Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 26.05.2021 în toate secţiunile

  1. Va veni ceva in Navarra Blue. tot ce a mai ramas de la masina sunt rotile de iarna si arcurile stock sport
    6 points
  2. dupa fix 4 luni de asteptare a venit si jucaria mea momentan sunt extrem de etuziasmat si foarte subiectiv. o sa mai astept cateva zile pana sa ma dau cu parerea in privinta tinutei de drum si restul drumuri bune colegi!
    5 points
  3. am reusit un record minim de consum, drum national (Oltenita - Bucuresti), plat. 2 adulti + 2 copii, AC pornit, mers "la consum" dar cu o viteza relativ constanta (se vede din media de viteza). tot referitor la consum, mai precis, la costuri: masina are deja 2500km, pe care i-am parcurs cu o cheltuiala totala de 123 lei, si mai am bateria plina, cu 400km autonomie in bord acum; si asta in conditiile in care am incarcat doar la statii publice, nu am stat niciodata sa astept dupa incarcarea altei masini si nu am facut incarcari noaptea sau alte nebunii ca sa prind liber (deci niciun efort extraordinar): am incarcat la Penny daca era liber, la Kaufland cu cupoane, am incarcat la destinatii (hoteluri, restaurante), iar costurile au fost din abonament Enel X 75 lei (am zis "sa fie") si ocazional, de nevoie / urgenta / curiozitate la Renovatio. si mai las o poza cu viteza de incarcare la 92% baterie de care sunt foarte multumit / impresionat 💪
    2 points
  4. Weekend-ul trecut am facut niste drumuri mai lungi cu masina, cu sotia si copilul si ceva bagaje, si am colectat urmatoarele date: Bucuresti - Brasov - M.Ciuc plecat cu 100% si range 394 Km, ajuns cu 18% si range 91 Km, distanta parcursa 280 Km si consum de 15.7 KWh/100km M.Ciuc - B. Tusnad - Lacul Sf Ana - B.Tusnad - M.Ciuc - Gheorghieni- Cheile Bicazului - M.Ciuc plecat cu 100%si range 388 Km, ajuns cu 31%si range 170Km, distanta parcursa 286 Km si consum de 12.4 KWh/100km M.Ciuc - B.Tusnad - Brasov - Bucuresti plecat cu 100% si range 437 km, ajuns cu 24% si range 98 Km, distanta parcursa 282 km si consum de 14.4 Kwh/100Km Pe autostrada atat la dus cat si la intors am mers cu 110 kmh, iar de incarcat am incarcate de 2 ori la M.Ciuc.
    2 points
  5. Masina deja nu mai este in posesia mea. Eu raman in grupul VAG si revin in cateva luni cu ce va veni.
    2 points
  6. Am ajuns la forma finala curenta Sa recapitulam: Bara spate de RS7 facelift cu tipsuri full black Kit full Maxton (buza fata, buze praguri, buze laterale bara spate, eleron peste eleron) Grila fata model RS7 full black cu logo quattro, suport camera si gaura nightvision Partea de franare: Discuri fata Rotinger High Performance Graphite line, perforate si striate Discuri spate Zimmermann perforate Placute ATE fata / TRW spate Furtune HEL metalice fata/spate Lichid Motul RBF600 Etrieri reconditionati in rosu + negru, ca pe A7 Competition Partea de sunet: Am instalat modul de Active Exhaust Sound de la CETE, modulul acela care are sunet mai puternic, mai "real" o idee, cu ceva pops and bangs fake Momentan punem frana (ca acum avem si cu ce ) si probabil o sa ma mut pe interior putin dar .. cred ca va mai dura mult timp, sper ca anul asta sa reusesc si acolo o modificare misto. Overall pe partea de aspect masina rupe gaturi pe strada.. sunetul e si el acolo, cat de cat demn de "curul" de RS7. Pe partea de franare ... s-au "asezat" placutele cu discurile ok aparent (dupa niste sute km), frana e foarte prompta, sigura, musca bine + senzatia aia misto de pedala mai tare si mai putin elastica, din pricina furtunelor metalice. Va las cateva poze .. din pacate iar nu merge modulul de embed instagram photos (de aceea din postarile anterioare lipsesc pozele, ca erau incarcate din instagram), iar limita de upload pe forum e f mica (4mb) Cyaaa
    2 points
  7. Salutare. Povestea incepe in 2019 prin vara. Masina este o octavia 3 combi model 2016, fabricatie 2015. Culoare rosie(am 2 fetite si la acel moment m-am gandit ca e cea mai buna varianta - asa a fost) Masina a trecut prin atatea transformari, ca imi este greu sa mi le amintesc pe toate. Dotari de fabrica: varianta Style motor 2,0l 150cp, DSG 6 - Navigatie MIB2 Harman cu smarlink - camera marsarier lowline - climatronic - comenzi volan, volan RS cu padele - scaun sofer electric cu memorie - haion electric - oglinda retrovizoare FLA - oglinzi laterale heliomate - parbriz incalzit - scaune partial piele incalzite Ce sa zic, totul ok, pana l-am cunoscut pe Alex B98XAL si de atunci a inceput nebunia. Efectiv nu stiu cati bani am bagat in masina pana acum. Mereu zic sa fac un calcul dar ma ingrozesc. Aproape toate retrofiturile sunt realizate de mine. La cateva am avut parte de ajutor. El a pornit de la o simpla activare - drive modes - la fel am vrut si eu retrofituri: Faruri OEM, cu AFS si spalatoare (inlocuire bara fara) Side Assist (BSD si RTA) Lane Assist ( cu inlocuire parbriz si oglinda retrovizoare) - TSR si HBA AID Activare meniu Personalisation MIB2,5 cu SIM si ecran de 9,2" (+ antene GSM) Radar ACC (Emergency Assist, TJA,Predictive ACC,Front Assist) inlocuire gateway 5Q-3Q inlocuire BCM preFL - BCM FL inlocuire camera marsarier Lowline - camera marsarier Highline (+ spalator camera) Jante 16" - Jante 17" stopuri (normale fara LED) - stopuri Lowline 2018 (cu LED) lampi numar spate (originale cu LED) lumini interioare (integral OSRAM LED) becuri LED proiectoare (OSRAM LED) update-uri soft (climatronic, gateway, directie) amortizoare capota ornament RS haion, + ornament original (protectie) bara spate ornament iluminat priza 12V (consola centrala) leduri manere interioare (fata + spate) Retrofituri viitoare: climatronic FL protectii originale laterale usi Drive mode (totul este tras, bara de butoane si fire - mai trebuie codurile swap) Cateva poze in atasament. Aproape 1 an de munca (printre picaturi)
    1 point
  8. 2500km astazi si primele probleme minore: - eroare in bord: fault in the electrical drive system, travel assist is not available; s-a intamplat "din senin", in stationare la semafor, la o rafala puternica de vant cu praf. Am cautat eroarea, se pare ca e printre cele mai frecvente in gama. La urmatoarea pornire a masinii eroarea disparuse, iar de 500 km nu a mai aparut. - a aparut un trosnit in scaunul soferului, la demaraje / frane. am incercat sa il reglez in diverse pozitii, fara succes. A doua zi, miraculos, trosnitul a disparut singur. Gasesc foarte ciudata aceasta rezolvare miraculoasa a problemei mecanice la scaun. Probabil va reaparea. La soft... mai inteleg sa-i treaca brusc.
    1 point
  9. 1 point
  10. Nu exista marimea fizica kW/h. Presupun ca ai vrut sa spui kW? Din pacate nu se poate afisa direct pe ecranul masinii. Dar se poate citi foarte usor cu o interfata OBD-II si cu aplicatia EVNotify. Dupa o vreme o sa te obisnuiesti cu viteza de incarcare in km/h.
    1 point
  11. Daca lumea cumpara garda la sol, lumea ar trebui sa se astepte si la un consum pe masura, avand in vedere aerodinamica specifica @Eugen B cati km ai cu masina? Consumul se va mai stabiliza dupa un 5-10k km...
    1 point
  12. 8.8 plus 'ceva vant' nu l-as vedea neaparat mare. ca si exemplu, la masina din semnatura, am vazut medii de consum (full a2, 140 pilot) intre 5.7 - 7.5. imi pare rau pentru experienta neplacuta si pentru problemele destul de mari (zic eu) ale modelului. din ce am mai citit cam pareseste shortlist ul 😁 din pacate pentru o utilizare normala in romania, un suv cu tractiune fata ar treui sa fie suficient; lumea cumpara garda la sol, nu masina de off-road.
    1 point
  13. Consum dimineata intre orele 8-10: 15kWh/100km pe distanta de 52km, trafic Cluj destul de aglomerat, plus urcat/coborat deal Borhanci si Centura lui Boc. E drept ca a condus sotia pentru prima data ID4, dar ar iesi o autonomie de 513km.
    1 point
  14. Sa mai stergem un pic praful de pe aici: in aprilie am montat rotile de vara si am facut o verificare generala a masinii pentru ca a urmat calatoria de aprovizionare, ce trebuia sa fie asta toamna, la fiica mea. Am facut traseul de 1800 + 1800 Km, totul a fost OK, consum mediu 6.2 la dus, 6.1 la intors, consum ulei 0, consum antigel 100 ml. Masina s-a comportat exemplar, foarte incarcata la dus si mai usurica (borcane goale ) la intors. Daca aveti nevoie de informatii despre trecerile de la vama HU, AU, DE, LUX va stau la dispozitie.
    1 point
  15. Am citit ca Tesla a dat spaga ca sa traga curent direct de la Cernavoda. Este o poveste super complicata in care, din cauza problemelor cu exproprierile, au montat un laser care trimite energia de la Cernavoda spre niste sateliti geo-stationari pusi pe orbita cu ajutorul Space X, cealalta companie a lui Elon Musk, acestia reflectand apoi energia inapoi spre Superchargerele din tara. Dovada ca este adevarat este in faptul ca niciuna dintre celelalte retele nu au bransament atat de puternic, neavand sateliti pe orbita. Este ori explicatia asta, ori ca nu isi pot acoperi costurile din preturile exorbidante si cei 80% fonduri europene. Prima pare mai plauzibila.
    1 point
  16. Intercoolerul e corp comun cu admisia si e racit cu apa, se mai fisureaza si baga apa in admisie, de asta vor sa verifice cei de la service, ce citesti tu pe bord, te referi la ceasul ce indica temperatura apei, nu la indicatorul digitai dintre ceasuri ce arata temperatura uleiului , ok ? Ce vezi tu acolo si zici ca-s bule de aer, defapt is bule de apa, sa zicem condens, nu iti face griji de aia.
    1 point
  17. planul cutiei de sigurante fabia - reatasat fuse_box_fabia_2005.doc
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!