Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 29.05.2021 în toate secţiunile

  1. Ambient light upgrade - activare RGB + instalare trim bord Instalare keyless pe manerele din spate + led-uri in manere
    2 points
  2. Hai ca nu e rea 😁 mai multe poze voi pune dupa o spalare + curatare in interior.
    2 points
  3. Posesorii de T-Cross care au sistem audio Beats sigur s-au lovit de problema modulului audio amplasat in portbagaj, care nu permite coborarea podelei acestuia pe pozitia LOW. Pentru cine este interesat, va arat o modalitate hand-made de marire a capacitatii portbagajului.
    1 point
  4. Led-urile in mânere par putin overkill (nu ai sub oglinzile exterioare?) in rest modificarile sunt interesante! Led-ul de pe bord unde l-ai legat si ce proveniență are? Keyless spate este util, sunt situatii cand ii simt lipsa. @GustiFelicitări! Discover media cu Navi suportă AreaView adica toate cele 4 camere.
    1 point
  5. Am facut din placaj partea de deasupra moduluilui audio, dupa care placa de baza (cea cu maner) a fost facuta din placaj de 12mm. Masurile au fost luate in principal de la placa originala a masinii dar oricum au necesitat multe ajustari, si sabloane din carton pana am nimerit dimensiunea.Materialele cumparate de la Brico Depot (o placa de placaj normala, una de 12mm, un profil de lemn cu sectiune patrata de cca 2 x 2 cm pentru imbinari, holzsuruburi si aracet. Eu am taiat cu un pendular (pentru performante mai bune ar trebui apelat la un atelier de tamplarie). Mocheta de pe ea este de fapt material de tapitare incinte acustice (se gaseste pe net). Manerul este preluat de la placa veche si cam asta este tot.
    1 point
  6. Masina mi se pare excelenta ... tinuta de drum f buna/consum (intre 5-6 long term iar eu si incarc in mers ... am deja 5000km in 2 luni jumatate. infotainemnt-ul a avut intr-o zi niste glitch-uri care au trecut de la sine dupa oprire/pornire (oricum nimic important si sper sa ramana asa). In mers, daca doresti, in maxim 35-45 km e incarcata bateria de la 1-80%... (depinde daca o tii mai turata incarca si mai rpd dar si consum mai mare). Nu am ce sa ii reprosez masina e impecabila, in oras am consumuri intre 1 si 4l (am ales sa merg in hybrid ca sa tin si motorul "treaz", oricum depinde de cat de incarcata e bateria si similar cu orice masina, si cat de grea ai talpa... evident daca o poti tine incarcata non-stop (nu e cazul meu din pacate)... poti sa ai zero consum, ... si duce 60km full electric. Iar doar motorul electric ii asigura o agilitate excelenta pt oras, nu-ti vine sa crezi ce pot face 116CP cu o masina de 1,65tone. Nu stiu, totul e super, chiar nu am ce sa zic "rau"... poate ca a mai aparut asa cate un zgomot de plastic (cand e f cald afara)... dar si aici, chiar mi se pare super bine inchegata, nimic continuu deranjant si doar la anumite suprafete (f rar). Ma mai gandesc daca nu-mi place ceva ... poate acum sunt inca in euforia de inceput. In modul Sport, daca ai suspensia DCC si dir progresiva (vin la pachet oricum ) ... o sa zambesti mult pe viraje. Pe scurt... o masina cu tinuta sport (204 CP) cu un consum sub 6 (chiar incarcand in mers)... loc in portbagaj, arata superb (nu stiu cati m-au intrebat de ea si intoarce capete)... care in acelasi timp este family fara probleme. Ne putem auzi private si iti mai povestesc daca imi scapa acum detalii care te intereseaza. Imi place sa vorbesc despre ea :). Asteptare usoara !
    1 point
  7. Multumesc mult, Florin. Am reusit. Foarte usoara codarea. In poza sunt informatiile necesare pentru cine doreste sa faca modificarea ca oglinzile rabatabile electric sa se deschida la punerea contactului si nu la descuierea din telecomanda. Pentru a functiona trebuie doar comutat pe: Stored Value - Not Active.
    1 point
  8. Cel mai important factor in durata regenerarii, este "load-ul" pus pe motor, astfel, daca mergi pe autostrada lansat, sau urci la munte, regenereaza in 5-7 minute, insa daca mergi lejer, chiar daca ai 3000 rpm de exemplu, dar esti cu a 3-a pe drum intins... poti ajunge si la 15 minute.
    1 point
  9. Salut, 8000 lei motor si manopera ? Nu este chiar asa de mult. Unde ai facut lucrarea ?
    1 point
  10. salutare. pana la urma am schimbat motorul. am luat un motor second hand cu 44000 km. astazi ma duc sa iau masina. 8000 lei m-a costat toata distractia. ma ingrijoreaza faptul ca imi place la nebunie cum arata noul Leon ST si ma bate gandul sa iau un eTSI (plug-in hibrid). unii mi-au spus ca sunt sado-masochist...
    1 point
  11. pana sa soseasca clima....au venit astea 2 :))))))
    1 point
  12. Da, exista. Eu merg acum cu mufa scoasa si am avertizarea in bord. Nu arata nimic inainte deoarece era apa in interiorul mufei. Interventia o fac la Avia Motors Pantelimon, acolo jnde am facut si update la ME 2.1 In poza este maxim cu cat a incarcat la M Ciuc la renovatio de 50 kw
    1 point
  13. Lunile au trecut, rodajul este terminat si cu ocazia asta o sa fac un schimb de ulei si filtru ulei pentru linistea mea chiar daca masina are sub 5000 km. Am reusit sa inmatriculez masina si nu numai ...
    1 point
  14. On a personal note, am avut la dispozitie o zi intreaga o kia x ceed 1.5 benzina automata full... jos palaria! Calitate, finisaje, bord digital, navi mare, materiale mult mai calitative decat tot ce gasesti in toata gama "made in deutchland"... jos palaria. Iar un x ceed hibrid te duce la un 21000eur... N ar strica sa arunci un ochi si sa faci un DT. S ar putea sa ti schimbi parerea
    1 point
  15. Poate o sa crezi ca exagerez, dar eu cand m'am urcat intr'un i20 2021 dotat blana...am zis ca nu'i adevarat ; de la dotari, pana la calitate si pret...automata e cu dublu ambreiaj, ceasuri digitale, camera marsarier, navi mare, avea cam tot ce vrei pe el ; si crede'ma, dotarile fac diferenta la o masina ; daca ai drum pe la DAB sau un dealer hyundai opreste'te macar de curiozitate pretul cu rabla si toate discounturile era de 15/16k..in echiparea de top. Eu zic ca le bate la fund pe toate cele enumerate de tine acum, evident ca daca pui dotari pe A1 va fi altceva..dar ca si raport calitate / pret e imbatabil. Si astia chiar au inceput sa faca masini..Mi se pare ca arata super bine si ceed'ul si mazda 3 ( si sunt in bugetul tau - un coleg a luat mazda 3 sedan automata 2.0 skyactiv cu 20k dupa rabla si reducere, a 2a ca nivel de echipare din configurator + culoarea red soul, cu jante r18, headup display, incalzire scaune, etc ).
    1 point
  16. @The_Ego Da, eu personal nu inteleg trendul bordului complet digitalizat 🤷‍♂️. Si mai ales de ce Volkswagen incearca sa renunte la toate butoanele fizice. M-am jucat putin cu un Mk8 si mi s-a parut destul de complicat noul sistem de infotainment.. mai ales in ceea ce priveste climatizarea !. Asta inca apreciez la Audi ( cel putin la unele modele [aici intra si A1] ) au pastrat butoane clasice pentru climatizare si lumini.
    1 point
  17. Salut. Stelian multumesc pt completare. (e drept apoi am personalizat si sw cutie ca sa fiu complet multumit). Functie de masina (motor, cutie, an fabricatie) 23AX schimba sw motor sau sw motor +cutie. Eu cred ceea ce spune colegul deoarece am patit pe pielea mea. @andrei_221 advertisment pt ce prietene? Nu cred ca exista multi oameni pasionati de skoda asa cum sunt eu, dar cand apar probleme trebuie sa le spunem pe nume.
    1 point
  18. @andrei_221 usurel cu pianul pe scări, Stelica la aparat. Update-ul care face parte dintr-o campanie VW de a evita un Dieselgate 2.0. Se pare ca au fost iar prinși cu NOx-ul in sac. Sau pe țeavă. Ca să reducă NOx, trebuie redusă temperatura si/sau presiune din cilindru Cum forma si dimensiunile cilindrului nu se modifică la update-ul de soft, tot ce se modifică este temperatura arderii. Presupun ca știi deja ca motorul diesel, in special in sarcina parțială, merge cu raport stoechiometric de 1:40 sau chiar mai sus. Asta produce foarte mult NOx. Pentru a reduce temperatura raportul este scăzut, ceea ce înseamnă mai multă motorină injectată. Deci consum mai mare. O parte această motorina nu este arsă/arsa parțial deci mai multa funingine -> DPF-ul se încarcă mai repede. Scăderea temperaturii si implicit a presiunii afectează randamentul motorului si implicit performanta (scade cuplul). Din nou in special in zona de turații mici - in zona de de turații mari - banda de putere - se merge oricum cu exces de combustibil pentru a controla arderea (la benzina evita autoaprinderea). In general 2.0 TDI EA288 la mers lejer (50-70km/h dupa cum este limita) sta in 800rpm si schimba sub 2000rpm. Castrand motorul chiar pe zona aia, obligi cutia sa schimbe mai sus (eu pățesc asta cu benzină de 95). @sabinx vreo luna si ceva dupa update a înnebunit căutând soluții. Îi vibra motorul pe la 1400rpm. Schimba aiurea. Lipsa cuplu (puterea e funcție cuplu) prin oraș... A crezut că vibrațiile vin din volant, apoi s-a gândit la soft custom la cutie... S-a rezolvat punand înapoi softul corect.
    1 point
  19. 1 point
  20. Nu siliconul este rau pentru cauciuc ci solventii care vin pe langa el in solutiile de slaba calitate. Mai toate solutiile pentru cauciuc contin silicon, unele pe baza de apa, altele pe baza de solvent. De evitat sunt cele pe baza de solvent. Solutia de la Nigrin este apa de ploaie, dupa cateva zile nu se mai vede nici un efect. Nexzett sau Sonax Gummipflege, dintre cele dedicate pentru chedere, au functionat cel mai bine pentru mine. Altfel merg foarte bine si Poorboys New Look, Meguiars M40 si multe alte solutii pe baza de apa.
    1 point
  21. l.am facut timp de 1 luna...si ii multumesc lui stelica ca m-a lamurit. am renuntat pe loc la el in parcare la metro. ce am observat cat l-am avut- motorul mult mai zgomotos cu el si nici nu mai tragea la fel...usor lesinat
    1 point
  22. g6 este tot immo4 nu 5, ai nevoie de id48 dar trebuie preprogramat inainte cu datele ceasului de bord.
    0 points
  23. Mda am fost astazi lla un service si un mecanic de acolo mi-a spus ca daca am uscat bine acolo sa nu o mufez 1 zi 2 si apoi pot sa o mufez ca numai are nici o problema atata timp cat nu este afectat niciun cablu., am gasit unde este furtunul rupt o sa il inlocuiesc si sper sa nu fie nevoie de o noua mufa sau altceva Manuel , intradevar din spatele triunghiului exista o deschidere de urgenta . Multumesc pentru raspunsuri o sa revin cu un update cu detalii. O zi buna in continuare
    0 points
  24. Da, exista. Imi pare ca e postata in topicul aferent codarilor. Uite aici cu obd11, dar e similara pt vcds https://forum.obdeleven.com/thread/1471/unfold-mirrors-on-ignition
    0 points
  25. @Xeo este vorba de un dataset (doar pt partea de sunet) @F l o r i n ce am eu nu este pt VCP, doar pt Odis nu provine de pe alte marci sau modele ale grupului. S.a lucrat 2 ani la acest dataset. Este "special" in adevaratul sens al cuvantului. Transforma cartoanele masinii intr.un adevarat sistem audio. Bafta tuturor!
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!