIT - This kit is designed for vehicles that are approaching the end of their life cycle. Our standard kit is the tool professional repair technicians need to save customers money and gain their trust. PRO SERIES TIMING BELT KIT - This kit is one of our premier kits that offers a best-in-class guarantee for all consumers. Because of its high level of quality OE components, it is considered a dealer alternative. Interesant as zice... asa inteleg de ce s-ar schimba distributia aftermarket mai des. Pe siteurile COnti ptentru alte regiuni, descrierile nu sunt chiar asa graitoare... A lucrat cineva cu kiturile Conti Pro? chiar merita? D. Curea pompa ulei - nu am gasit argumente, riscuri pentru a fi schimbata. Kiturile Conti Pro includ si o astfel de curea. E. Curea/Kit accesorii (transmisie sau canelata). Am gasit putine incidente, unii spun ca aceasta curea a distrus distributia... banuiesc un ghinion maxim sa ajunga la distributie, mai degraba blocarea vreunui element din accesorii, deci atunci ar trebui schimbat tot setul cu role cu tot. Considerati util sa se schimbe si setul de accesorii? F. Nu prea am tras o concluzie. Greu de pus in balanta echiparea originala (putine incidente pana la multi km sub limita), cu inlocuirea frecventa a distributiei (destule probleme raportate in scurta vreme dupa inlocuire, probabil si multe montari incorecte). Ideal ar fi sa existe componente originale de aceeasi calitate cu prima echipare, nu stiu sa existe un set comparabil. Ciudat si ca nu prea am gasit seturi in zona 1500Ron... Daca mai puteti lamuri din intrebari, poate ajuta...ms1 point
-
Pentru ca schimbul volanului s-a facut la cererea mea, fiind beneficiarul direct, pot spune ca nu exista castig de fuctionalitate sau ca era o necesitate. Cel mult un grip mai bun si prin faptul ca este ceva mai gros fata de modelul stock. Nu cred ca ai de ce sa iti ceri scuze, dar nu intotdeauna un retrofit inseamna o imbunatatire a functionalitatii sau a necesitatii. In acest caz, pentru majoritatea este vorba doar de o piesa cu design diferit si actualizata la gama 2021.1 point
-
@sabinx imi cer scuze, dar eu sunt mai practic, dar care era necesitatea sau care este câștigul de funcționalitate față de volanul vechi?1 point
-
Din iulie 2019 sunt proprietarul unui VW T-Cross 1.0 TSI 115 CP, 200 Nm, 3 cilindri cu cate 4 supape, fara DSG, dar in rest dotat cam cu toate optiunile (pret 20700 euro cu ceva discounturi de la dealer). Sunt foarte multumit de el dupa ce am parcurs 23000 km. Este silentios, usor manevrabil si destul de sprinten. La un stil normal de conducere consuma putin, chiar daca e motor pe benzina. In afara localitatii poti sa ai chiar si media de 4.1 litri / 100 km pe trasee destul de plane. Cand il abordezi mai sportiv, consumul creste exponential. Dupa 23000 km (inclusiv traversari multiple ale muntilor), consumul mixt este de 5.6 litri / 100 km. (...) Isi face bine treaba pe autostrada cand respecti regulile de circulatie. Se vede ca e destul de usor (doar 1250 kg). Apoi, accelerarea nu mai are aceeasi forta. (...) Daca am vrut sa am sprint dintr-o data nu am reusit cum as fi vrut. Spun asta raportat la experienta cu un VW Golf V 1.9 TDI, care se comporta mult mai sprinten (...), dar are si un cuplu mai mare de 250 Nm. Dar la noi in Romania nu prea ai unde sa mergi cu viteze mari si e mai bine sa fii prudent, lol! Imi place ca T-cross e inalt (jante de 17 inch) si destul de spatios. Eu fiind mai inalt si mai gras am suficient loc. Doar portbagajul e cam mic. Are optiunea de marire prin deplasarea spre fata a banchetei, dar atunci nu mai au loc la picioare pasagerii din spate. In concluzie, este o masina de care sunt multumit. Isi face treaba bine! Dar nu este potrivita pentru cine vrea senzatii tari si nici pentru familii care pleaca cu multe bagaje in vacanta.1 point