Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 31.05.2021 în toate secţiunile

  1. Azi am făcut o vizita noului (din 27.05.2021) magazin Lidl din Ghermănești-Snagov, un de am găsit o stație de încărcare cu 3 porturi, 1 AC cu 22 kwh, 1 DC CCS și 1 DC ChaDeMo. cred ca e bine de știut pentru cei din zona, mai ales ca se poate ajunge foarte ușor și dinspre A3, nodul de intrare Ghermanest.
    4 points
  2. Nimica nou sub soare...sau soare la ce vreme a tot fost Km extrem de putini parcursi, pentru cat parcurgeam anii trecuti, se vede ca dinamica a fost "alterata" viata care o cunosteam pana pe final de 2019... Insa avem un nume, "Bean" , asa ca am prins un cadru cu 2 fabrici de...poc poc De abia acuma incep cat de cat sa ma "atraga" liniile, silueta...nu stiu cum sa o numesc, forma vietii de caroserie....frumoasa nu prea este, din punctul meu de vedere, dar incepe sa imi creasca in inima asa cum e ❤️ Promit ca voi dedica timp si cadre modelului, insa macar sa bifez un amarat de 5000km cu ea, sa fie cat de cat cu ceva content, pe moment doar un amarat de 36xy km...
    3 points
  3. Nu ma intelege gresit! Imi plac si mie schimbarile astea, dar in zona Sibiului (sau la ce noroc am eu) daca pun LED-uri, instant voi fi oprit. Ca sa fie totul legal, daca farul a fost facut pentru Halogen, doar halogen ai voie sa pui in far. Acuma na...
    3 points
  4. Am promis ca revin cu update. Am strans deja 120 km impreuna ( ieri si astazi ), si pot sa spun ca masina se simte ca una de 30.000 km, nu 300.000, fara sa exagerez cu nimic sunetul motorului este fix cum trebuie, timoneria precisa ( contrar asteptarilor mele ), nu are niciun greieras, suspensia revizuita, si arata impecabil. Vopsitoria a iesit foarte bine ; culoarea aleasa de mine este LB5R, albastrul de pe golf 5 R32 ( aceeasi culoare vopsisem si fostul mk5 gti, in acelasi loc - recomand cu incredere vopsitoria pt cei care aveti nevoie ), jantele au fost si ele vopsite silver, stopurile schimbate cu unele impecabile ( + becuri noi ), iar pe partea de mecanica am schimbat tot ce a fost necesar : kit distributie + pompa de apa, ulei + filtre, 2 furtune de combustibil + furtunul de la epurator, tot ce tine de majoritatea bucsilor ( bara stabilizatoare, bascule, bielete, pivoti ), flanse amortizor cu tot cu rulmenti, niste garnituri, prezoane noi pt jante, schimbare freon, verificare nivel ulei cutie ( totul ok, nu a necesitat completare ), si poate alte maruntisuri pe care nu mi le amintesc. Boxele pe stanga nu mergeau, dupa o cautare pe un grup din UK am vazut ca mufa din tweeter are prostul obicei sa iasa, asa ca am izolat'o si functioneaza perfect ; boxele de asemena arata foarte bine ( inainte de verificare trimisesem avans cuiva sa dau comanda de player + boxe ) ; rama playerului am fixat'o ( am luat si un stick minuscul fata de ce e in poze ), geamurile le'am decontaminat cu argila ( erau horror la cat a stat sub copaci masina, am aruncat argila la final, nu vedeam nimic prin parbrizul ala ), am spalat exteriorul + aplicat QD, prelata a fost de asemena spalata si tratata, plasticele au fost si ele revigorate, becurile pe faza scurta schimbate cu osram silver, pozitiile le'am pus portocalii, pedalierul din inox, stergatoarele noi, presurile comandate initial le'am schimbat cu unele negre tot textile pt ca nu'mi placea combinatia, capace la jante nu am gasit asa ca am luat niste chestii adezive, voi da comanda pe Ali, itp'ul a fost luat fara probleme vineri, si cam atat ( cred ). Maine vreau sa schimb filtrul la GPL ( aka revizia ) si daca am timp si vin piese, fisele, bobina si bujiile ( desi sunt noi bujiile, am inteles ca trebuie unele pt GPL ). Pretul masinii ca sa se prezinte asa in momentul de fata a depasit usor 3000€ pt curiosi. ( 1450 achizitie + 1600+ " investitie ", si asta pt ca am avut discount maricel la vopsitorie ). Dar sunt foarte multumit de rezultatul final ; de'ar fi sa fac o comparatie cu fostul peugeot 306 cabrio, as zice cam asa : Pro pejo : - tinuta de drum specifica roadster - aspect mai frumos - fiabilitate ( nu am avut nicio problema cu ea, starea generala a caroseriilor este exceptionala fata de VAG care rugineste si dupa 5 ani de la achizitie, motorul mai fasnet ( desi avea 88 cp ) si mai robust - atingeam fara niciun stres 6000 rpm, nu consuma ulei, nici combustibil exagerat ). Contra pejo : - sistemul de decapotare electric care mi s'a stricat de 2 ori. - valoare mica de revanzare pe piata SH desi masinutele sunt exceptionale. Pro golf : - masina mai mare, mai confortabila, scaune mai confortabile, paravant mai inestetic dar mai eficient - suspensie confy - motor rafinat dpdv al zgomotului - cutie neasteptat de precisa - posibilitate retrofituri ( de care nu sunt interesat ) - vandabila Contra golf : Vom vedea
    3 points
  5. Ieri am trăit prima experiența “la limita”, prima adevarata range anxiety. plecat din Bucuresti cu 51% baterie, încărcat la Ploiesti pe centura la Darius Motors 15kwh in 13 minute, continuat drumul spre Sinaia-Peștera. La Sinaia in bord aveam 72km range și 32km rămași de parcurs. la cabana Dichiu, după urcarea abrupta, marja mea de 40km s-a redus la 12km (17km rămași, 29km baterie); probabil dacă urcarea continua in același ritm, nu ajungeam. La Bolboci am greșit drumul și fără sa vreau am testat mașina offroad, in noroi si gropi, si ploaie: nu s-a împotmolit deloc, dar am atins cu burta de 2-3 ori. Am decis sa întorc după vreo 4km, chiar și cu stresul bateriei pe roșu. Și am ajuns in final la hotel, cu 6% baterie și range 19 🏆
    2 points
  6. Salutare, A venit momentul unui nou topic in aceasta arie, nu neaparat pentru masina pe care o doream initial ci mai degraba pentru masina care s-a potrivit. Pentru cine nu are rabdare sa citeasca, skip direct la dotari si poze . Povestea ei incepe acum mai bine de un an si ceva, cand au aparut primele articole si poze cu Tiguan R si totodata si primii pitici. O perioada am incercat sa gandesc "rational" si sa ma conving ca nu am nevoie sa schimb Tiguan-ul actual, numai ca nu prea reuseam. Ideea de motor pe benzina si 300+ cai nu imi dadea pace, mai ales ca n-am avut niciodata o astfel de masina. Unii dintre voi or sa se intrebe de ce as schimba un Tiguan cu alt...Tiguan, fie el si facelift, cand sunt atatia alti producatori si modele? Raspunsul ar fi tocmai pentru ca sunt extrem de multumit de masina actuala (design, dotari, spatiu interior) si doream una similara in varianta R. Undeva la sfarsitul anului trecut, masina a aparut in configurator-ul Volkswagen si de atunci au inceput calculele. Din pacate nu am putut lansa comanda in momentul ala, trebuia sa astept primavara pentru a mi se alinia planetele, asa ca pentru o perioada am ramas la stadiul de schimbat impresii cu @ToniM care deja lansase comanda pentru R-ul lui si era in asteptare. Si iata ca vine luna Martie, soseste masina lui Toni, planetele se aliniasera perfect si la mine asa ca incep sa intreb in stanga/dreapta de oferte de pret pentru a lansa comanda. Dupa vreo saptamana de strans oferte, aleg oferta cea mai avantajoasa, incep demersurile si actele si parea ca de-acum urmeaza sa ma vad la volanul masinii undeva in aproximativ 3 luni. Insa, cum lucrurile nu sunt intotdeauna atat de simple pe cat ne-am dori, fix cand sa dam comanda in sistem, consilierul de vanzari imi arata ca exista o intarziere in productie pentru Tiguan-R, din cauza indisponibilitatii evacuarii Akrapovic si durata de asteptare e undeva la 8 luni. Efectiv, mi-a cazut fata.. sub nicio forma nu as fi luat masina fara evacuarea sport iar cele 8 luni imi sunau ca o eternitate. I-am zis consilierului sa imi lase timp de gandire doua zile si m-am indreptat spre casa destul de descumpanit. Ajuns acasa, cu ideea in gand ca eu la Akrapovic nu renunt, 8 luni nu sunt dispus sa astept si nu vreau nici altceva in afara de Tiguan R....ce fac?? Ramas fara variante, intru pe site la Audi, mai mult de plictiseala sa vad ce gasesc pe-acolo si din aria mea de interes, dau click pe Audi RSQ3 si vad pretul de pornire, semnificativ mai mare decat oferta pe care o primisem la Tiguan R in configuratia dorita. Totusi, daca tot am intrat, zic hai sa pun si optionale sa vad cat ar fi o configuratie personalizata si la final ma trezesc cu un pret de care nici nu ma apropiam. Inchid configuratorul si ma apuc de chestii work related. Nu trece mult si imi amintesc ca parca am vazut pe forum, in topicul lui @ShadoWzZ pentru noul lui "Audi A3 cu Muschi", mentiona ca a obtinut un discount extrem de bun apeland la @Sabrina. Neavand nimic de pierdut, imi zic, hai sa o contactez pe Sabrina sa vad ce oferta de pret am putea scoate din configuratia pe care o facusem si dupa ceva schimburi de mail-uri am ajuns la o oferta neasteptat de atractiva. Insa..nu era Tiguan R. Avea evacuare sport dar n-avea pops&bangs... A doua zi mi-am facut drum la reprezentanta, in ideea de a vedea un Q3 live (in echipare standard desigur, nu exista la momentul ala niciun RSQ3 pe teritoriul RO, la nicio reprezentanta) si sa vad macar daca incap in el (am 1.92 inaltime ). Am mers, am probat, m-am invartit juma de ora in jurul ei dar tot nu se ridica in ochii mei la "frumusetea" unui Tiguan R. Ba ca e grila prea mare, ba ca e spatele prea rotund, ba ca nu stiu ce. Asa ca am plecat acasa la fel de nehotarat cum venisem. Au urmat vreo doua zile in care am vazut zeci de review-uri pe Youtube cu RSQ3 in toate variantele, culorile si dotarile si intr-un final m-a convins suficient. Am luat legatura cu Sabrina, am inceput demersurile si pe 30 Martie comanda a fost plasata in sistem. Intamplarea face ca undeva pe la sfarsitul lui Aprilie, pentru cateva zile a fost disponibil un RSQ3 la reprezentanta, asa ca am avut ocazia sa o conduc timp de o ora si sa imi dau seama ca nu e niciun compromis fata de Tiguan R si ca masina e o incantare. Durata initiala de asteptare a fost 12 saptamani, insa dupa numai 5 saptamani, masina era deja fabricata si isi astepta cuminte randul la CTC. Au urmat apoi cele mai grele 3 saptamani din toata perioada, pana a ajuns la Curtici, apoi la reprezentanta si pana am putut sa ma urc la volan. ------------------------------- Asadar, un pic despre masina: Audi RSQ3 quattro Benzina / 2.5 l / 294 kW (400 CP) / S tronic 7 trepte Culoare: Nardo Grey Uni Jante aliaj usor 8,5Jx20, 10 Spite stea Interior si tapiterie standard RSQ3 Ca optionale am ales: PCG - Asistent de viteza adaptiv ACC IT4 - Audi connect Navigatie & Infotainment UH2 - Audi Hold Assist UI2 - Audi smartphone interface 9S8 - Audi virtual cockpit plus KA2 - Camera video pentru marsarier 9AK - Climatizare automata confort cu 2 zone PXC - Faruri Matrix LED si stopuri LED PC2 - Frane RS cu etriere frana rosii EA9 - Garantie extinsa 1 an suplimentar QL5 - Geamuri fumurii (Privacy Glass) 4L6 - Oglinda interioara antiorbire fara rama 6XK - Oglinzi exterioare antiorbire QQ2 - Pachet iluminare ambientala multicolora 4ZP - Pachet optic negru la exterior, inclusiv sigla PNC EL5 - Pregatire pentru navigatie MMI plus 1PE - Prezoane antifurt 7B6 - Priza de 12V si 2 cuple USB-A in spate 4A3 - Scaune fata incalzite 0P6 - Sistem de evacuare sport RS 9VS - Sistem Sound Premium Bang & Olufsen 680W PDE - Suspensie sport cu amortizoare reglabile 5ZC - Tetiere variabile pentru scaunele fata Nu am pus intentionat trapa (am pe Tiguan si e destul de pretentioasa la intretinere plus ca scoate diverse zgomote ocazional) si nici Pachet MMI navigation plus MIB3 (am de asemenea navigatie pe Tiguan si folosesc exclusiv Waze de 3 ani incoace). Ridicand masina astazi dupa-amiaza, nu am reusit sa fac decat vreo 120 Km cu ea momentan insa voi reveni cu impresii dupa rodaj si acomodare. Peste cateva zile am programare la detailing complet constand in protectie ceramica Gtechniq pentru caroserie, ornamente plastic/cauciuc si jante + protectie plastice interioare si tapiterie urmand ca weekend-ul viitor sa o scot la un drum mai lung si sa bifez o parte din rodaj. Cu ocazia aia sper sa pot face si niste poze mai bune. Momentan doar cateva de la reprezentanta, cand a fost livrata.
    1 point
  7. Cele OE sunt de fapt TRW(cel putin in cazul masinii mele - sistem de franare identica), sau poti opta pentru OEM(iesi undeva pe la 1000-1200 lei discuri si placute) si nu te duci la reprezentanta pentru montaj unde te incarca si cu o manopera nerealista + vesnicul testare de franare dupa, pe care te pun tot pe tine sa-l platesti. Schimbul de disc si placute este foarte usor de facut pentru orice mecanic auto. Eu am optat petru OEM si sunt foarte multumit, la masinile mai vechi nu am fost asa de multumit nici macar de ATE...avand probleme de ovalizare dupa o vreme. Depinde si de noroc.
    1 point
  8. pt cine vrea motoare mai puternice: vad ca pe configuratorul din germania au bagat si 2.0 tsi 190cp 2x4 si 4x4. nu sunt insa mild hybrid. banuiesc ca le vor aduce candva si la noi.
    1 point
  9. Multumim pentru informatii !
    1 point
  10. La 3db inseamna dublarea intensitatii zgomotului.
    1 point
  11. Lunile au trecut, rodajul este terminat si cu ocazia asta o sa fac un schimb de ulei si filtru ulei pentru linistea mea chiar daca masina are sub 5000 km. Am reusit sa inmatriculez masina si nu numai ...
    1 point
  12. Its not true until it happens. Next day, e 25 mai. Adica maine.. e doar o postare de strans tweet-uri
    1 point
  13. @ffm21Din ce se vede momentan in configurator Canton nu se poate adauga ca si optional pentru Style. Dar cum zice colegul @Bebeeecel mai usor intrebi la dealer. Momentan d.p.m.d.v configuratorul online inca nu este finisat pentru Kodiaq. Nu cred ca Skoda nu te vor lasa sa pui scaune incalzite in spate sau parbriz incalzit ca si optiuni separate pe style.Sau faptul daca alegi Park Assist+Trailer Assist nu mai ai Side Assist+Lane Assist. In acest moment comparand cu ce am comandat eu in septembrie 2020 pare ca s-a scumpit cu aprox 1,5k-2k Eur.
    1 point
  14. Bineinteles ca geometria variabila imbunatateste performantele motorului, omu la amesteca si le confunda, ba se mai si ia de mine ca cica imi laud masina si ma mai si indruma unde s-o fac... Obraznicia e la ea acasa la unii... Lenea e de la faptul ca 150 e mai puternic si mai scump decat 130... Intr-adevar G8 incarcata cu 4 persoane si bagaje se infige cam greu la 130 cai...
    1 point
  15. Super tare sectiunea asta!!! Nu e cineva dragut sa puna si setarile referitoare la ridicarea automata a geamurilor printr-o singura apasare de buton (cel al cheii briceag) la inchiderea masinii? Ar fi frumos sa le avem toate intr-o singura sectiune. Sugestia e valabila si pt alte setari care s-au discutat deja in alte sectiuni.
    1 point
  16. Si inca o tura. 894303_The_Phaeton_HVAC_System.pdf 899303_The_Phaeton_Air_Suspension_Design_and_Function.pdf
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!