Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 19.05.2021 în toate secţiunile

  1. Eu am planificat un drum pana in Grecia cu ID.3 pentru sfarsitul lui iunie si o sa va tin la curent. Desi mai putine decat in Romania, am gasit statii de incarcare in Bulgaria si in Grecia fara probleme.
    4 points
  2. Pentru ca nu am timp acum sa las volanul la imbracat, si pt ca momentan a fost o cheltuiala maricica acest cotet Eu zic ca mi'a iesit bine.
    4 points
  3. O sa documentez. Sunt convins ca multi sunt interesati.
    2 points
  4. ai mers cu electrica? ai folosit?de unde atunci parerea asta? RO sta mult mai bine decat UK la infrastructura pentru electrice. (sau daca ne luam dupa logica asta, si la internet suntem praf..pt ca ei sunt praf?) e foarte usor sa ne dam cu parerea dupa un anumit/singur film pe YT, fara sa avem noi o experienta.
    2 points
  5. Still in progress. Partea tehnica este terminata de vineri ; s'au schimbat multe, voi reveni cu devizul la final. Astazi am trecut pe acolo sa'i dau jos volanul ca sa'l iau acasa sa'l vopsesc, si am facut si cateva poze ; urmeaza sa mai fie demontate oglinzile + aripile fata ( am cumparat kit de reparatie pt aripi ). Intre timp am mai comandat una alta ( pedale aluminiu, kit trusa ajutor cu triunghiuri si extinctor, covarase textile crem, emblema hayon OE ). Ii voi cumpara dupa ce o iau si un set de capacele centrale pt jante. Cu muzica am rezolvat'o, nu mai schimb nimic ; playerul e decent cu cd, aux si usb, iar boxele stanga care nu se auzeau le'am rezolvat ( era iesita o mufa din tweeterul de sus si nu se mai auzea toata partea stanga ). Marti cred ca o sa fie gata. RCA are incepand de maine, urmeaza ITP'ul cand o iau, revizia si reglaje la instalatia GPL ca sa mearga corespunzator, si ( sper ) cam atat.
    2 points
  6. Salutare popor, incerc sa las cateva randuri cu si despre caruta noua...urmeaza probabil randuri plictisitoare, recomand skip la final de post pentru optiune si/sau poze cu caruta Totul a inceput in Aprilie 2020, cand stand deja de cateva saptamani bune fara delegatii...fara zboruri saptamanale...si fara posibilitatea sa ma vad cu cei dragi sau sa conduc peste weekend masinuta veche...am pus agregatul pe Autovit, iar pe final de iunie a plecat la pretul cerut/dorit de mine O data ce am ramas fara masina, au urmat saptamani bune de gandiri, de la SH de 1/2 ani gen GLC43AMG , SQ5 .... si mai erau ceva combi dragute...am ajuns pe final de August sa dau avans pentru un Cupra Formentor...O masina care marketing-ul si inima imi zicea cumparo - am fost la un pas sa dau avans pentru un Kodiaq RS, insa m-a oprit sotia cu vorba: "Vreau sa iti cumperi ceva de care sa te bucuri, nu se o vrei sa o schimbi iara sau sa te uiti la alte masini ❤️ " - asa ca aia a fost monetul in care am inceput sa ma inchipui la o masina cu design, din punctul meu de vedere, WOW Factor >5000 de la exterior, acel frumos vis de Cupra Formentor VZ 310ps... Au trecut lunile, au venit restrictiile pe fabrica pe componente....pe extraoptiuni...samd, bat campii oricum degeaba acuma Pe final de Decembrie, intr-o zi in care ...sa zicem asa...la pranz eram bine...m-a enervat ca nu mai stiam nimica, am renuntat la avans, si dupa 3 zile achitasem avans pentru un Tiguan....un Tiguan scump....un Tiguan de pensionar...0 design....culoare albastra...masina de pensionar....masina albastra de tatic... Ce se pot face cu o astfel de caruta de bani, fiecare ia deciziile cum le vrea si poate in viata, eu mi-am dat in cap cu o jucarie, care...m-a intinerit cu vreo 10 ani... Dotarile "standard" pe Tiguan R le-am enumerat si aici, varianta finala a mea a fost: Tiguan R 2.0 TSI Vopsea Lapiz blue Jante & Tapiserie "standard" pe model Evacuare Akrapovic Airbaguri laterale spate Spatii depozitare plafon (avut trapa pe Ateca, pe moment nu imi mai doresc) Interfata telefonie Confort & Wireless charge Area View Pachet "Easy Open/Easy Close" Head-Up Display Pachet iarna extins - scaune spate incalzite Sistem navigatie Discover Pro 2 interfete USB-C fata si 2 prize, USB C consola spate Parbriz incalzit Design-Paket "Black Style" Soundsystem "Harman Kardon" Asa ca ajungem fast forward in data de 09.03 cand primesc un mail pt oferta de Casco si RCA, cu valabilitate din 10.03, asa ca mi-am si luat liber de la servici 10/12 martie sa am weekend prelungit ^^ In data de 10.03 dimineata am primit o poza....si restul e istorie... O ridicare din showroom... Masina a fost livrata in acea dupa-masa, si a inceput un episod, in care mie cred ca a inceput sa mi se inegreasca/coloreze din nou firele de par carunte: efectiv sufletul mi-a suras la primul Pop&Bang, care chiar si cu motorul pe Confort, insa cu Motor Sound pe Pure -clape deschise, 0 fake engine noise la interior- ma incanta chiar si la 2500/3000ture, dar inca rodaj, so this is it....nu e sanatos poc poc pac pac pac puf puf puf pentru rodaj, dar zambetul meu nu m-a lasat sa nu il incerc ....si incerc...si reincerc...sunt practic acel retardat din cartier acuma....sau ala si mai bou din trafic....care se plimba cu 40km/h si ii pusca incontinuu evacuarea Cateva cadre din ziua ridicarii... Azi dimineata am fost pentru numere definitive - programare din ianuarie , si dupa primii 500km de zambete, pot lasa si un smiles/km picture ^^ Masina a fost lasata la infoliat, more to follow... Interiorul e de Tiguan, deci nu am vazut prea mare scop sa il prea fotografiez....dupa cum se vede si in infotaiment, apare "Masinuta" standard in grafica, nu R Sa fim sanatosi, in rest e can can, ca viitor tatic macar am loc in portbagaj pentru ce va veni si nu va trebuie sa ma chinui cu spatiul din Formentor ^^ LE: test -
    1 point
  7. Simteam cumva nevoia de o noua provocare..si cum am spus ca CC'ul nu il vand, mai ramasese cabrioleta 306 care era tziplean ; insa ii gasisem un defect cand am fost weekendul trecut pana la Balotesti la Edenland, si anume lipsa AC'ului cand am stat 20 min decapotat in coada bara la bara pt ca eu si inca ~300 persoane am ales acea destinatie in a doua zi de Pasti Asadar cand m'am intors acasa eram chitit sa o pun la vanzare..imi doream de ceva timp un MX5..insa preturile nejustificat de mari si problemele de fabricatie cu carul + amprenta vechimii ( majoritatea necesita reconditionare lonjeroane, au rugina multa, probleme cu pistonul 4, consum ulei, probleme grup, piese scumpe, etc ) nu m'au convins sa dau ~ 4k euro pe un NB cu AC in care probabil mai bagam 1k..asa ca ma resemnasem ca raman cu a mea. Miercuri zic totusi sa incerc vanzarea..o pun pe olx, si a2a zi de dimineata era vanduta nu prea mi'a venit sa cred si...imi parea cam rau totodata eram chitit tot pe un 306 cabrio care este la Cluj..avea AC fata de a mea si era tipla si ea..dar nu m'am incumetat la drum si am tot continuat sa caut..criteriile mele de selectie erau : AC functional si decapotare clasica fiabila ; pana la urma dau de un cotet de mk3.5 pe olx in Bucuresti..avea fix 2 poze in care se vedea rugina de la aripi si de pe capota, si o descriere din 3 cuvinte..am zis dupa cateva ore sa'l sun totusi, l'am intrebat cate ceva pe om, m'a intrebat si el, pana la urma am vorbit ca intre pasionati ( omul mai avea 3 masini printre care si un E classe achizitionat recent cabrio, kompressor, automat, cu care m'am plimbat si eu - era de vis ), suntem vecini de cartier ( la ~ 10 min de mine ) si mi'a zis sa vin sa o vad ; pretul era fix 2000€ pus in anunt..dar mi'a zis din start ultimul pret la tel ; m'am dus sa o vad..era nepornita de cateva luni probabil, bornele scoase, jegoasa toata..m'am uitat asa cat de cat la ea..m'am bucurat ca a pornit, ca merge AC'ul si ca prelata e impecabila Am dat o tura cu ea de bloc..cu putina frica pt ca nu mai avea RCA valabil ( ITP expira pe 15 luna asta )..am pus cateva frane ca sa se duca rugina de pe discuri si sa tina..deci se vedea clar ca a stat mult ; totusi motorul suna ok, cutia schimba f bine, ambreiajul e ok, parea inchegata ; are un scartait de la bucsele bara stabilizatoare..printre multe alte problemute, ala era cel mai enervant am deschis capota..cand am vazut ce e acolo am inchis'o la loc pana la urma mi'am dat seama de un lucru : are potential, si merita salvata ; desi am ales sa'i dau o sansa, pot spune ca m'am intrecut pe mine..pt ca aveam de lucrat la exterior + interior + tehnic..unde mai pui ca are si GPL secvential iar pe gaz nu merge prea ok ( probabil o sa'i fac o revizie + adaptari cu calculatorul si o sa fie ok ), insa pe benzina merge impecabil ; asadar, daca miercuri la 12 aveam banii pe pejo, fix aceiasi bani i'am dat la ora 19 pe golful asta a 2a zi de dimineata m'am pus pe facut detailing interior...din bej, era maro in interior..am avut mult de munca dar am scos'o la lumina ; apoi seara am lasat'o in servis pt vopsit integral ( desi nu era cazul, pt ca singurele elemente cu probleme erau aripile fata care au rugina si capota bombardata de pietricele, in rest mici zgarieturi care ieseau la un polis ) ; pe langa vopsit, va avea parte si de revizie capitala, ca sa fie tipla ; astazi am dus la reconditionat si un set de jante R15 BBS pe care le voi face silver OE ; am mai primit la pachet inca un set de jante cu buza pe 15 pe care le'am vandut azi pe o suma modica, un ECU cu chei, un electromotor defect, un set de stopuri in stare f buna ( astea sunt putin crapate pe alocuri ), un set de senzori de parcare noi, si poate alte acarate pe care nu mi le mai amintesc ; masina are si un subwoofer destul de mare intr'o cutie primitiva de lemn si statie..care se aud f tare sa vad ce voi face pe viitor cu incinta sa arate omenesc ; i'am cumparat un set de covorase noi bej, o vopsea vopel sa vad ce scot din volanul ala, si cam atat in 2 zile in care am fost prezent si la job franele au fost facute anul trecut, etrierele fata schimbate, placuele fata + spate, bujiile, pivoti si alte maruntisuri ; cauciucurile sunt aproape noi, dot 2018 nefolosite aproape deloc ; pe lista tehnica va intra schimbul distributiei + pompa apa, ulei, filtre, 2 furtune de combustibil, admisia din plastic ca e rupta si facuta cu scoci, bucse bascule, bucse bara stabilizatoare, bielete antiruliu, capete de bara, si cred ca mai erau si alte chestii pe care nu le mai retin. Vom vedea la final ce iese #StayTuned P.s : an fabr 2000, motor 1.6 101 cp, euro 2, 312.000 km reali cu istoric pana la 230k apoi restul vizibili pe rarom de la intrarea in tara ( 2013 ), decapotare manuala, oglinzi manuale, 4 geamuri electrice, abs, airbaguri, AC, paravant. P.s2 : planuri ramase pe lista : schimbat player + boxe ( cele de pe stanga nu se aud, daca are cineva idee ce boxe are..rog suport ).
    1 point
  8. Am reușit in Weekend in sfârșit primul drum in condiții care sa testeze cu adevărat capacitatea bateriei, autonomia, viteza de incarcare. Bucuresti (Titan) - Constanta (port), 95% baterie la plecare, vânt din fata 8km/h, viteza pe cruise control setată la 130km/h, viteza medie la destinație 102km/h. Ajuns cu baterie 24% și range 90km. Am încărcat pana la 100% in 1h20min la EnelX chiar in port (a durat cat cina). La întoarcere, Constanta - Ploiesti! 96% baterie la plecare, vânt puternic (tot) din fata - 20-25km/h, viteza pe cruise control 120-125km/h pe A2 și maxim legal pe DN1. La rompetrol otopeni maxima masina arăta range 92km si distanta rămasă de parcurs: 45km așa ca am decis sa incarc. Am încărcat 18min, cu 26kw (atât poate stația aia) și am ajuns la ploiesti cu range…. 92 Pentru a ma întoarce pe A3 la Bucuresti și fără emoții, cu ce viteza vreau, am încărcat la kaufland ploiesti pana la 52% (range 210) in 35 min. Consumul mediu pe toată excursia de 600km a fost de 23.5kwh/100km Concluzia: ar ajuta mult niște stații de incarcare in benzinării pe autostrăzi Dacă existau, și încărcam cu măcar 75kw (din 125 cât poate mașina) măcar 30 min, nu mai aveam nevoie de pauza la Otopeni, ploiesti, și mergeam doar pe autostrăzi, chiar cu vânt din fata. Las aici și niște poze de la Vinalia (ceptura), unde am luat și bicicletele la alt drum, și de la EnelX Constanta
    1 point
  9. Am o Octavia 3 2015 și acum am lămurit destul de clar o problemă cu dereglarea ceasului și am zis să împărtășesc soluția, poate ajută și pe alții. La mine este un Bolero MIB2 6.5" cu Maxi-DOT color. Probabil contează, da nu știu să spun sigur. Dacă se bifează „Ora de vară”, se ia contactul, se închid ușile și se așteaptă să se stingă toate ecranele, apoi se deschide ușa șofer și se închide, sare ceasul cu trei ore în față, adică, de exemplu, de la 9:34 la 12:34. Dacă aștept să se stingă din nou Maxi-DOT-ul apoi deschid și închid din nou ușa, sare din nou ora tot cu 3 ore înainte. Singura rezolvare care s-a găsit a fost să debifez ”Ora de vară”. Și așa nu se mai dereglează ceasul. Am fost la reprezentanță și au rămas și ei uimiți. Mi-au zis, în glumă, că soluția ar fi să duc mașina la preot. Problema e de când am luat mașina. Dar la început, când a apărut prima dată, atât am butonat-o până s-a rezolvat, dar nu mi-am dat seama clar despre ce era vorba. Acum o lună am activat SmartLink-ul și cumva s-a bifat „Ora de vară”, nu știe nimeni cum, dar mi-a luat câteva săptămâni să-mi dai seama când și cum face iar din întâmplare, cineva la service a debifat „Ora de vară” și a observat că nu mai face.
    1 point
  10. scuze ... am postat din greseala .. probabil duc la calculator ,nu stiu pe ce pini. Senzorul este ok, verificat cu unul identic de pe un AXR. Tensiunile la mufa la vw 1- 0,02 v 2- 5,02 v 3-5,02 v 4- 5,73 v tensiunile la mufa senzorului la skoda axr 1-0,02 v 2-5,07 v 3-5,07 v 4-0,02v Diferenta este ca la a mea pe pinul 4 am tensiune 5,73 v ,senzorul meu merge pe skoda fara probleme 2 coduri de defecte: 000275 - Senzor temperatura aer admisie-G42- semnal prea mare P0113 - 000 - împrejurari cod: Stare defect: 01100000 Priorit.defect: 2 Frecv. defect: 1 Resetare contor: 255 rulaj: 240448 km Indicator de timp: 0 Data: 2000.00.00 timp: 02:49:54 împrejurari cod: RPM: 0 /min viteza: 0.0 km/h sarcina: 0.0 % tensiune: 12.62 V temperatura: 133.2*C temperatura: 65.7*C temperatura: 50.4*C 000568 - Senzor presiune admisie/presiune turbo -G31- semnal prea mare P0238 - 000 - împrejurari cod: Stare defect: 01100000 Priorit.defect: 2 Frecv. defect: 1 Resetare contor: 255 rulaj: 240448 km Indicator de timp: 0 Data: 2000.00.00 timp: 02:49:54 împrejurari cod: RPM: 0 /min viteza: 0.0 km/h sarcina: 0.0 % tensiune: 12.62 V valori binare: 00101100 pres.absoluta: 183.6 mbar pres.absoluta: 2182.8 mbar Unde si ce sa mai verific ?
    1 point
  11. Eu am DCC si nu am suspensie independenta.. deci nu
    1 point
  12. Sa mai sterg praful. Masina este inca la mine si merge foarte bine. De anul trecut si pana acum a primit revizia la dsg, anvelope noi de iarna pe dimensiunile corecte pentru ea, placute spate si ,avand in vedere ca in iarna dupa 3- 4 zile de stat nemiscata pornea foarte greu, si o baterie noua. Urmatoarele lucruri de facut sunt distributia si discuri fata spate. Si o poza cu un nr frumos de km 😁
    1 point
  13. In B, nu cred ca am facut 1 km de cand avem masina in D.
    1 point
  14. @GhOsT_x, multumesc frumos, asemenea! Te asteptam cu prezentarea masinii si cu poze
    1 point
  15. Avand in vedere situatia drumurilor secundare de la noi din tara, plus faptul ca autostrazi inca nu sunt suficiente, suspensia independenta pe spate se simte. Una e ti se miste doar roata din dreapta spate cand intr-o groapa si cealalta sa fie neafectata, comparativ cu una cu punte la care orice miscare a unei roti se transmite automat si la cealalta, afectand stabilitatea masinii, aderenta si bineinteles, confortul. Nu e capat de tara sa nu ai suspensie independenta, insa grupul VAG se cam zgarceste in ultima perioada pe partea mecanica si baga o caruta de bani pe briz-briz-uri. LE: Macar de ar fi briz-briz-urile alea bine facute, dar vedem pe golf 8 ce sistem de infotainment "reusit" au. Se vede de la o posta ca e un cost reduction de la MIB-urile montate pe Golf 7.
    1 point
  16. ei bine, eu am fost deranjat de acest lucru cand am mers ca pasager pe locul din dreapta spate, circuland pe un drum virajat si din piatra cubica cu Octavia 3. M-a zgaltait atat de tare, incat la finalul drumului m-am dus la o Octavia 2 facelift si am circulat pe acelasi drum, stand tot pe locul din dreapta spate. Diferenta de confort s-a simtit imediat, in favoarea Octaviei 2 facelift (insa am si remarca ca Octavia 3 era mai bine antifonata).
    1 point
  17. pt modelul octavia 4, punte independenta spate au toate motorizarile de peste 200cp, indiferent de nivelul de echipare, cat si toate cele 4x4: - 2.0 TSI 4x4 190cp - 2.0 TDI 4x4 150cp - 2.0 TDI 200cp - 2.0 TDI 4x4 200cp - 2.0 TSI 245cp Sa ma corecteze cineva daca ma insel.
    1 point
  18. A ajuns si masina mea in tara . Acuma actele la programul rabla apoi pot ridica masina de la dealer .
    1 point
  19. In primul rand scuze de lungime: Injectoarele intr-adevar sunt "lipsite de inteligenta" si sunt caracterizate de debitele livrate (micrograme/microsecunda) la anumite presiuni si care sunt cuprinse in codul hexa (cel scris pe ele este valabil numai pentru injectorul nou). Injectoarele piezo pe EA189 pot furniza in mod normal 8 microinjectii per ciclul de injectie (2 preinjectii, o injectie principala si 2 secundare si 3 postinjectii). Cele de generatie noua pot furniza si mai multe. La pornirea motorului ECU stabileste o valoare medie a cantitatii injectate necesare pe ciclu pentru cele 4 injectoare, fata de care tot el stabileste valorile de corectie (ce citim noi) si care arata starea injectoarelor comparativ unul cu celalalt si nu starea lor in general (ex. 1 - daca injectoarele au aceeasi uzura mecanica mare (varsta inaintata) deviatiile vor fi mici dar functionarea va fi defectuoasa sau ex. 2 – daca pun un injector nou cu alte 3 nu foarte uzate, corectiile sunt mari dar motorul functioneaza bine). Injectoarele piezo au in general defecte electrice (piezo sau cablaj) sau mecanice (uzate sau infundate). Daca sunt uzate mecanic (batrane) sau infundate atunci timpul necesar injectarii cantitatii necesare de carburant la o anumita presiune va creste tot mai mult pana la stadiul la care preinjectiile se vor uni cu injectia principala si cu cele secundare facand motorul zgomotos iar postinjectiile nu vor mai asigura motorina necesara obtinerii temperaturilor pentru curatare DPF ducand la cresterea timpului necesar curatarii (timpul pentru injectie este limitat la un anumit unghi pe came). OEM vs VDO – injectoarele constructiv sunt identice, doar ca cele OEM se tin pe masina de testare un timp mai lung (un fel de rodaj) pana la obtinerea codului HEXA si de obicei sunt marcate (ex. punct de culoare de vopsea sau livrare pe loturi) pentru ca cele montate pe o masina noua sa aiba caracteristici cat mai apropiate. De aceea pe un autoturism vechi nu conteaza ca pun OEM sau VDO deoarece nu pot sorta injectoarele sa aiba aceleasi caracteristici. Cazuri de carait al injectoarelor dupa un timp de la montarea a 4 injectoare noi VDO pot apare datorita rodajului insuficient de la testare, astfel incat, dupa un timp, se modifica caracteristicile de injectie ale unora dintre ele si pentru acceeasi presiune a rampei un/unele injectoare nu mai asigura corect microinjectiile. In acest caz se pot regla injectoarele care au deviatii pe plus prin strangerea foarte usoara a piulitelor care preseaza pachetul piezo. La fel se mai pot regla si injectoarele batrane dar neinfundate (cu mare atentie!!!). Caraieli de injectoare - nu inseamna ca injectoarele sunt obligatoriu terminate (dar nici nu exclude) ci doar ca, datorita uzurii inegale in timp, ele nu mai au caracteristici apropriate si nu mai pot asigura la acceasi presiune a rampei timpi comparabili pentru microijectii intre injectoare. Dieselgate: presiunile de injectie mai mari pentru aceleasi regimuri fata de cele nondieselgate compenseaza imbatranirea/diferenta injectoarelor (presiuni mai mari inseamna timpi de injectie necesari mai mici, iar ECU poate obtine microinjectii cu timpi mai redusi pentru un spectru de caracteristici ale injectoarelor mai larg). Dezavantaj… alte componente...
    1 point
  20. Salut. Ma alatur si eu celor care au facut "upgrade"-ul catre bucsele cu F in coada. Am gasit Febi cu codul 48729. Pe PM va pot spune si de unde le-am luat si cu cat. Masina mea e din 2016 si avea inca bucsele originale, cu E in coada. Fusesem de doua ori cu zgomotul in service, de ambele dati au fost gresate. Acum, la aprox 100.000 km, reaparuse zgomotul. Le-am pus saptamana asta si am apucat sa fac si un drum de aprox 500 km cu ele, cu multe portiuni virajate de munte (Predeal-Rasnov, Sacele-Cheia) dar si un pic de offoard cu drum pietruit. Pot spune ca am scapat de zgomot si masina nu mi se pare cu mult mai rigida. Mai jos poze cu bucele noi si cele originale de pe masina (se observa reziduul de substanta cu care au fost gresate in service).
    1 point
  21. S-o stapanesti sanatos, arata excelent! Urmarim cu interes topicul! l.e: mergea volanul ala sport
    1 point
  22. Pai si ce, nu avem generatoare cu care sa le pornim pe toate!?!? Evident, functioneaza cu combustibil fosil 😆
    1 point
  23. CAY ? 5w40 ? 0w30 ? As merge doar pe 5w30 507.00
    1 point
  24. Fugiti de Nokian. Anvelopele din poze sunt achizionate prin 2016, rulate doar iarna, si pastrate in boxa, la rece. Toate 4 sunt asa.. desi in "carne" sunt "ca noi".
    1 point
  25. Aprox. 1250 km facuti in weekend, prin tara. 100 pe autostrada,100 prin orase ,restul pe DN-uri ,DJ-uri. ... DPF-ul e in mare "forma",mai merge cateva sute de km pana la regenerare
    1 point
  26. Nimic nou, doar imi place poza
    1 point
  27. Wow ce bine a iesit, bravo! Ce ai folosit? Vopel?
    0 points
  28. Las asta aici. Mai e mult pana departe (si asta in UK, de tara noastra n-are rost sa mai vorbim, noi inca o ardem cu masini non-euro) https://www.youtube.com/watch?v=XwevvreoNjE
    0 points
  29. Superba! Sa o stapanesti sanatos!!
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!