Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 07.06.2021 în toate secţiunile

  1. In miercurea dinaintea weekend-ului cu Rotac 2, care era precedat de un track-day vineri la Mures-Ring, la o accelerare mai puternica pe centura si o schimbare de treapta rapida (nimic neobisnuit fata de ce a vazut masina extrem de des in ultimii 200k km), din cutie au inceput sa se auda zgomote groaznice , in special in treptele 4 si 6. Dupa o diagnosticare rapida la service, care a confirmat ca 90% problema este in cutie, m-am apucat de cautat prin dezmembrari cutie de schimb, si joi la ora 17.00 eram cu masina functionala, insa fara diferential montat in noua cutie (nu a fost timp de asa ceva). In seara respectiva am si plecat spre Cluj (la @rex), pentru ca voiam sa vad la track-day daca masina e ok si eventual sa mai am timp de remediere probleme pana la cursa de duminica. Ulterior, cand am desfacut saptamana asta cutia, am putut vedea problema Masina mergea ok cu noua cutie, insa la Sibiu a inceput sa intre in limp-mode, pentru ca abia faceam 800mbar boost, si aia cu intarziere. Am ajuns la Cluj, iar dimineata m-am apucat de diagnosticat, fara succes insa. Rex m-a convins sa pun un set de roti incaltate cu PS Cup 2-uri mai vechi de pe Golful lui si sa plecam spre circuit optimisti. La circuit m-am apucat iar de surubarit si am reusit sa rezolv problema pe la ora 14.00, la timp sa mai apuc aprox. 1 ora de circuit. Masina a mers in sfarsit ok, si Cup2-urile s-au tinut destul de bine. Talonul este suficient de rigid (mult mai ok decat ma asteptam), si aderenta e foarte buna (le-as plasa undeva intre Federal RSR si FZ201/AR1), insa se incing cam repede si deja in tura 2 scoateam fum din ele pe accerelari/franari. Am reusit un optimal lap de 1.48.7 (foarte aglomerat insa), iar cu Nankank AR1 am best in conditii similare de 1.47.8, iar cu FZ 201 pe racoare 1.46.3. Mai jos aveti doua ture in care @rex ma urmareste linistit in noul lui Cayman 718 GT4. Diferenta dintre masini e foarte mare (1.42.5 GT4 vs 1.49.2 eu, amandoi cu Cup2), asa ca din pacate momentan nu mai putem face chase-urile noastre preferate .
    9 points
  2. Am bifat si un drum de Grecia... Las si cateva informatii utile poate: La dus, la bulgari treci rapid fara stres (buletin / pasaport + talon), la greci am stat aprox 30m si pe langa cele mentionate mai trebuie si sa specifici si prezinti documente ca ai fi avut covid (in urma cu 2 pana la 9 luni), vaccin (rapel in urma cu minim 14 zile) sau test pcr negativ in urma cu max 72h. Fie vorba intre noi, pe hartiile alea se uita rapid fara sa verifice absolut nimic. Aleator unele persoane sunt selectate pentru o coada secundara unde se fac teste covid rapide, din nou, fie vorba intre noi, nu se prea uita nimeni daca chiar ai stat la coada aia sau pleci mai departe. La intors, la greci am stat 2h la vama for no fvcking reason, verificau doar buletin / pasaport + talon, dar sunt doar 1 sau 2 ghisee deschise 😢... iar la bulgari a durat 5 minute si nu au cerut nici o hartie in plus. Teoretic cica intrii in carantina daca nu ai avut covid / vaccin / test pcr negativ .. practic, nu a cerut nimeni nici o hartie si am trecut ca prin branza (unele persoane cu care fusesem in grup au dat degeaba 60eur pe teste in grecia). Aveti grija, in bulgaria si grecia sunt camere radar fixe, anuntate pe waze insa. In rest drumul.. 50% din zona Bulgaria e cam naspa, foarte multe denivelari, gropi, zgomot puternic de la asfalt foarte prost, restul de Bulgaria si Grecia foarte ok (cel putin pana in Halkidiki). In alta ordine de idei, masina s-a comportat exemplar ca de obicei
    7 points
  3. Dupa cum ziceam mai sus, trotineta a primit in cursul zilei de ieri un pachet complet de detailing constand in aplicare protectie ceramica Gtechniq pe caroserie, jante, elemente plastic si cauciuc la exterior + protectie plastice interioare si tapiterie. De asemenea, am pus si folie 3M pe faruri. Din pacate, pretul pentru infolierea intregii masini mi se pare extrem de ridicat (4500 EUR) si chiar daca ar fi fost buget, nu cred ca as fi optat pentru el. Mai jos si cateva poze din atelier, dupa terminarea lucrarii. Urmeaza in weekend un drum mai lung, sa bifez din rodaj si sa ii testez abilitatile de cruiser 😄.
    6 points
  4. 118000 km A venit in sfarsit caldura, am scapat si de restrictii, timp de plimbari sa avem acum 😋 Nu stiam ce sa mai fac pe la masina, asa ca am ajuns sa cumpar niste covosare textile, cele de cauciuc raman pentru sezonul rece. O alta chestie care imi statea pe creier de ceva vreme era faptul ca nu mai mergeau senzorii de parcare, modulul era mort ("Cannot be reached"). Initial am zis ca incerc sa fac un DIY si am inceput prin a-l cauta in spatele capitonajului din portbagaj, asa cum pare a fi pozitional pe multe modele, dar a fost de negasit. Dupa asta am sapat mai mult pe internet si am ajuns la concluzia ca cel mai probabil e in zona volanului, fapt care s-a adeverit. L-am scos si l-am cautat pe net, dar piesele de EOS cu 1Q0 sunt de negasit pe la noi si am preferat sa nu comand o piesa cu cod diferit neavand experienta in codatul lor. In cele din urma m-a ajutat @spido cu inlocuirea lui, cel original era irecuperabil, intrase apa in el 😬 Principalul motiv pentru care am vrut senzorii de parcare functionali din nou a fost faptul ca de acum masina sta la subteran si locul de parcare e intre doi stalpi care fac intrarea destul de stramta, nu strica o masura in plus de precautie. Prima drumetie mai lunga din vara aceasta a fost la mare Timisoara. Vremea a tinut cu noi desi prognoza anunta numai ploi. Toate bune si frumoase, a fost o placere sa conduc pe Valea Oltului si pe autostrada dintre Sibiu si Timisoara (mai putin partea in care ne intoarcem in evul mediu si mergem pe un drum care arata ca dupa razboi pentru cativa kilometri 😑). Paravantul isi face treaba extraordinar chiar si pe autostrada. Dar ca sa nu fie totul atat de perfect, dupa ce capacul spalatorului de far de pe dreapta si-a luat zborul la inceputul anului, acum cel de pe stanga a decis sa evadeze si el. Calitate germana, bye bye ~200 RON pe o bucatica de plastic vopsit 🙃 L-am comandat la Avia Militari, unde l-au vopsit in albastrul de pe Octavia RS (cu acceptul meu) - nu aveau codul meu de culoare si m-ar fi costat 150 RON in plus daca il voiam exact pe acesta. Rezultatul:
    3 points
  5. Pentru ca masina o sa fie condusa de o doamna 50+, care o foloseste doar in oras 100% din timp, nu o intereseaza puterea, nu o intereseaza cutia automata si alte dotari pentru ca nu le foloseste. Si sincer acum pentru 40 de lei impozit.. nu cred ca saraceste nimeni. Pe langa ca stiti cum e.. gusturile nu se discuta ( daca ti se pune capsa pe un anumit model.. nu prea mai conteaza altceva 😀)
    2 points
  6. Treci la un Stage1 300+ si deabia atunci vei intelege cu adevarat ce poate acest micut 2.0 Si da, sunt foarte driveble toti 300+cp, on a daily basis, nici nu i simti, dar cand ai nevoie de ei, sunt acolo, si fac minuni pt un 4 cil. Fantastic motorul asta. Performante de V6 3.0, si consum de L4 2.0 ( daca n o spargi la ficati )
    2 points
  7. Am ajuns la forma finala curenta Sa recapitulam: Bara spate de RS7 facelift cu tipsuri full black Kit full Maxton (buza fata, buze praguri, buze laterale bara spate, eleron peste eleron) Grila fata model RS7 full black cu logo quattro, suport camera si gaura nightvision Partea de franare: Discuri fata Rotinger High Performance Graphite line, perforate si striate Discuri spate Zimmermann perforate Placute ATE fata / TRW spate Furtune HEL metalice fata/spate Lichid Motul RBF600 Etrieri reconditionati in rosu + negru, ca pe A7 Competition Partea de sunet: Am instalat modul de Active Exhaust Sound de la CETE, modulul acela care are sunet mai puternic, mai "real" o idee, cu ceva pops and bangs fake Momentan punem frana (ca acum avem si cu ce ) si probabil o sa ma mut pe interior putin dar .. cred ca va mai dura mult timp, sper ca anul asta sa reusesc si acolo o modificare misto. Overall pe partea de aspect masina rupe gaturi pe strada.. sunetul e si el acolo, cat de cat demn de "curul" de RS7. Pe partea de franare ... s-au "asezat" placutele cu discurile ok aparent (dupa niste sute km), frana e foarte prompta, sigura, musca bine + senzatia aia misto de pedala mai tare si mai putin elastica, din pricina furtunelor metalice. Va las cateva poze .. din pacate iar nu merge modulul de embed instagram photos (de aceea din postarile anterioare lipsesc pozele, ca erau incarcate din instagram), iar limita de upload pe forum e f mica (4mb) Cyaaa
    2 points
  8. Salutare, A venit momentul unui nou topic in aceasta arie, nu neaparat pentru masina pe care o doream initial ci mai degraba pentru masina care s-a potrivit. Pentru cine nu are rabdare sa citeasca, skip direct la dotari si poze . Povestea ei incepe acum mai bine de un an si ceva, cand au aparut primele articole si poze cu Tiguan R si totodata si primii pitici. O perioada am incercat sa gandesc "rational" si sa ma conving ca nu am nevoie sa schimb Tiguan-ul actual, numai ca nu prea reuseam. Ideea de motor pe benzina si 300+ cai nu imi dadea pace, mai ales ca n-am avut niciodata o astfel de masina. Unii dintre voi or sa se intrebe de ce as schimba un Tiguan cu alt...Tiguan, fie el si facelift, cand sunt atatia alti producatori si modele? Raspunsul ar fi tocmai pentru ca sunt extrem de multumit de masina actuala (design, dotari, spatiu interior) si doream una similara in varianta R. Undeva la sfarsitul anului trecut, masina a aparut in configurator-ul Volkswagen si de atunci au inceput calculele. Din pacate nu am putut lansa comanda in momentul ala, trebuia sa astept primavara pentru a mi se alinia planetele, asa ca pentru o perioada am ramas la stadiul de schimbat impresii cu @ToniM care deja lansase comanda pentru R-ul lui si era in asteptare. Si iata ca vine luna Martie, soseste masina lui Toni, planetele se aliniasera perfect si la mine asa ca incep sa intreb in stanga/dreapta de oferte de pret pentru a lansa comanda. Dupa vreo saptamana de strans oferte, aleg oferta cea mai avantajoasa, incep demersurile si actele si parea ca de-acum urmeaza sa ma vad la volanul masinii undeva in aproximativ 3 luni. Insa, cum lucrurile nu sunt intotdeauna atat de simple pe cat ne-am dori, fix cand sa dam comanda in sistem, consilierul de vanzari imi arata ca exista o intarziere in productie pentru Tiguan-R, din cauza indisponibilitatii evacuarii Akrapovic si durata de asteptare e undeva la 8 luni. Efectiv, mi-a cazut fata.. sub nicio forma nu as fi luat masina fara evacuarea sport iar cele 8 luni imi sunau ca o eternitate. I-am zis consilierului sa imi lase timp de gandire doua zile si m-am indreptat spre casa destul de descumpanit. Ajuns acasa, cu ideea in gand ca eu la Akrapovic nu renunt, 8 luni nu sunt dispus sa astept si nu vreau nici altceva in afara de Tiguan R....ce fac?? Ramas fara variante, intru pe site la Audi, mai mult de plictiseala sa vad ce gasesc pe-acolo si din aria mea de interes, dau click pe Audi RSQ3 si vad pretul de pornire, semnificativ mai mare decat oferta pe care o primisem la Tiguan R in configuratia dorita. Totusi, daca tot am intrat, zic hai sa pun si optionale sa vad cat ar fi o configuratie personalizata si la final ma trezesc cu un pret de care nici nu ma apropiam. Inchid configuratorul si ma apuc de chestii work related. Nu trece mult si imi amintesc ca parca am vazut pe forum, in topicul lui @ShadoWzZ pentru noul lui "Audi A3 cu Muschi", mentiona ca a obtinut un discount extrem de bun apeland la @Sabrina. Neavand nimic de pierdut, imi zic, hai sa o contactez pe Sabrina sa vad ce oferta de pret am putea scoate din configuratia pe care o facusem si dupa ceva schimburi de mail-uri am ajuns la o oferta neasteptat de atractiva. Insa..nu era Tiguan R. Avea evacuare sport dar n-avea pops&bangs... A doua zi mi-am facut drum la reprezentanta, in ideea de a vedea un Q3 live (in echipare standard desigur, nu exista la momentul ala niciun RSQ3 pe teritoriul RO, la nicio reprezentanta) si sa vad macar daca incap in el (am 1.92 inaltime ). Am mers, am probat, m-am invartit juma de ora in jurul ei dar tot nu se ridica in ochii mei la "frumusetea" unui Tiguan R. Ba ca e grila prea mare, ba ca e spatele prea rotund, ba ca nu stiu ce. Asa ca am plecat acasa la fel de nehotarat cum venisem. Au urmat vreo doua zile in care am vazut zeci de review-uri pe Youtube cu RSQ3 in toate variantele, culorile si dotarile si intr-un final m-a convins suficient. Am luat legatura cu Sabrina, am inceput demersurile si pe 30 Martie comanda a fost plasata in sistem. Intamplarea face ca undeva pe la sfarsitul lui Aprilie, pentru cateva zile a fost disponibil un RSQ3 la reprezentanta, asa ca am avut ocazia sa o conduc timp de o ora si sa imi dau seama ca nu e niciun compromis fata de Tiguan R si ca masina e o incantare. Durata initiala de asteptare a fost 12 saptamani, insa dupa numai 5 saptamani, masina era deja fabricata si isi astepta cuminte randul la CTC. Au urmat apoi cele mai grele 3 saptamani din toata perioada, pana a ajuns la Curtici, apoi la reprezentanta si pana am putut sa ma urc la volan. ------------------------------- Asadar, un pic despre masina: Audi RSQ3 quattro Benzina / 2.5 l / 294 kW (400 CP) / S tronic 7 trepte Culoare: Nardo Grey Uni Jante aliaj usor 8,5Jx20, 10 Spite stea Interior si tapiterie standard RSQ3 Ca optionale am ales: PCG - Asistent de viteza adaptiv ACC IT4 - Audi connect Navigatie & Infotainment UH2 - Audi Hold Assist UI2 - Audi smartphone interface 9S8 - Audi virtual cockpit plus KA2 - Camera video pentru marsarier 9AK - Climatizare automata confort cu 2 zone PXC - Faruri Matrix LED si stopuri LED PC2 - Frane RS cu etriere frana rosii EA9 - Garantie extinsa 1 an suplimentar QL5 - Geamuri fumurii (Privacy Glass) 4L6 - Oglinda interioara antiorbire fara rama 6XK - Oglinzi exterioare antiorbire QQ2 - Pachet iluminare ambientala multicolora 4ZP - Pachet optic negru la exterior, inclusiv sigla PNC EL5 - Pregatire pentru navigatie MMI plus 1PE - Prezoane antifurt 7B6 - Priza de 12V si 2 cuple USB-A in spate 4A3 - Scaune fata incalzite 0P6 - Sistem de evacuare sport RS 9VS - Sistem Sound Premium Bang & Olufsen 680W PDE - Suspensie sport cu amortizoare reglabile 5ZC - Tetiere variabile pentru scaunele fata Nu am pus intentionat trapa (am pe Tiguan si e destul de pretentioasa la intretinere plus ca scoate diverse zgomote ocazional) si nici Pachet MMI navigation plus MIB3 (am de asemenea navigatie pe Tiguan si folosesc exclusiv Waze de 3 ani incoace). Ridicand masina astazi dupa-amiaza, nu am reusit sa fac decat vreo 120 Km cu ea momentan insa voi reveni cu impresii dupa rodaj si acomodare. Peste cateva zile am programare la detailing complet constand in protectie ceramica Gtechniq pentru caroserie, ornamente plastic/cauciuc si jante + protectie plastice interioare si tapiterie urmand ca weekend-ul viitor sa o scot la un drum mai lung si sa bifez o parte din rodaj. Cu ocazia aia sper sa pot face si niste poze mai bune. Momentan doar cateva de la reprezentanta, cand a fost livrata.
    1 point
  9. Pt Passat B8 MY2016, Discover Pro, am facut sapt trecuta update la harti, versiunea 0192 ECE 2021/2022 ( sincer nu ma pricep la ce masini se potriveste, dar poate ajuta si alti colegi ) Las mai jos link pentru doritori - http://vw-maps-cdn.lighthouselabs.eu/vw-maps/P192_N60S5MIBH3_EU_NT.7z A mers fara Discover Care, direct download, si scris pe cardul de memorie. Instalare normala, as usual, cam 45min.
    1 point
  10. Sau vizitat de suedezi pasionati de arheologie de metale feroase.
    1 point
  11. Ce va place sa aruncati informatii gresite...
    1 point
  12. ceva interesant in aceasta tema :
    1 point
  13. bravo hai ca a fost frumos si de data asta. merge bine masina ta. de GT4 nu zic nimic...ca n-are sens mai dati un semn cand va duceti.
    1 point
  14. Dupa muuuulte plimbari pe la diferiti dealeri Vw/Audi/Seat/Skoda/BMW/Kia/Ford chiar si Dacia. Am lansat comanda pentru un Golf 8 in echipare Life 1.0 TSI, culoare Alb cu ceva optiuni decente ( climatronic,comanda vocala, incalzire stationara, camera rear view si pachet asistenta sofer ) pret cu tot cu rabla in jur de 20 K. Termen de asteptare - 8 luni 😂. Daca era strict dupa mine.. chiar nu mai luam Golf.. mai ales dupa experienta cu al meu. Pe langa ca design-ul golfului 8 personal nu imi place foarte mult.. mai mult mi-a placut 7.5, dar cum nu eu o sa fiu utilizatorul lui..deh..😄.
    1 point
  15. Pai e plastic de calitate, ăla care nu scârțâie e slab calitativ. 😛 Vezi pe unde scârțâie si pune o bucată de hârtie/cauciuc intre elementele ce se ating sau da-i cu ceva pe ele (wd40 daca nu altceva). La mine scârțâia trimul cu led de pe ușă (allspace), i-am dat foarte puțin wd40 si e liniște... micile plăceri ale vieții, rezolvă-le si bucură-te de condus.
    1 point
  16. In sfarsit cu masina la plimbare 😀 Mai bag kilometrii sa termin rodajul. Am deja 500 km facuti.
    1 point
  17. @razvancc este gata de murdarit tobele acum
    1 point
  18. @VickEnd Funny thing is, omul chiar a avut un Golf GTI, masina personala. Nu e chiar 1.5 TSI dar nici departe
    1 point
  19. Dinozaurul ala a avut pe mana cam tot ce are motor si scoate fum, plus ceva electrice. Cred ca are destula expertiza pentru o parere. La milioanele pe care le are in cont isi permite orice costuri, cred ca oricum nu il interesa o electrica decat daca si-o dorea in mod special. Iar daca si-o dorea in mod special, cred ca isi permitea cea mai scumpa electrica. Nefiind constrans in vreun fel, Clarkson e obiectiv.
    1 point
  20. El se refera mai mult la postura de privitor, nu de sofer. Si cumva are dreptate, nu-mi pot imagina o scena cu urmariri de masini, dintr-un film de actiune, gen The transporter, sa fie cu masini electrice. Ar fi maxim de plictisitoare. De exemplu, Formula E este cat de cat palpitanta ca se aude zgomotul ala de motor electric, cum il fac si masinutele de jucarie.
    1 point
  21. @Sparkyson @luciteck va dati seama ca este doar parerea unui dinozaur? sigur v-ati uitat la emisiunile lui si veti intelege de ce. fiecare are dreptul la o parere, pana la urma e libertate in gandire si exprimare. dar sa fim seriosi, daca pentru un "petrolhead" un taycan turbo S nu este fun pe circuit..inseamna ca te agati doar de sunet si nu de senzatii... nici un roller coaster, nu este fun ? si eu am mers cu multe masini sport, am avut inclusiv masina de curse, am participat in campionat national de turisme, si tot simt mega fun cu electrica (una destul de sprotiva, nu taycan)
    1 point
  22. Citat dintr-un review recent al lui Clarkson. Partea de EV e de interes :) “Jeremy Clarkson Sunday April 04 2021, 12.01am BST, The Sunday Times It makes me sad when people say that electrical cars can be fun, because of course they can’t. Take away the sound of internal combustion and the vibration and the weird torque characteristics, and you’re left with something that’s not even on nodding terms with the concept of fun. Sure, an electrical car can be very fast but so what? For thrills, I’d rather do a hundred in a Sopwith Camel than five hundred in a Boeing 777. I’d rather do twenty knots on a jet ski than thirty on a cruise liner. And then there’s this: a microwave oven will bake a potato in five minutes and that’s very clever, but the end result will be nowhere near as satisfying as something that’s been in the Aga for two hours. There are many people in my line of work who think that electrical cars can be enjoyed by enthusiasts just as much as those that use petrol to move about. They are wrong. Because when we are forced by law to drive around in glorified milk floats, we will simply buy whatever gives us the greatest range or the best value. Cars will become wheeled fridge freezers. Tools. And the spirit of the car, its core, will be dead. Don’t believe me? OK, watch that car chase in Bullittwith the sound turned off.”
    1 point
  23. Am reusit sa fac niste poze mai artistice impreuna cu inca o ajustare
    1 point
  24. Bun, dupa 2 saptamani care s-au facut defapt o luna, am reusit sa punem in sfarsit etrierele sus. Procesul a fost urmatoru: Am luat o fuzeta de la un parc de dezmembrari pe care sa facem adaptorii. Am facut la imprimanta 3d un adaptor pe care l-am tot modificat pana am ajuns la forma finala. Si dupa, am facut la CNC adaptorii ce au venit pe masina. Am gasit si niste adaptori de cumparat dar personal nu mi-au placut. Am inlocuit furtunele de frana si lichidul de frana. And.. voilà: Da stiu, puteam sa merg pe fuzete de aluminiu de a4 b6, dar am preferat sa raman la fuzetele masinii. Bun, acum ca si avantaje: Franarea este altceva comparativ cu 312. Consider ca franele sunt "overrated" pentru puterea actuala a masinii dar nu conteaza. Poate pe viitor mai urcam in putere . Aspectul este un alt avantaj. Am umplut acel gol ce imi statea pe creier cu etrierele stock. Dezavantaje: discurile fiind mai grele ca cele de 312mm, puterea la roata e afectata putin (personal nu am simtit diferenta). Si probabil ca uzura la directie e mai accentuata, tot ansamblu fiind mai greu ca cel stock (discuri, etrieri). Dar avand in vedere ca masina nu o conduc de zi cu zi, nu pot sa zic ca ma afecteaza. Va urma in viitor upgrade si pe spate. Probabil etrieri tot brembo si discuri de 310mm, ventilate. (245mm sunt cele stock) Cu ocazia asta, dupa cum ziceam in postarea de mai sus, am dat si cu pasta de la ctk pe contraaripi. Pasta are 2 roluri: protejeaza de rugina si insonorizeaza. Se simte diferenta. Zgomotul de rulaj al anvelopelor si al directiei (la denivelari) se aude si mai putin acum. Este aproape insesizabil.
    1 point
  25. 1 point
  26. Ieri am trăit prima experiența “la limita”, prima adevarata range anxiety. plecat din Bucuresti cu 51% baterie, încărcat la Ploiesti pe centura la Darius Motors 15kwh in 13 minute, continuat drumul spre Sinaia-Peștera. La Sinaia in bord aveam 72km range și 32km rămași de parcurs. la cabana Dichiu, după urcarea abrupta, marja mea de 40km s-a redus la 12km (17km rămași, 29km baterie); probabil dacă urcarea continua in același ritm, nu ajungeam. La Bolboci am greșit drumul și fără sa vreau am testat mașina offroad, in noroi si gropi, si ploaie: nu s-a împotmolit deloc, dar am atins cu burta de 2-3 ori. Am decis sa întorc după vreo 4km, chiar și cu stresul bateriei pe roșu. Și am ajuns in final la hotel, cu 6% baterie și range 19 🏆
    1 point
  27. @Xeo este vorba de un dataset (doar pt partea de sunet) @F l o r i n ce am eu nu este pt VCP, doar pt Odis nu provine de pe alte marci sau modele ale grupului. S.a lucrat 2 ani la acest dataset. Este "special" in adevaratul sens al cuvantului. Transforma cartoanele masinii intr.un adevarat sistem audio. Bafta tuturor!
    1 point
  28. nu te du la audi ca la pomul laudat..........s-au modernizat si ei
    1 point
  29. @andrei0241 Modelul din poze, 20” forged oem de RS7, nu gasesc acum poze mai detaliate dar arata criminal (sunt destul de concave). PS: va saluta Eric 😂 Paste fericit !🐰
    1 point
  30. Azi, desi vremea a fost inchisa, am prins o portita sa mai pot face una alta. Am pus rotile de vara dupa ce le-am curatat bine, am coborat suspensia cu 1,5 cm (nu m-am putut abtine) si am pus si bandourile.
    1 point
  31. Am obtinut atestatul de vehicul istoric, iesit azi am fost cu masina la RAR (sa scrie in CIV ca este vehicul istoric). Am profitat de vremea buna sa fac si 2-3 poze.
    1 point
  32. sa nu uitam ca mai exista si blocarea mecanica a volanului. alfel, nu cred ca Golf 4 e chiar asa o masina ravnita de hoti..... oricum, immo off este o solutie doar in cazuri extreme - de nereparat, etc... nu o recomand.
    1 point
  33. Salutare, Atasate consumuri exclusiv urbane. Variaza intre 15% si 19%. Extraurban, in timpul rodajului, am vazut si valori sub 8% avand in vedere ca nu prea am trecut de 3000 de ture. Acum, dupa rodaj, rar vad sub 10%. Dar ii si dau.
    0 points
  34. RNS 315 EU - 3C0 057 279 J without BT (VW Zubehör - Karte Westeuropa) absolut corect !
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!