Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 23.05.2021 în toate secţiunile
-
4 points
-
Salutare domnilor,daca as fi scris postul asta de dimineata as fi spus ca masina este gata si a revenit pe strazi. Din pacate lucrurile nu sunt chiar asa simple si mi-am adus aminte de vremurile in care schimbai o piesa si pica alta Ieri am terminat capitolul arcuri si antigel...masina era ok..chiar mergea...i-am facut si asigurare...o astepta cuminte in curte pe sotie sa ii ajunga permisul La puntea fata nu stiu cum reusesc unii sa scoata amortizorul fara sa elibereze fuzeta.Am fost la cateva serviceuri unde ciocanul era instrumentul de baza dar acu am observat ca e o treaba inutila.Este foarte usor sa dai amortizorul jos cu tot cu fuzeta si imposibil de scos doar amortizorul fara sa decuplezi cap de bara...pivot...bieleta...planetara. Desi aveam niste idei in cap...nu as fi reusit fara prese. Daca tot am demontat acolo...am schimbat si flansele. De dimineata am avut putina treaba pe la depozit si la sfarsit a venit revelatia...ia sa iau eu Bora sa vad cum mai merge... Am dat cateva ture cu ea prin Magurele,franele s-au curatat si ele si incepeau sa fie in parametrii si ce am zis gata...las Renegatu' si ma duc cu Bora acasa. Bineinteles in drumul spre casa i-am tras si cateva fise sa nu mai arate parasita :)De la 15 min drumul spre casa a ajuns la 2 ore Ajung frumos acasa...parchez...dau sa ridic geamul si vine surpriza:aud hrrr...poc...trosc....si geamu o ia usor la vale desi eu il comandam sa urce. Nici nu apucasem sa opresc motorul ca am plecat inapoi la depozit si masina iar a intrat la operatie Am dat comanda si sper luni...marti sa fie din nou pe strada...pana nu mai pica altceva3 points
-
2 points
-
1 point
-
Salutare tuturor, Alin e numele meu, sunt utilizator vechi...multa vreme lurker apoi acu' cativa ani mi-am facut si cont...dar nu am fost foarte curajos cu prezentatul masinilor mele. Acum vreun an...am cumparat un Audi S3 8V 2016 cu 80k km complet stock, din RO, un singur proprietar, inca in garantie la una din multele reprezentante bucurestene...si am zis azi ca ar fi momentul sa il si prezint deoarece masina a suferit si inca sufera transformari. Ca si dotari...are cam tot ce se putea pune pe ea la vremea respectiva ..ACC, DCC, incalzire in scaune...camera...etc etc...inclusiv niste scaune cu insertii rosii...(nu stiu de ce si-a dorit proprietarul initial una ca asta...) urmeaza sa decid ce pun in locul lor. Mai jos poze cu prima zi vs prezent ..nu am decis inca unde vreau sa ajung cu ea vis a vis de modificari/putere...dar decidem noi pe parcurs. Vis a vis de fiabilitatea 2.0 tsi...nici un fel de emotie pana acum..am parcurs in jur de 7-8k km cu ea (nefiind masina de zi cu zi)1 point
-
Problema mea a fost alta...nu era vorba de batut cu ciocanu sa se "dezlipeasca " amortizorul de fuzeta...la mine pur si simplu nu mai cobora sa iasa amortizorul din fuzeta... Cred ca respectivii forteaza foarte mult in bucsele basculei sa coboare suficient sa iasa amortizorul...1 point
-
Nu folositi astfel de solutii. astea cimenteaza cenusa in porii dpf. ea nu mai iese de acolo decat in sens invers. .. deci dpf dat jos si trimis la firma specializata.1 point
-
@Xeo este vorba de un dataset (doar pt partea de sunet) @F l o r i n ce am eu nu este pt VCP, doar pt Odis nu provine de pe alte marci sau modele ale grupului. S.a lucrat 2 ani la acest dataset. Este "special" in adevaratul sens al cuvantului. Transforma cartoanele masinii intr.un adevarat sistem audio. Bafta tuturor!1 point
-
Am mers prima data cu ID.3 pe un traseu montan, Rucar-Bran, cu multe curbe si diferente de nivel. Drum execrabil dpdv calitate a asfaltului, dar altceva vreau sa zic . Mi-a placut foarte mult cum pastreaza ID.3 distanta fata de masina din fata, in modul D. Practic am condus la si la urcare si la coborare doar cu pedala de acceleratie. Am mai apasat franele cand nu aveam pe nimeni in fata (pentru ca depaseste super bine ), dar nu cred ca am ajuns vreodata sa franez mecanic, placute atingand discuri. Puterea de regenerare este foarte buna.1 point
-
As sta cat mai departe de orice solutie de genul ... asta daca nu vrei sa iti faci singur de lucru, asa preventiv.1 point
-
Dupa multi ani petrecuti impreuna cu fosta masina , un B6 pe care l-am condus de cand avea doar 14.000 de km , acum un an si jumatate a trebuit sa ne despartim. A fost greu mai ales ca eram destul de atasat de acea masina, si eu si juniorul care si-a petrecut o mare parte din inceputul vietii in ea . Inima m-a tras spre o alta masina, tot din gama VAG Octavia RS 3 dupa care intorceam capul de fiecare data cand o vedeam pe strada, dar soarta a facut ca sa continui aventura tot cu un Passat (al treilea dupa B5.5 si B6). Si dupa lungi cautari, incepe povestea cu noua achizitie botezata de junior "Albastrica" , un Passat B8 Variant Highline. La origini nemtoaica, si-a petrecut o buna parte din viata de pana acum pe meleagurile olandeze si de aproximativ o sabtamana este, cel putin provizoriu si pe viitor si definitiv, domiciliata in Romania. Are motor 2.0 TDI EU6 190 de cai pusi in valoare de o cutie DSG cu 6 rapoarte, tractiune fata si are aprox 177.000 de km parcursi. M-a fermecat culoarea si de cand am vazut-o am decis ca trebuie sa fie a mea . Este foarte bogata in optiuni si aici reamintesc: Bord AID, Sistem Navigatie Discover Pro , Aer Conditionat automat pe 3 zone, Incalzire in scaunele fata, Tapiterie piele cu alcantara, Trapa Panoramica, Lumini ambientale in usi , Led all around la interior, Faruri Led High Cu DLA,Stopuri led, Senzori parcare fata-spate, Camera marsarier cu alerta la trafic, ACC, Front Assist, Side Assist,Lane Assist si alte sisteme de asistenta care nu mi-au ramas in cap, Oglinzi cu incalzire,reglabile si rabatabile electric, Portbagaj electric, Keyless entry si keyless go, Cui remorcare electric......etc. Masina a venit cu istoric complet de service in reteaua VW si jante de 17". Ce ar fi de facut in viitorul apropiat : revizie la cutia DSG , de schimbat placutele de frana pe spate, revizie ulei si filtre undeva in aprilie/mai 2020 si 4 anvelope de vara pentru jantele pe 17. Si acum sa continui prezentarea frumusetii cu un set de poze :1 point
-
hello. acum 1 saptamana am observat ca, la rece, pedala de ambreiaj, era moale si se bloca la jumatatea cursei. vizitat mecanic, facut prima data aerisire, dupa schimbat pompa ambreiaj (problema inca persista), asa ca am schimbat kitul de ambreiaj ( LUK ) . masina merge perfect acum, pedala de ambreiaj revine fara nici o problema la loc. costul total : 2800 de lei (192 de lei pompa de ambreiaj, 2200 kitul, 400 manopera) si ceva bonus din seara asta de la spalatorie1 point
-
Salut @barqqsanu Vad ca rimi.ro au ceva covorase disponibile insa nu au inca tava pentru portbagaj. Eu mai astept, poate apare Ca un mic update: - am aflat ce cutie are masina: DQ381. Bine ca ma pot baza pe comunitatea de aici pentru sfaturi legat de intervalele de service - instalat dash cam, insa nu am legat-o in panoul de sigurante ci la bricheta, dar a iesit bine. nu se vede cablul aproape deloc - instalat bare Thule Wingbar Edge Black - mi se pare ca sunt cea mai potrivita alegere pentru masina si culoarea ei. Am fost si la drum mai lung si n-am simtit vreo diferenta acustica. - tot vorbind de drum, pe 300 km de drum european extra urban, cu satuce, orasele, cateva parti mai intinse, am scos un consum de 7% in ideea in care nu am trecut de 4000 ture (inca o tin "in rodaj"). Eu unul sunt chiar multumit de consum - legat de Android Auto Wireless, am scris celor de la Porsche Romania sa vad ce info pot sa-mi dea dar pana acum nimeni nimic. Mai sapand pe forums am observat ca mai toti cei carora le merge au NAVI, iar mai toti cei carora nu le merge nu au. Mi s-ar parea o mizerie sa fie chiar asa si sa nu se zica nimic legat de asta in procesul de achizitie. Dar astept rabdator reply de la importator.1 point
-
Eu am dat azi comanda de BF Goodrich G-Force Winter 2. Ne auzim la iarna cu feedback multumesc de sfaturi. Vreau acuma cand dau jos astea vechi sa am deja anvelopele noi puse pe jante.1 point
-
Duci cursorul pe casuta respectiva si o sa iti afiseze intervalul in care trebuie sa fie. Inspecteaza senzorii si parghille acestora, verifica si regleaza le reglofar farurile, memoreaza pozitia1 point
-
Salutare, Oare ne poate ajuta cineva cu ceva indrumari pentru aceasta operatiune de inlocuire parasolare standard cu cele duble? Din cate am vazut acele prinderi difera fata de modelele standard dar nu cred ca nu se potriveasca daca se taie putin in acel loc din plafon astfel incat sa incapa acolo. Problema ar fi legaturile de la lampile existente la iluminatul din parasolarele duble. Eu ma gandeam sa leg becurile pe cablu care vine din parasolarul dublu astfel incat atunci cand deschid usita pentru oglinda sa se porneasca si cel din plafon precum si cel din parasolar. E ok ? Sau da cu virgula? Ceva idei, pareri, indrumari etc daca sunt as ramane recunoscator. Multumesc.1 point
-
Salut baieti! A montat cineva parasolare duble pe B6? Am tot cautat pe forum si gogle daca se pot pune parasolare duble si nu am gasit nimic. Fizic se pot pune dar nu se potrivesc la mufe. Ale mele au doar switch si becul pe plafon, astea au integrat si switch si bec pe ele. Stie cineva ce ar trebui sa fac?1 point
-
1 point
-
0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00