Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 18.05.2021 în toate secţiunile

  1. Fratilor ma doare capul. De la postarea mea cu consumul ati deviat total. Am pus consumul ca si eu ca altii aveam o temere ca nu ajung la mare cu un plin. Uite ca am ajuns. Am mers in conditii normale adica cu ac pornit, cu portbagaj plin, 2 adulti si 2 copii. Scrie cineva aici ca daca nu mergi cu 130 pe gps nu e bine...vrajeala, pentru 10 min diferenta de timp, nu ma intereseaza... Masina e super misto si cine nu o are e invidios si baga strambe. Restul e cancan si sunt vorbe goale. Cumparati electrica ca e f misto. De care vreti voi....dar va rog eu, astia habarnisti, nu mai lansati idei aiurea ca mancati bors. Scrie cineva, nu am retinut cine, ca am ajuns cu 1% la constanta. Dezinformare!!!! Am ajuns cu 16% echivalent a 64km ramasi. Va doresc numai bine si conduceti in siguranta
    4 points
  2. Am ridicat de nici o săptămâna de la PBN un Enyaq iv80, comandat anul trecut pe final de Noiembrie. Primul astfel de model comandat in RO (si probabil primul livrat). Am condus timp de ~4 ani un kodiaq, si un tesla M3 intr-un concediu, vreo 2 săptămâni in 2019. Și am decis atunci sa aștept un compromis, la un preț decent, cu ceva din ambele lumi (suv Skoda dar electric) 🙂 Când s-a lansat, am comandat. Am avut in minte si un plug-in hybrid, temător puțin de schimbare, dar cum nu am priza acasă inca, și nici la birou, am zis sa încerc direct.. viitorul. Am beneficiat de 45000+7500 lei de la statul roman, și mi-am permis astfel majoritatea opționalelor. Am luat toate opțiunile + toate pachete in varianta plus, mai puțin: suspensia adaptiva, pompa caldura, camere 360 parcare și Head-up display, iar pachetul assisted drive l-am luat Basic. Sunt încântat de alegerea făcută și ma obișnuiesc cu mașina încet-încet. Sunt stresat de cum arată azi asfaltul in Bucuresti și cum se îmbina cu jantele de 21” Imi vine sa incarc mereu, sa caut o priza, deși nu e nevoie. Am mers deja 750km și încă nu am ajuns mai departe de Ploiești. Primul drum mai lung va fi către Constanta, săptămâna viitoare. Pana acum, îmi place: - diametrul de întoarcere foarte scurt - ținuta de drum - sistemul standard de sunet - accelerația (peste așteptări raportat la cifre) - nivelul finisajelor - consumul - meniul configurabil - wireless CarPlay - insonorizanta habitaclului - MATRIX Led! Nu îmi place: - ca nu poți configura ecranul mic - nu poți vedea CarPlay (harta) și date de condus / consum simultan - wireless charger încarcă mai lent decât consuma wireless CarPlay - nu exista buton fizic de autohold - nivelul bateriei in procente este afișat doar sub 10% Las aici câteva poze și, dacă sunt întrebări, ajut cu plăcere cu răspunsuri.
    3 points
  3. Pentru ca nu am timp acum sa las volanul la imbracat, si pt ca momentan a fost o cheltuiala maricica acest cotet Eu zic ca mi'a iesit bine.
    3 points
  4. Am ridicat ieri mașina și mi-a spus dealerul că se așteaptă la scumpiri la FL, undeva pe 2-3.000 de euro. 8.000 parcă e prea de tot. Nu îmi mai pare rău că nu am așteptat. O fi văzut cehii/ nemții cât costă cireșele pe la noi și au zis că nu ne fac pe noi 8.000 de euro. 😂
    3 points
  5. Cred ca majoritatea soferilor nu isi dau seama daca masina in care se urca are sau nu suspensie independenta spate, din punct de vedere a comportamentului pe sosea. SI eu am fost deranjat de faptul ca O3 FL 1.5 TSI avea punte rigida pe spate, dar nu intr-atat incat sa nu o comand.
    3 points
  6. A ajuns si masina mea in tara . Acuma actele la programul rabla apoi pot ridica masina de la dealer .
    2 points
  7. Exact din motivul mentionat de @The_Ego. Eu sunt de parere ca anumite chestii e bine sa ramana pe control fizic dar este o parere pur personala.
    2 points
  8. Cred ca cel mai corect ar fi sa te uiti la procentele de la baterie, ca alea nu mint. Autonomia variaza foarte mult in functie de mai multi factori. Oricum, cert este ca a incarcat mult la coborare. Ai coborat in B sau D?
    1 point
  9. Poate ca nu am fost eu prea explicit: în Toplița aveam autonomie 376 km, drumul pana la Borsec si inapoi era 50 de km, deci ar fi trebuit ca în Toplița, după coborâre, dacă aș fi păstrat media de consum de până atunci, să fi avut 326 km, autonomie rămasă. Dar aceasta a fost 332, de aceea am spus că, consumul în plus față de medie de la urcare a fost compensat cu regenerarea. Sper că acum am fost mai bine înțeles ce am vrut să zic.
    1 point
  10. Still in progress. Partea tehnica este terminata de vineri ; s'au schimbat multe, voi reveni cu devizul la final. Astazi am trecut pe acolo sa'i dau jos volanul ca sa'l iau acasa sa'l vopsesc, si am facut si cateva poze ; urmeaza sa mai fie demontate oglinzile + aripile fata ( am cumparat kit de reparatie pt aripi ). Intre timp am mai comandat una alta ( pedale aluminiu, kit trusa ajutor cu triunghiuri si extinctor, covarase textile crem, emblema hayon OE ). Ii voi cumpara dupa ce o iau si un set de capacele centrale pt jante. Cu muzica am rezolvat'o, nu mai schimb nimic ; playerul e decent cu cd, aux si usb, iar boxele stanga care nu se auzeau le'am rezolvat ( era iesita o mufa din tweeterul de sus si nu se mai auzea toata partea stanga ). Marti cred ca o sa fie gata. RCA are incepand de maine, urmeaza ITP'ul cand o iau, revizia si reglaje la instalatia GPL ca sa mearga corespunzator, si ( sper ) cam atat.
    1 point
  11. Avand in vedere situatia drumurilor secundare de la noi din tara, plus faptul ca autostrazi inca nu sunt suficiente, suspensia independenta pe spate se simte. Una e ti se miste doar roata din dreapta spate cand intr-o groapa si cealalta sa fie neafectata, comparativ cu una cu punte la care orice miscare a unei roti se transmite automat si la cealalta, afectand stabilitatea masinii, aderenta si bineinteles, confortul. Nu e capat de tara sa nu ai suspensie independenta, insa grupul VAG se cam zgarceste in ultima perioada pe partea mecanica si baga o caruta de bani pe briz-briz-uri. LE: Macar de ar fi briz-briz-urile alea bine facute, dar vedem pe golf 8 ce sistem de infotainment "reusit" au. Se vede de la o posta ca e un cost reduction de la MIB-urile montate pe Golf 7.
    1 point
  12. Las asta aici. Mai e mult pana departe (si asta in UK, de tara noastra n-are rost sa mai vorbim, noi inca o ardem cu masini non-euro) https://www.youtube.com/watch?v=XwevvreoNjE
    1 point
  13. A1 Bucuresti Vest - Centru Sibiu cu ID.3 1st Max cu 3 persoane si cu ceva bagaje a consumat 80% din baterie. 260 km facuti cu vmedie 75km/h in 3 ore jumatate si consum mediu 16.9 kWh/100km. Pe A1 am mers cu ACC pe 130 si a fost trafic de sambata la pranz. Returul luni la pranz in 3 ore 40 min, viteza media 71 km/h si 16,7 kWh/100km, pe A1 am avut ACC setat la peste limita si clar consumul nu a fost ideal pt masina. Alt consumuri relevante: A1 Bucuresti - final A1 Bascov cu vmedie 109, consum mediu 21.2 kWh/100km. Sibiu - Intrare A1 Bascov, 13.3 kWh/100km, 2:51 min cu vmedie 54 km/h.
    1 point
  14. Masinile electrice sunt pentru cei care conduc linistit Daca vrei electrica sa mergi pe banda de viteza pe autostrada Pitesti - Bucuresti - Constanta , ai ales gresit , acolo se merge in frane si accelerari non-stop , doar stres Sau mergi in Ardeal de la Sibiu in sus , acolo e de zece ori mai liber pe autostrada , aerul mai curat , oamenii mai linistiti , etc ... merge o electrica
    1 point
  15. Asta e clar, dar topicul asta e si pentru cei care vor eventual sa isi ia una, nu ? Cred ca e bine pentru toata lumea sa inteleaga avantajele si limtarile acestor masini. Practic cu modelul de 58 KWh mers 130 km/h pana la Constanta ajungi cu 1% la viata, asta daca ajungi (pentru ca vant si altele de care zici tu mai sus). Ca sa fii mergi relaxat iti trebuie practic modelul cu baterie de 77 KWh.
    1 point
  16. Iar nu imi dau calculele. Baterie de 58 kWh net, 84% consumati => 48.7 kWh. 48.7 kWh pe 228 km => 21.36 kWh/100 km. VW cred ca ne dieselgate-uieste cu consumul pe bord Revenind la intrebarea de mai sus: cu un consum marit la 24 kWh/100 km, ca sa acopere diferenta de viteza, inseamna o autonomie de 241 km, deci se ajunge.
    1 point
  17. Am avut placerea sa ma vad cu Toni weekend-ul asta si implicit si masina "pe viu". Sunt subiectiv desigur, ca posesor de R-line, dar R-ul arata intr-un mare fel live, pozele nu ii fac dreptate. Pachetul black ii vine foarte bine, desi nu eram neaparat fan din poze iar per ansamblu are o prezenta foarte impunatoare. E ce trebuie, o sa fii cel mai cool tatic in fata gradinitei 😎 Drumuri bune si pline de pops&bangs.
    1 point
  18. Se reconditioneaza cu succes, de catre cine stie. Doar ca pe aici sa propagat ideea ca nu se poate, sint interese mari, comerciale. ciudata treaba ca injectoarele nu faceau postinjectie. Nu stiam asta. Probabil din cauza uzuri, ecu oprea postinjectia si de aici, adio regenerare. drumuri bune.
    1 point
  19. Pt ca e mai putin practica, ergonomie slaba.
    1 point
  20. Mulțumesc tuturor! Prețul de “lista” a fost ~57.500 euro. Minus rabla, minus un discount de la dealer. Am vazut ca sunt multe mașini de stoc, sigur o parte au ajuns și la clienti deja. Când a ajuns a mea, in curte la PBN lângă ea mai erau alte 5. Și chiar cred ca se vor vinde foarte bine. Nu imi place volanul, ma chinuie. Sper sa ma obișnuiesc la un moment dat
    1 point
  21. Gata si corectia + ceramic. Alta viata Trebuie sa revopsesc jantele si gata, olx scrie pe ea
    1 point
  22. Bravo, baieti! Deci este gata masina? Daca da, e buna de vanzare
    1 point
  23. Stelian...urmeaza un mic detailing interior...si sunt gata. Am obosit...18 luni de modificari...dar a fost frumos
    1 point
  24. Am inceput la ora 15.30 - la ora 21.00 totul era montat si functional. Multumesc lui Mihai si lui Daniel pt tot ajutorul dat (pt suport moral, pt ajutor fizic, pentru documentare, pt experienta). Fara ei cu siguranta nu o faceam atat de repede si 100% nu iesea atat de bine.... este perfect...nici un zgomot dupa montaj. Am scapat de belele...ca sa zic asa. Ceasurile stau fix...asa cum trebuie, la fel si displayul MIB. Sanatate tuturor!
    1 point
  25. Interiorul e mai elegant decat ID4 Portbagaj mai mare , masina mai lunga , spatiu si in spate si in fata Incep si electricele sa arate a masini normale in interior , prea o luasera spre design de jucarii de plastic din oua Kinder Sa o folosesti sanatos
    1 point
  26. Probabil ai motorul CGPB, acelasi pe care il am si eu la masina neveste-mi (POLO 6R - 2011, 1198cmc, 44kw, motor 3 cilindrii, 2 axe cu came cu 4 supape pe cilindru, cod motor CGPB). Masina are 160k si se mai aude la pornire lantul cateva secunde. Am decis sa schimb tot kitul deoarece exista posibilitatea sa sara lantul de la punct. Am fost la Midocar si Aviamotors si am luat oferte pentru kitul de lant. La ambele reprezentante pretul a fost de aprox. 1100 lei iar manopera in jur de1000 lei. Pana la urma am cumparat piesele din kit pe original de la autokarma si e-piesa. Am platit aprox. 1000 lei pe piesele din kit. Mai jos ai lista si codurile OE: Lant de distributie 03C 109 158 A Sina ghidaj 03C 109 469 K Sina intinzatoare 03C 109 509 P Intinzator de lant 03E 109 507 AE Pinion ax cu came (z=36) 03E 109 571 D Surub pinion ax cu came (M10x1 25x30) N 909 948 02 Pinion la vbroken (z=18) 03E 105 209 S Simering fata (48x35x10mm) 038 103 085 E La service particular manopera este de aprox. 500 lei. Eu am decis sa schimb kitul singur; am garaj si ma mai pricep la mecanica asa ca pentru asta iti trebuie o scula speciala pentru desfacerea fuliei si o inelara de 18mm, cale pentru blocarea axelor cu came, chei torx si "M" de 12 (imbus bihexagonal de 12mm) si tija dinamometrica, chei tubulare. Toata operatia dureaza vreo 4-5 ore deoarece trebuie data jos baia de ulei si capacul motorului care acopera lantul. Daca ai ceva cunostinte de mecanica si scule (care costa 200 lei) poti sa faci asta singur. Ai mai jos linkuri care te vor ajuta chiar daca nu e acelasi motor: Succes! Distributie.doc
    1 point
  27. Se pare ca am rezolvat problema. Cel putin temporar. Discul din stanga, la o examinare mai atenta, avea acel sanfren la interior unde ar fi trebuit sa se centreze pe butuc, la o cota mai mare si un unghi gresit. Discuri aftermarket ce sa-i faci. Pe dreapta, aceeasi problema, dar nu atat de accentuata. Am cumparat 2 discuri noi, originale si au costat 450 de ron. Franarea s-a imbunatatit considerabil, probabil datorita materialului de calitate. Va sfatuiesc sa folotiti pasta ceramica la montaj. Multumesc pe aceasta cale colegului korovesid pentru ajutorul acordat in rezolvarea problemei. :rolleyes:
    1 point
  28. https://www.wheel-size.com/size/volkswagen/passat-variant/2013/ In functie de ce aveti trecut in cartea masinii, va recomand tuturor acest site.
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!