Clasament
- în toate secţiunile
-
Data personalizată
-
Tot timpul
31 Octombrie 2010 - 25 Noiembrie 2024
-
Anual
26 Noiembrie 2023 - 25 Noiembrie 2024
-
Lunar
26 Octombrie 2024 - 25 Noiembrie 2024
-
Săptămânal
19 Noiembrie 2024 - 25 Noiembrie 2024
-
Astăzi
26 Noiembrie 2024 - 25 Noiembrie 2024
-
Data personalizată
09.06.2021 - 09.06.2021
-
Tot timpul
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 09.06.2021 în toate secţiunile
-
4 points
-
@Bebeee Din pacate noua generatie de S3/ R (cu toate variatiile lui) vine echipata cu ecu Simos la care inca nu este access. Nu ca m-as fi interesat .... 🙃3 points
-
Frunzulița, iarba deasa, tot mai fain, Home office Cum suntem ultimele săptămâni înainte de +1 la familie, tot mai des aduna praf in garaj la umbra, promit ca următorul post va fi mai lung cu inpresii la rece și câteva cadre all around, pana una alta, o zi cu spor tuturor3 points
-
Deoarece retrofiturile pe care le putem face la acest model sunt ceva obisnuit si nu mai reprezinta o provocare, m-am gandit sa ma distrez un pic...... Se desfac manetele originale, precum si cele de a8 de pe grupul de manete. Se grefeaza pe suportii de Tiguan, la maneta stergatoare se foloseste cadrul de pe maneta de Tiguan. Mai departe se traforeaza maneta un pic, ca sa poata culisa pt a actiona stergatorul spate si spalatorul spate. Urmeaza retrofit si la tempomat, o sa cumpăr un grup de manete de A3 8P, ca sa iau cadrul de manete semnal si tempomat, cu maneta separata si o sa grefez si maneta mica de tempomat, ca sa fie sistemul cu maneta independent.2 points
-
2 points
-
Asta cred ca e piggyback, nu ? Nu cred ca isi pune Bogdan asa ceva... Nu ca as avea ceva impotriva lor, reprezinta o solutie, cel putin temporara in cazul de fata , dar..in final...vor fi niste bani aruncati, sigur sigur2 points
-
Offroad s-a comportat mai bine decat m-as fi asteptat. Da, a fost destul de rigida din cauza jantelor dar a compenstat destul de bine suspensia. Garda la sol este peste 18cm si este suficient pe unul din drumurile cele mai rele. Iar tractiunea a fost foarte buna: nu am simtit in niciun moment ca as ramane in noroi. De un singur lucru mi-a fost prea teama sa mai continui pe acel drum: sa scufund bateria. Chiar nu as vrea sa aflu pe propria masina ce efect ar avea apa la nivelul pragurilor2 points
-
Diferenta de calitate nu a fost din cauza ca ai folosit un iPhone, ci din cauza apple music. Eu am un android si diferenta de calitate si volum prin bluetooth a muzicii intre youtube si deezer e imensa. Incearca si o sa vezi. Poti sa incerci si youtube music, se aude mai bine decat youtube-ul simplu, insa nu la nivel de deezer, spotify, apple music si alte servicii asemanatoare.1 point
-
https://www.pieseauto.ro/calculator-confort/calculator-confort-vw-seat-skoda-1c0959799b-1684482547.html?ssk=cf6d85de27b153dbe175868610b5415b ......50 lei....ieftin...1 point
-
Modulul confort este de vina, respectiv unul dintre releele de pe placa acestuia. Nici nu merita inlocuit....mai bine cumperi alt modul, daca ai 4 geamuri electrice, iti trebuie 1c0 959 799b. Daca ai doar 2 geamuri electrice, 1c0 959 799a...e mai scump, la dezmembrari. Spor !1 point
-
le-am primit la dealer bonus pe cele all wheather, am cumparat eu separat protectie tunel median si protectie portbagaj.1 point
-
Daca nu ai configurat asa ceva, vine fara. Doar sa primesti de la dealer, ca bonus, covorasele. Daca nu, le cumperi, ~50 euro-fata spate, fara tunel median.1 point
-
1 point
-
91k km si putin "pisu-blue". Edit: cei care urmariti topicul stiti bine ca ma plangeam de diverse aspecte ale masinii, unul dintre acestea fiind calitatea sistemului audio (audi sound sistem). Asteptarile pt 10 incinte (centru + sw included) si 180w erau medii spre ridicate, data fiind experianta similara cu un b8. Ei, eu m-am tot plans ca lucrurile sunt nu bune. Pana weekendul trecut cand am conectat un aifon prin bt si am dat play la niste muzica din apple music. Nu ma asteptam la rezultatul final. Toata ambianta + experienta la volum ridicat (+85%) s-a schimbat. Ok, usile zdrangane in continuare, probabil ca urmare a faptului ca s-a umblat pe acolo insa per total, puterea, claritatea si ambianta au fost net superioare a ceea ce folosesc eu zi de zi (huawei mate10 pro + radio sau yt).1 point
-
Mib 2.5 se referă la sistemele instalate începând cu 2017. Composition Media 2.5 și DM 2.5 arată absolut identic, singura diferență este că DM are și modulul de navi. După părerea mea, Composition Media cu opțiunea App Connect este varianta cu cel mai bun raport cost-beneficiu.1 point
-
@OviValmultumim de info @Xeo am facut o acum si e perfect functionala si utila1 point
-
@OviVal Esti fantastic. Multumesc mult. 😉 Maine ii vine randul. 🥳1 point
-
Salut @Abu, Comportamentul cutiei in situatiile de parcare sau mers bara la bara este extrem de bun, lipsit de orice smucitura sau meteahna clasica. Mai sa spui ca este convertizor nu dublu ambreiaj. Comparand cu dsg.ul de pe gtd.ul avut mi se pare net superior, cel putin la mers incet unde la golf mai facea faze uneori S3 este mai rapid decat gtd.ul din orice pozitie exceptand ture joase unde nu este corect sa le compari pentru ca Gtd.ul avea 540nm la 2300 rpm. La acea turatie la s3 abia incepe sa se invarta turbina, facand full boost la putin peste 4000 rpm. Reprizele se simt cel putin la fel de rapide si nu vei simti lipsa dieselului.1 point
-
@Xeo Plierea din cheie cu funcția confort. Când închizi nu se pliază, pt pliere ții mai mult apăsat pe buton ( închidere confort).1 point
-
Ops I did it again! De ceva vreme îmi luasem un interior de GT, dar care avea o parte mai uzată unde se decolorase țesătura colorată. Ce m-am gândit eu: am luat marker permanent grena și negru și am stat să recolorez fiecare ață. Dar ce să vezi, markerul permanent nu este permanent!!! Așa că de ceva vreme îl tot spăl și îl aspir și îl șterg și îl usuc în speranța că nu mai iese. Și cum ieri mi s-a părut că nu mai iese de la ultima spălare, am început să scot interiorul vechi și să îl montez pe cel nou. Am aspirat totul dacă tot am făcut curat. Și dacă am umblat la interior, musai trebuia asortat și schimbătorul nu? Acesta va fi ultimul interior schimbat cât va mai rămâne mașina la mine! Îmi place cum se vede și seara, mai am de schimbat firele de neon la portierele față, care sunt roșii nu spre portocaliu ca astea existente și să reactiveze luminile de la uși. Și cred că am terminat cu modificările pe care mi le doream. Urmează modificarea finală a farurilor și am terminat și acolo. PS: știe cineva cum pot scoate definitiv markerul și să renunț la cearceaful de pe scaun?1 point
-
1 point
-
1 point
-
Start-stop e fix frectie, un sistem care nu aduce mari beneficii dar care aduce complexitate la sitemul de incarcare/pornire. Vreau sa vad cum stai in Bucuesti cu motorul oprit vara in caldura la 40 grade.1 point
-
Se poate sa fie si regulatorul de pe pompa defect sa nu mai dozeze corect cantitatea de motorina. Mai moare si senzorul de presiune si regulatorul de pe rampa. Problema e aici undeva: pompa, regulatoare sau senzor presiune.1 point
-
du te la Eexcalade ca e la Bacau.....vezi ce zice si el... are destula experienta n spate si e onest.1 point
-
Cum ai ajuns la concluzia ca dintr-o lista de piese sa incepi inlocuirea cu ce e mai scump ???1 point
-
Trebuie sa mearga plug&play.E bine totusi sa fie si codat corespunzator.0 points
-
Te-am vazut ieri pe Motilor frumoasa masina, nu mai zic de evacuare 🤩0 points
-
Se complica aiurea.....este aceelasi lucru. Sa il lase linistit pe cel original si rezistenta pe circuitul deschis.0 points
-
0 points
-
TMBAR7NX8MY175080.pdf WVWZZZ1EZ2K000252.pdf WVWZZZ3CZHE143237.pdf0 points