Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 03.06.2021 în toate secţiunile

  1. nu iti imaginezi...ce satisfactie am cand merg cu ea...cand stiu ca fiecare cm...e trecut prin mana mea...fiecare plastic, surub, dispozitiv, modul, codare.... si masina ca masina...dar cele 2 fetite ale mele cand se urca sunt in culmea fericirii
    7 points
  2. Bun, dupa 2 saptamani care s-au facut defapt o luna, am reusit sa punem in sfarsit etrierele sus. Procesul a fost urmatoru: Am luat o fuzeta de la un parc de dezmembrari pe care sa facem adaptorii. Am facut la imprimanta 3d un adaptor pe care l-am tot modificat pana am ajuns la forma finala. Si dupa, am facut la CNC adaptorii ce au venit pe masina. Am gasit si niste adaptori de cumparat dar personal nu mi-au placut. Am inlocuit furtunele de frana si lichidul de frana. And.. voilà: Da stiu, puteam sa merg pe fuzete de aluminiu de a4 b6, dar am preferat sa raman la fuzetele masinii. Bun, acum ca si avantaje: Franarea este altceva comparativ cu 312. Consider ca franele sunt "overrated" pentru puterea actuala a masinii dar nu conteaza. Poate pe viitor mai urcam in putere . Aspectul este un alt avantaj. Am umplut acel gol ce imi statea pe creier cu etrierele stock. Dezavantaje: discurile fiind mai grele ca cele de 312mm, puterea la roata e afectata putin (personal nu am simtit diferenta). Si probabil ca uzura la directie e mai accentuata, tot ansamblu fiind mai greu ca cel stock (discuri, etrieri). Dar avand in vedere ca masina nu o conduc de zi cu zi, nu pot sa zic ca ma afecteaza. Va urma in viitor upgrade si pe spate. Probabil etrieri tot brembo si discuri de 310mm, ventilate. (245mm sunt cele stock) Cu ocazia asta, dupa cum ziceam in postarea de mai sus, am dat si cu pasta de la ctk pe contraaripi. Pasta are 2 roluri: protejeaza de rugina si insonorizeaza. Se simte diferenta. Zgomotul de rulaj al anvelopelor si al directiei (la denivelari) se aude si mai putin acum. Este aproape insesizabil.
    6 points
  3. 6 points
  4. Salutare, A venit momentul unui nou topic in aceasta arie, nu neaparat pentru masina pe care o doream initial ci mai degraba pentru masina care s-a potrivit. Pentru cine nu are rabdare sa citeasca, skip direct la dotari si poze . Povestea ei incepe acum mai bine de un an si ceva, cand au aparut primele articole si poze cu Tiguan R si totodata si primii pitici. O perioada am incercat sa gandesc "rational" si sa ma conving ca nu am nevoie sa schimb Tiguan-ul actual, numai ca nu prea reuseam. Ideea de motor pe benzina si 300+ cai nu imi dadea pace, mai ales ca n-am avut niciodata o astfel de masina. Unii dintre voi or sa se intrebe de ce as schimba un Tiguan cu alt...Tiguan, fie el si facelift, cand sunt atatia alti producatori si modele? Raspunsul ar fi tocmai pentru ca sunt extrem de multumit de masina actuala (design, dotari, spatiu interior) si doream una similara in varianta R. Undeva la sfarsitul anului trecut, masina a aparut in configurator-ul Volkswagen si de atunci au inceput calculele. Din pacate nu am putut lansa comanda in momentul ala, trebuia sa astept primavara pentru a mi se alinia planetele, asa ca pentru o perioada am ramas la stadiul de schimbat impresii cu @ToniM care deja lansase comanda pentru R-ul lui si era in asteptare. Si iata ca vine luna Martie, soseste masina lui Toni, planetele se aliniasera perfect si la mine asa ca incep sa intreb in stanga/dreapta de oferte de pret pentru a lansa comanda. Dupa vreo saptamana de strans oferte, aleg oferta cea mai avantajoasa, incep demersurile si actele si parea ca de-acum urmeaza sa ma vad la volanul masinii undeva in aproximativ 3 luni. Insa, cum lucrurile nu sunt intotdeauna atat de simple pe cat ne-am dori, fix cand sa dam comanda in sistem, consilierul de vanzari imi arata ca exista o intarziere in productie pentru Tiguan-R, din cauza indisponibilitatii evacuarii Akrapovic si durata de asteptare e undeva la 8 luni. Efectiv, mi-a cazut fata.. sub nicio forma nu as fi luat masina fara evacuarea sport iar cele 8 luni imi sunau ca o eternitate. I-am zis consilierului sa imi lase timp de gandire doua zile si m-am indreptat spre casa destul de descumpanit. Ajuns acasa, cu ideea in gand ca eu la Akrapovic nu renunt, 8 luni nu sunt dispus sa astept si nu vreau nici altceva in afara de Tiguan R....ce fac?? Ramas fara variante, intru pe site la Audi, mai mult de plictiseala sa vad ce gasesc pe-acolo si din aria mea de interes, dau click pe Audi RSQ3 si vad pretul de pornire, semnificativ mai mare decat oferta pe care o primisem la Tiguan R in configuratia dorita. Totusi, daca tot am intrat, zic hai sa pun si optionale sa vad cat ar fi o configuratie personalizata si la final ma trezesc cu un pret de care nici nu ma apropiam. Inchid configuratorul si ma apuc de chestii work related. Nu trece mult si imi amintesc ca parca am vazut pe forum, in topicul lui @ShadoWzZ pentru noul lui "Audi A3 cu Muschi", mentiona ca a obtinut un discount extrem de bun apeland la @Sabrina. Neavand nimic de pierdut, imi zic, hai sa o contactez pe Sabrina sa vad ce oferta de pret am putea scoate din configuratia pe care o facusem si dupa ceva schimburi de mail-uri am ajuns la o oferta neasteptat de atractiva. Insa..nu era Tiguan R. Avea evacuare sport dar n-avea pops&bangs... A doua zi mi-am facut drum la reprezentanta, in ideea de a vedea un Q3 live (in echipare standard desigur, nu exista la momentul ala niciun RSQ3 pe teritoriul RO, la nicio reprezentanta) si sa vad macar daca incap in el (am 1.92 inaltime ). Am mers, am probat, m-am invartit juma de ora in jurul ei dar tot nu se ridica in ochii mei la "frumusetea" unui Tiguan R. Ba ca e grila prea mare, ba ca e spatele prea rotund, ba ca nu stiu ce. Asa ca am plecat acasa la fel de nehotarat cum venisem. Au urmat vreo doua zile in care am vazut zeci de review-uri pe Youtube cu RSQ3 in toate variantele, culorile si dotarile si intr-un final m-a convins suficient. Am luat legatura cu Sabrina, am inceput demersurile si pe 30 Martie comanda a fost plasata in sistem. Intamplarea face ca undeva pe la sfarsitul lui Aprilie, pentru cateva zile a fost disponibil un RSQ3 la reprezentanta, asa ca am avut ocazia sa o conduc timp de o ora si sa imi dau seama ca nu e niciun compromis fata de Tiguan R si ca masina e o incantare. Durata initiala de asteptare a fost 12 saptamani, insa dupa numai 5 saptamani, masina era deja fabricata si isi astepta cuminte randul la CTC. Au urmat apoi cele mai grele 3 saptamani din toata perioada, pana a ajuns la Curtici, apoi la reprezentanta si pana am putut sa ma urc la volan. ------------------------------- Asadar, un pic despre masina: Audi RSQ3 quattro Benzina / 2.5 l / 294 kW (400 CP) / S tronic 7 trepte Culoare: Nardo Grey Uni Jante aliaj usor 8,5Jx20, 10 Spite stea Interior si tapiterie standard RSQ3 Ca optionale am ales: PCG - Asistent de viteza adaptiv ACC IT4 - Audi connect Navigatie & Infotainment UH2 - Audi Hold Assist UI2 - Audi smartphone interface 9S8 - Audi virtual cockpit plus KA2 - Camera video pentru marsarier 9AK - Climatizare automata confort cu 2 zone PXC - Faruri Matrix LED si stopuri LED PC2 - Frane RS cu etriere frana rosii EA9 - Garantie extinsa 1 an suplimentar QL5 - Geamuri fumurii (Privacy Glass) 4L6 - Oglinda interioara antiorbire fara rama 6XK - Oglinzi exterioare antiorbire QQ2 - Pachet iluminare ambientala multicolora 4ZP - Pachet optic negru la exterior, inclusiv sigla PNC EL5 - Pregatire pentru navigatie MMI plus 1PE - Prezoane antifurt 7B6 - Priza de 12V si 2 cuple USB-A in spate 4A3 - Scaune fata incalzite 0P6 - Sistem de evacuare sport RS 9VS - Sistem Sound Premium Bang & Olufsen 680W PDE - Suspensie sport cu amortizoare reglabile 5ZC - Tetiere variabile pentru scaunele fata Nu am pus intentionat trapa (am pe Tiguan si e destul de pretentioasa la intretinere plus ca scoate diverse zgomote ocazional) si nici Pachet MMI navigation plus MIB3 (am de asemenea navigatie pe Tiguan si folosesc exclusiv Waze de 3 ani incoace). Ridicand masina astazi dupa-amiaza, nu am reusit sa fac decat vreo 120 Km cu ea momentan insa voi reveni cu impresii dupa rodaj si acomodare. Peste cateva zile am programare la detailing complet constand in protectie ceramica Gtechniq pentru caroserie, ornamente plastic/cauciuc si jante + protectie plastice interioare si tapiterie urmand ca weekend-ul viitor sa o scot la un drum mai lung si sa bifez o parte din rodaj. Cu ocazia aia sper sa pot face si niste poze mai bune. Momentan doar cateva de la reprezentanta, cand a fost livrata.
    5 points
  5. 5 points
  6. Superba masina si un motor genial. Imi place foarte mult noul Q3, este o 'jucarie' frumoasa si puternica. Iar motorul este ceva rar, sincer ma bucur pentru tine ca ai trecut de la Tiguan la Q3. Mai asteptam poze si impresii dupa ce termini rodajul si te dai la ea. Apoi dupa 2 ani probabil te vei duce sa vezi ce poti scoate din ea Sa o stapanesti sanatos si fara probleme. Sigur iti va pune zambetul pe buze la fiecare accelerare mai serioasa
    2 points
  7. Nu am mai postat de ceva vreme si vreau sa tin aici un istoric cu tot ceea ce am facut masinii de-a lungul timpului 😁. La 132200 de km am efectuat urmatoarele operatiuni : schimb parbriz (am ales sa pun AGC) schimb radiator apa si radiator AC (cand am pus IC-ul am vazut ca erau cam obosite asa ca le-am schimbat) revizie motor si haldex am facut si o geometrie, ca nu am mai avut timp cand am schimbat incaltarile In curand urmeaza revizia cutiei si mai mult ca sigur pana la finalul verii o sa revopsesc complet masina; prezinta ceva zgarieturi fine dar si cateva mai adanci si am ajuns la concluzia ca prefer sa o revopsesc 😆 Atasez si cateva poze Radiator AC NRF Radiator apa Nissen Cum aratau cele vechi Si baietii cu parbrizul
    2 points
  8. Revin cu detalii, dupa 3 luni, dar se pare ca in sfarsit voi reusi sa rezolv problema. Cu ajutorul lui @F l o r i n (caruia tin sa ii multumesc inca o data pentru efort) am gasit si comandat pe rand ambele KIT-uri de reparatie OEM existente pe piata, pentru problema cu switch-ul buclucas (sau Microcomutator CVA - cum i se zice in reteaua de service VW) insa nu am avut norocul sa se potriveasca la masina mea. Astfel, am ajuns la PBV pana la urma unde ma asteptam sa imi recomande direct schimbarea selectorului. Insa spre surprinderea mea, in urma unei diagnoze am primit confirmarea ca pentru problema mea exista in sistem: TPI 2056143 si este necesara inlocuirea Microcomutatorului CVA. Las mai jos o poza cu devizul (piesa + manopera) - Total: 853,19 RON Sper sa ajute informatia, pe mine cu siguranta m-ar fi ajutat acum 3 luni, as fi scutit ceva batai de cap.
    2 points
  9. VW reduce pretul la pompe de caldura si da banii inapoi clientilor, pentru ca nu aduc imbunatatirile promise. https://ecomento.de/2021/06/02/vw-gutschrift-id3-id4-kunden-wegen-geringerer-waermepumpen-leistung/ Noi, cei cu ID.3 cumparat din Romania, am fost feriti de așa nenoroc prin neincluderea pompei de caldura. Initial credeam ca au facut asta pentru ca la noi nu exista iarna, dar acum am inteles ca ne-au vrut binele, sa nu cumva sa fim nemultumiti.
    1 point
  10. Poate o sa crezi ca exagerez, dar eu cand m'am urcat intr'un i20 2021 dotat blana...am zis ca nu'i adevarat ; de la dotari, pana la calitate si pret...automata e cu dublu ambreiaj, ceasuri digitale, camera marsarier, navi mare, avea cam tot ce vrei pe el ; si crede'ma, dotarile fac diferenta la o masina ; daca ai drum pe la DAB sau un dealer hyundai opreste'te macar de curiozitate pretul cu rabla si toate discounturile era de 15/16k..in echiparea de top. Eu zic ca le bate la fund pe toate cele enumerate de tine acum, evident ca daca pui dotari pe A1 va fi altceva..dar ca si raport calitate / pret e imbatabil. Si astia chiar au inceput sa faca masini..Mi se pare ca arata super bine si ceed'ul si mazda 3 ( si sunt in bugetul tau - un coleg a luat mazda 3 sedan automata 2.0 skyactiv cu 20k dupa rabla si reducere, a 2a ca nivel de echipare din configurator + culoarea red soul, cu jante r18, headup display, incalzire scaune, etc ).
    1 point
  11. Salutari colegi! Ma poate ajuta cineva cu o codare pentru lumini ceata spate? E vorba de o Octavia 2 FL. Detin VCP,dar nu reusesc sa activez ambele lumini de ceata. Daca aveti o linie de cod sau ma puteti indruma va rog😅
    1 point
  12. Nu kyb/monroe. Da sachs sau bilstein. Daca poti cumpara sachs performance urmatoarele dupa cele normale, sunt mai calitative.
    1 point
  13. Sunt bucsele mari de la brat. In tutorial vad ca a dat bratul jos de pe masina. Din cate imi aduc aminte, la mine le-a montat direct, fara sa demonteze bratul si nu a fost nevoie de presa.
    1 point
  14. Cred ca la tine e aceeasi problema pe care am avut-o si eu acum 2 ani: bucsele mari de confort. Dupa schimb a disparut acel zgomot la denivelari mici. Recomandat este sa le iei cu tot cu suport, diferenta de pret e mica.
    1 point
  15. Nu cred ca te mai poate ajuta, nu mai are Touareg ul de ceva timp....
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!