Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 21.05.2021 în toate secţiunile
-
Salutare tuturor, Alin e numele meu, sunt utilizator vechi...multa vreme lurker apoi acu' cativa ani mi-am facut si cont...dar nu am fost foarte curajos cu prezentatul masinilor mele. Acum vreun an...am cumparat un Audi S3 8V 2016 cu 80k km complet stock, din RO, un singur proprietar, inca in garantie la una din multele reprezentante bucurestene...si am zis azi ca ar fi momentul sa il si prezint deoarece masina a suferit si inca sufera transformari. Ca si dotari...are cam tot ce se putea pune pe ea la vremea respectiva ..ACC, DCC, incalzire in scaune...camera...etc etc...inclusiv niste scaune cu insertii rosii...(nu stiu de ce si-a dorit proprietarul initial una ca asta...) urmeaza sa decid ce pun in locul lor. Mai jos poze cu prima zi vs prezent ..nu am decis inca unde vreau sa ajung cu ea vis a vis de modificari/putere...dar decidem noi pe parcurs. Vis a vis de fiabilitatea 2.0 tsi...nici un fel de emotie pana acum..am parcurs in jur de 7-8k km cu ea (nefiind masina de zi cu zi)4 points
-
Am ridicat de nici o săptămâna de la PBN un Enyaq iv80, comandat anul trecut pe final de Noiembrie. Primul astfel de model comandat in RO (si probabil primul livrat). Am condus timp de ~4 ani un kodiaq, si un tesla M3 intr-un concediu, vreo 2 săptămâni in 2019. Și am decis atunci sa aștept un compromis, la un preț decent, cu ceva din ambele lumi (suv Skoda dar electric) 🙂 Când s-a lansat, am comandat. Am avut in minte si un plug-in hybrid, temător puțin de schimbare, dar cum nu am priza acasă inca, și nici la birou, am zis sa încerc direct.. viitorul. Am beneficiat de 45000+7500 lei de la statul roman, și mi-am permis astfel majoritatea opționalelor. Am luat toate opțiunile + toate pachete in varianta plus, mai puțin: suspensia adaptiva, pompa caldura, camere 360 parcare și Head-up display, iar pachetul assisted drive l-am luat Basic. Sunt încântat de alegerea făcută și ma obișnuiesc cu mașina încet-încet. Sunt stresat de cum arată azi asfaltul in Bucuresti și cum se îmbina cu jantele de 21” Imi vine sa incarc mereu, sa caut o priza, deși nu e nevoie. Am mers deja 750km și încă nu am ajuns mai departe de Ploiești. Primul drum mai lung va fi către Constanta, săptămâna viitoare. Pana acum, îmi place: - diametrul de întoarcere foarte scurt - ținuta de drum - sistemul standard de sunet - accelerația (peste așteptări raportat la cifre) - nivelul finisajelor - consumul - meniul configurabil - wireless CarPlay - insonorizanta habitaclului - MATRIX Led! Nu îmi place: - ca nu poți configura ecranul mic - nu poți vedea CarPlay (harta) și date de condus / consum simultan - wireless charger încarcă mai lent decât consuma wireless CarPlay - nu exista buton fizic de autohold - nivelul bateriei in procente este afișat doar sub 10% Las aici câteva poze și, dacă sunt întrebări, ajut cu plăcere cu răspunsuri.2 points
-
Castrol, Shell, Liqui Molly indică 0w20 la căutarea pe site-urile lor. Cu 5w30 nu vine sub nicio formă, mai ales ca 507.00 e 0w30 mai nou la VW.2 points
-
Fiecare face cum doreste si cum crede, dar pentru ~400ron mie mi se pare o crima sa schimbi uleiul la 30k km indiferent de ce recomanda producatorul si mai ales in Romania....2 points
-
Salutare. Probabil multi cand vad titlul se intreaba de ce as face asta...ei bine poate pentru ca le-am facut pe toate si doar asta lipsea. Dar...nu :). Motivul este ca am inlocuit volanul stock 2019 cu modelul 2021 in 3 spite cu padele si incalzire. Incalzire aveam si pe primul volan insa dupa inlocuire a aparut problema. Cumva coloana 5Q0 Valeo nu era compatibila cu volanul 2021 / la fiecare punere a contactului cand temperatura crestea peste 5gr aveam un scurt mesaj "eroare incalzire volan". 3 sec nu mai mult insa extrem de deranjant. M-am jucat prin codari impreuna cu un f. bun amic insa fara succes - cel mult am reusit sa mutam eroarea cand temperatura era cu "-". Evident dupa ce am studiat MY 2021 am constatat ca a fost inlocuit modelul de coloana din 5Q0 in 5Q1. Ce inseamna asta? 5Q0 - este vazut ca modul separat, se codeaza in gateway (are can H si can L) 5Q1 - este vazut ca subsistem al BCMului - se "codeaza" in adaptarile BCM-ului f. important: nu toate BCM-urile suporta coloana 5Q1 (desi Karoq a beneficiat de BCM facelift) - minim necesar fiind un BCM cu H38 (ex: 5q0937084DH- Conti) In continuare nu va mai plictisesc cu explicatii. Am atasat schema completa de repinuire pt coloana 5Q0-5Q1 (ATENTIE!!! pt masina cu KESSY si INCALZIRE VOLAN - diferenta majora este mufa din coloana T14-->T16) Platforma MQB este comuna si pe VW si pe Skoda si pe Seat... cine are informatii suplimentare eu zic ca le poate pune in aceasta postare. In final problema mea s-a rezolvat ERROR FREE Succes tuturor! Conversie 5Q0-5Q1.xls1 point
-
Epopeea led continuă, la fel cum continuăm cu experimentele. In ultima vreme sunt cam prins cu serviciul și cu alte proiecte așa că mașinile au trecut pe plan secundar, doar cel de întreținere. Azi a venit un colet de la fratele chinez și nu am rezistat . Am scos un far și l-am înlocuit cu unul halogen pentru experiment. Mi-am adus aminte repede de ce am renunțat la halogen chiar numai uitându-mă la becurile de poziție Apoi am mers la un gard să continui experimentul. Lumina de la farul cu halogen Lumina de la farul cu lupă și "bec" led și lumina de la proiectorul bi-led Lupă cu "bec" led sus și proiector bi-led jos Ce diferență imensă la care sincer nu mă așteptam! Urmează cât de curând o să găsesc timp să desfac farurile și să montez/reglez proiectoarele bi-led și să testez pe stradă noile lumini! Weekend plăcut tuturor!1 point
-
As sta cat mai departe de orice solutie de genul ... asta daca nu vrei sa iti faci singur de lucru, asa preventiv.1 point
-
As alege 100% Tesla dar cu o singura conditie, sa fie deschis service-ul in Ro. Acum pe un order nou de M3 estimarea este noiembrie. Nu stiu cum este cu tichetul rabla, daca se pot incepe procedurile inainte de livrare, pentru a il garanta, trebuie intrebat. L.E. Daca e vorba de 2022, sigur o sa se mai aranjeze lucrurile. Dar cel mai important ramane sa service in Bucuresti.1 point
-
Verifica cablajul din mansonul de cauciuc, dintre usa si caroserie. Daca sunt ok si ai alimentare, verifica si firele din usa din fata sofer, se mai rupe cel de LIN. Daca si acesta e ok, pune o poza cu ce iti apare la diagnoza, pe usa respectiva....posibil calc usa defect. Cam acestea sunt scenariile intalnite1 point
-
1 point
-
Buna seara! Primele impresii dupa aproape 2 luni si 3800 km (2500 extraurban): consum mediu general - 8%, stil de conducere linistit, preponderent cu optiune "ECO". Consum maxim 13,2 % Autostrada viteza maxima 150 km/h, si nu se simte... . Desi motor de 1,5 l e destul de ager Zgomot la viteze mari... doar din cauza aerodinamicii si a "ecoului" din portbagaj. Confortabil si pe drum denivelat, putin zgomotos la trecerea peste limitatoare de viteza. Foarte utila directia variabila la intoarcere si manevre in spatiu restrans. Scaunele foarte comode, desi e versiune "Excellence" si nu sunt sportive. Sistemul multimedia intuitiv si usor de folosit. Pana acum 3 erori de sistem: pilotul automat adaptiv, recunoasterea semnelor de circulatie si mentinerea benzii de circulatie. Si-a revenit de fiecare data dupa repornire. Centurile de siguranta din spate trebuie aranjate cu mana, altfel din cauza pozitiei in care revin lovesc stalpul usii si fac zgomot. Daca doreste cineva sa afle ceva mai exact, raspund cu mare placere. Parerea de pana acum: A meritat achizitia! Incerc sa fiu obiectiv, dar vin de pe o SUzuki Vitara, si se simte diferenta. PS. La 3500 km primul incident, o piatra aruncata de un camion. Am scapat doar cu parbrizul gaurit1 point
-
F tare masina, sa o stapaniti sanatosi. Referitor la alegerea/trecerea la electric, cine este indecis nu face trecerea in 99% din cazuri. Cine opteaza pt o electrica stie exact ce are de facut, isi face calculele pt traseu si isi asuma timpul de incarcare si vitezele ceva mai reduse de deplasare. As spune ca spre deosebire de masinile conventionale unde alegerile nu sunt mereu rationale si se mai aleg si din impuls/pasiune, la electrice as zice ca alegerea este rationala si studiata intensiv1 point
-
Dupa multi ani petrecuti impreuna cu fosta masina , un B6 pe care l-am condus de cand avea doar 14.000 de km , acum un an si jumatate a trebuit sa ne despartim. A fost greu mai ales ca eram destul de atasat de acea masina, si eu si juniorul care si-a petrecut o mare parte din inceputul vietii in ea . Inima m-a tras spre o alta masina, tot din gama VAG Octavia RS 3 dupa care intorceam capul de fiecare data cand o vedeam pe strada, dar soarta a facut ca sa continui aventura tot cu un Passat (al treilea dupa B5.5 si B6). Si dupa lungi cautari, incepe povestea cu noua achizitie botezata de junior "Albastrica" , un Passat B8 Variant Highline. La origini nemtoaica, si-a petrecut o buna parte din viata de pana acum pe meleagurile olandeze si de aproximativ o sabtamana este, cel putin provizoriu si pe viitor si definitiv, domiciliata in Romania. Are motor 2.0 TDI EU6 190 de cai pusi in valoare de o cutie DSG cu 6 rapoarte, tractiune fata si are aprox 177.000 de km parcursi. M-a fermecat culoarea si de cand am vazut-o am decis ca trebuie sa fie a mea . Este foarte bogata in optiuni si aici reamintesc: Bord AID, Sistem Navigatie Discover Pro , Aer Conditionat automat pe 3 zone, Incalzire in scaunele fata, Tapiterie piele cu alcantara, Trapa Panoramica, Lumini ambientale in usi , Led all around la interior, Faruri Led High Cu DLA,Stopuri led, Senzori parcare fata-spate, Camera marsarier cu alerta la trafic, ACC, Front Assist, Side Assist,Lane Assist si alte sisteme de asistenta care nu mi-au ramas in cap, Oglinzi cu incalzire,reglabile si rabatabile electric, Portbagaj electric, Keyless entry si keyless go, Cui remorcare electric......etc. Masina a venit cu istoric complet de service in reteaua VW si jante de 17". Ce ar fi de facut in viitorul apropiat : revizie la cutia DSG , de schimbat placutele de frana pe spate, revizie ulei si filtre undeva in aprilie/mai 2020 si 4 anvelope de vara pentru jantele pe 17. Si acum sa continui prezentarea frumusetii cu un set de poze :1 point
-
Eu am demontat volanul pt ca am masina in service si nu puteam sa stau acolo sa il fac1 point
-
Sa o stapanesti sanatos! Se pare ca se pot face calatorii mai lungi linistit si cu o electrica, trebuie doar regandit putin modul de abordare al traseului si locul in care faci pauzele. De ce nu ai luat si pompa de caldura?1 point
-
Sa mai sterg praful. Masina este inca la mine si merge foarte bine. De anul trecut si pana acum a primit revizia la dsg, anvelope noi de iarna pe dimensiunile corecte pentru ea, placute spate si ,avand in vedere ca in iarna dupa 3- 4 zile de stat nemiscata pornea foarte greu, si o baterie noua. Urmatoarele lucruri de facut sunt distributia si discuri fata spate. Si o poza cu un nr frumos de km 😁1 point
-
Salut baieti, avand leduri pe pozitie, drl, si pe faza lunga, m-am decis sa pun si pe scurta. Cum chinezismele sunt chinezisme, am pus osram, ca asta am de cativa ani si pe drl, pozitiile sunt philips, si alea rezista bine. Si DA, exact ca in filmuletele de pe net. Sa facut lumina, (nu ca nu ar fi luminat si inainte bine)1 point
-
1)eu nu mi-as lua o masina aflata la capat de viata din simplu motiv ca imi da dealerul o reducere de 1000 euro in plus. Sunt inca o gramada de Octavia 3 face-lift la vanzare pe stoc, dar lumea isi cumpara Octavia 4 ptr ca e mai noua si mai incitanta 2)la valori de peste 30 000 euro apar si reduceri mai mari, asa este, insa la masini care costa pana in 25 000 euro si care nu sunt la capat de drum reducerile sunt mai mici.1 point
-
sant curios sa vad si eu scheda de la Fuchs titan gt1 xtl , 5w40 , nu reusesc sa vad ce TBN are , sa fac o comparatie cu Valvoline synpower MSTc3 , multumesc1 point
-
Exact ca tine patesc si eu doar ca pe partea soferului! Eu nu cred ca este de la usa/geam deoarece eu nu am (e in 3 usi masina). Cred ca apa ajunge cumva in "coltul galben" si apoi bancheta absoarbe din ea. Pe unde intra nu am reusit sa imi dau seama pana acum...1 point
-
Frumoasa masina, sa o incarci sanatos. Povestea de mai sus cu drumul de Constanta si retur ma face sa ma laud ca nu am mers inca pe versiune electrica si mai astept cativa ani, mi se pare horror ce ai povestit cu oprit incarcat putin, uitat iar la range, hai sa mai incarc putin etc, mai ales acum cu bebe mic cand trebuie sa ne intersectam somnul cu mersul si asa mai departe.0 points
-
Ai nevoie de can, mufa quadlock pentru alimentare si cablu usb pentru app connect. Daca cumperi Discover, ai si meniul navi in computer, audio ai oricum ,si cu Composition. Din experienta personala, nu ai nevoie de discover media, banii in plus dati pentru navigatie si card nu se justifica, vei folosi oricum doar waze. Comenzile functioneaza in orice situatie, poti sa schimbi si ceasurile.0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00