Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 22.05.2021 în toate secţiunile

  1. Salutare tuturor, Alin e numele meu, sunt utilizator vechi...multa vreme lurker apoi acu' cativa ani mi-am facut si cont...dar nu am fost foarte curajos cu prezentatul masinilor mele. Acum vreun an...am cumparat un Audi S3 8V 2016 cu 80k km complet stock, din RO, un singur proprietar, inca in garantie la una din multele reprezentante bucurestene...si am zis azi ca ar fi momentul sa il si prezint deoarece masina a suferit si inca sufera transformari. Ca si dotari...are cam tot ce se putea pune pe ea la vremea respectiva ..ACC, DCC, incalzire in scaune...camera...etc etc...inclusiv niste scaune cu insertii rosii...(nu stiu de ce si-a dorit proprietarul initial una ca asta...) urmeaza sa decid ce pun in locul lor. Mai jos poze cu prima zi vs prezent ..nu am decis inca unde vreau sa ajung cu ea vis a vis de modificari/putere...dar decidem noi pe parcurs. Vis a vis de fiabilitatea 2.0 tsi...nici un fel de emotie pana acum..am parcurs in jur de 7-8k km cu ea (nefiind masina de zi cu zi)
    3 points
  2. Salutare domnilor,daca as fi scris postul asta de dimineata as fi spus ca masina este gata si a revenit pe strazi. Din pacate lucrurile nu sunt chiar asa simple si mi-am adus aminte de vremurile in care schimbai o piesa si pica alta Ieri am terminat capitolul arcuri si antigel...masina era ok..chiar mergea...i-am facut si asigurare...o astepta cuminte in curte pe sotie sa ii ajunga permisul La puntea fata nu stiu cum reusesc unii sa scoata amortizorul fara sa elibereze fuzeta.Am fost la cateva serviceuri unde ciocanul era instrumentul de baza dar acu am observat ca e o treaba inutila.Este foarte usor sa dai amortizorul jos cu tot cu fuzeta si imposibil de scos doar amortizorul fara sa decuplezi cap de bara...pivot...bieleta...planetara. Desi aveam niste idei in cap...nu as fi reusit fara prese. Daca tot am demontat acolo...am schimbat si flansele. De dimineata am avut putina treaba pe la depozit si la sfarsit a venit revelatia...ia sa iau eu Bora sa vad cum mai merge... Am dat cateva ture cu ea prin Magurele,franele s-au curatat si ele si incepeau sa fie in parametrii si ce am zis gata...las Renegatu' si ma duc cu Bora acasa. Bineinteles in drumul spre casa i-am tras si cateva fise sa nu mai arate parasita :)De la 15 min drumul spre casa a ajuns la 2 ore Ajung frumos acasa...parchez...dau sa ridic geamul si vine surpriza:aud hrrr...poc...trosc....si geamu o ia usor la vale desi eu il comandam sa urce. Nici nu apucasem sa opresc motorul ca am plecat inapoi la depozit si masina iar a intrat la operatie Am dat comanda si sper luni...marti sa fie din nou pe strada...pana nu mai pica altceva
    2 points
  3. Salutare. De curand am devenit fericitul posesor al unui A3, an 2012, 170 🐎, cod motor CFGB. Avand un Vw Lupo inainte ( motorul de 1.7 SDI), trecerea la A3 este incredibila . Ca si dotari, masina este echipata cu faruri bixenon, navigatie mare cu suport pt aux si bluetooth, scaune sport cu suport lombar adjustabil, clima automata. Bara fata, spoilerele si eleronul au fost montate ulterior de catre proprietarul anterior. Va atasez cateva poze cu masinuta.
    1 point
  4. @Xeo este vorba de un dataset (doar pt partea de sunet) @F l o r i n ce am eu nu este pt VCP, doar pt Odis nu provine de pe alte marci sau modele ale grupului. S.a lucrat 2 ani la acest dataset. Este "special" in adevaratul sens al cuvantului. Transforma cartoanele masinii intr.un adevarat sistem audio. Bafta tuturor!
    1 point
  5. Și eu îmi mai dau de lucru când mă mai apucă "hărnicia" câteodată, dar așa cred că are farmec mai mult când totul merge bine. Bine că ai rezolvat că e nasoală problema în zona respectivă.
    1 point
  6. Epopeea led continuă, la fel cum continuăm cu experimentele. In ultima vreme sunt cam prins cu serviciul și cu alte proiecte așa că mașinile au trecut pe plan secundar, doar cel de întreținere. Azi a venit un colet de la fratele chinez și nu am rezistat . Am scos un far și l-am înlocuit cu unul halogen pentru experiment. Mi-am adus aminte repede de ce am renunțat la halogen chiar numai uitându-mă la becurile de poziție Apoi am mers la un gard să continui experimentul. Lumina de la farul cu halogen Lumina de la farul cu lupă și "bec" led și lumina de la proiectorul bi-led Lupă cu "bec" led sus și proiector bi-led jos Ce diferență imensă la care sincer nu mă așteptam! Urmează cât de curând o să găsesc timp să desfac farurile și să montez/reglez proiectoarele bi-led și să testez pe stradă noile lumini! Weekend plăcut tuturor!
    1 point
  7. @The_Ego Da, eu personal nu inteleg trendul bordului complet digitalizat 🤷‍♂️. Si mai ales de ce Volkswagen incearca sa renunte la toate butoanele fizice. M-am jucat putin cu un Mk8 si mi s-a parut destul de complicat noul sistem de infotainment.. mai ales in ceea ce priveste climatizarea !. Asta inca apreciez la Audi ( cel putin la unele modele [aici intra si A1] ) au pastrat butoane clasice pentru climatizare si lumini.
    1 point
  8. Am mers prima data cu ID.3 pe un traseu montan, Rucar-Bran, cu multe curbe si diferente de nivel. Drum execrabil dpdv calitate a asfaltului, dar altceva vreau sa zic . Mi-a placut foarte mult cum pastreaza ID.3 distanta fata de masina din fata, in modul D. Practic am condus la si la urcare si la coborare doar cu pedala de acceleratie. Am mai apasat franele cand nu aveam pe nimeni in fata (pentru ca depaseste super bine ), dar nu cred ca am ajuns vreodata sa franez mecanic, placute atingand discuri. Puterea de regenerare este foarte buna.
    1 point
  9. @tucsonfara discutie la intrebarea ta momentan raspunsul este plin la OMV si mers mai departe. Nu ma refeream la bani ci strict la stresul de planificat drumul in functie de statii, repet, momentan. In viitor(nu foarte departat) ma uit pentru a doua masina(cel putin) sa fie electrica. @tudy_cnusriu foarte bine acest aspect, pana la 6 luni opream la fiecare 45min-1h, acum am mai crescut perioada dar si cu unul din cele mai performante scaune auto care permit deplasarea pe o perioada mai lunga fara oprire.
    1 point
  10. Salut! Sunt proaspăt posesor (3luni)de passat gte și sunt foarte încântat. Am sărit de pe un golf 6 tdi 185cp (resoftat) la hybrid. E senzațională mașina, cel puțin în regim urban mergi aproape gratis , e foarte silentioasă iar la drum lung foarte comfortabilă și suficient de nervoasă la nevoie (mod GTE) care te cam dă pe spate. Autonomie oraș electric în jur de 30 km.Consum mediu hybrid în 2800km condus semisportiv 7,2l/100km. Kilometraj 40.000km. An fabricație 2017.
    1 point
  11. De regula yala defecta. Se curata colectoare la motorase si trebuie sa mearga. Verifica si cablul de la manerul exterior la yala
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!