Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 16.05.2021 în toate secţiunile

  1. A trecut ceva vreme de cand n-am mai scris dar asta nu inseamna ca am incetat sa ma bucur de masinuta. Partea de software a fost rezolvata din februarie. Este exact ce trebuie pentru o mai multa liniste in depasiri. Inca nu stiu valorile exacte dar cand le voi afla, voi posta si aici. Masina a mai primit o revizie cu uleiul OEM 0w30. Momentan pare ceva mai silentios motorul, in rest nu am vazut alte "beneficii". A primit o decontaminare chimica + mecanica (nu era musai cazul) si o ceara de la Sof99, Fusso Coat. Sunt tare curios daca tine macar 6 luni. In acelasi timp Seat-ul a primit (cu o sap inainte) acelasi tratament dar cu ceara de la Bilt Hamber (care in trecut m-a tinut minim 4 luni pe cele 3 masini pe care am incercat-o), pentru a le putea compara . In rest strange km prin natura. Ultimul drum facut ieri a fost prin rezervatia Retezat. Zona pe care n-am mai vizitat-o de minim un deceniu si pe care mi-am propus sa o revad mai des + revizitat lacurile Bucura/Zanoaga si vf. Peleaga. Mai jos, cateva poze de ieri + o poza cu Seatul dupa "detailing"
    4 points
  2. La self wash o spal, din pacate. Lucru ce ingreuneaza foarte mult intretinerea corespunzatoare, chit ca o spal de minim 3 ori pe sap. Totusi nu o sterg decat o data pe luna sau chiar mai mult, dupa ce o spal in prealabil cu manusa de microfibra. Dar procesul dureaza cam mult (cam 8-10 fise) si e enervant cand sta lumea dupa tine sau cand cel de langa isi "arunca" jegul sau spuma pe masina ta dupa ce incepi sa o clatesti. Ceara la Audi si Golf am dat-o la o spalatorie self semi parasita (drum in lucru in zona) ca sa nu-mi stea nimeni pe cap iar cea de pe Seat am dat-o intr-o zi ploioasa cand eram singurul nebun din spalatorie. Asa am putut sta cateva ore pe curatare, decontaminare, etc. Greu dar ma relaxeaza si imi face placere. Pacat ca n-am inca locul meu pt. asa ceva.
    3 points
  3. si uite asa...am.ajuns la final de proiect...bine nu chiar...saptamana viitoare ii pun clima Arteon 2021. Un "mic" detailing interior pana atunci part2
    3 points
  4. Sa mai depănăm povestea si firul de pe ghem... continui cu partea de iarna de la jumatatea lui martie... Dupa covid am luat kinderii si doamna si am intins-o din timpul saptamanii direct la munte. Ca doar ce, e greu sa lasi totul balta si sa pleci cand altii lucreaza? Nu imi sta in fire lucrul asta dar cum o data la 40 de ani faci un covid de calitate aveam motiv de sarbatoare ca scapasem de el si cum imi propusesem sa mut prioritatea pe familie, acum era cea mai buna ocazie, zis si facut! Am amanat toate intalnirile si toate lucrurile pe saptamana urmatoare, family first! Si daaa.. ce inspiratie si ce bine este cand ai partia doar pentru tine, e liber peste tot, a nins zile intregi... zeci de cm noi de zapada in fiecare zi. Iguana 4x4 si-a aratat din nou muschii prin zonele mai adanci cu zapada, la un moment dat chiar am zis ca fac eu o figura cu o intoarcere din acceleratie si chiar se ducea frumos in drift pana a adunat zapada multa sub ea de era sa raman cu totul... Deh, asa e cand esti incepator in ale driftului! Pana la urma cu putina opinteala s-a descurcat dupa ce am decuplat toate sistemele electronice, ASR off! Vremea fiind buna si cu putini ATV-isti prin zona, am profitat si de o plimbare cu trapa deschisa pe o parte din drumul spre cabana susai, dar fiind diferite straturi amestecate, compactat cu afanat si inaintand cu mult balans si ceva fishtailing, am oprit urcarea la cerinta pasagerilor. Damn, exact cand incepuse sa imi placa, masina se misca intr-un ritm bun! 😊 Dupa atata racorire, continuam la temperaturi mai placute... In ultima luna am inceput sa explorez mai intens partea practica a masinii, a fost necesar sa trag diverse remorci pentru diverse materiale, am dus capra de enduro pe remorca unui amic pentru ceva probe pe doo’ roti, masina se descurca minunat, nu gafaie de loc, oricum, sunt limitat de viteza maxima constructiva a remorcii. Consumul este mai mare cu remorca, aerodinamic incurca mult oblonul spate mai ales fara prelata, cu remorca mea argintie din poze ansamblul are peste 8,40m lungime dar cata vreme nu ai in spate decat o remorca cu o axa si nu o barca mare pe care sa o scapi pe drum, totusi mersul e mai relaxat. Si pentru ca am ajuns trailerist de ocazie, am activat din obd11 optiunea Trailer Assist! Imi place sa parchez o remorca cu spatele prin forte proprii dar cu Trailer Assist e belea, devine ca pentru prosti, chiar am luat pe rand niste prieteni in masina si le-am aratat un slalom cu spatele cu remorca fara sa ating volanul, au ramas interzisi! Asistentul asta este vis, se descurca si sotia sa parcheze cu spatele o remorca. Pentru cei mai gadgetisti, factorul wow este dat mai ales de modul de determinare al pozitiei remorcii prin analiza imaginilor captate de camera... pentru ca nu exista un senzor de unghi pe nuca carligului! La mine Trailer Assist trebuia bifat doar in software, masina avea hardware-ul necesar (minimele sunt: camera spate, carlig oem, asistent parcare). Dupa un timp i-am aranjat putin machiajul cu niste noroaie pe langa circuitul de motocross de la Ciolpani, sa intregeasca imaginea de SUV, mai ales cu jantele de 19 inch, LOL! Si cum vremea incepuse sa fie buna, am scos si biclele la Cheile Dobrogei, 3 bicle pe suport, inca una pliata in portbagaj si 7 persoane inauntru... o masina foarte incapatoare! (s-a asfaltat complet drumul in zonele in care era cel mai rupt) Pentru amuzament... reclama VW cu trailer assist... Mentenanta si diverse probleme (doar le mentionez, nu fac topic de depanare, merg pe garantie sau ce se mai intelege prin garantie in 2021) - am trecut la roti de vara, e foarte posibil ca anvelopele sa nu apuce finalul verii (ar fi a 4-a vara) - au mai trecut prin evacuare inca 10 litri de adblue - schimbat baterii la keyless, una din chei avertiza baterie slaba dar am inlocuit la ambele, a fost prima inlocuire - am schimbat o balama la usita de rezervor dupa multe discutii si doua vizite la dealer... vedem, inca nu s-a decis cine plateste, PoRo inca evalueaza produsul defect de o luna si jumatate – balamaua este capsulata, la scos se rup niste urechi, era una noua comandata si s-a montat, dealerul nu are certitudinea ca e defect de fabricatie sau exploatare defectuoasa... dar mi s-au dat asigurari ca daca trebuie sa platesc (~500lei) primesc un discount... sper sa fie de 100%. Nu am probleme cu dealerul, au fost foarte amabili ca intotdeauna, dar politica importatorului e de ca.cao si nu doar la subiectul mentionat. Acum clapeta functioneaza normal. - au aparut unele troncanituri pe puntea fata... suspectez bucsele descrise prin alte topic-uri - navigatia tot insista sa adauge uneori 1000m la altitudinea reala, harta se mai blocheaza uneori – dealerul ma tot “ameninta” (in sensul bun) de la revizia din februarie sa facem un update la softul de navigatie, e drept ca nici eu nu am fost disponibil, dureaza niste ore si va trebui facut - de cateva zile am niste zgomote dupa ce pun contactul, suspectez ceva clapeti de clima in zona centrala a bordului. Cateva concluzii la aproape 70k: masina confirma impresiile din primele postari ale topicului, nu este perfecta dar este polivalenta si versatila, trage frumos indiferent cate persoane sunt in masina sau ce are agatat dupa ea, cei 500Nm disponibili de jos confera relaxare la condus, stii ca ai resurse oricand, este placuta si asezata la mers atata timp cat drumul nu e rupt de gropi si nu o fugaresti la viteze mari, are troncanelile ei ce iti aduc aminte ca esti intr-un vw (compar cu un A4), partea de tehnica impreuna cu sistemele de asistenta de la bord sunt cireasa care ma indeamna sa o folosesc mai mult la mers extern si sunt foarte utile (lane assist, emergency braking, acc, keyless, android auto, farurile led, dcc), masina este inca actuala si aratoasa, intorc capul dupa ea si ii fac poze, e de bine.
    3 points
  5. Am avut placerea sa ma vad cu Toni weekend-ul asta si implicit si masina "pe viu". Sunt subiectiv desigur, ca posesor de R-line, dar R-ul arata intr-un mare fel live, pozele nu ii fac dreptate. Pachetul black ii vine foarte bine, desi nu eram neaparat fan din poze iar per ansamblu are o prezenta foarte impunatoare. E ce trebuie, o sa fii cel mai cool tatic in fata gradinitei 😎 Drumuri bune si pline de pops&bangs.
    2 points
  6. 2 points
  7. Bucuresti - Birlad - Bacau, 2+1 persoane, mers 80/110: Bacau - Bucuresti, 2+1, mers 90/110, ceva ploaie:
    2 points
  8. Gata si corectia + ceramic. Alta viata Trebuie sa revopsesc jantele si gata, olx scrie pe ea
    2 points
  9. Buna ziua dragi colegi Scriu aceste randuri in speranta ca vor fi de ajutor si nu pentru a face reclama in vreun fel cuiva... Povestea mea incepe asa: am cumparat o Skoda Octavia II de firma (de la sotie, km reali, etc) si problemele au aparut inca inainte sa o cumpar: filtru DPF infundat si schimbat pe firma inainte de a o cumpara. Dupa cumparare probleme similare (filtrul nu se regenera) si am apelat la celebrul (de-acum) atelier de reparatii injectoare din Otopeni. Verdictul trist, toate cele 4 injectoare nu aveau post-injectia necesara regenerarii. Le-am reconditionat pe toate, au fost generate alte coduri hexa si de atunci nici ca am mai avut probleme pe partea asta. Personal consider ca merita, consumul s-a redus drastic (la drum lung scot 4 litri/100 sau chiar sub) iar regenerarea nu dureaza mai mult de 10 minute. De motor nu mai spun, sunetul s-a schimbat enorm. Fac aceste precizari dupa 40.000 km parcursi dupa aceasta reparatie. Mai mult decat atat, inainte sa le reconditionez, pentru ca tot citisem si eu ca nu se pot repara, cumparasem unele SH care, la verificare pe banc, au iesit 2 duse de tot si 2 pe moarte. Din fericire (cu scandal, bineinteles) am reusit sa le returnez. Sper sa foloseasca aceste informatii Numai bine
    2 points
  10. Salut. Ma alatur si eu celor care au facut "upgrade"-ul catre bucsele cu F in coada. Am gasit Febi cu codul 48729. Pe PM va pot spune si de unde le-am luat si cu cat. Masina mea e din 2016 si avea inca bucsele originale, cu E in coada. Fusesem de doua ori cu zgomotul in service, de ambele dati au fost gresate. Acum, la aprox 100.000 km, reaparuse zgomotul. Le-am pus saptamana asta si am apucat sa fac si un drum de aprox 500 km cu ele, cu multe portiuni virajate de munte (Predeal-Rasnov, Sacele-Cheia) dar si un pic de offoard cu drum pietruit. Pot spune ca am scapat de zgomot si masina nu mi se pare cu mult mai rigida. Mai jos poze cu bucele noi si cele originale de pe masina (se observa reziduul de substanta cu care au fost gresate in service).
    1 point
  11. Exact din motivul mentionat de @The_Ego. Eu sunt de parere ca anumite chestii e bine sa ramana pe control fizic dar este o parere pur personala.
    1 point
  12. @andreikan Salut, conform calculatorului de bord tot la 30.000, dar am facut-o cand am atins 20.000. Din ce am inteles de la cei de la reprezentanta asa este setat la toate autovehiculele noi.. ei mi-au recomandat sa nu astept atat.
    1 point
  13. Daca te referi la clima aceea full touch , mai bine ramai cu ce ai
    1 point
  14. LE. Am inlocuit si cricurile cu capre sa nu am ansamble hidraulice in schema
    1 point
  15. Orice curățare s-ar face, chiar la 0 nu are cum să scadă nivelul de cenușă din filtru. Ar trebui pusă o valoare mai mare. Presiunea diferențială de 8-9 e imediat după regenerare? O firma serioasă ar trebui sa cântărească filtrul și să măsoare presiunea înainte și după curățare. Astfel ar putea să dovedească, că totuși o avut un efect curățarea.
    1 point
  16. Fa un mic experiment la self wash. Cand e masina cu sampon, da cu un deget usor pe o zona care e mai curata, apoi limpezeste masina si las-o la uscat. O sa vezi ca zona in care ai dat cu degetul e mai curata decat restul masinii. Concluzia e ca la jeton murdaria fina ramane pe masina si nu e prea indicat sa o stergi. Ideal e sa agiti murdaria cu o manusa de microfibra imbibata in apa cu sampon, apoi sa clatesti masina. Parerea mea e ca daca murdaria e agitata cum am zis mai devreme, poti sa stergi masina tragand prosopul pe vopsea fara sa o zgarii (teoretic mai e doar apa pe vopsea, fara praf).
    1 point
  17. Am testat eu unul hybrid, cel VZ de 245hp. La plecarea de pe loc rupe aderenta, e la fel ca la orice masina cu tractiune fata. Am reusit sa scot un full electric range de doar 38km in Bucuresti, asta la mersul meu "de benzinar", cu accelerari mai puternice. Dupa ce a ramas fara baterie (bine...mai avea vreo 10%, dar mi-a recomandat dealerul sa nu o duc sub), am scos cam 11-12% consum cu motorul de 1.4. Motorul de 1.4 mi s-a parut mai rafinat ca cel de 1.5, dar fiind masina mai grea, reprizele erau mai lente. In schimb, mi s-a parut super ciudata senzatia la franare...frana regenerativa e aproape la fel de brutala ca si frana normala...si asta fara sa apesi pedala de frana. E chestie de obisnuinta, dar tot ciudat mi s-a parut. Tinand cont ca nu are fast charging, daca nu stai la casa, ca sa o incarci peste noapte, nu merita bataia de cap. Daca stai la casa, atunci e o masina ideala pt oras...dar sa tii cont de portbagajul extrem de mic si de faptul ca nu ai unde sa depozitezi cablul de incarcare .
    1 point
  18. 🤣🤣🤣🤣 cogdao, abia o tin sa nu faca totul varza cu furtunul...am ajuns sa spal masina cand e pitica plecata la grady, dar a adus-o mami la pranz si m-a prins in fapt🤣🤣 Babuinu’ este bine sanatos, si asa sper sa ramana...doar mentenanta, si kilometrii brgds
    1 point
  19. vb amicului @B98XAL...o duc la muzeu
    1 point
  20. Azi am luat filtru de la K&N, dupa ce am stat mai mult timp pe ganduri. L-am si montat si am taiat capacul filtrului original ca sa il poata acoperi. In primul rand pentru a-l ascunde. Apoi pentru a proteja de praf, si pentru a veni aerul de pe traseu si poate pe viitor pentru o izolare termica (desi nu cred ca e neaparat). Avem niste sunete de turbo pe descarcare, finute si discrete, exact cum imi doream. Poate o sa urc un video. Apoi am demontat si tubulaturile despre care ziceam mai sus, le-am curatat, dat cu primer si apoi cu vopsea termo-rezistenta neagra (vedem cat de rezistenta). Am facut si putina curatenie la motor, dar tot vreau sa ii fac o "baie" cum trebuie. Nu mi-a mai ajuns spray-ul si pentru galeria de admisie, dar nu e asa mare problema. O sa mai iau, o fac si pe ea si mai fac si cate un plastic de pe acolo care s-a mai zgariat in timp. A, si filtru de aer dupa nici 8k km 😰 Acum ca a venit si caldura, am mai dat o mana de leatherique dar doar pe scaunele fata. Banchetele sunt deja super ok. Masina in soare, totul inchis, cel putin pana maine. Fetele de usi sunt gata de montat, mai trebuie dupa montaj puse noile manere si butoane. Pun si distantierele pe fata, mai ridic 5mm suspensia spate (cred), montez noile presuri de mocheta, curatenie luna si cam asa defilam vara asta. Curand fac si revizia, si voi schimba producatorul uleiului. Motulul asta imi urca foarte greu, indiferent de temperatura. Si ma bate gandul sa comand Castrol din germania, am auzit lucruri bune despre el de la persoane care stau acolo. Asa ca... merita incercat.
    1 point
  21. In modulu 8C (Battery energy module) https://imgur.com/JEx3YzW, live data campul Highvoltage/Hybrid Battery history data 1. Acolo sunt contori de charge si discharge in Amp si kWh. Eu procedez asa. Fac captura inainte sa incep incarcarea si dupa ce am terminat incarcarea. Mai fac o captura inainte sa incept urmatoarea incarcare. Intre primele 2 poze reiese cat am incarcat scazand contorul de kWh charge din poza 1 din aceelasi din poza 2. Ulterior iniante sa incep incarcarea, scad (aceelasi contor) cifra din poza 2 din poza 3 pt a determina cat am regenerat. ulterior trec la contorul de kWh discarge si scad poza 2 din poza 3. Din acea valaore scad cat am regenerat. Rezultatul il impart la nr de km parcursi de la ultima incarcare. Acea valoare o compar prin impartire cu cea afisata de calculatorul masinii (de la incarcare consumul /100 de Km) si aflu variatia in procente. La ultimul exercitiu mi-a dat 2%, la cele precedente spre 5%.
    1 point
  22. Foarte frumoase jantele! Sa o rulezi fără probleme.
    1 point
  23. Acesta o sa fie un update mic... iată că am intrat si in 2021, a trecut si covidul peste mine... cu ceva zbateri si dubii am reușit să ma externez în final într-o stare bună. Perioada asta cu timp de cugetare m-a făcut sa reconsider prioritatea care contează cu adevărat, familia, restul (munca... workaholic) trebuie să cadă in secundar, e bun un duș rece din când in când! Oricum, e bine sa fiu "înapoi", mergem inainte cu optimismul neafectat! Mașina, subiectul topicului, a staționat o lună întreagă pusă pe redresor, apucasem înainte de acest "eveniment" să îi fac revizia completă la 60k, toate filtrele, ulei cutie, ulei haldex la cererea mea cu verificare interior pompă. Totul a fost în parametri, uleiul la cutie ok, parcă schimbă ceva mai bine dar nu simt o diferență wow, poate e mai mult placebo, uleiul la haldex a fost curat cu mici depuneri nesemnificative. Și pentru că mai trebuia sa stau izolat niste zile, având curte am putut să-i fac un detailing interior să mai alung monotonia, arată ca nouă, yummy! Pentru un pic de culoare pe topic, las câteva poze de la începutul anului, drumul Roman - Piatra Neamț, ceva poze mai importante de la revizie si un clip cu un start chill de la semafor, evident că nici un indicator de viteză nu a fost deranjat in timpul aceastei filmări (este indicată utilizarea unui echipament audio cu ceva joase). Pe final de postare nu pot decât sa vă urez să vă mențineți sănătoși, că e mai important decât orice altceva.
    1 point
  24. A trecut ceva vreme de cand n-am mai postat nimic despre masina dar nici nu s-au mai intamplat multe. Am montat semnalizarile dinamice astfel incat sa fie pachetul complet, am infoliat tot ce era de infoliat si cam atat. Intre timp mi-am luat si OBD11 si mi-am activat VIM, desi nu l-am folosit niciodata si nici nu prea cred ca o sa-l folosesc. Cat de curand urmeaza soft la ECU si la TCU iar mai apoi inca o revizie. Micile bucurii ale iernii quattro (torsen) e demential, am avut cateva urcari abrupte si cu gheata dar masina s-a comportat ca si pe asfaltul curat. Extrem de multumit.
    1 point
  25. Am incheiat si saptamana aceasta cu o alta iesire in natura. In acelasi loc (deh, timpul scurt) dar am vizitat si alte drumuri din zona. Zona este foarte faina pentru plimbari in natura cu bicicleta sau pe jos. Pana la primavara/vara cred ca o sa montez si carlig la Audi ca sa pot lua bicicletele cu mine. Aici am dat de o rascruce de drum si cum semnalul GSM lipsea cu desavarsire, am fost nevoiti sa alegem oarecum orbeste Si rezultatul final: Apoi, bineinteles, dusul de seara
    1 point
  26. Ieri am apucat sa scot quattro-ul la o plimbare prin natura, in ciuda vremii tomnatice. Am ales sa merg pe Transluncani si nu regret. Desi nu este o zona mare si are doar aprox. 700m altitudine, este o zona cu privelisti superbe, mai ales toamna. Din pacate pozele nu fac cinste realitatii din teren. Probabil atat ceata cat si ploaia marunta au adaugat un plus de valoare imaginilor vazute live. Recomand traseul de la Luncanii de sus catre Luncanii de jos. Mi s-a parut mai spectaculos decat traseul Transluncani pentru care am mers.
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!