Clasament
- în toate secţiunile
-
Data personalizată
-
Tot timpul
31 Octombrie 2010 - 25 Noiembrie 2024
-
Anual
26 Noiembrie 2023 - 25 Noiembrie 2024
-
Lunar
26 Octombrie 2024 - 25 Noiembrie 2024
-
Săptămânal
19 Noiembrie 2024 - 25 Noiembrie 2024
-
Astăzi
26 Noiembrie 2024 - 25 Noiembrie 2024
-
Data personalizată
04.06.2021 - 04.06.2021
-
Tot timpul
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 04.06.2021 în toate secţiunile
-
Dupa cum ziceam mai sus, trotineta a primit in cursul zilei de ieri un pachet complet de detailing constand in aplicare protectie ceramica Gtechniq pe caroserie, jante, elemente plastic si cauciuc la exterior + protectie plastice interioare si tapiterie. De asemenea, am pus si folie 3M pe faruri. Din pacate, pretul pentru infolierea intregii masini mi se pare extrem de ridicat (4500 EUR) si chiar daca ar fi fost buget, nu cred ca as fi optat pentru el. Mai jos si cateva poze din atelier, dupa terminarea lucrarii. Urmeaza in weekend un drum mai lung, sa bifez din rodaj si sa ii testez abilitatile de cruiser 😄.11 points
-
11 points
-
La cum luceste..din pacate pot da doar un singur like. Nici nu merita infolierea masinii. Farurile si eventual bara fata, desi mai mult de faruri nu cred ca merita apropo de cost/beneficiu. E o utopie in Romania sa fie masina perfecta estetic mai ales folosita. Mai bine ne bucuram de masina decat sa stam cu grija la orice pietricica.6 points
-
Am programat maine un schimb de ulei cu care marchez si incheierea rodajului dar la cate elemente filtrante are masina ... nu ma astept sa fie vreodata murdare tips-urile din cauza forjei Ca o completare la postarea cu jantele, am sa mentionez ca specificatiile lor sunt identicele cu cele oem pe 18 in ceea ce priveste dimensiune , ET si J. Diferenta sta in greutatea lor, mai exact 4 kg diferenta pe fiecare janta. 12.2kg OEM vs 8.3kg Motec Ultralight6 points
-
Bun, dupa 2 saptamani care s-au facut defapt o luna, am reusit sa punem in sfarsit etrierele sus. Procesul a fost urmatoru: Am luat o fuzeta de la un parc de dezmembrari pe care sa facem adaptorii. Am facut la imprimanta 3d un adaptor pe care l-am tot modificat pana am ajuns la forma finala. Si dupa, am facut la CNC adaptorii ce au venit pe masina. Am gasit si niste adaptori de cumparat dar personal nu mi-au placut. Am inlocuit furtunele de frana si lichidul de frana. And.. voilà: Da stiu, puteam sa merg pe fuzete de aluminiu de a4 b6, dar am preferat sa raman la fuzetele masinii. Bun, acum ca si avantaje: Franarea este altceva comparativ cu 312. Consider ca franele sunt "overrated" pentru puterea actuala a masinii dar nu conteaza. Poate pe viitor mai urcam in putere . Aspectul este un alt avantaj. Am umplut acel gol ce imi statea pe creier cu etrierele stock. Dezavantaje: discurile fiind mai grele ca cele de 312mm, puterea la roata e afectata putin (personal nu am simtit diferenta). Si probabil ca uzura la directie e mai accentuata, tot ansamblu fiind mai greu ca cel stock (discuri, etrieri). Dar avand in vedere ca masina nu o conduc de zi cu zi, nu pot sa zic ca ma afecteaza. Va urma in viitor upgrade si pe spate. Probabil etrieri tot brembo si discuri de 310mm, ventilate. (245mm sunt cele stock) Cu ocazia asta, dupa cum ziceam in postarea de mai sus, am dat si cu pasta de la ctk pe contraaripi. Pasta are 2 roluri: protejeaza de rugina si insonorizeaza. Se simte diferenta. Zgomotul de rulaj al anvelopelor si al directiei (la denivelari) se aude si mai putin acum. Este aproape insesizabil.4 points
-
Dinozaurul ala a avut pe mana cam tot ce are motor si scoate fum, plus ceva electrice. Cred ca are destula expertiza pentru o parere. La milioanele pe care le are in cont isi permite orice costuri, cred ca oricum nu il interesa o electrica decat daca si-o dorea in mod special. Iar daca si-o dorea in mod special, cred ca isi permitea cea mai scumpa electrica. Nefiind constrans in vreun fel, Clarkson e obiectiv.3 points
-
F scump 4500eur+TVA. Un Range Rover ( ala mare ) pregatire + folie ( toata masina ) + ceramic peste folie + elemente interioare + alte maruntisuri a fost 3000EUR+TVA la Pro Wrap Sibiu.2 points
-
Vezi ca daca i-ai aplicat o protectie ceramica se prinde greu folia ulterior. Cel putin asa tin eu minte, la mine a fost infoliere totala -> ulterior aplicarare protectie ceramica peste Enjoy the ride, da-le dracu' de pietricele2 points
-
Zic doar atat: si la electrica poti sa pui sunet si cutie de viteze si sa schimbi curba de cuplu. E adevarat, nu poti sa o faci sa polueze in timp ce merge. Hai ca mai zic ceva: tendinta era spre automate (mai putin in regiunile sarace, precum cea de jur-imprejurul nostru) de mult, care sunt tot un pas inapoi pentru entuziasti. Si fara masini electrice, eu cred ca producatorii gaseau modalitati sa le faca mai confortabile, usor de produs si mai fiabile, nemultumind entuziastii.2 points
-
Greseaza tija care intra in turbina cu o vaselina grafitata care lucreaza la temperatura inalta. Se blocheaza in anumite pozitii...si cand scapa,da cu șutu'. Stiu,e o pozitie a naibii de nasoala...dar sunt multe discutii pe tema asta. OT- posesor 1.4 tsi, Caxa, 208k, fara probleme de niciun fel.Bine...bujii..cate o bobina..si atat.Succes!2 points
-
2 points
-
Salutare, A venit momentul unui nou topic in aceasta arie, nu neaparat pentru masina pe care o doream initial ci mai degraba pentru masina care s-a potrivit. Pentru cine nu are rabdare sa citeasca, skip direct la dotari si poze . Povestea ei incepe acum mai bine de un an si ceva, cand au aparut primele articole si poze cu Tiguan R si totodata si primii pitici. O perioada am incercat sa gandesc "rational" si sa ma conving ca nu am nevoie sa schimb Tiguan-ul actual, numai ca nu prea reuseam. Ideea de motor pe benzina si 300+ cai nu imi dadea pace, mai ales ca n-am avut niciodata o astfel de masina. Unii dintre voi or sa se intrebe de ce as schimba un Tiguan cu alt...Tiguan, fie el si facelift, cand sunt atatia alti producatori si modele? Raspunsul ar fi tocmai pentru ca sunt extrem de multumit de masina actuala (design, dotari, spatiu interior) si doream una similara in varianta R. Undeva la sfarsitul anului trecut, masina a aparut in configurator-ul Volkswagen si de atunci au inceput calculele. Din pacate nu am putut lansa comanda in momentul ala, trebuia sa astept primavara pentru a mi se alinia planetele, asa ca pentru o perioada am ramas la stadiul de schimbat impresii cu @ToniM care deja lansase comanda pentru R-ul lui si era in asteptare. Si iata ca vine luna Martie, soseste masina lui Toni, planetele se aliniasera perfect si la mine asa ca incep sa intreb in stanga/dreapta de oferte de pret pentru a lansa comanda. Dupa vreo saptamana de strans oferte, aleg oferta cea mai avantajoasa, incep demersurile si actele si parea ca de-acum urmeaza sa ma vad la volanul masinii undeva in aproximativ 3 luni. Insa, cum lucrurile nu sunt intotdeauna atat de simple pe cat ne-am dori, fix cand sa dam comanda in sistem, consilierul de vanzari imi arata ca exista o intarziere in productie pentru Tiguan-R, din cauza indisponibilitatii evacuarii Akrapovic si durata de asteptare e undeva la 8 luni. Efectiv, mi-a cazut fata.. sub nicio forma nu as fi luat masina fara evacuarea sport iar cele 8 luni imi sunau ca o eternitate. I-am zis consilierului sa imi lase timp de gandire doua zile si m-am indreptat spre casa destul de descumpanit. Ajuns acasa, cu ideea in gand ca eu la Akrapovic nu renunt, 8 luni nu sunt dispus sa astept si nu vreau nici altceva in afara de Tiguan R....ce fac?? Ramas fara variante, intru pe site la Audi, mai mult de plictiseala sa vad ce gasesc pe-acolo si din aria mea de interes, dau click pe Audi RSQ3 si vad pretul de pornire, semnificativ mai mare decat oferta pe care o primisem la Tiguan R in configuratia dorita. Totusi, daca tot am intrat, zic hai sa pun si optionale sa vad cat ar fi o configuratie personalizata si la final ma trezesc cu un pret de care nici nu ma apropiam. Inchid configuratorul si ma apuc de chestii work related. Nu trece mult si imi amintesc ca parca am vazut pe forum, in topicul lui @ShadoWzZ pentru noul lui "Audi A3 cu Muschi", mentiona ca a obtinut un discount extrem de bun apeland la @Sabrina. Neavand nimic de pierdut, imi zic, hai sa o contactez pe Sabrina sa vad ce oferta de pret am putea scoate din configuratia pe care o facusem si dupa ceva schimburi de mail-uri am ajuns la o oferta neasteptat de atractiva. Insa..nu era Tiguan R. Avea evacuare sport dar n-avea pops&bangs... A doua zi mi-am facut drum la reprezentanta, in ideea de a vedea un Q3 live (in echipare standard desigur, nu exista la momentul ala niciun RSQ3 pe teritoriul RO, la nicio reprezentanta) si sa vad macar daca incap in el (am 1.92 inaltime ). Am mers, am probat, m-am invartit juma de ora in jurul ei dar tot nu se ridica in ochii mei la "frumusetea" unui Tiguan R. Ba ca e grila prea mare, ba ca e spatele prea rotund, ba ca nu stiu ce. Asa ca am plecat acasa la fel de nehotarat cum venisem. Au urmat vreo doua zile in care am vazut zeci de review-uri pe Youtube cu RSQ3 in toate variantele, culorile si dotarile si intr-un final m-a convins suficient. Am luat legatura cu Sabrina, am inceput demersurile si pe 30 Martie comanda a fost plasata in sistem. Intamplarea face ca undeva pe la sfarsitul lui Aprilie, pentru cateva zile a fost disponibil un RSQ3 la reprezentanta, asa ca am avut ocazia sa o conduc timp de o ora si sa imi dau seama ca nu e niciun compromis fata de Tiguan R si ca masina e o incantare. Durata initiala de asteptare a fost 12 saptamani, insa dupa numai 5 saptamani, masina era deja fabricata si isi astepta cuminte randul la CTC. Au urmat apoi cele mai grele 3 saptamani din toata perioada, pana a ajuns la Curtici, apoi la reprezentanta si pana am putut sa ma urc la volan. ------------------------------- Asadar, un pic despre masina: Audi RSQ3 quattro Benzina / 2.5 l / 294 kW (400 CP) / S tronic 7 trepte Culoare: Nardo Grey Uni Jante aliaj usor 8,5Jx20, 10 Spite stea Interior si tapiterie standard RSQ3 Ca optionale am ales: PCG - Asistent de viteza adaptiv ACC IT4 - Audi connect Navigatie & Infotainment UH2 - Audi Hold Assist UI2 - Audi smartphone interface 9S8 - Audi virtual cockpit plus KA2 - Camera video pentru marsarier 9AK - Climatizare automata confort cu 2 zone PXC - Faruri Matrix LED si stopuri LED PC2 - Frane RS cu etriere frana rosii EA9 - Garantie extinsa 1 an suplimentar QL5 - Geamuri fumurii (Privacy Glass) 4L6 - Oglinda interioara antiorbire fara rama 6XK - Oglinzi exterioare antiorbire QQ2 - Pachet iluminare ambientala multicolora 4ZP - Pachet optic negru la exterior, inclusiv sigla PNC EL5 - Pregatire pentru navigatie MMI plus 1PE - Prezoane antifurt 7B6 - Priza de 12V si 2 cuple USB-A in spate 4A3 - Scaune fata incalzite 0P6 - Sistem de evacuare sport RS 9VS - Sistem Sound Premium Bang & Olufsen 680W PDE - Suspensie sport cu amortizoare reglabile 5ZC - Tetiere variabile pentru scaunele fata Nu am pus intentionat trapa (am pe Tiguan si e destul de pretentioasa la intretinere plus ca scoate diverse zgomote ocazional) si nici Pachet MMI navigation plus MIB3 (am de asemenea navigatie pe Tiguan si folosesc exclusiv Waze de 3 ani incoace). Ridicand masina astazi dupa-amiaza, nu am reusit sa fac decat vreo 120 Km cu ea momentan insa voi reveni cu impresii dupa rodaj si acomodare. Peste cateva zile am programare la detailing complet constand in protectie ceramica Gtechniq pentru caroserie, ornamente plastic/cauciuc si jante + protectie plastice interioare si tapiterie urmand ca weekend-ul viitor sa o scot la un drum mai lung si sa bifez o parte din rodaj. Cu ocazia aia sper sa pot face si niste poze mai bune. Momentan doar cateva de la reprezentanta, cand a fost livrata.1 point
-
1 point
-
O sa vad cum se prezinta masina in urmatoarele luni, doar cu protectia ceramica si in functie de asta ma mai gandesc la infoliere. Inteleg ca sunt si variante mai ieftine, cu folie non self-healing. Infolierea partiala numai a catorva elemente iese din discutie datorita uzurii diferentiate vs cele neinfoliate. Cum zice si @The_Ego, nu pot sta numai cu grija la ciobituri, vreau sa ma si bucur de masina.1 point
-
1 point
-
Citat dintr-un review recent al lui Clarkson. Partea de EV e de interes :) “Jeremy Clarkson Sunday April 04 2021, 12.01am BST, The Sunday Times It makes me sad when people say that electrical cars can be fun, because of course they can’t. Take away the sound of internal combustion and the vibration and the weird torque characteristics, and you’re left with something that’s not even on nodding terms with the concept of fun. Sure, an electrical car can be very fast but so what? For thrills, I’d rather do a hundred in a Sopwith Camel than five hundred in a Boeing 777. I’d rather do twenty knots on a jet ski than thirty on a cruise liner. And then there’s this: a microwave oven will bake a potato in five minutes and that’s very clever, but the end result will be nowhere near as satisfying as something that’s been in the Aga for two hours. There are many people in my line of work who think that electrical cars can be enjoyed by enthusiasts just as much as those that use petrol to move about. They are wrong. Because when we are forced by law to drive around in glorified milk floats, we will simply buy whatever gives us the greatest range or the best value. Cars will become wheeled fridge freezers. Tools. And the spirit of the car, its core, will be dead. Don’t believe me? OK, watch that car chase in Bullittwith the sound turned off.”1 point
-
1 point
-
nu iti imaginezi...ce satisfactie am cand merg cu ea...cand stiu ca fiecare cm...e trecut prin mana mea...fiecare plastic, surub, dispozitiv, modul, codare.... si masina ca masina...dar cele 2 fetite ale mele cand se urca sunt in culmea fericirii1 point
-
Nimica nou sub soare...sau soare la ce vreme a tot fost Km extrem de putini parcursi, pentru cat parcurgeam anii trecuti, se vede ca dinamica a fost "alterata" viata care o cunosteam pana pe final de 2019... Insa avem un nume, "Bean" , asa ca am prins un cadru cu 2 fabrici de...poc poc De abia acuma incep cat de cat sa ma "atraga" liniile, silueta...nu stiu cum sa o numesc, forma vietii de caroserie....frumoasa nu prea este, din punctul meu de vedere, dar incepe sa imi creasca in inima asa cum e ❤️ Promit ca voi dedica timp si cadre modelului, insa macar sa bifez un amarat de 5000km cu ea, sa fie cat de cat cu ceva content, pe moment doar un amarat de 36xy km...1 point
-
A fost o prezentare la model in showroom, ca si masina si optionale, reclama practic pt showroom pe bunul clientului, cat si o filmare la inceput in care se vedeau numerele rosii cu care mi-a fost predata masina si motorul pe idle, cold, pe modul R si blana pentru a capta sunetul evacuarii. - deci ce "scrie" in carte, maxim de recomandat pt EA288 la 280+cp din fabrica ca si rodaj.....au turato practic la inceput de viata mai mult de pe loc decat am turato eu in toti 1500km+ din bord... Ma rog, demersurile sunt la inceput, nu doresc sa poluez si mai tare topicul.1 point
-
Multumesc de raspuns. Am pus unul din dezmembrari in ideea de a verifica daca chiar el este cauza (primit gratis). O sa fac o testare cu VAG iar daca se confirma, mai mult ca sigur voi achizitiona unul nou !!! Apare un mic soc, alteori mic, alteori mai mare, alteori deloc la calcarea pedalei de ambreiaj. Exact in momentul in care decupleaza cutia de motor. De aia tind sa cred ca este ceva mai mult electric decat mecanic. Daca pornesc si clima pe AC atunci circulatia in oras devine un chin.1 point
-
pana la urma vinovatul era surubul de la parbriz stanga jos.se desfacuse :)) si intra la apa din plin pe acolo. in 3 zile am uscat pasla si tapiteria.e ca noua acuma :rolleyes:1 point
-
Se pare ca are si functia asta. Pages_from_16_Motorul_1.9_TDI_AGR__ALH_OCTAVIA.pdf1 point
-
adica la tine nu trebuie reglat avansul, daca foloseai o versiune mai nou de vag-com(607.3) ai fi vazut ca nici macar nu-ti mai aparea casuta de avans in soft, deoarece acesta recunoaste automat tipul de motor si stie ca NU POTI FACE NIMIC LA EL, DE ASTA NICI NU MAI AFISEAZA GRAFICUL1 point