Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 25.05.2021 în toate secţiunile
-
Am ajuns la forma finala curenta Sa recapitulam: Bara spate de RS7 facelift cu tipsuri full black Kit full Maxton (buza fata, buze praguri, buze laterale bara spate, eleron peste eleron) Grila fata model RS7 full black cu logo quattro, suport camera si gaura nightvision Partea de franare: Discuri fata Rotinger High Performance Graphite line, perforate si striate Discuri spate Zimmermann perforate Placute ATE fata / TRW spate Furtune HEL metalice fata/spate Lichid Motul RBF600 Etrieri reconditionati in rosu + negru, ca pe A7 Competition Partea de sunet: Am instalat modul de Active Exhaust Sound de la CETE, modulul acela care are sunet mai puternic, mai "real" o idee, cu ceva pops and bangs fake Momentan punem frana (ca acum avem si cu ce ) si probabil o sa ma mut pe interior putin dar .. cred ca va mai dura mult timp, sper ca anul asta sa reusesc si acolo o modificare misto. Overall pe partea de aspect masina rupe gaturi pe strada.. sunetul e si el acolo, cat de cat demn de "curul" de RS7. Pe partea de franare ... s-au "asezat" placutele cu discurile ok aparent (dupa niste sute km), frana e foarte prompta, sigura, musca bine + senzatia aia misto de pedala mai tare si mai putin elastica, din pricina furtunelor metalice. Va las cateva poze .. din pacate iar nu merge modulul de embed instagram photos (de aceea din postarile anterioare lipsesc pozele, ca erau incarcate din instagram), iar limita de upload pe forum e f mica (4mb) Cyaaa9 points
-
Am ridicat Luni ID4 1st (simplu, nu max) de la PBV1 si am plecat dupa masa tocmai spre Cluj. Am scos o medie de 19.6kWh/100km pe 465km in conditiile in care mai bine de o ora am fost blocati putin pe autostrada A1 si mult pe Dealul Negru (unde se asfalta si se circula alternativ pe o singura banda). Pe autostrada am mers cu 130km/h in bord, cu cateva accelerari, iar spre 12 noaptea am lasat-o la 120km/h pentru ca era prea obosit. Pe DN am mers in coloana, putine depasiri cu pedala jos, iar unde erau doua benzi la urcare dadeam maxim cat se putea. Am mers pe sport majoritatea drumului cu aer conditionat pana s-a lasat soarele. Ar iesi o autonomie de 390km la Bucuresti - Cluj.3 points
-
ECU este un computer care foloseste doua tipuri de fisiere: a) Toate hartile (maps) incluse in versiunea de soft, sunt fisiere de tip read-only si care pot fi modificate doar prin adaptare/tuning; b) Fisiere de corespondenta care sunt fisiere de tip read-write pe care ECU le foloseste pentru a stabili corespondente intre hartile de la punctul a); Pe baza acestora ECU stabileste punctele de functionare si le poate modifica ori de cate ori apar abateri de la o functionare adecvata. La resetarea unor parametri (sau la iesirea din fabrica) fisierele de corespondenta se populeaza cu niste valori implicite incluse in fisierele de la punctul a). Imediat dupa pornire ECU incepe sa le testeze si sa le modifice daca e cazul Astfel sintagma “ECU invata” se refera la verificarea parametrilor de functionare si rescrierea in mod continuu si de cate ori e nevoie a unor noi valori in fisierele de corespondenta de la b). De ce cu VCDS “adaptarea cantitatii minim injectate” nu da cateodata rezultatele scontate: Aceasta procedura modifica fisierele de la punctul a) care in mod normal contin caracteristicile presiune/debit si care sunt scrise prin catre codul HEXA al injectoarelor. VCDS face asta in gol (fara sarcina) si la temperature de regim al motorului (nu tine cont si de starea injectoarelor la rece). In timpul procedurii ECU nu modifica fisierele de la punctul b) ci doar pe cele de la a). Abia dupa finalizarea procedurii, la condus normal, ECU incepe modificarea acestor fisiere in pasi mici si pornind de la valorile existente. Este perioada de “invatare”. Timpul necesar invatarii depinde de cat de mult sunt diferite valorile deja inregistrate fata de cele necesare, timp in care motorul poate functiona ciudat, deoarece ECU incearca diverse caracteristici pentru a obtine rezultatul optim. Rezultatele positive sunt contorizate si inregistrate. Daca injectoarele sunt cat de cat in parametri comparabili procedura reuseste si se obtin rezultate pozitive (zgomot si consum) dupa un timp mai scurt sau mai lung. Bineinteles cu conditia ca restul componentelor injectiei sa fie in regula (pompe motorina, sensor rampa, ventil rampa, etc.) Daca cel putin unul dintre injectoare sau alte elemente au probleme atunci rezultatele sunt indoielnice. Pot aparea si probleme la pornirea la rece. De ce aceleasi injectoare reparate merg bine pe o masina si prost pe alta Daca fisierele de corespondenta existente sunt apropriate de ce are ECU nevoie atunci va merge bine din prima. Daca sunt mult diferite (ex. s-a mers inainte cu injectoare cu uzura mare), atunci ECU are nevoie de un timp mai lung sa rescrie fisierele, dar, intr-un final ambele masini vor merge la fel de bine daca au componente bune. Concluzii: 1) Daca masina e batrana dar merge bine nu incercati nici o procedura pana nu cade… s-ar putea ca ECU sa nu mai poata rescrie fisierele de corespondenta asa cum au fost inainte (ECU foloseste niste coeficienti de corectie pentru injectoarele batrane care tin de timpul de functionare si care pot sa dispara la efectuarea anumitor proceduri si, din pacate, nu mai pot fi recuperati). 2) Deoarece fisierele de corespondenta necesita un timp mai scurt sau mai lung pentru rescriere (sunt cazuri care necesita chiar si 5000 km), aveti putina rabdare inainte de a trage o concluzie.3 points
-
2 points
-
2 points
-
Acum sa nu ma injurati, nu-s expert pe parte de injectie, desi mecanica stiu destula (nu imi repar masina in service, recent mi-am reconditionat singur egr blocat si acum am masina pe dreapta drumului din cauza ambreiajului, inca nu ii dau de cap); in privinta injectoarelor astora, am inteles (de la "Otopeni") ca are cateva cicluri pe detenta (preinjectie, injectia principala si postinjectia) care difera in privinta cantitatii de motorina injectata, deci timpii de injectie clar. La regenerare mai scuipa un pic de motorina exact pe evacuare, ca sa arda in filtru. Cel mai probabil din cauza uzurii nu facea treaba asta, adica nu mai avea nici pre, nici post, nici regenerare. Motorul nu pornea greu deloc, nu avea niciun simptom, exceptie facand regenerarea... cica ar mai fi un semn, care la mine se confirma: preinjectia ajuta la o functionare mai putin zgomotoasa a motorului, care la mine a disparut dupa reparatie (parca era benzina).2 points
-
Am facut in weekend-ul prelungit o plimbare mai lunga( de aproape 800 km), pot spune ca acum pot emite o parere pertinenta: -masina consuma fff mult pentru motorizarea ei/capacitatea cilindrica- daca va intereseaza modelul, orientati-va spre cel de 2000 cmc, ca cel de 1.5 este o gluma proasta (am atasat o poza cu un consum obtinut exclusiv pe autostrada, circulatie fluida, condus in limite legale, ceva vant)-chiar nu stiu cum manipuleaza datele la consumul wltp- consum total la pompa pe toata plimbarea, mers legal, fluid, 90% autostrazi -8.2% -geamurile au aceeasi grosime ca la sandero stepway din 2014, fapt ce se reflecta negativ in zgomotul interior; se aud destul de tare si rotile la interior, per total antifonarea e slabuta -scaunele (cele standard-ca cele vz sunt tari rau) nu sunt visul nimanui, se poate mai bine -se plangea cineva ca nu ii functioneaza android auto wireless, ca nu are navigatie: navigatia are harti din 2017 or something, penibil rau, iar android auto mi-a facut figuri, am ramas cu ecranul blocat, negru, si-a revenit la reporirea sistemului -imi e si sila sa ma duc la garantie, nu prea am timp, dar sincer o sa caut momentul oportun, cumpar masina in 2021 cu harti de 4 ani.....dar aia nici acum nu mi-au raspuns ce tip de cutie am pe masina. -unul din elementele laterale de plastic din portbagaj avea ceva joc, se pare ca Javier a uitat sa stranga cum trebuie un surub, fixed -vopseaua e tip oja de unghii, ca la toate marcile, deja am urme de pitricele pe bara fata Overall, desi arata cumva altfel, masina este doar un seat , da arata bine, atrage priviri, e plina de leduri-asa ca ma uit cu inceredere spre viitor si spre modelele din tara soarelui rasare (cand schimbi masinile, iti doresti ca cea noua sa fie mai buna ca fosta, si mi se pare normal sa imi creasca asteptarile, ca altfel preturile masinilor au crescut mult peste inflatia din zona euro- producatorii se justifica prin adaosul de tehnologii si elemente de siguranta, dar nu inteleg de ce nu se gandesc la chestii simple, sa imbunatateasca calitatea, geamuri, zgomot, mochete, scaune, etc).2 points
-
Sa mai stergem un pic praful de pe aici: in aprilie am montat rotile de vara si am facut o verificare generala a masinii pentru ca a urmat calatoria de aprovizionare, ce trebuia sa fie asta toamna, la fiica mea. Am facut traseul de 1800 + 1800 Km, totul a fost OK, consum mediu 6.2 la dus, 6.1 la intors, consum ulei 0, consum antigel 100 ml. Masina s-a comportat exemplar, foarte incarcata la dus si mai usurica (borcane goale ) la intors. Daca aveti nevoie de informatii despre trecerile de la vama HU, AU, DE, LUX va stau la dispozitie.2 points
-
Geam sus, buton in sus 5 sec...idem in jos...si dupa procedura , va dispărea1 point
-
Daca lumea cumpara garda la sol, lumea ar trebui sa se astepte si la un consum pe masura, avand in vedere aerodinamica specifica @Eugen B cati km ai cu masina? Consumul se va mai stabiliza dupa un 5-10k km...1 point
-
8.8 plus 'ceva vant' nu l-as vedea neaparat mare. ca si exemplu, la masina din semnatura, am vazut medii de consum (full a2, 140 pilot) intre 5.7 - 7.5. imi pare rau pentru experienta neplacuta si pentru problemele destul de mari (zic eu) ale modelului. din ce am mai citit cam pareseste shortlist ul 😁 din pacate pentru o utilizare normala in romania, un suv cu tractiune fata ar treui sa fie suficient; lumea cumpara garda la sol, nu masina de off-road.1 point
-
E pentru habitaclu, in caz ca stai in masina in timp ce incarca. Ventilatorul exterior care-l auzi e pentru racirea incarcatorului AC/DC.1 point
-
1 point
-
Salut. Ce ulei imi recomandati pt vw jetta 1,9 bkc. Am folosit numai Castrol 5w401 point
-
Am citit ca Tesla a dat spaga ca sa traga curent direct de la Cernavoda. Este o poveste super complicata in care, din cauza problemelor cu exproprierile, au montat un laser care trimite energia de la Cernavoda spre niste sateliti geo-stationari pusi pe orbita cu ajutorul Space X, cealalta companie a lui Elon Musk, acestia reflectand apoi energia inapoi spre Superchargerele din tara. Dovada ca este adevarat este in faptul ca niciuna dintre celelalte retele nu au bransament atat de puternic, neavand sateliti pe orbita. Este ori explicatia asta, ori ca nu isi pot acoperi costurile din preturile exorbidante si cei 80% fonduri europene. Prima pare mai plauzibila.1 point
-
Daca sunt cei de la Bosch, fara ops, vezi ce diametru au, sunt mai mari.1 point
-
Ii poti amplasa si acolo, dar trebuie sa ii confectionezi, modifici suportii originali pt senzori, nu au loc in forma lor originala1 point
-
1 point
-
@Xeo este vorba de un dataset (doar pt partea de sunet) @F l o r i n ce am eu nu este pt VCP, doar pt Odis nu provine de pe alte marci sau modele ale grupului. S.a lucrat 2 ani la acest dataset. Este "special" in adevaratul sens al cuvantului. Transforma cartoanele masinii intr.un adevarat sistem audio. Bafta tuturor!1 point
-
Inca nu am depasit cei 1000 km (dar nu ma plang, imi plac zilele in care nu trebuie sa folosesc masina): -am observat deja ciupituri de la pietricele pe bara din fata, dej, vopsele ecologice pe baza de apa, lac eco, am senzatia ca masinile moderne sunt vopsite cu oja -mi-a franat masina singura, ieseam dintr-un sens giratoriu, a interpretat faptul ca voi lovi/atinge un stalp, destul de agresiva frana, dar macar asa stiu ca functioneaza1 point
-
1 point
-
Hello, Sa revin cu un mic update. Masina a venit din germania cu anvelope de vara bunicele montate pe ea. Dar acestea nu erau aceeasi marca (3 Hankook si 1 Dunlop). Din cate am inteles la RAR nu se accepta asa ceva, si astfel am purces la cumpararea a 4 anvelope Continental Premium Contact 6 ( o sa primesc cadou si un se mic de lego ). In cei 20 de km facuti de la schimb pot spune ca se vede o imbunatatire pe partea de tractiune, nu mai intervine asa repede ASR-ul. Si ca o surpriza in drum spre casa de la vulcanizare unde am montat anvelopele, a inceput sa isi faca masina regenerare. Cam repede, dupa vreo 200 de km in oras, zic eu. Asa ca a trebuit sa ocolesc putin pana a terminat. E la primul plin de motorina din Romania. Cu motorina din Germania am facut vreo 450 de km, facuti majoritatea in afara orasului si abia dupa a facut regenerarea. Motorina ce o folosesc e Efix S de la Rompetrol (sper sa nu se considere reclama). Am citit pe forum la @BTeo ca a ajuns sa schimbe distributia la 130k km, ceea ce are si masina mea. Am observat ca e putin mai galagios motorul fata de alte golf-uri. Oare ar fi cazul de o inspectie la distributie? codul motorului e DCYA.1 point
-
1 point
-
Cel mai bine, scoate tot și pune cantitatea necesara. E posibil, depinde de cutie, sa nu poți baga toată cantitatea de ulei necesara, ca-ci sunt cutii la care se pune uleiul pe la senzorul de mers înapoi.1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00