Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 15.05.2021 în toate secţiunile
-
Sa mai depănăm povestea si firul de pe ghem... continui cu partea de iarna de la jumatatea lui martie... Dupa covid am luat kinderii si doamna si am intins-o din timpul saptamanii direct la munte. Ca doar ce, e greu sa lasi totul balta si sa pleci cand altii lucreaza? Nu imi sta in fire lucrul asta dar cum o data la 40 de ani faci un covid de calitate aveam motiv de sarbatoare ca scapasem de el si cum imi propusesem sa mut prioritatea pe familie, acum era cea mai buna ocazie, zis si facut! Am amanat toate intalnirile si toate lucrurile pe saptamana urmatoare, family first! Si daaa.. ce inspiratie si ce bine este cand ai partia doar pentru tine, e liber peste tot, a nins zile intregi... zeci de cm noi de zapada in fiecare zi. Iguana 4x4 si-a aratat din nou muschii prin zonele mai adanci cu zapada, la un moment dat chiar am zis ca fac eu o figura cu o intoarcere din acceleratie si chiar se ducea frumos in drift pana a adunat zapada multa sub ea de era sa raman cu totul... Deh, asa e cand esti incepator in ale driftului! Pana la urma cu putina opinteala s-a descurcat dupa ce am decuplat toate sistemele electronice, ASR off! Vremea fiind buna si cu putini ATV-isti prin zona, am profitat si de o plimbare cu trapa deschisa pe o parte din drumul spre cabana susai, dar fiind diferite straturi amestecate, compactat cu afanat si inaintand cu mult balans si ceva fishtailing, am oprit urcarea la cerinta pasagerilor. Damn, exact cand incepuse sa imi placa, masina se misca intr-un ritm bun! 😊 Dupa atata racorire, continuam la temperaturi mai placute... In ultima luna am inceput sa explorez mai intens partea practica a masinii, a fost necesar sa trag diverse remorci pentru diverse materiale, am dus capra de enduro pe remorca unui amic pentru ceva probe pe doo’ roti, masina se descurca minunat, nu gafaie de loc, oricum, sunt limitat de viteza maxima constructiva a remorcii. Consumul este mai mare cu remorca, aerodinamic incurca mult oblonul spate mai ales fara prelata, cu remorca mea argintie din poze ansamblul are peste 8,40m lungime dar cata vreme nu ai in spate decat o remorca cu o axa si nu o barca mare pe care sa o scapi pe drum, totusi mersul e mai relaxat. Si pentru ca am ajuns trailerist de ocazie, am activat din obd11 optiunea Trailer Assist! Imi place sa parchez o remorca cu spatele prin forte proprii dar cu Trailer Assist e belea, devine ca pentru prosti, chiar am luat pe rand niste prieteni in masina si le-am aratat un slalom cu spatele cu remorca fara sa ating volanul, au ramas interzisi! Asistentul asta este vis, se descurca si sotia sa parcheze cu spatele o remorca. Pentru cei mai gadgetisti, factorul wow este dat mai ales de modul de determinare al pozitiei remorcii prin analiza imaginilor captate de camera... pentru ca nu exista un senzor de unghi pe nuca carligului! La mine Trailer Assist trebuia bifat doar in software, masina avea hardware-ul necesar (minimele sunt: camera spate, carlig oem, asistent parcare). Dupa un timp i-am aranjat putin machiajul cu niste noroaie pe langa circuitul de motocross de la Ciolpani, sa intregeasca imaginea de SUV, mai ales cu jantele de 19 inch, LOL! Si cum vremea incepuse sa fie buna, am scos si biclele la Cheile Dobrogei, 3 bicle pe suport, inca una pliata in portbagaj si 7 persoane inauntru... o masina foarte incapatoare! (s-a asfaltat complet drumul in zonele in care era cel mai rupt) Pentru amuzament... reclama VW cu trailer assist... Mentenanta si diverse probleme (doar le mentionez, nu fac topic de depanare, merg pe garantie sau ce se mai intelege prin garantie in 2021) - am trecut la roti de vara, e foarte posibil ca anvelopele sa nu apuce finalul verii (ar fi a 4-a vara) - au mai trecut prin evacuare inca 10 litri de adblue - schimbat baterii la keyless, una din chei avertiza baterie slaba dar am inlocuit la ambele, a fost prima inlocuire - am schimbat o balama la usita de rezervor dupa multe discutii si doua vizite la dealer... vedem, inca nu s-a decis cine plateste, PoRo inca evalueaza produsul defect de o luna si jumatate – balamaua este capsulata, la scos se rup niste urechi, era una noua comandata si s-a montat, dealerul nu are certitudinea ca e defect de fabricatie sau exploatare defectuoasa... dar mi s-au dat asigurari ca daca trebuie sa platesc (~500lei) primesc un discount... sper sa fie de 100%. Nu am probleme cu dealerul, au fost foarte amabili ca intotdeauna, dar politica importatorului e de ca.cao si nu doar la subiectul mentionat. Acum clapeta functioneaza normal. - au aparut unele troncanituri pe puntea fata... suspectez bucsele descrise prin alte topic-uri - navigatia tot insista sa adauge uneori 1000m la altitudinea reala, harta se mai blocheaza uneori – dealerul ma tot “ameninta” (in sensul bun) de la revizia din februarie sa facem un update la softul de navigatie, e drept ca nici eu nu am fost disponibil, dureaza niste ore si va trebui facut - de cateva zile am niste zgomote dupa ce pun contactul, suspectez ceva clapeti de clima in zona centrala a bordului. Cateva concluzii la aproape 70k: masina confirma impresiile din primele postari ale topicului, nu este perfecta dar este polivalenta si versatila, trage frumos indiferent cate persoane sunt in masina sau ce are agatat dupa ea, cei 500Nm disponibili de jos confera relaxare la condus, stii ca ai resurse oricand, este placuta si asezata la mers atata timp cat drumul nu e rupt de gropi si nu o fugaresti la viteze mari, are troncanelile ei ce iti aduc aminte ca esti intr-un vw (compar cu un A4), partea de tehnica impreuna cu sistemele de asistenta de la bord sunt cireasa care ma indeamna sa o folosesc mai mult la mers extern si sunt foarte utile (lane assist, emergency braking, acc, keyless, android auto, farurile led, dcc), masina este inca actuala si aratoasa, intorc capul dupa ea si ii fac poze, e de bine.8 points
-
2 points
-
Din pozitia asta am desfacut tot dar pe fiecare parte am cate un cric pus la prinderea de jos a telescopului adica nu e lasata de izbeliste...sta pe cricuri. Si reglez inaltimea din cricuri cand o fi sa prind surubul telescopului. Si acum cat asteapta piesele puntea e sustinuta de cricuri sa nu forteze in bucse.2 points
-
Cu pacientul pe masa... Am inceput si cu mecanica... Desi cochetam cu ideea de arcuri noi..am dat o vopsea la cele vechi si aia e..😀 Am constatat ca procedura este mult mai simpla cu masina in pozitia asta...inainte suspendam doar pe cate o parte si era putin mai greu de scos arcul. In felul acesta coboara puntea mai mult si arcurile ies imediat. M-am oprit totusi la talerele de la partea de jos a arcului decis sa le schimb de data asta.2 points
-
Gata si corectia + ceramic. Alta viata Trebuie sa revopsesc jantele si gata, olx scrie pe ea2 points
-
1 point
-
Da, dar trebuie verificat de ce face asa. Update ul va corecta posibil-probabil, daca problema e de sw si daca nu exista vreo problema hardware pe acolo.1 point
-
Va salut. Am avut și eu numai probleme cu DPF. Nici o eroare pe VCDS , însă regenerari f dese. Catalizatoarele după DPF erau infundate. Verifica...1 point
-
eu zic asa...dupa mintea mea... un restore al codarilor si adaptarilor de fabrica, apoi update modul abs, apoi turnarea codarilor si adaptarilor obtinute anterior, apoi activare tpms si HHC. sunt in stare sa pun pariu ca se rezolva1 point
-
Mulțumesc tuturor! Prețul de “lista” a fost ~57.500 euro. Minus rabla, minus un discount de la dealer. Am vazut ca sunt multe mașini de stoc, sigur o parte au ajuns și la clienti deja. Când a ajuns a mea, in curte la PBN lângă ea mai erau alte 5. Și chiar cred ca se vor vinde foarte bine. Nu imi place volanul, ma chinuie. Sper sa ma obișnuiesc la un moment dat1 point
-
Stelian...urmeaza un mic detailing interior...si sunt gata. Am obosit...18 luni de modificari...dar a fost frumos1 point
-
Am inceput la ora 15.30 - la ora 21.00 totul era montat si functional. Multumesc lui Mihai si lui Daniel pt tot ajutorul dat (pt suport moral, pt ajutor fizic, pentru documentare, pt experienta). Fara ei cu siguranta nu o faceam atat de repede si 100% nu iesea atat de bine.... este perfect...nici un zgomot dupa montaj. Am scapat de belele...ca sa zic asa. Ceasurile stau fix...asa cum trebuie, la fel si displayul MIB. Sanatate tuturor!1 point
-
1 point
-
Gata cu stalpii...Maine daca am dispozitia necesara ma apuc de plafon. Pe la ultimii stalpi am mai prins putina indemanare si au iesit putin mai bine. Daca nu era asa greu de curatat ii refaceam pe cei care i-am facut primii dar deja o dam in arogante:)) Desi par pusi la uscat...este printre putinele locuri safe la mine in atelier1 point
-
@andrei_221 usurel cu pianul pe scări, Stelica la aparat. Update-ul care face parte dintr-o campanie VW de a evita un Dieselgate 2.0. Se pare ca au fost iar prinși cu NOx-ul in sac. Sau pe țeavă. Ca să reducă NOx, trebuie redusă temperatura si/sau presiune din cilindru Cum forma si dimensiunile cilindrului nu se modifică la update-ul de soft, tot ce se modifică este temperatura arderii. Presupun ca știi deja ca motorul diesel, in special in sarcina parțială, merge cu raport stoechiometric de 1:40 sau chiar mai sus. Asta produce foarte mult NOx. Pentru a reduce temperatura raportul este scăzut, ceea ce înseamnă mai multă motorină injectată. Deci consum mai mare. O parte această motorina nu este arsă/arsa parțial deci mai multa funingine -> DPF-ul se încarcă mai repede. Scăderea temperaturii si implicit a presiunii afectează randamentul motorului si implicit performanta (scade cuplul). Din nou in special in zona de turații mici - in zona de de turații mari - banda de putere - se merge oricum cu exces de combustibil pentru a controla arderea (la benzina evita autoaprinderea). In general 2.0 TDI EA288 la mers lejer (50-70km/h dupa cum este limita) sta in 800rpm si schimba sub 2000rpm. Castrand motorul chiar pe zona aia, obligi cutia sa schimbe mai sus (eu pățesc asta cu benzină de 95). @sabinx vreo luna si ceva dupa update a înnebunit căutând soluții. Îi vibra motorul pe la 1400rpm. Schimba aiurea. Lipsa cuplu (puterea e funcție cuplu) prin oraș... A crezut că vibrațiile vin din volant, apoi s-a gândit la soft custom la cutie... S-a rezolvat punand înapoi softul corect.1 point
-
1 point
-
Salutare. Problema este intalnita la Bolero/Amundsen MIB 1 - majoritatea...nu toate din cauza frigului. (sincer sunt o mizerie de unitati..) Cred ca am un MIB 1 Amundsen pe acasa - il putem schimba pe al tau sa vedem daca se comporta la fel. (desi din cate tin minte al meu era bun)1 point
-
Vad ca nu a mai documentat nimeni activarea optiunii aprinderii stopurilor LED atunci cand e portbagajul deschis. Asadar, pasii urmati sunt: Module 9 Central Electronics - Security Code 31347 - Adaptations - Leuchte21BR RC8 - Lichtfunktion B21 change from ‘not active’ to ‘Rear lid open’ apoi Leuchte20BR LA71 - Lichtfunktion B20 change from ‘not active’ to ‘Rear lid open’ La mine a functionat, Octavia 3 Scout, 2015 cu stopuri LED.1 point
-
@ muale: daaa, viata lui este plaja, soarele, nu deprimarea asta de vreme englezeasca...luceste cat de cat, usor corespunzator, incerc sa il mentin cum imi place mie, dar e greu, am adversari de temut( kids) ????? @cogdao: man, babuinul nici noaptea nu doarme, merge ca un utilaj de tura, chiar ieri faceam un calcul ca am facut aproape 20k km intr-un an, in contextul ca mai fac si cu touranul vreo 5-8k de km... Merge maimuta, benzina sa ii dau...m-am gandit de multe ori sa o schimb, sa luam ceva mai nou, dar de fiecare data imi da cu virgula, avem o piata auto de 3 lei, sa o dau gen pe 4-5 aifoane nu imi vine, iar ca sa iau ceva in locul lui si sa fie la fel, sare de 20k de euro. Asa ca de la mine pleaca la remat???????? brgds1 point
-
0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00