Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 01.06.2021 în toate secţiunile

  1. Salutare, A venit momentul unui nou topic in aceasta arie, nu neaparat pentru masina pe care o doream initial ci mai degraba pentru masina care s-a potrivit. Pentru cine nu are rabdare sa citeasca, skip direct la dotari si poze . Povestea ei incepe acum mai bine de un an si ceva, cand au aparut primele articole si poze cu Tiguan R si totodata si primii pitici. O perioada am incercat sa gandesc "rational" si sa ma conving ca nu am nevoie sa schimb Tiguan-ul actual, numai ca nu prea reuseam. Ideea de motor pe benzina si 300+ cai nu imi dadea pace, mai ales ca n-am avut niciodata o astfel de masina. Unii dintre voi or sa se intrebe de ce as schimba un Tiguan cu alt...Tiguan, fie el si facelift, cand sunt atatia alti producatori si modele? Raspunsul ar fi tocmai pentru ca sunt extrem de multumit de masina actuala (design, dotari, spatiu interior) si doream una similara in varianta R. Undeva la sfarsitul anului trecut, masina a aparut in configurator-ul Volkswagen si de atunci au inceput calculele. Din pacate nu am putut lansa comanda in momentul ala, trebuia sa astept primavara pentru a mi se alinia planetele, asa ca pentru o perioada am ramas la stadiul de schimbat impresii cu @ToniM care deja lansase comanda pentru R-ul lui si era in asteptare. Si iata ca vine luna Martie, soseste masina lui Toni, planetele se aliniasera perfect si la mine asa ca incep sa intreb in stanga/dreapta de oferte de pret pentru a lansa comanda. Dupa vreo saptamana de strans oferte, aleg oferta cea mai avantajoasa, incep demersurile si actele si parea ca de-acum urmeaza sa ma vad la volanul masinii undeva in aproximativ 3 luni. Insa, cum lucrurile nu sunt intotdeauna atat de simple pe cat ne-am dori, fix cand sa dam comanda in sistem, consilierul de vanzari imi arata ca exista o intarziere in productie pentru Tiguan-R, din cauza indisponibilitatii evacuarii Akrapovic si durata de asteptare e undeva la 8 luni. Efectiv, mi-a cazut fata.. sub nicio forma nu as fi luat masina fara evacuarea sport iar cele 8 luni imi sunau ca o eternitate. I-am zis consilierului sa imi lase timp de gandire doua zile si m-am indreptat spre casa destul de descumpanit. Ajuns acasa, cu ideea in gand ca eu la Akrapovic nu renunt, 8 luni nu sunt dispus sa astept si nu vreau nici altceva in afara de Tiguan R....ce fac?? Ramas fara variante, intru pe site la Audi, mai mult de plictiseala sa vad ce gasesc pe-acolo si din aria mea de interes, dau click pe Audi RSQ3 si vad pretul de pornire, semnificativ mai mare decat oferta pe care o primisem la Tiguan R in configuratia dorita. Totusi, daca tot am intrat, zic hai sa pun si optionale sa vad cat ar fi o configuratie personalizata si la final ma trezesc cu un pret de care nici nu ma apropiam. Inchid configuratorul si ma apuc de chestii work related. Nu trece mult si imi amintesc ca parca am vazut pe forum, in topicul lui @ShadoWzZ pentru noul lui "Audi A3 cu Muschi", mentiona ca a obtinut un discount extrem de bun apeland la @Sabrina. Neavand nimic de pierdut, imi zic, hai sa o contactez pe Sabrina sa vad ce oferta de pret am putea scoate din configuratia pe care o facusem si dupa ceva schimburi de mail-uri am ajuns la o oferta neasteptat de atractiva. Insa..nu era Tiguan R. Avea evacuare sport dar n-avea pops&bangs... A doua zi mi-am facut drum la reprezentanta, in ideea de a vedea un Q3 live (in echipare standard desigur, nu exista la momentul ala niciun RSQ3 pe teritoriul RO, la nicio reprezentanta) si sa vad macar daca incap in el (am 1.92 inaltime ). Am mers, am probat, m-am invartit juma de ora in jurul ei dar tot nu se ridica in ochii mei la "frumusetea" unui Tiguan R. Ba ca e grila prea mare, ba ca e spatele prea rotund, ba ca nu stiu ce. Asa ca am plecat acasa la fel de nehotarat cum venisem. Au urmat vreo doua zile in care am vazut zeci de review-uri pe Youtube cu RSQ3 in toate variantele, culorile si dotarile si intr-un final m-a convins suficient. Am luat legatura cu Sabrina, am inceput demersurile si pe 30 Martie comanda a fost plasata in sistem. Intamplarea face ca undeva pe la sfarsitul lui Aprilie, pentru cateva zile a fost disponibil un RSQ3 la reprezentanta, asa ca am avut ocazia sa o conduc timp de o ora si sa imi dau seama ca nu e niciun compromis fata de Tiguan R si ca masina e o incantare. Durata initiala de asteptare a fost 12 saptamani, insa dupa numai 5 saptamani, masina era deja fabricata si isi astepta cuminte randul la CTC. Au urmat apoi cele mai grele 3 saptamani din toata perioada, pana a ajuns la Curtici, apoi la reprezentanta si pana am putut sa ma urc la volan. ------------------------------- Asadar, un pic despre masina: Audi RSQ3 quattro Benzina / 2.5 l / 294 kW (400 CP) / S tronic 7 trepte Culoare: Nardo Grey Uni Jante aliaj usor 8,5Jx20, 10 Spite stea Interior si tapiterie standard RSQ3 Ca optionale am ales: PCG - Asistent de viteza adaptiv ACC IT4 - Audi connect Navigatie & Infotainment UH2 - Audi Hold Assist UI2 - Audi smartphone interface 9S8 - Audi virtual cockpit plus KA2 - Camera video pentru marsarier 9AK - Climatizare automata confort cu 2 zone PXC - Faruri Matrix LED si stopuri LED PC2 - Frane RS cu etriere frana rosii EA9 - Garantie extinsa 1 an suplimentar QL5 - Geamuri fumurii (Privacy Glass) 4L6 - Oglinda interioara antiorbire fara rama 6XK - Oglinzi exterioare antiorbire QQ2 - Pachet iluminare ambientala multicolora 4ZP - Pachet optic negru la exterior, inclusiv sigla PNC EL5 - Pregatire pentru navigatie MMI plus 1PE - Prezoane antifurt 7B6 - Priza de 12V si 2 cuple USB-A in spate 4A3 - Scaune fata incalzite 0P6 - Sistem de evacuare sport RS 9VS - Sistem Sound Premium Bang & Olufsen 680W PDE - Suspensie sport cu amortizoare reglabile 5ZC - Tetiere variabile pentru scaunele fata Nu am pus intentionat trapa (am pe Tiguan si e destul de pretentioasa la intretinere plus ca scoate diverse zgomote ocazional) si nici Pachet MMI navigation plus MIB3 (am de asemenea navigatie pe Tiguan si folosesc exclusiv Waze de 3 ani incoace). Ridicand masina astazi dupa-amiaza, nu am reusit sa fac decat vreo 120 Km cu ea momentan insa voi reveni cu impresii dupa rodaj si acomodare. Peste cateva zile am programare la detailing complet constand in protectie ceramica Gtechniq pentru caroserie, ornamente plastic/cauciuc si jante + protectie plastice interioare si tapiterie urmand ca weekend-ul viitor sa o scot la un drum mai lung si sa bifez o parte din rodaj. Cu ocazia aia sper sa pot face si niste poze mai bune. Momentan doar cateva de la reprezentanta, cand a fost livrata.
    22 points
  2. Salut. Fiind nou ca utilizator vreau sa va prezint si eu mașina pentru care m-am înscris pe acest forum . Este vorba despre un SHARAN TOP cu motorizare 2.0 TDI de 184 Cp si DSG 6 FWD . Ca opțiuni are cam TOTUL (Înafara de PARBRIZUL CU INCALZIRE al cărui buton este înlocuit de cel de la WEBASTO) ! Mai jos va pun ceva poze :
    4 points
  3. Tot raul spre foarte bine. Nu cred ca se compara evacuare de 2.0, fie si cu Akrapovic cu sunetul de 2.5 + evacuare sport RS.
    2 points
  4. @djsmiley007 nici a noastră nu a fost prea ieftină ! Ne-a costat 19500 Euro fără TVA ( dar cu Cheltuielile de Drum incluse ) .
    1 point
  5. numai rachete de la o vreme pe forum si toate noi zicea cineva ceva de pandemie ? oricum tare rau masina. sa va bucurati de ea
    1 point
  6. @andrusel Mulțumesc. Într-adevăr nu e full pentru că nu are Cârlig de Remorcare și 4 MOTION cu DSG 7 DQ 500 ( dar să fiu sincer eu mă bucur că nu are Cârlig și 4 MOTION pentru că nu le consider necesare ) . Singurul lucru după care-mi pare rău este că cei de la VW nu au pus și pe versiunile FWD cutia DSG 7 DQ 500 . În rest pot adăuga la lista de mai sus că mai are : DCC (Amortizoare controlate ELECTROMAGNETIC sau cum or fi) . Lane + Sign Assist . Pedestrian Assist ACC 210 km/h Parc assist ( cate 6 senzori pe fiecare bară ) . Oglinzi rabatabile electric ( heliomată cea din stânga și cu Mirror Down cea din dreapta ) . Blind spot assist ( în oglinzile laterale ) . Încărcare telefon wireless in cotieră . Dacă-mi mai aduc aminte de cate ceva o să scriu aici !!! Dacă tu consideri că mașina asta nu este Bine Echipată pentru că nu are CARLIG și 4MOTION te rog să-mi spui ce mai lipsește înafară de TELECOMANDA PENTRU DESCHIDEREA PORTII GARAJULUI de la parasolarul șoferului ( daca o fi având ) . Si da km sunt 100% reali pentru că ultima intrare în service VW era la 93800 în 12.2020 . @akono să rog un moderator să modifice titlul ( să șteargă acel FULL-OPTION din titlu ) . @xdx Mulțumesc. Pozele au fost editate pentru că dacă le lăsam la rezoluția la care erau făcute nu le puteam încărca datorită mărimii fișierelor .
    1 point
  7. Da, in general chestiile astea le scrii pe OLX cand esti samsar si vrei sa prinzi vreun "fraier", nu in fata unei audiente care cunoaste bine cu ce se mananca grupul VAG. Majuscule, cuvinte ca TOP. FULL, TOTUL ... sigur nu ai gresit aria ?
    1 point
  8. Este imposibil sa nu bolboroseasca evacuarea ta. Trebuie sa dai masina pe dinamic sau pe modul individual sa setezi motorul pe dinamic. In orice alt mod nu va bolborosi Dupa ce o pui pe dinamic urc-o usor spre 3.5k in tr 2 si fa upshit manual.... o sa "cante" Mult mai domol comparativ cu variantele opf-less.... dar tot se va auzi.
    1 point
  9. Ma bucur ca ți-a ajuns jucăria… Calculul este simplu, vezi câteva luni cum ești cu ea, cel mai rău caz facem schimb de mașini te va încânta motorul, dai puțin răgaz și sunt ferm convins ca te va cuceri
    1 point
  10. Azi am făcut o vizita noului (din 27.05.2021) magazin Lidl din Ghermănești-Snagov, un de am găsit o stație de încărcare cu 3 porturi, 1 AC cu 22 kwh, 1 DC CCS și 1 DC ChaDeMo. cred ca e bine de știut pentru cei din zona, mai ales ca se poate ajunge foarte ușor și dinspre A3, nodul de intrare Ghermanest.
    1 point
  11. Nu ma intelege gresit! Imi plac si mie schimbarile astea, dar in zona Sibiului (sau la ce noroc am eu) daca pun LED-uri, instant voi fi oprit. Ca sa fie totul legal, daca farul a fost facut pentru Halogen, doar halogen ai voie sa pui in far. Acuma na...
    1 point
  12. Ieri am trăit prima experiența “la limita”, prima adevarata range anxiety. plecat din Bucuresti cu 51% baterie, încărcat la Ploiesti pe centura la Darius Motors 15kwh in 13 minute, continuat drumul spre Sinaia-Peștera. La Sinaia in bord aveam 72km range și 32km rămași de parcurs. la cabana Dichiu, după urcarea abrupta, marja mea de 40km s-a redus la 12km (17km rămași, 29km baterie); probabil dacă urcarea continua in același ritm, nu ajungeam. La Bolboci am greșit drumul și fără sa vreau am testat mașina offroad, in noroi si gropi, si ploaie: nu s-a împotmolit deloc, dar am atins cu burta de 2-3 ori. Am decis sa întorc după vreo 4km, chiar și cu stresul bateriei pe roșu. Și am ajuns in final la hotel, cu 6% baterie și range 19 🏆
    1 point
  13. Frumoasa masina, sa o incarci sanatos. Povestea de mai sus cu drumul de Constanta si retur ma face sa ma laud ca nu am mers inca pe versiune electrica si mai astept cativa ani, mi se pare horror ce ai povestit cu oprit incarcat putin, uitat iar la range, hai sa mai incarc putin etc, mai ales acum cu bebe mic cand trebuie sa ne intersectam somnul cu mersul si asa mai departe.
    1 point
  14. Xuhu, in afara de tine nu am mai auzit pe nimeni sa aiba probleme cu actuatorul dupa actiunea ,,saiba''. Turbine schimbate au mai fost, dar nu din cauza actuatorului. Poate e cazul sa te gandesti si la alta explicatie, nu numai la pozitia actuatorului.
    1 point
  15. Ce treaba are prostia si incompetenta VAG cu ghinionul? Poate vrei sa zici ultima varianta de kit. La cei mai multi poate sa se sparga si pistoanele in motor si nu aud nimic ,doar cand nu mai merge motorul sesizeaza si ei ca au o problema.Nu e ceva grav dar probabil mai mult de 100.000 km nu tine nici ultima varianta. A ,la risc poti merge pentru cine vrea sa isi asume.Bine macar ca pana acum nu consuma ulei cu bidonul cum e la alte esecuri de motoare vag.
    1 point
  16. Salutare! De doi ani am schimbat si eu Golful 5 cu un Golf 7, variant, 2.0 TDI, cu DCC. Am avut aceleasi zgomote foarte enervante, atat cloncaniturile la gropi mici si dese (care erau si pe fostul Golf 5, insa doar daca erau uzate bucsele de la bascula), cat si scartaielile oribile la trecerile peste limitatoarele de viteza. Zgomotele erau mai pronuntate in perioada rece sau cu umezeala. Nu am simtit nicio diferenta daca am setat pe sport/normal/confort. Am schimbat bucsele in cauza, fara sa schimb tot bratul. Am observat mici imbunatatiri cu “cloncanitul”, insa scartaitul a ramas identic. Dupa ce am citit topic-ul asta si am tot studiat problema, am decis sa mai schimb inca o data bucsele de la bascula, insa de data asta cu unele poliuretanice. Am avut de ales intre SuperPro si PowerFlex. In general se spune ca SuperPro ar fi peste PowerFlex ca si calitate. Iar in privinta acestor bucse, intr-adevar, cele de la SuperPro sunt realizate mai bine. Prin urmare, am comandat unele din SUA si le-am montat. Am atasat si poza cu ambalajul si codul(ar trebui sa fie compatibile cu toata platforma MQB). Pot sa spun ca problema a fost rezolvata in totalitate si pe langa asta mi se pare ca masina e mult mai bine “inchegata” si iti ofera un feeling mult mai bun la volan. Desi mi s-a spus ca e posibil ca de la bucsele poliuretanice sa simt si o usoara rigidizare a suspensiei, nu a fost deloc asa. Aceste bucse, orice marca ati alege, nu sunt ieftine(adica ies clar din gama de pret normala pentru niste bucse), insa eu sunt de parere ca merita banii. Mi se par extraordinare. Daca aveti nevoie de mai multe detalii, imi puteti da un pm. Am facut si poze cu bratele demontate si bucsele instalate.
    1 point
  17. Nu stiu la care nou cod rutier te referi pt ca masa maxima a remorcii care nu trebuie sa depasesca masa tragatorului nu mai exista in legislatie iar greutatea ansamblului este de 4250 kg
    1 point
  18. Am ridicat Luni ID4 1st (simplu, nu max) de la PBV1 si am plecat dupa masa tocmai spre Cluj. Am scos o medie de 19.6kWh/100km pe 465km in conditiile in care mai bine de o ora am fost blocati putin pe autostrada A1 si mult pe Dealul Negru (unde se asfalta si se circula alternativ pe o singura banda). Pe autostrada am mers cu 130km/h in bord, cu cateva accelerari, iar spre 12 noaptea am lasat-o la 120km/h pentru ca era prea obosit. Pe DN am mers in coloana, putine depasiri cu pedala jos, iar unde erau doua benzi la urcare dadeam maxim cat se putea. Am mers pe sport majoritatea drumului cu aer conditionat pana s-a lasat soarele. Ar iesi o autonomie de 390km la Bucuresti - Cluj.
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!