Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 14.05.2021 în toate secţiunile

  1. Gata si corectia + ceramic. Alta viata Trebuie sa revopsesc jantele si gata, olx scrie pe ea
    12 points
  2. Am ridicat de nici o săptămâna de la PBN un Enyaq iv80, comandat anul trecut pe final de Noiembrie. Primul astfel de model comandat in RO (si probabil primul livrat). Am condus timp de ~4 ani un kodiaq, si un tesla M3 intr-un concediu, vreo 2 săptămâni in 2019. Și am decis atunci sa aștept un compromis, la un preț decent, cu ceva din ambele lumi (suv Skoda dar electric) 🙂 Când s-a lansat, am comandat. Am avut in minte si un plug-in hybrid, temător puțin de schimbare, dar cum nu am priza acasă inca, și nici la birou, am zis sa încerc direct.. viitorul. Am beneficiat de 45000+7500 lei de la statul roman, și mi-am permis astfel majoritatea opționalelor. Am luat toate opțiunile + toate pachete in varianta plus, mai puțin: suspensia adaptiva, pompa caldura, camere 360 parcare și Head-up display, iar pachetul assisted drive l-am luat Basic. Sunt încântat de alegerea făcută și ma obișnuiesc cu mașina încet-încet. Sunt stresat de cum arată azi asfaltul in Bucuresti și cum se îmbina cu jantele de 21” Imi vine sa incarc mereu, sa caut o priza, deși nu e nevoie. Am mers deja 750km și încă nu am ajuns mai departe de Ploiești. Primul drum mai lung va fi către Constanta, săptămâna viitoare. Pana acum, îmi place: - diametrul de întoarcere foarte scurt - ținuta de drum - sistemul standard de sunet - accelerația (peste așteptări raportat la cifre) - nivelul finisajelor - consumul - meniul configurabil - wireless CarPlay - insonorizanta habitaclului - MATRIX Led! Nu îmi place: - ca nu poți configura ecranul mic - nu poți vedea CarPlay (harta) și date de condus / consum simultan - wireless charger încarcă mai lent decât consuma wireless CarPlay - nu exista buton fizic de autohold - nivelul bateriei in procente este afișat doar sub 10% Las aici câteva poze și, dacă sunt întrebări, ajut cu plăcere cu răspunsuri.
    4 points
  3. Cu asta ma ocup. Nu știu mai departe la ce te ajuta aceste informații, avand in vedere ca ai primit raspuns la întrebarile tale. Tot asa, daca vrei sa vezi cine iti raspunde, intra pe profilul respectivului, vezi cate posturi are, vezi in semnaturi cu ce se ocupa. Ca sa nu ne justificam noi, cei care va ajutam cu informatii, pe cei care adresati solicitari pe forum
    4 points
  4. Lucrezi în domeniu sau faci aceste afirmații, pe baza unor date găsite pe internet ?
    2 points
  5. vb amicului @B98XAL...o duc la muzeu
    2 points
  6. Incepe pregatirea pentru vopsit. Din pacate , am avut o mica surpriza neplacuta. Candva usile pe dreapta au fost putin atinse la nivelul bandoului de jos si am schimbat usile. Nu se vedea sub bandou, se putea pune si chit pt indreptat dar am preferat alte usi care sa nu fie atinse. Cu portbagajul inca nu e gata treaba, insa am ajuns la concluzia ca am nevoie si de softclose. Zilele astea o sa adaptam o yala de softclose si testam din nou.
    2 points
  7. Interiorul e mai elegant decat ID4 Portbagaj mai mare , masina mai lunga , spatiu si in spate si in fata Incep si electricele sa arate a masini normale in interior , prea o luasera spre design de jucarii de plastic din oua Kinder Sa o folosesti sanatos
    2 points
  8. Buna ziua dragi colegi Scriu aceste randuri in speranta ca vor fi de ajutor si nu pentru a face reclama in vreun fel cuiva... Povestea mea incepe asa: am cumparat o Skoda Octavia II de firma (de la sotie, km reali, etc) si problemele au aparut inca inainte sa o cumpar: filtru DPF infundat si schimbat pe firma inainte de a o cumpara. Dupa cumparare probleme similare (filtrul nu se regenera) si am apelat la celebrul (de-acum) atelier de reparatii injectoare din Otopeni. Verdictul trist, toate cele 4 injectoare nu aveau post-injectia necesara regenerarii. Le-am reconditionat pe toate, au fost generate alte coduri hexa si de atunci nici ca am mai avut probleme pe partea asta. Personal consider ca merita, consumul s-a redus drastic (la drum lung scot 4 litri/100 sau chiar sub) iar regenerarea nu dureaza mai mult de 10 minute. De motor nu mai spun, sunetul s-a schimbat enorm. Fac aceste precizari dupa 40.000 km parcursi dupa aceasta reparatie. Mai mult decat atat, inainte sa le reconditionez, pentru ca tot citisem si eu ca nu se pot repara, cumparasem unele SH care, la verificare pe banc, au iesit 2 duse de tot si 2 pe moarte. Din fericire (cu scandal, bineinteles) am reusit sa le returnez. Sper sa foloseasca aceste informatii Numai bine
    2 points
  9. Salutare! Ieri am reusit sa-mi ridic de la dealer jucaria in culoare Magnetic Tech si jante standard. I-am zis baby beast ca nu e "fully grown" cu 310 CP 😀 Per total nu regret achizita - chiar si condusa "pentru rodaj" mi-a oferit cateva zambete deja. Abia astept sa treaca primele mii de km sa vad cum se simte in largul ei. Timpul de livrare a fost foarte scurt - 6 saptamani - si m-a cam surprins dar totul s-a rezolvat in final. Experienta cu delerul a fost... ok sa zic, dat fiind conditiile actuale. Singura treaba care nu mi-a placut a fost ca masina a venit cu 50km la bord si o viteza medie de 13 KM/h. Justificarea a fost ca "asa a venit din fabrica, am mai primit masini cu motor 2.0 si au venit la fel". Bineinteles ca vre-un document cu cat a iesit din fabrica nu s-a gasit (nu ca-mi faceam iluzii) dar In fine, masina nu avea vreo urma de praf / utilizare in interior, iar pe exterior n-am observat nimic iesit din comun, avea si toate dotarile comandate asa ca am semnat si asta e... Plusuri - tinuta de drum si feeling-ul - aspectul (duh :D) - Travel Assist + ACC - in oras/drum cu prioritate intins e minunat cand ai o masina in fata. Cand nu, e mai complicat cu curbele intrucat nu poate aprecia corect schimbarea de directie si sa franeze in mod adecvat (sau cel putin nu m-am simtit eu ok cum franeaza, si n-am vrut sa-i incerc limitele). Oricum, nu e marketed ca self driving - Bordul minimalist + infotainmentul (mie unul nu mi se pare greu de utilizat, sau ca porneste greu) - sunetul motorului (mie imi place cum suna, putin infundat, nu ascutit/strident) Neutru - scaunele putea fi putin mai comode (le am cele normale si nu le-am incercat pe cele sport). Imi plac ca sunt inguste dar la confort sunt asa si asa (dar clar peste masina din 2008 avuta inainte) - Volumul portbagajului (dar stiam in ce ma bag) - Sunetul standard e ok pentru mine, cine e mai pasionat de muzica poate va vrea optionalul cu subwoofer si difuzoare extra. - Evacuare ascunsa, simpla (am sperat sa fie dubla ca la VZ dar asta e) - Probabil trebuia sa pun DCC - am o vaga impresie ca masina de test (1.5 TSI) avea asa ceva. In fine, nu-mi displace suspensia standard (ce mi se pare axata mai mult pe sportivitate decat comfort) dar cum drumurile nu sunt intotdeauna ca-n palma, ma gandesc ca totusi ar fi fost util. Maybe next time Minusuri - Spatiul de depozitare pentru telefon foarte mic. Poate trebuia sa comand wireless charging-ul, nu ca am telefon care sa suporte asa ceva sau voi cauta neaparat pe viitor, dar mi se pare ca spatiul de depozitare se mareste putin. Fara optiunea asta, telefonul meu abia incape, iar daca e conectat prin cablu, mufa se va sprijini de margine, ceea ce e cam nasol - Cup holderele din fata obstructionate de cotiera - Android Auto non-wireless, dar asta poate se rezolva cu un update de soft pe viitor - Zero loc pentru depozitarea copertinei portbagajului (am roata de rezerva) As fi preferat-o retractabila (si cainele la fel :D) dar asta e. - Lipsa optionalului de haion electric cand am pus comanda (vad ca acum e din nou disponibil si pe modelele "mai de rand") Planuri de viitor - Jante mai aratoase pentru pneurile de vara (astea standard raman pentru iarna) dar tot pe 18 - Retrofit haion electric (sunt curios ce zic cei de la service) - Schimb ulei si filtru la vreo 3000 km - Schimb ulei si curatat filtru Haldex pe la 15000 km (am vazut ceva poze legat de cum arata acel filtru si voi insista sa se faca operatiunea asta) - Aflat exact ce e pe masina asta si detalii despre piese (m-a cam prins subiectul -- motor (cred ca e EA888 GEN4 cu filtru de particule, si fara injectia secundara multipunct - sunt curios cum va sta la capitolul depuneri de carbon) -- cutie (ar trebui sa fie DQ381 cu ambreiaje umede) -- Turbo -- alte componente importante Cam atat pentru moment. Daca apare ceva sau sunt intrebari, revin pe topic, iar daca nu la cat mai multi kilometri pe drumuri buna si fara evenimente!
    1 point
  10. Ai ABS MK60 EC1 pe masina.
    1 point
  11. Cand ai lansat comanda nu cumva era vorba de o prima de casare la nivelul anului trecut, 6500 lei? Dupa ce au anuntat cresterea ei odata cu lansarea programului, la 7500 lei, hopa sus cu pretentiile celor cu rable. Pe piata gasesti si cu 2000, dar daca nu vrei sa te agiti, dai cat cerea dealerul, care de fapt nu cere el, ci cu atat iti obtine el tichetul , plus poate bani de o pizza la consilierul de vanzari care se agita pentru tine.
    1 point
  12. Degeaba pui tu siguranta de 32A, taca in BMPM tu ai sig de 20 sau de 25A saunu ai decat 5KW putere instalata conform ATR.
    1 point
  13. 🤣🤣🤣🤣 cogdao, abia o tin sa nu faca totul varza cu furtunul...am ajuns sa spal masina cand e pitica plecata la grady, dar a adus-o mami la pranz si m-a prins in fapt🤣🤣 Babuinu’ este bine sanatos, si asa sper sa ramana...doar mentenanta, si kilometrii brgds
    1 point
  14. Stelian...urmeaza un mic detailing interior...si sunt gata. Am obosit...18 luni de modificari...dar a fost frumos
    1 point
  15. Am inceput la ora 15.30 - la ora 21.00 totul era montat si functional. Multumesc lui Mihai si lui Daniel pt tot ajutorul dat (pt suport moral, pt ajutor fizic, pentru documentare, pt experienta). Fara ei cu siguranta nu o faceam atat de repede si 100% nu iesea atat de bine.... este perfect...nici un zgomot dupa montaj. Am scapat de belele...ca sa zic asa. Ceasurile stau fix...asa cum trebuie, la fel si displayul MIB. Sanatate tuturor!
    1 point
  16. Noile motoare diesel un Euro6+, pana sa le elimine si pe astea va dura mult mai mult de 5-10 ani... ( momentan sunt interzise doar pana la euro4 parca, nu stiu daca si euro5, si doar in cateva orase din europa, intr-o zona foarte limitata centrala ) Nu inteleg mentalitatea de a cumpara o masina dpdv al revanzarii... nu iei o masina se te bucuri de ea? Iei o masina sa stai stresat 5 ani, cum o vinzi? Daca bugetul permite, dpmdv ordinea ar fi 2.0TDI 200cp 4x4 2.0TDI 200cp 2.0TDI 150cp ( nu, nu se va simti gatuit la viteze de autostrada. e chiar un motor foarte ok raportat la performante/consum ) Cutiile automate pe 2.0TDI sunt toate ok, sunt cu ulei, deci no stress. Depinde si cati km vei face pe an, aproximativ? Pana in 15.000km poate nu prea merita un diesel, parerea mea
    1 point
  17. Sunt, dar sunt doar 2 statii cu cate un punct de incarcare. Potentiala nefunctionare a statiei sau daca trebuie sa astepti o sa convinga pe multi sa nu foloseasca o electrica pentru acest drum. Sa existe macar 3x75kw la mijlocul lui A2 pe fiecare sens si atunci se schimba problema. Pana atunci, e no go pentru foarte multi si aici ma includ si pe mine.
    1 point
  18. De 500. Exact asta recomand si eu, m-am bazat pe sfaturi tampite cum ca sa dai doar pe o parte si-ti ajunge un tub si ca nu este nevoie pe ambele parti etc, dar cand colo se dezlipea daca dadeam doar pe o parte si pe langa asta doar jumate din plafon mi-a ajuns un tub (combi, VW BORA), dar si ala cu chiu cu vai... tot mai bine a fost cand am dat cu BISON, problema la BISON este ca se intinde.... fooooarte greu, dar sunt mai mult ca sigur ca este mai ok lipitura cu BISON fata de TESSA, voi vedea cand vin caldurile, sper sa nu cedeze oricum niciunul. Si ce mai recomand si eu, este sa va faceti neaparat gaurile si pentru parasolare cat timp plafonul este dat jos, atlfel o sa va chinuiti ca si mine dand 3-4 gauri pe langa (chiar daca am folosit un ac subtire sa caut fietul), mai exact sa va asigurati ca n-ati omis absolut nici o gaura sau decupaj inainte de a monta plafonul. Si inca o recomandare, daca puneti material textil cu burete si pe stalpi ca si mine, asigurati-va ca dati jos buretele de pe stalpi cel putin ultimii 2-3cm de pe margini altfel o sa va treziti ca nu se apasa bine stalpii (nu intra bine/complet la locul lor) si o sa aveti spatiu destul de mare si urat intre plafon si stalp si intre stalp si chedere.
    1 point
  19. Sau de regula rulmentul de presiune....verifica la un mecanic
    1 point
  20. Scuze de OT: si ptr mine. Am fost in toamna la un hotel din Sibiu si i-am intrebat de ce nu s-au gandit sa puna o priza in parcarea din subsolul hotelului, ptr cei care au masini electrice, sa le incarce cat dorm. Mi-au spus ca vor discuta cu patronii. Iata ca saptamana trecuta am primit un mesaj de la ei sa-mi transmita ca au instalat 2 prize de 22kW la subsol Asa da!
    1 point
  21. E continuarea povestii de mai acum o luna. Dupa ce s-au urcat cainii cu picioarele pe ea era necesar un tratament de...cosmetizare. Asadar, polish. A fost facut punctual sau local pentru ca vopseaua arata aproape impecabil, eu nestergand masina dupa spalare. Doar strictul necesar.
    1 point
  22. Felicitări! Dar dacă tot suntem la „sfaturi achiziție”, putem afla și noi care au fost motivele saltului de la 105 CP la 245 CP? Eu am 150 CP și nu simt nevoia de mai mult de 200 CP, eventual o tracțiune integrală, fiindcă nu prea-mi place să atrag atenția cu scârțâitul roților la plecarea de pe loc.
    1 point
  23. Nici pomeneala, am avut G5, G6, acum am G7 si cu putin noroc in decembrie imi vine si G8-ul GTI pe care l-am comandat. Masinile au fost cumparate noi si conduse timp de minim 4 ani deci cam am o idee, overall G7 e peste G6 care e peste G5. Acum cu G8, vad multa hatereala si nu prea inteleg de ce, l-am vazut live si mi se pare ca arata foarte bine, in stilul clasic Golf. Nu cred ca merita facuta comparatia cu A3 sau MB A-class si sa fim sinceri, notiunea de premium la alea e mai mult vizibila in diferenta imensa de pret daca vorbim de aceleasi dotari. Oricum am remarcat ca de cate ori iese un model nou de Golf, imediat tipa toata lumea ca cel dinainte a fost ultimul Golf adevarat, asa s-a intamplat la toate versiunile.
    1 point
  24. Musai se caleaza ambele axe cu came ,altfel pot fi daune mari
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!