Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 27.05.2021 în toate secţiunile
-
6 points
-
5 points
-
codarea oglinzilor necesita o combinatie de: BCM conti 084DH, impreuna cu centrala usa cu E sau K. Pe centralele cu F sau N nu functioneaza codarea ! pe octavia ma refer...2 points
-
Am ajuns la forma finala curenta Sa recapitulam: Bara spate de RS7 facelift cu tipsuri full black Kit full Maxton (buza fata, buze praguri, buze laterale bara spate, eleron peste eleron) Grila fata model RS7 full black cu logo quattro, suport camera si gaura nightvision Partea de franare: Discuri fata Rotinger High Performance Graphite line, perforate si striate Discuri spate Zimmermann perforate Placute ATE fata / TRW spate Furtune HEL metalice fata/spate Lichid Motul RBF600 Etrieri reconditionati in rosu + negru, ca pe A7 Competition Partea de sunet: Am instalat modul de Active Exhaust Sound de la CETE, modulul acela care are sunet mai puternic, mai "real" o idee, cu ceva pops and bangs fake Momentan punem frana (ca acum avem si cu ce ) si probabil o sa ma mut pe interior putin dar .. cred ca va mai dura mult timp, sper ca anul asta sa reusesc si acolo o modificare misto. Overall pe partea de aspect masina rupe gaturi pe strada.. sunetul e si el acolo, cat de cat demn de "curul" de RS7. Pe partea de franare ... s-au "asezat" placutele cu discurile ok aparent (dupa niste sute km), frana e foarte prompta, sigura, musca bine + senzatia aia misto de pedala mai tare si mai putin elastica, din pricina furtunelor metalice. Va las cateva poze .. din pacate iar nu merge modulul de embed instagram photos (de aceea din postarile anterioare lipsesc pozele, ca erau incarcate din instagram), iar limita de upload pe forum e f mica (4mb) Cyaaa2 points
-
Am ridicat de nici o săptămâna de la PBN un Enyaq iv80, comandat anul trecut pe final de Noiembrie. Primul astfel de model comandat in RO (si probabil primul livrat). Am condus timp de ~4 ani un kodiaq, si un tesla M3 intr-un concediu, vreo 2 săptămâni in 2019. Și am decis atunci sa aștept un compromis, la un preț decent, cu ceva din ambele lumi (suv Skoda dar electric) 🙂 Când s-a lansat, am comandat. Am avut in minte si un plug-in hybrid, temător puțin de schimbare, dar cum nu am priza acasă inca, și nici la birou, am zis sa încerc direct.. viitorul. Am beneficiat de 45000+7500 lei de la statul roman, și mi-am permis astfel majoritatea opționalelor. Am luat toate opțiunile + toate pachete in varianta plus, mai puțin: suspensia adaptiva, pompa caldura, camere 360 parcare și Head-up display, iar pachetul assisted drive l-am luat Basic. Sunt încântat de alegerea făcută și ma obișnuiesc cu mașina încet-încet. Sunt stresat de cum arată azi asfaltul in Bucuresti și cum se îmbina cu jantele de 21” Imi vine sa incarc mereu, sa caut o priza, deși nu e nevoie. Am mers deja 750km și încă nu am ajuns mai departe de Ploiești. Primul drum mai lung va fi către Constanta, săptămâna viitoare. Pana acum, îmi place: - diametrul de întoarcere foarte scurt - ținuta de drum - sistemul standard de sunet - accelerația (peste așteptări raportat la cifre) - nivelul finisajelor - consumul - meniul configurabil - wireless CarPlay - insonorizanta habitaclului - MATRIX Led! Nu îmi place: - ca nu poți configura ecranul mic - nu poți vedea CarPlay (harta) și date de condus / consum simultan - wireless charger încarcă mai lent decât consuma wireless CarPlay - nu exista buton fizic de autohold - nivelul bateriei in procente este afișat doar sub 10% Las aici câteva poze și, dacă sunt întrebări, ajut cu plăcere cu răspunsuri.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Problema rezolvata, inlocuit droser, sters erori, scos borna cum a zis Florin, totul functional. multumesc de ajutor @F l o r i n1 point
-
am reusit un record minim de consum, drum national (Oltenita - Bucuresti), plat. 2 adulti + 2 copii, AC pornit, mers "la consum" dar cu o viteza relativ constanta (se vede din media de viteza). tot referitor la consum, mai precis, la costuri: masina are deja 2500km, pe care i-am parcurs cu o cheltuiala totala de 123 lei, si mai am bateria plina, cu 400km autonomie in bord acum; si asta in conditiile in care am incarcat doar la statii publice, nu am stat niciodata sa astept dupa incarcarea altei masini si nu am facut incarcari noaptea sau alte nebunii ca sa prind liber (deci niciun efort extraordinar): am incarcat la Penny daca era liber, la Kaufland cu cupoane, am incarcat la destinatii (hoteluri, restaurante), iar costurile au fost din abonament Enel X 75 lei (am zis "sa fie") si ocazional, de nevoie / urgenta / curiozitate la Renovatio. si mai las o poza cu viteza de incarcare la 92% baterie de care sunt foarte multumit / impresionat 💪1 point
-
1 point
-
Problema mea a fost alta...nu era vorba de batut cu ciocanu sa se "dezlipeasca " amortizorul de fuzeta...la mine pur si simplu nu mai cobora sa iasa amortizorul din fuzeta... Cred ca respectivii forteaza foarte mult in bucsele basculei sa coboare suficient sa iasa amortizorul...1 point
-
Am reușit in Weekend in sfârșit primul drum in condiții care sa testeze cu adevărat capacitatea bateriei, autonomia, viteza de incarcare. Bucuresti (Titan) - Constanta (port), 95% baterie la plecare, vânt din fata 8km/h, viteza pe cruise control setată la 130km/h, viteza medie la destinație 102km/h. Ajuns cu baterie 24% și range 90km. Am încărcat pana la 100% in 1h20min la EnelX chiar in port (a durat cat cina). La întoarcere, Constanta - Ploiesti! 96% baterie la plecare, vânt puternic (tot) din fata - 20-25km/h, viteza pe cruise control 120-125km/h pe A2 și maxim legal pe DN1. La rompetrol otopeni maxima masina arăta range 92km si distanta rămasă de parcurs: 45km așa ca am decis sa incarc. Am încărcat 18min, cu 26kw (atât poate stația aia) și am ajuns la ploiesti cu range…. 92 Pentru a ma întoarce pe A3 la Bucuresti și fără emoții, cu ce viteza vreau, am încărcat la kaufland ploiesti pana la 52% (range 210) in 35 min. Consumul mediu pe toată excursia de 600km a fost de 23.5kwh/100km Concluzia: ar ajuta mult niște stații de incarcare in benzinării pe autostrăzi Dacă existau, și încărcam cu măcar 75kw (din 125 cât poate mașina) măcar 30 min, nu mai aveam nevoie de pauza la Otopeni, ploiesti, și mergeam doar pe autostrăzi, chiar cu vânt din fata. Las aici și niște poze de la Vinalia (ceptura), unde am luat și bicicletele la alt drum, și de la EnelX Constanta1 point
-
1 point
-
0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00