Clasament
- în toate secţiunile
-
Data personalizată
-
Tot timpul
31 Octombrie 2010 - 25 Noiembrie 2024
-
Anual
26 Noiembrie 2023 - 25 Noiembrie 2024
-
Lunar
26 Octombrie 2024 - 25 Noiembrie 2024
-
Săptămânal
19 Noiembrie 2024 - 25 Noiembrie 2024
-
Astăzi
26 Noiembrie 2024 - 25 Noiembrie 2024
-
Data personalizată
08.06.2021 - 08.06.2021
-
Tot timpul
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 08.06.2021 în toate secţiunile
-
9 points
-
Am bifat si un drum de Grecia... Las si cateva informatii utile poate: La dus, la bulgari treci rapid fara stres (buletin / pasaport + talon), la greci am stat aprox 30m si pe langa cele mentionate mai trebuie si sa specifici si prezinti documente ca ai fi avut covid (in urma cu 2 pana la 9 luni), vaccin (rapel in urma cu minim 14 zile) sau test pcr negativ in urma cu max 72h. Fie vorba intre noi, pe hartiile alea se uita rapid fara sa verifice absolut nimic. Aleator unele persoane sunt selectate pentru o coada secundara unde se fac teste covid rapide, din nou, fie vorba intre noi, nu se prea uita nimeni daca chiar ai stat la coada aia sau pleci mai departe. La intors, la greci am stat 2h la vama for no fvcking reason, verificau doar buletin / pasaport + talon, dar sunt doar 1 sau 2 ghisee deschise 😢... iar la bulgari a durat 5 minute si nu au cerut nici o hartie in plus. Teoretic cica intrii in carantina daca nu ai avut covid / vaccin / test pcr negativ .. practic, nu a cerut nimeni nici o hartie si am trecut ca prin branza (unele persoane cu care fusesem in grup au dat degeaba 60eur pe teste in grecia). Aveti grija, in bulgaria si grecia sunt camere radar fixe, anuntate pe waze insa. In rest drumul.. 50% din zona Bulgaria e cam naspa, foarte multe denivelari, gropi, zgomot puternic de la asfalt foarte prost, restul de Bulgaria si Grecia foarte ok (cel putin pana in Halkidiki). In alta ordine de idei, masina s-a comportat exemplar ca de obicei6 points
-
4 points
-
Ops I did it again! De ceva vreme îmi luasem un interior de GT, dar care avea o parte mai uzată unde se decolorase țesătura colorată. Ce m-am gândit eu: am luat marker permanent grena și negru și am stat să recolorez fiecare ață. Dar ce să vezi, markerul permanent nu este permanent!!! Așa că de ceva vreme îl tot spăl și îl aspir și îl șterg și îl usuc în speranța că nu mai iese. Și cum ieri mi s-a părut că nu mai iese de la ultima spălare, am început să scot interiorul vechi și să îl montez pe cel nou. Am aspirat totul dacă tot am făcut curat. Și dacă am umblat la interior, musai trebuia asortat și schimbătorul nu? Acesta va fi ultimul interior schimbat cât va mai rămâne mașina la mine! Îmi place cum se vede și seara, mai am de schimbat firele de neon la portierele față, care sunt roșii nu spre portocaliu ca astea existente și să reactiveze luminile de la uși. Și cred că am terminat cu modificările pe care mi le doream. Urmează modificarea finală a farurilor și am terminat și acolo. PS: știe cineva cum pot scoate definitiv markerul și să renunț la cearceaful de pe scaun?3 points
-
Salutare lume, Pentru ca Golful GTD pe care il aveam inainte nu imi mai satisfacea nevoile (piticii) si alte motive (scuze) am purces la vanzarea lui. In mod evident asta a lasat un gol greu de inlocuit dar stiam ca nu mai vreau diesel si de asemenea eram gata sa incerc un soi de tractiune integrala. Din momentul vanzarii si chiar cu cateva luni inaintea ei, am inceput sa ma documentez despre ce as putea avea ca urmatoarea masina. Aveam minim 2 criterii de baza unde nu era dispus sa negociez (cu mine insumi) si anume, sa nu mai fie hatchback si sa nu fie motorina. Golful 7.5 R a iesit din ecuatie pentru ca l-am gasit prea scump (sh) pentru un model deja "anterior" plus ca vizual interior cat si exterior in mare parte era +/- aceeasi masina. Am cugetat mult asupra unui Audi S4 B9 , modelul 3.0 T (benzina) dar nu am reusit sa gasesc una la un pret decent cu optiuni pe care le consider must cum ar fi ACC si faruri led matrix. La momentul acesta era deja peste tot .. de la skoda superb sportline la mazda 6 2.5 si bmw 135i ... eram debusolat complet, nici eu nu mai stiam ce vroiam. Intra @Sabrina In urma unei discutii in care i-am spus ca "parca" as incerca un 8R daca as reusi sa il iau ca si pret final bun, a aparut ideea de S3. Asa ca am inceput sa discutam inainte si inapoi si am estimat ceva costuri pentru o dotare mai modesta da in urma discutiilor cu Sabrina si cu inca cativa posesori de Audi, unii chiar patiti in ceea ce priveste cumpararea fara dotarile dorite ( @cristi511 ) am hotarat ca pentru cateva mii in plus nu are sens sa ma zgarcesc. Asta plus faptul ca planuiesc sa tin masina in cauza minim 7 ani asa ca ar fi bine sa iau cu tot ce trebuie pentru ca la astea noi retrofiturile sunt extrem de scumpe / grele .. sau chiar imposibile plus ca ... cine mai stie daca imi voi mai permite vreodata o "aroganta" de genul acesta. Am pus in miscare rotitele ... am pus pentru golf diferenta si ... a inceput asteptarea . Fast FW 3 luni de chin ... va prezint noua masina, Audi S3 8Y Dayona Gray , 2.0T 310cp/400Nm, quattro, S-tronic Lista de dotari: 6I6 Adaptive cruise assist incl. emergency assist 8T8 Adaptive cruise control ACC IT3 Audi connect Navigatie & Infotainment UH2 Audi Hold Assist 9ZV Audi Phone Box Light - Wireless Charging 7W1 Audi pre sense basic 9S9 Audi virtual cockpit plus 3NT Bancheta spate rabatabila 40:20:40 KA2 Camera video pentru mersul inapoi 1S1 Cric si trusa de scule PXC Faruri Matrix LED, stopuri LED si sistem de spalare faruri QL5 Geamuri cu tenta inchisa (Privacy Glass) 7B9 Mufe USB pentru incarcare in spate 4L6 Oglinda interioara cu functie automata antiorbire, fara rama 6XI Oglinzi exterioare antiorbire,rabatabile electric si incalzite WTK $W1 Pachet Business Selection PG3 Pachet cheie confort si sistem de alarma WCA $W2 Pachet Comfort Selection QQ2 Pachet iluminare ambientala multicolora 4ZD Pachet optic negru la exterior 4GF Parbriz cu protectie termica 7X5 Park assist & Parking Control Plus KS4 Pregatire pentru Head-up Display 1G9 1S1 Roata de rezerva compacta si cric 9VS Sistem Sound Premium Bang & Olufsen 680W N2B Tapiterie din Alcantara/piele ecologica VC2 Telecomanda garaj PC2 Etriere frana de culoare rosie PDE Suspensie sport cu amortizoare reglabile Si in cele din urma as vrea sa ii multumesc din nou @Sabrina-ei pentru ajutorul acordat in realizarea unui vis PS : in mod voit am ales fara panorama, fara nimic electric la scaune si rotile pe 18 care vin in standard.2 points
-
As mai vrea sa te intreb, tinand cont ca nu am avut niciodata ocazia sa merg cu un S3, cum se comporta cutia S-Tronic la manevrele de parcare sau in trafic bara la bara? Pleaca lin de pe loc sau smuceste, cum am citit ca era pe la vechile cutii DSG la VW/Audi? Si sunt foarte curios cum se simt reprizele, comparativ cu GTD-ul sa zicem. Un 80-120 spre exemplu, ti se par mult mai rapide, raspunde masina mai repede, mai direct? Trage motorul de la turatii joase, comparand cu GTD-ul care era diesel si teoretic ar avea cuplu mai de jos?2 points
-
Mi-e foarte teama. Traiesc de prea mult timp in tara asta. Nu are cum tara asta sa ajunga la 3000 de fast chargere niciodata. Mi-e teama ca se va intampla una dintre urmatoarele: se vor instala doar pe hartie si nu vor merge vor merge, dar vor fi AC de pana la 11 kW sau prize normale, monofazate vor fi fast chargere, dar neintretinute vor fi fast chargere, dar concesionate, facute pe banii nostri, dar exploatate de bani multi de niste smecheri cu conexiuni O combinatie intre cele de mai sus mi se pare plauzibila. Probabil intre ultima (cea cu fast chargere scumpe) si primele doua, cum e si restul Romaniei. Scuzati pesimismul, sper sa nu am dreptate, dar cheia fericirii este sa ai asteptari joase.2 points
-
118000 km A venit in sfarsit caldura, am scapat si de restrictii, timp de plimbari sa avem acum 😋 Nu stiam ce sa mai fac pe la masina, asa ca am ajuns sa cumpar niste covosare textile, cele de cauciuc raman pentru sezonul rece. O alta chestie care imi statea pe creier de ceva vreme era faptul ca nu mai mergeau senzorii de parcare, modulul era mort ("Cannot be reached"). Initial am zis ca incerc sa fac un DIY si am inceput prin a-l cauta in spatele capitonajului din portbagaj, asa cum pare a fi pozitional pe multe modele, dar a fost de negasit. Dupa asta am sapat mai mult pe internet si am ajuns la concluzia ca cel mai probabil e in zona volanului, fapt care s-a adeverit. L-am scos si l-am cautat pe net, dar piesele de EOS cu 1Q0 sunt de negasit pe la noi si am preferat sa nu comand o piesa cu cod diferit neavand experienta in codatul lor. In cele din urma m-a ajutat @spido cu inlocuirea lui, cel original era irecuperabil, intrase apa in el 😬 Principalul motiv pentru care am vrut senzorii de parcare functionali din nou a fost faptul ca de acum masina sta la subteran si locul de parcare e intre doi stalpi care fac intrarea destul de stramta, nu strica o masura in plus de precautie. Prima drumetie mai lunga din vara aceasta a fost la mare Timisoara. Vremea a tinut cu noi desi prognoza anunta numai ploi. Toate bune si frumoase, a fost o placere sa conduc pe Valea Oltului si pe autostrada dintre Sibiu si Timisoara (mai putin partea in care ne intoarcem in evul mediu si mergem pe un drum care arata ca dupa razboi pentru cativa kilometri 😑). Paravantul isi face treaba extraordinar chiar si pe autostrada. Dar ca sa nu fie totul atat de perfect, dupa ce capacul spalatorului de far de pe dreapta si-a luat zborul la inceputul anului, acum cel de pe stanga a decis sa evadeze si el. Calitate germana, bye bye ~200 RON pe o bucatica de plastic vopsit 🙃 L-am comandat la Avia Militari, unde l-au vopsit in albastrul de pe Octavia RS (cu acceptul meu) - nu aveau codul meu de culoare si m-ar fi costat 150 RON in plus daca il voiam exact pe acesta. Rezultatul:2 points
-
Salut @Abu, Comportamentul cutiei in situatiile de parcare sau mers bara la bara este extrem de bun, lipsit de orice smucitura sau meteahna clasica. Mai sa spui ca este convertizor nu dublu ambreiaj. Comparand cu dsg.ul de pe gtd.ul avut mi se pare net superior, cel putin la mers incet unde la golf mai facea faze uneori S3 este mai rapid decat gtd.ul din orice pozitie exceptand ture joase unde nu este corect sa le compari pentru ca Gtd.ul avea 540nm la 2300 rpm. La acea turatie la s3 abia incepe sa se invarta turbina, facand full boost la putin peste 4000 rpm. Reprizele se simt cel putin la fel de rapide si nu vei simti lipsa dieselului.1 point
-
@opinius Uite câteva info, poate te ajută în deciziile tale. Am AID (practic este o tabletă cu ceasuri digitale), DM și App Connect. 1. În AID se afișează doar harta navi a DM și arată foarte frumos. Practic, la afișarea hărții, ceasurile se micșorează, iar harta se afișează pe întregul spațiu disponibil. 2. Hărțile DM le folosesc doar pt afișare pe AID, nu le-am folosit aproape niciodată pentru rutare. 3. Waze și Google maps sunt de bază pt. mine. Întotdeauna hărțile lor sunt "la zi" (inclusiv info despre drumuri închise temporar), au info trafic, camerele de viteză, radare etc. Deci hărțile DM nu pot concura niciodată cu Waze / Google Maps. App Connect mi se pare o dotare absolut obligatorie și merită toți banii.1 point
-
1 point
-
Revin cu update, s-a rezolvat astazi in sfarsit problema cu eroarea "Error: Workshop! Only leave vehicle in position P", prin inlocuirea minunatului switch din selector (aka Microcomutator CVA). Am detaliat mai mult in topicul din aria Tiguan, dar pe langa costul efectiv al interventiei ~850 RON s-a adaugat si diagnoza initiala - 320 lei (care e obligatorie, chiar daca le-am zis direct care ar fi problema si ce ar trebui schimbat). In rest, pana sa soseasca RSQ3-ul, am apucat sa facem cateva drumuri mai lungi prin tara primavara asta si in continuare nu am ce sa ii reprosez masinii. Desi la sfarsitul anului va implini 5 ani, inca intorc capul dupa ea cand o parchez, si asta spune multe. In alta ordine de idei, masina va fi condusa de sotie de azi inainte si doar ocazional de mine, asa ca probabil nu va face foarte multi kilometri. (Nu ca ar avea multi acum 🤣). Partea nasoala e ca nu m-am detasat emotional de ea inca, ceea ce inseamna ca o sa stau cu grija jantelor la fiecare iesire, cel putin pentru o perioada 🤪.1 point
-
1 point
-
Frumoasa masina dupa ultimele upgradeuri O placere sa o calci si o placere sa te uiti la ea1 point
-
Acuma serios, de ce mi-as lua golf 1.0 3 pistoane cu 2 ani garantie, cu punte pe spate si cateva dotari, cand in aceiasi bani pot sa imi iau o masina mai bine echipata, cu 4/5 ani garantie, cu 1.5 4 pistoane, cu independenta pe spate, cutie automata si mild hybrid (ceea ce inseamna impozit infim)? Doar pentru ca scrie VW?1 point
-
1 point
-
1 point
-
MY 2022 este deja valabil pentru toate comenzile făcute de acum pe Superb. Eu am făcut comanda pe 28 aprilie și am fost anunțat că o să fie model MY22, fiindcă încă nu intrase în proiectare acum o săptămână. Singura diferență ce am observat-o la MY22 este faptul că pe Style intră Virtual Cockpit ca echipare standard. La Octavia 4 era deja această regulă. Dealerul nu a putut să-mi spună ce mai aduce nou. Știe careva ce se mai schimbă?1 point
-
Am ajuns la forma finala curenta Sa recapitulam: Bara spate de RS7 facelift cu tipsuri full black Kit full Maxton (buza fata, buze praguri, buze laterale bara spate, eleron peste eleron) Grila fata model RS7 full black cu logo quattro, suport camera si gaura nightvision Partea de franare: Discuri fata Rotinger High Performance Graphite line, perforate si striate Discuri spate Zimmermann perforate Placute ATE fata / TRW spate Furtune HEL metalice fata/spate Lichid Motul RBF600 Etrieri reconditionati in rosu + negru, ca pe A7 Competition Partea de sunet: Am instalat modul de Active Exhaust Sound de la CETE, modulul acela care are sunet mai puternic, mai "real" o idee, cu ceva pops and bangs fake Momentan punem frana (ca acum avem si cu ce ) si probabil o sa ma mut pe interior putin dar .. cred ca va mai dura mult timp, sper ca anul asta sa reusesc si acolo o modificare misto. Overall pe partea de aspect masina rupe gaturi pe strada.. sunetul e si el acolo, cat de cat demn de "curul" de RS7. Pe partea de franare ... s-au "asezat" placutele cu discurile ok aparent (dupa niste sute km), frana e foarte prompta, sigura, musca bine + senzatia aia misto de pedala mai tare si mai putin elastica, din pricina furtunelor metalice. Va las cateva poze .. din pacate iar nu merge modulul de embed instagram photos (de aceea din postarile anterioare lipsesc pozele, ca erau incarcate din instagram), iar limita de upload pe forum e f mica (4mb) Cyaaa1 point
-
~115000 km Anul trecut la prima spalare dupa o drumetie cu opriri prin diverse parcari am observat niste zgarieturi pe aripa din spate: N-au iesit la polish, dar nici nu m-am grabit sa revopsesc elementul - nu mi s-au parut adanci, iar de vizibile, eu zic ca se observau doar de aproape, eventual daca le cautai. Totusi, n-am mai rezistat si am dus-o la vopsit. M-a motivat si faptul ca unul din capacele stropitoarelor de faruri s-a facut disparut, deci aveam nevoie de unul nou, care vine nevopsit. Am ales Avia Motors Militari dupa ce am citit parerile de pe forum, chiar daca puteam obtine un pret mult mai mic in alte locatii. Important era sa nu se vada vreo diferenta de culoare fata de elementele adiacente. Asa arata dupa vopsire in dimineata in care am preluat masina: Eu nu reusesc sa gasesc ceva de comentat, sunt super multumit de rezultat. In afara de vopsirea aripii am cerut si o verificare tehnica pentru ca din cand in cand se aude un sunet metalic la plecarea de pe loc, chiar si pe liber in panta, care dispare dupa cativa metri si e cumva proportional cu viteza deplasarii. Se intampla doar dupa ce merg mai mult prin oras, deci ma asteptam la ceva legat de frane, dar mecanicul de la Avia a constatat ca e totul in regula la frane, articulatii, etc.. Am dat o tura si cu un consultant de service si nu s-a auzit nimic, asa ca a ramas sa trec pe la ei atunci cand sunt in zona si se aude constant. Nu sunt sigur daca e potrivita sectiunea aceasta pentru chestii tehnice, dar n-ar strica niste pareri legate de problema (eu am inceput sa cred ca problema este intre volan si scaunul din fata stanga 😅). Bonus, o incercare recenta de fotografie(nu poza 😂) cu telefonul:1 point
-
Desi oarecum i-a trecut timpul, SSP224 descrie destul de detaliat despre cum functioneaza intervalul extins de service. Nu vad de ce pe masinile noi nu ar functiona similar. Pentru diesel zice asa: A “Thermal load“ distance comparison value* in metres is obtained by comparing the input parameters oil temperature and engine speed with the “Thermal oil load“ map. Similarly, the input parameters “Engine speed“ and engine load are compared with the “Soot load" map. This obtains a distance comparison value** of “Soot load“ in metres. The two distance comparison values and the direct distance travelled parameter are added in 3 separate memories (non-volatile). From these three values and the rate, the control unit calculates the residual distance to the next service. If the conditions for service pre-warning or service are met, the display is activated. Thermal oil load si soot load le poti vedea pe VCDS pentru masinile care au senzorul de nivel/temperatura. SSP-224-Service-interval-extension.pdf1 point
-
Am uitat sa mai updatez pe aici... in ultima perioada a vazut destul de multa zapada, ba chiar si zapada 'virgina' intr-o dimineata in parcarea de la Telegondola Sinaia unde am reusit sa o invart destul de mult. Se simte puterea trimisa spre spate si asta ajuta foarte mult la joaca pe zapada. Las mai jos cateva poze cu zapada asa cum a cerut colegul @bubu182 In rest masina merge foarte bine, o placere la drumuri lungi atat din prisma confortului cat si prin puterea pe care o dezvolta la nevoie sau cand mai am putin chef de 'joaca'. Tehnic am schimbat doar bateria de la cheie cand m-a atentionat in bord, cam 2 ani tine o baterie1 point
-
Dupa o experienta relevatoare avuta de curand, Giulia Veloce Q4 in bugetul asta.1 point