Clasament
- în toate secţiunile
-
Data personalizată
-
Tot timpul
31 Octombrie 2010 - 25 Noiembrie 2024
-
Anual
26 Noiembrie 2023 - 25 Noiembrie 2024
-
Lunar
26 Octombrie 2024 - 25 Noiembrie 2024
-
Săptămânal
19 Noiembrie 2024 - 25 Noiembrie 2024
-
Astăzi
26 Noiembrie 2024 - 25 Noiembrie 2024
-
Data personalizată
05.06.2021 - 05.06.2021
-
Tot timpul
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 05.06.2021 în toate secţiunile
-
6 points
-
Dupa cum ziceam mai sus, trotineta a primit in cursul zilei de ieri un pachet complet de detailing constand in aplicare protectie ceramica Gtechniq pe caroserie, jante, elemente plastic si cauciuc la exterior + protectie plastice interioare si tapiterie. De asemenea, am pus si folie 3M pe faruri. Din pacate, pretul pentru infolierea intregii masini mi se pare extrem de ridicat (4500 EUR) si chiar daca ar fi fost buget, nu cred ca as fi optat pentru el. Mai jos si cateva poze din atelier, dupa terminarea lucrarii. Urmeaza in weekend un drum mai lung, sa bifez din rodaj si sa ii testez abilitatile de cruiser 😄.5 points
-
Salutare, A venit momentul unui nou topic in aceasta arie, nu neaparat pentru masina pe care o doream initial ci mai degraba pentru masina care s-a potrivit. Pentru cine nu are rabdare sa citeasca, skip direct la dotari si poze . Povestea ei incepe acum mai bine de un an si ceva, cand au aparut primele articole si poze cu Tiguan R si totodata si primii pitici. O perioada am incercat sa gandesc "rational" si sa ma conving ca nu am nevoie sa schimb Tiguan-ul actual, numai ca nu prea reuseam. Ideea de motor pe benzina si 300+ cai nu imi dadea pace, mai ales ca n-am avut niciodata o astfel de masina. Unii dintre voi or sa se intrebe de ce as schimba un Tiguan cu alt...Tiguan, fie el si facelift, cand sunt atatia alti producatori si modele? Raspunsul ar fi tocmai pentru ca sunt extrem de multumit de masina actuala (design, dotari, spatiu interior) si doream una similara in varianta R. Undeva la sfarsitul anului trecut, masina a aparut in configurator-ul Volkswagen si de atunci au inceput calculele. Din pacate nu am putut lansa comanda in momentul ala, trebuia sa astept primavara pentru a mi se alinia planetele, asa ca pentru o perioada am ramas la stadiul de schimbat impresii cu @ToniM care deja lansase comanda pentru R-ul lui si era in asteptare. Si iata ca vine luna Martie, soseste masina lui Toni, planetele se aliniasera perfect si la mine asa ca incep sa intreb in stanga/dreapta de oferte de pret pentru a lansa comanda. Dupa vreo saptamana de strans oferte, aleg oferta cea mai avantajoasa, incep demersurile si actele si parea ca de-acum urmeaza sa ma vad la volanul masinii undeva in aproximativ 3 luni. Insa, cum lucrurile nu sunt intotdeauna atat de simple pe cat ne-am dori, fix cand sa dam comanda in sistem, consilierul de vanzari imi arata ca exista o intarziere in productie pentru Tiguan-R, din cauza indisponibilitatii evacuarii Akrapovic si durata de asteptare e undeva la 8 luni. Efectiv, mi-a cazut fata.. sub nicio forma nu as fi luat masina fara evacuarea sport iar cele 8 luni imi sunau ca o eternitate. I-am zis consilierului sa imi lase timp de gandire doua zile si m-am indreptat spre casa destul de descumpanit. Ajuns acasa, cu ideea in gand ca eu la Akrapovic nu renunt, 8 luni nu sunt dispus sa astept si nu vreau nici altceva in afara de Tiguan R....ce fac?? Ramas fara variante, intru pe site la Audi, mai mult de plictiseala sa vad ce gasesc pe-acolo si din aria mea de interes, dau click pe Audi RSQ3 si vad pretul de pornire, semnificativ mai mare decat oferta pe care o primisem la Tiguan R in configuratia dorita. Totusi, daca tot am intrat, zic hai sa pun si optionale sa vad cat ar fi o configuratie personalizata si la final ma trezesc cu un pret de care nici nu ma apropiam. Inchid configuratorul si ma apuc de chestii work related. Nu trece mult si imi amintesc ca parca am vazut pe forum, in topicul lui @ShadoWzZ pentru noul lui "Audi A3 cu Muschi", mentiona ca a obtinut un discount extrem de bun apeland la @Sabrina. Neavand nimic de pierdut, imi zic, hai sa o contactez pe Sabrina sa vad ce oferta de pret am putea scoate din configuratia pe care o facusem si dupa ceva schimburi de mail-uri am ajuns la o oferta neasteptat de atractiva. Insa..nu era Tiguan R. Avea evacuare sport dar n-avea pops&bangs... A doua zi mi-am facut drum la reprezentanta, in ideea de a vedea un Q3 live (in echipare standard desigur, nu exista la momentul ala niciun RSQ3 pe teritoriul RO, la nicio reprezentanta) si sa vad macar daca incap in el (am 1.92 inaltime ). Am mers, am probat, m-am invartit juma de ora in jurul ei dar tot nu se ridica in ochii mei la "frumusetea" unui Tiguan R. Ba ca e grila prea mare, ba ca e spatele prea rotund, ba ca nu stiu ce. Asa ca am plecat acasa la fel de nehotarat cum venisem. Au urmat vreo doua zile in care am vazut zeci de review-uri pe Youtube cu RSQ3 in toate variantele, culorile si dotarile si intr-un final m-a convins suficient. Am luat legatura cu Sabrina, am inceput demersurile si pe 30 Martie comanda a fost plasata in sistem. Intamplarea face ca undeva pe la sfarsitul lui Aprilie, pentru cateva zile a fost disponibil un RSQ3 la reprezentanta, asa ca am avut ocazia sa o conduc timp de o ora si sa imi dau seama ca nu e niciun compromis fata de Tiguan R si ca masina e o incantare. Durata initiala de asteptare a fost 12 saptamani, insa dupa numai 5 saptamani, masina era deja fabricata si isi astepta cuminte randul la CTC. Au urmat apoi cele mai grele 3 saptamani din toata perioada, pana a ajuns la Curtici, apoi la reprezentanta si pana am putut sa ma urc la volan. ------------------------------- Asadar, un pic despre masina: Audi RSQ3 quattro Benzina / 2.5 l / 294 kW (400 CP) / S tronic 7 trepte Culoare: Nardo Grey Uni Jante aliaj usor 8,5Jx20, 10 Spite stea Interior si tapiterie standard RSQ3 Ca optionale am ales: PCG - Asistent de viteza adaptiv ACC IT4 - Audi connect Navigatie & Infotainment UH2 - Audi Hold Assist UI2 - Audi smartphone interface 9S8 - Audi virtual cockpit plus KA2 - Camera video pentru marsarier 9AK - Climatizare automata confort cu 2 zone PXC - Faruri Matrix LED si stopuri LED PC2 - Frane RS cu etriere frana rosii EA9 - Garantie extinsa 1 an suplimentar QL5 - Geamuri fumurii (Privacy Glass) 4L6 - Oglinda interioara antiorbire fara rama 6XK - Oglinzi exterioare antiorbire QQ2 - Pachet iluminare ambientala multicolora 4ZP - Pachet optic negru la exterior, inclusiv sigla PNC EL5 - Pregatire pentru navigatie MMI plus 1PE - Prezoane antifurt 7B6 - Priza de 12V si 2 cuple USB-A in spate 4A3 - Scaune fata incalzite 0P6 - Sistem de evacuare sport RS 9VS - Sistem Sound Premium Bang & Olufsen 680W PDE - Suspensie sport cu amortizoare reglabile 5ZC - Tetiere variabile pentru scaunele fata Nu am pus intentionat trapa (am pe Tiguan si e destul de pretentioasa la intretinere plus ca scoate diverse zgomote ocazional) si nici Pachet MMI navigation plus MIB3 (am de asemenea navigatie pe Tiguan si folosesc exclusiv Waze de 3 ani incoace). Ridicand masina astazi dupa-amiaza, nu am reusit sa fac decat vreo 120 Km cu ea momentan insa voi reveni cu impresii dupa rodaj si acomodare. Peste cateva zile am programare la detailing complet constand in protectie ceramica Gtechniq pentru caroserie, ornamente plastic/cauciuc si jante + protectie plastice interioare si tapiterie urmand ca weekend-ul viitor sa o scot la un drum mai lung si sa bifez o parte din rodaj. Cu ocazia aia sper sa pot face si niste poze mai bune. Momentan doar cateva de la reprezentanta, cand a fost livrata.3 points
-
La cum luceste..din pacate pot da doar un singur like. Nici nu merita infolierea masinii. Farurile si eventual bara fata, desi mai mult de faruri nu cred ca merita apropo de cost/beneficiu. E o utopie in Romania sa fie masina perfecta estetic mai ales folosita. Mai bine ne bucuram de masina decat sa stam cu grija la orice pietricica.2 points
-
Astăzi nu prea am avut chef decât de relaxare în prima parte a zilei așa că mi-am luat fetele și am fost la festivalul plăcintelor. După ce am făcut mai multe ture și ne-am hotărât ce luăm și apoi ce mai luăm acasă, am revenit acasă unde am lenevit pe balansoar . După ce mi s-a mai repornit zahărul în exces de la baclavale, sarailii, plăcinte și cataif am zis să mai fac pe lumină ce îmi propusesem de ieri. Așa că am adus cele două becuri cu led comandate bine de data asta și am zis să fac un test pe farul rămas. Am scos becul după ce am studiat vreo 5 minute cum aș putea face acest lucru - cred că v-am mai spus că am impresia că proiectanții VW au ciudă pe mecanici auto. Cu un spitz am răsucit ușor ca să iasă becul cu tot cu soclu, că mâna nu îmi intra. Am scos becul și am făcut poze pentru comparație Evident becul cu leduri e mai lung dar la diametru e cam la fel. Am pus becul în soclu și am încercat să-l învârt pe poziție Nada, nimic, nu voia și pace de parcă nu intra. L-am scos și le-am comparat puțin Acum îmi era clar dar am apelat și la subler ca să fiu sigur iar rezultatul a indicat o diferență de aproape 1mm al bazei exterioare. M-am gândit ce soluții am și am ales-o pe cea mai rapidă și anume am deschis dispută pentru a lua banii înapoi. Dar după cum cred că v-ați obișnuit cu mine nu am putut sta locului . Așa că după ce am mai studiat obiectele puțin mi-am adus mini freza și am început să subțiez marginea exterioară până am ajuns la dimensiunea celei originale. Am îndepărtat parțial și un pin de plastic și deja becul cu led intra în soclu la fel de lejer ca ăla original. L-am băgat în gaura de la semnalizare și am vrut să-l înșurubez dar tot nu voia. L-am scos și am măsurat și partea interioară și surpriză și asta avea aproape 1mm mai mult în grosime față de original. I-am scos garnitura și am trecut la operația de subțiere. După ce am ajuns la dimensiunea dorită am făcut încă o probă și părea totul i regulă așa că am repetat operația și la celălalt bec cu led. Apoi mi-am luat luat spitzul și am mers la Tiguan pentru test și montarea finală. Primul test a fost să văd diferența de culoare și strălucire între cele două montate în soclu. Si este o diferență considerabilă as zice, în stânga este becul normal iar în dreapta cel cu leduri. Apoi am schimbat și celălalt bec și am pornit mașina să văd de eroare în bord. Și cum acest lucru nu s-a întâmplat, am trecut la testarea finală și am montat totul la loc. Pentru că am fost mulțumit de rezultat, am anulat disputa de pe Aliexpress. Weekend fain tuturor!1 point
-
1 point
-
Nu se pune problema, pe forum ajutam gratuit, in limita timpului disponibil, din pasiune ! Ma bucur ca ai rezolvat problema.1 point
-
După 6 ani (iulie 2015) luminile de la număr au cedat, cea de pe dreapta de tot, iar cea de pe stanga mai avea doar 3 leduri funcționale așa că am comandat altele. Diferența dintre ele este că astea nu au anulatoare de eroare, dar nici nu dau eroare în bord. Lumina deși puternică pare mai puțin intensă decât la cele vechi iar căldura culorii este spre 6500k, mai albastră decât cealaltă, care era mai spre 4500k. Dar mă declar mulțumit. Să vedem cât rezistă.1 point
-
1 point
-
Azi am fost la @F l o r i npentru a scapa de belea, s-a montat kitul vietii. Sa speram ca asta tine cum trebuie 😂 Multumesc pentru ajutor colegu’ ! 🤗1 point
-
Zic doar atat: si la electrica poti sa pui sunet si cutie de viteze si sa schimbi curba de cuplu. E adevarat, nu poti sa o faci sa polueze in timp ce merge. Hai ca mai zic ceva: tendinta era spre automate (mai putin in regiunile sarace, precum cea de jur-imprejurul nostru) de mult, care sunt tot un pas inapoi pentru entuziasti. Si fara masini electrice, eu cred ca producatorii gaseau modalitati sa le faca mai confortabile, usor de produs si mai fiabile, nemultumind entuziastii.1 point
-
Am programat maine un schimb de ulei cu care marchez si incheierea rodajului dar la cate elemente filtrante are masina ... nu ma astept sa fie vreodata murdare tips-urile din cauza forjei Ca o completare la postarea cu jantele, am sa mentionez ca specificatiile lor sunt identicele cu cele oem pe 18 in ceea ce priveste dimensiune , ET si J. Diferenta sta in greutatea lor, mai exact 4 kg diferenta pe fiecare janta. 12.2kg OEM vs 8.3kg Motec Ultralight1 point
-
Verifica circuitul de încălzire. Dacă e întrerupt schimbi sonda. Dacă nu cauți unde e rupt pe traseu...1 point
-
1 point
-
Nu am mai postat de ceva vreme si vreau sa tin aici un istoric cu tot ceea ce am facut masinii de-a lungul timpului 😁. La 132200 de km am efectuat urmatoarele operatiuni : schimb parbriz (am ales sa pun AGC) schimb radiator apa si radiator AC (cand am pus IC-ul am vazut ca erau cam obosite asa ca le-am schimbat) revizie motor si haldex am facut si o geometrie, ca nu am mai avut timp cand am schimbat incaltarile In curand urmeaza revizia cutiei si mai mult ca sigur pana la finalul verii o sa revopsesc complet masina; prezinta ceva zgarieturi fine dar si cateva mai adanci si am ajuns la concluzia ca prefer sa o revopsesc 😆 Atasez si cateva poze Radiator AC NRF Radiator apa Nissen Cum aratau cele vechi Si baietii cu parbrizul1 point
-
1 point
-
Din punctul meu de vedere, estetic arata mult mai bine decat Kodiaq, desi nu imi place pe deplin. Din fata aduce, din unele unghiuri, cu ceva de la Hyundai, dar nu se poate confunda cu vreun alt model de pe piata. La partea din spate insa nu inteleg rostul "evacuarilor" false si nici a ornamentului pasiv ce uneste stopurile. La interior mi se pare mai elegant decat ce avea pana acum Seat, display'ul acela a la Audi, neintegrat complet in bord, probabil e singura noutate, ca'n rest totusi recunosc elementele de interior1 point