Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 06.06.2021 în toate secţiunile

  1. Rămăsese neprezentat acest lucru dar a venit si rândul lui, juniorul (după ce a mers pe un 4 timpi) mă tot bâzâia la cap de zile bune că vrea să încerce capra în 2 timpi, că e mai frumos colorată... texte la 14 ani... l-am dus pe lângă cariera Sitorman, Tiguanul a asigurat fără efort partea de transport iar armata americană a completat decorul în partea de sus a pozelor. Ieri am dat drumul la Traffic Sign Recognition (apare un avertisment de funcționalitate redusă dar vede indicatoarele de limită de viteză și de depășire interzisă, măcar să știu în ce limită să mă încadrez ) si am setat limita maximă la remorcă pentru avertizare, mașina fuge bine cu ea atașată, încerc să o țin cât mai mult pe tempomat, altfel zboară roțile la remorcă. Si o verificare ulei pe jojă la 9000km de la revizie, fără completări (sunt la interval fix de 15k), e de bine. În ce privește condusul mașinii (solo, fără remorcă)... off, așa îmi place să înfund uneori pedala aia de accelerație și să îi simt tot cuplul... GTI what? Nope, it's even better! 😍
    5 points
  2. In miercurea dinaintea weekend-ului cu Rotac 2, care era precedat de un track-day vineri la Mures-Ring, la o accelerare mai puternica pe centura si o schimbare de treapta rapida (nimic neobisnuit fata de ce a vazut masina extrem de des in ultimii 200k km), din cutie au inceput sa se auda zgomote groaznice , in special in treptele 4 si 6. Dupa o diagnosticare rapida la service, care a confirmat ca 90% problema este in cutie, m-am apucat de cautat prin dezmembrari cutie de schimb, si joi la ora 17.00 eram cu masina functionala, insa fara diferential montat in noua cutie (nu a fost timp de asa ceva). In seara respectiva am si plecat spre Cluj (la @rex), pentru ca voiam sa vad la track-day daca masina e ok si eventual sa mai am timp de remediere probleme pana la cursa de duminica. Ulterior, cand am desfacut saptamana asta cutia, am putut vedea problema Masina mergea ok cu noua cutie, insa la Sibiu a inceput sa intre in limp-mode, pentru ca abia faceam 800mbar boost, si aia cu intarziere. Am ajuns la Cluj, iar dimineata m-am apucat de diagnosticat, fara succes insa. Rex m-a convins sa pun un set de roti incaltate cu PS Cup 2-uri mai vechi de pe Golful lui si sa plecam spre circuit optimisti. La circuit m-am apucat iar de surubarit si am reusit sa rezolv problema pe la ora 14.00, la timp sa mai apuc aprox. 1 ora de circuit. Masina a mers in sfarsit ok, si Cup2-urile s-au tinut destul de bine. Talonul este suficient de rigid (mult mai ok decat ma asteptam), si aderenta e foarte buna (le-as plasa undeva intre Federal RSR si FZ201/AR1), insa se incing cam repede si deja in tura 2 scoateam fum din ele pe accerelari/franari. Am reusit un optimal lap de 1.48.7 (foarte aglomerat insa), iar cu Nankank AR1 am best in conditii similare de 1.47.8, iar cu FZ 201 pe racoare 1.46.3. Mai jos aveti doua ture in care @rex ma urmareste linistit in noul lui Cayman 718 GT4. Diferenta dintre masini e foarte mare (1.42.5 GT4 vs 1.49.2 eu, amandoi cu Cup2), asa ca din pacate momentan nu mai putem face chase-urile noastre preferate .
    3 points
  3. Amortizoarele, le-ai schimbat tot din OBDeleven 😎? Cum iti poti tu imagina ca un amarat de senzor poate sa iti corecteze fizic pozitia volanului ?
    2 points
  4. @razvancc este gata de murdarit tobele acum
    2 points
  5. Salutare lume, Pentru ca Golful GTD pe care il aveam inainte nu imi mai satisfacea nevoile (piticii) si alte motive (scuze) am purces la vanzarea lui. In mod evident asta a lasat un gol greu de inlocuit dar stiam ca nu mai vreau diesel si de asemenea eram gata sa incerc un soi de tractiune integrala. Din momentul vanzarii si chiar cu cateva luni inaintea ei, am inceput sa ma documentez despre ce as putea avea ca urmatoarea masina. Aveam minim 2 criterii de baza unde nu era dispus sa negociez (cu mine insumi) si anume, sa nu mai fie hatchback si sa nu fie motorina. Golful 7.5 R a iesit din ecuatie pentru ca l-am gasit prea scump (sh) pentru un model deja "anterior" plus ca vizual interior cat si exterior in mare parte era +/- aceeasi masina. Am cugetat mult asupra unui Audi S4 B9 , modelul 3.0 T (benzina) dar nu am reusit sa gasesc una la un pret decent cu optiuni pe care le consider must cum ar fi ACC si faruri led matrix. La momentul acesta era deja peste tot .. de la skoda superb sportline la mazda 6 2.5 si bmw 135i ... eram debusolat complet, nici eu nu mai stiam ce vroiam. Intra @Sabrina In urma unei discutii in care i-am spus ca "parca" as incerca un 8R daca as reusi sa il iau ca si pret final bun, a aparut ideea de S3. Asa ca am inceput sa discutam inainte si inapoi si am estimat ceva costuri pentru o dotare mai modesta da in urma discutiilor cu Sabrina si cu inca cativa posesori de Audi, unii chiar patiti in ceea ce priveste cumpararea fara dotarile dorite ( @cristi511 ) am hotarat ca pentru cateva mii in plus nu are sens sa ma zgarcesc. Asta plus faptul ca planuiesc sa tin masina in cauza minim 7 ani asa ca ar fi bine sa iau cu tot ce trebuie pentru ca la astea noi retrofiturile sunt extrem de scumpe / grele .. sau chiar imposibile plus ca ... cine mai stie daca imi voi mai permite vreodata o "aroganta" de genul acesta. Am pus in miscare rotitele ... am pus pentru golf diferenta si ... a inceput asteptarea . Fast FW 3 luni de chin ... va prezint noua masina, Audi S3 8Y Dayona Gray , 2.0T 310cp/400Nm, quattro, S-tronic Lista de dotari: 6I6 Adaptive cruise assist incl. emergency assist 8T8 Adaptive cruise control ACC IT3 Audi connect Navigatie & Infotainment UH2 Audi Hold Assist 9ZV Audi Phone Box Light - Wireless Charging 7W1 Audi pre sense basic 9S9 Audi virtual cockpit plus 3NT Bancheta spate rabatabila 40:20:40 KA2 Camera video pentru mersul inapoi 1S1 Cric si trusa de scule PXC Faruri Matrix LED, stopuri LED si sistem de spalare faruri QL5 Geamuri cu tenta inchisa (Privacy Glass) 7B9 Mufe USB pentru incarcare in spate 4L6 Oglinda interioara cu functie automata antiorbire, fara rama 6XI Oglinzi exterioare antiorbire,rabatabile electric si incalzite WTK $W1 Pachet Business Selection PG3 Pachet cheie confort si sistem de alarma WCA $W2 Pachet Comfort Selection QQ2 Pachet iluminare ambientala multicolora 4ZD Pachet optic negru la exterior 4GF Parbriz cu protectie termica 7X5 Park assist & Parking Control Plus KS4 Pregatire pentru Head-up Display 1G9 1S1 Roata de rezerva compacta si cric 9VS Sistem Sound Premium Bang & Olufsen 680W N2B Tapiterie din Alcantara/piele ecologica VC2 Telecomanda garaj PC2 Etriere frana de culoare rosie PDE Suspensie sport cu amortizoare reglabile Si in cele din urma as vrea sa ii multumesc din nou @Sabrina-ei pentru ajutorul acordat in realizarea unui vis PS : in mod voit am ales fara panorama, fara nimic electric la scaune si rotile pe 18 care vin in standard.
    1 point
  6. Salut, am schimbat telescoapele fata si de atunci, volanul nu sta drept. Am Obdeleven, si am incercat sa fac calibrarea senzorului, dar dupa calibrare este la fel. Trebuie facuta din capetele de bara, sau merge si cu calibrarea senzorului si gresesc eu undeva? ( desi la ele nu am umblat, decat am desfacut capatul de bara pe partea dreapta, pentru ca nu.mi dadea voie sa bag telescopul, dar fara sa rasucesc de el.) Ma poate ajuta un coleg cu toti pasii ce trebuie urmari in obdeleven, asta in cazul in care se poate indrepta volanul prin calibrarea senzorului? Va multumesc.
    1 point
  7. In sfarsit cu masina la plimbare 😀 Mai bag kilometrii sa termin rodajul. Am deja 500 km facuti.
    1 point
  8. Vezi ca daca i-ai aplicat o protectie ceramica se prinde greu folia ulterior. Cel putin asa tin eu minte, la mine a fost infoliere totala -> ulterior aplicarare protectie ceramica peste Enjoy the ride, da-le dracu' de pietricele
    1 point
  9. Am programat maine un schimb de ulei cu care marchez si incheierea rodajului dar la cate elemente filtrante are masina ... nu ma astept sa fie vreodata murdare tips-urile din cauza forjei Ca o completare la postarea cu jantele, am sa mentionez ca specificatiile lor sunt identicele cu cele oem pe 18 in ceea ce priveste dimensiune , ET si J. Diferenta sta in greutatea lor, mai exact 4 kg diferenta pe fiecare janta. 12.2kg OEM vs 8.3kg Motec Ultralight
    1 point
  10. Am reusit sa fac niste poze mai artistice impreuna cu inca o ajustare
    1 point
  11. Chiar daca masina nu scotea fum aproape deloc - am luat compresia si era un pic scazuta. Cumulat cu un pic cam mult ulei bagat pe recirculare am decis sa desfac motorul. Nu regret ca l-am desfacut - cuzinetii de palier aveau ceva uzura si segmentii de compresie erau din 2 bucati (toti la fel deci nu erau rupti - cineva i-a lasat asa cu intentie). Daca totul merge cum trebuie ar trebui sa am compresie mai buna acum (0,5-1 bar in plus pe fiecare cilindru). O sa gasesc o solutie sa pot ajusta un pic si presiunea scoasa de turbina. Cam tot motorul era murdar de cand am luat masina si fara sa-l dau jos nu aveam cum sa il curat cum trebuie.
    1 point
  12. Acum este momentul sa ma depasiti la "mocangeala"
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!